Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הגיבוב בענייני בחירת סמארטפון


gil elbaz

פוסטים מומלצים

לפני 7 שעות, David32 כתב:

נ''ב, חבל שלאינטגