Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אלה לפעמים דברים שקשה להסביר אותם במילים.

יש לי אייפד כבר חמש שנים, ומקבוק אייר יותר מחצי שנה.

שניהם בשימוש יומיומי.

עדיין, אני מתפעל את טלפון האנדרואיד שלי בצורה הרבה יותר מהירה וזורמת מאשר האייפד. אותו דבר עם המחשב הראשי שהוא מחשב חלונות.

הכל זורם הרבה יותר מהר בתפעול שלו.

פורסם
לפני 7 דקות, falou כתב:

תקן אותי אם אני טועה (כי אני לא רוכש מכשירים במחירים האלו), אבל אין ממש פער מחיר בין האייפון לסמסונג האמורים, לא?!

מה מדבר אליך יותר בממשק של המכשיר שלך?

 

אני חייב להגיד שבין המערכות, יש דברים שיותר נחמד שם ויש שיותר נחמד פה, אבל לא משהו קריטי שממש מאט אותך ביומיום אחרי שמתרגלים, בטח ברמות הקסטומיזציה שיש היום, אפילו באייפון

אין הבדל גדול, אבל יש הבדל בין המכשירים המקבילים למשל, פרו מקס (שכנראה אמור להתחרות באולטרה) עולה קרוב לאלפייה יותר מהאולטרה (באיזור ה-800₪ יותר) לגרסת 256GB של שניהם.

לאפל כרגע אין גם מתחרה בסדרת S פלוס, כלומר אין מכשיר שמקביל ל-S22+ למשל. ב-14 זה יפתר, כי יהיה דגם מקס שאינו פרו.

 

יתרון מאוד משמעותי שיש לסמסונג ביבואן רשמי ואין לאפל - הקלטת שיחות.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

בדיוק, זה כבר לא נוגע לעלות.. כל טלפוני ההיי-אנד יקרים להחריד(אייפון מובילה גם בזה כמובן)

יש העדפה לא ברורה לכאן או לכאן, זה בעיקר הדברים הקטנים שמתרגלים ולא רוצים מבחינת שימוש לחזור אחורה(no pun intended) 

הכניסה של היצרנים הסיניים הרגה את השוק הבריא שהיה באנדרואיד. קיבלת מאות דגמים של מיד ולאו ריינג' שכבשו את השוק - זה לבד הרג את החברות הגדולות כמו LG , Sony , HTC שהיוו אלטרנטיבה בדגמי הדגל והביאו חידושים אמיתיים.

 

עכשיו יש לך סמסונג ופיקסל. כל השאר אלה מכשירים סיניים שבמכשירי הדגל זה לא זה ולטעמי לא שווין את המחיר.

פורסם
לפני כשעה, aviaviavi כתב:

בעיקר הדברים הקטנים שמתרגלים ולא רוצים מבחינת שימוש לחזור אחורה(no pun intended) 

 

מצחיק.

אחרי שמתרגלים לכמה אפליקציות שעובדים איתם ביומיום, השיטה של אפל טובה יותר (יש יותר ״מאחורה״ אחד), אבל לוקח יותר זמן להתרגל.

אחד הדברים שמאוד נוחים באפל זה שהיישומים הם בתצורת stack. קל יותר לדלג ביניהם.

יש עוד הרבה הבדלים קטנים לפה ולשם, אבל מתרגלים ושוכחים.

לפני כשעה, aviaviavi כתב:

הכניסה של היצרנים הסיניים הרגה את השוק הבריא שהיה באנדרואיד. קיבלת מאות דגמים של מיד ולאו ריינג' שכבשו את השוק - זה לבד הרג את החברות הגדולות כמו LG , Sony , HTC שהיוו אלטרנטיבה בדגמי הדגל והביאו חידושים אמיתיים.

 

לא ״כבשו״ אלא ״נתנו מענה״. עם כל הכבוד לחידושים, סלולרי זה אמצעי תקשורת וכלי עבודה. אפילו אני, מקנפג כמה רוטינות קבועות ונשאר עם מה שיש. מידי פעם אולי לומד משהו חדש ומוסיף. רב האנשים כמו כמו טרנספורטר, לא רוצים להבין, לא רוצים להתעסק, רוצים שפשוט יעבוד. בסיסי.

מה שאני לא מצליח להבין זה למה אנשים בלי גרוש על התחת קונים מכשירים יקרים...

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני כשעה, aviaviavi כתב:

עכשיו יש לך סמסונג ופיקסל. כל השאר אלה מכשירים סיניים שבמכשירי הדגל זה לא זה ולטעמי לא שווין את המחיר.

איפה ה-Oneplus בכל הסיפור הזה? אמנם סיני אבל חומרה טובה ונחשב מכשיר טוב.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)
לפני 24 דקות, falou כתב:

 

מה שאני לא מצליח להבין זה למה אנשים בלי גרוש על התחת קונים מכשירים יקרים...

 

רגע, אתה לא קורא בפורום ייעוץ ברכישת רכב? שם נמצא הכסף הגדול.

 

האמת - רושם שאנשים קונים מכשירים מעבר לצרכים וליכולת. אבל בכל מקום אנחנו מדברים על צרכנות נבונה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני שעה, aviaviavi כתב:

ופיקסל.

אז זהו, שלא בדיוק. אבא שלי מחפש להחליף את ה-3A המזדקן שלו ואחרי ה5A אין כל כך פיקסלים לקנות. ה-6, ה-6 פרו וה-6A מלאים בבאגים מעצבנים (מוזמן להציץ בת'רדים ברדדיט) ככה שהם לא רלוונטיים. 

 

אני לא רואה את עצמי עוזב את האקו סיסטם של פיקסל (יותר נכון גוגל), מקווה שהדור הבא יהיה יותר מוצלח.

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם
לפני 52 דקות, falou כתב:

מה שאני לא מצליח להבין זה למה אנשים בלי גרוש על התחת קונים מכשירים יקרים...

 כי אפשר לקנות ב-30 תשלומים ומחכים לאקזיט הקרוב שיכניס מיליונים לחשבון הבנק שלהם.

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 24 דקות, Gosser1860 כתב:

אז זהו, שלא בדיוק. אבא שלי מחפש להחליף את ה-3A המזדקן שלו ואחרי ה5A אין כל כך פיקסלים לקנות. ה-6, ה-6 פרו וה-6A מלאים בבאגים מעצבנים (מוזמן להציץ בת'רדים ברדדיט) ככה שהם לא רלוונטיים. 

 

אני לא רואה את עצמי עוזב את האקו סיסטם של פיקסל (יותר נכון גוגל), מקווה שהדור הבא יהיה יותר מוצלח.

 

אתה לא צריך לעזוב את האפליקציות (לא אקו סיסטם... אלא אם יש גם כרומבוק וטאבלט אנדרואיד...) של גוגל כשאתה באפל. הכל עובד.

ה-6a בסדר. לא שונה בהרבה משום מכשיר אחר. קצת גדול, זה הכל.

יש לי גם 3a ואני חייב להגיד שהוא לא מזדקן. הכל עובד פחות או יותר אותו הדבר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 31 דקות, dorsht כתב:

איפה ה-Oneplus בכל הסיפור הזה? אמנם סיני אבל חומרה טובה ונחשב מכשיר טוב.

אני כרגע עם OnePlus שמע, הם חברה שהתחילו לא רע, הם דגלו במפרט חזק במחיר תחרותי, עיצוב נבון(alert slider למשל) וממשק נקי ותמיכה ארוכת זמן(יחסית) אבל המצלמה תמיד הייתה בעוכריהם, שנה אחרי שנה הם העלו את המחיר עד למצב שבו הטלפונים שלהם עלו כמו המתחרים, אבל עדיין עם כוכבית בתחום הצילום(ולא בקטע טוב) לאחרונה הם גם איבדו את העצמאות שהייתה להם בנוגע למערכת ההפעלה והשליטה על הייצור לחברת האם, שזה למעשה מחזיר אותם אחורה להיות כמו שאר הסיניות.

 

לפני כשעה, falou כתב:

לא ״כבשו״ אלא ״נתנו מענה״.

קרא לזה איך שתרצה, מה שמעניין זה שהם ייצרו לכולם את הטלפונים ובמקביל גנבו כל טכנולוגיה אפשרית ולמדו להיות יצרנים בדרך ה'קלה' ויכלו לשחרר טלפונים בקצב רצחני בעלות מינימלית. וזה מה שהרג את החברות שהשקיעו המון בפיתוח ולא הצליחו למכור כי יש אלטרנטיבה זולה בהרבה(שוב, זה נבע מגניבה פרופר) והנה הגעת למצב שאין יותר מדי אופציות לבחור בצד האנדרואידי - סמסונג, פיקסל או הסיניות.

פורסם
לפני 16 דקות, falou כתב:

אתה לא צריך לעזוב את האפליקציות (לא אקו סיסטם... אלא אם יש גם כרומבוק וטאבלט אנדרואיד...) של גוגל כשאתה באפל. הכל עובד.

ה-6a בסדר. לא שונה בהרבה משום מכשיר אחר. קצת גדול, זה הכל.

יש לי גם 3a ואני חייב להגיד שהוא לא מזדקן. הכל עובד פחות או יותר אותו הדבר.

בנוגע ל-6a יש הרבה טענות ותלונות על החיישן טביעת אצבע, ובהינתן שזה משהו שעושים בערך כל פעם שנוגעים במכשיר (כי הוא בד"כ נעול), זה הופך אותו לסוג של פסול.

 

אקוסיסטם במובן של האיטגרציה בין המערכת הפעלה לאפליקציות של גוגל, עיבוד התמונה של התוכנה של המצלמה, עדכוני התוכנה וכו'. לאפל יש לי שנאה יוקדת בתור מפתח, ואין באמת סיבה שהיא תעבור למוצרי צריכה באופן כללי, אבל ככה זה בנתיים.

 

בנוגע ל-3a, הסוללה כבר לא אותו דבר (שזה צפוי בכל טלפון), ולא יהיו (אאל"ט) יותר עדכוני תוכנה/אבטחה (ביולי היה האחרון).

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם
לפני 4 שעות, falou כתב:

תקן אותי אם אני טועה (כי אני לא רוכש מכשירים במחירים האלו), אבל אין ממש פער מחיר בין האייפון לסמסונג האמורים, לא?!

מה מדבר אליך יותר בממשק של המכשיר שלך?

 

אני חייב להגיד שבין המערכות, יש דברים שיותר נחמד שם ויש שיותר נחמד פה, אבל לא משהו קריטי שממש מאט אותך ביומיום אחרי שמתרגלים, בטח ברמות הקסטומיזציה שיש היום, אפילו באייפון

 

נראה שאין פער, אבל כל הקונספט של אפל פחות מדבר אליי (אוזניות מיוחדות, כבל מיוחד, תוכנה מיוחדת כשמחברים למחשב שבלעדיה אי אפשר לגשת לזכרון במכשיר ועוד ועוד).

 

לגבי הממשק - לא ממש התעמקתי בניתוח, אבל פשוט יותר נוח לי בממשק של אנדרואיד, מניסיון של השנים האחרונות, כך שאין לי סיבה לנסות משהו אחר (שכנראה לא יהיה הרבה יותר טוב, אם בכלל).

בדיוק כמו שיש רכבים שהתפעול שלהם פחות נוח לי בשימוש יום יומי (מבחינת הנדסת אנוש, מיקום כפתורים, שדה ראייה ועוד ועוד), גם אם אלו רכבים "טובים" יותר על הנייר.

 

פורסם
לפני 39 דקות, gadik6 כתב:

אוזניות מיוחדות, כבל מיוחד

לא בגלקסי ולא באייפון יש חיבור אוזניות בלי מתאם. ועם מתאם תחבר מה שבא לך (אלחוטיות עובדות בשניהם. אם כבר התמיכה בA1 / W1 הרבה יותר טובה מאשר רק bluetooth).

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לפני 5 שעות, Nemesis כתב:

אלה לפעמים דברים שקשה להסביר אותם במילים.

 

איש. זה כו-לה טכנולוגיה. זה לא להסביר סקס לבתול...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 23 דקות, falou כתב:

 

איש. זה כו-לה טכנולוגיה. זה לא להסביר סקס לבתול...

לאישתי יש מק מהעבודה, כל פעם שאני נדרש לבצע עליו את הפעולה הכי פשוטה, אני מרגיש כמו בתול שמחפש את החור בפעם הראשונה.
לא מצליח להתרגל לממשק שלהם בשום צורה.. ואני לא בדיוק טכנופוב חח.

  • אהבתי 1

יום טוב גם לך

×
×
  • תוכן חדש...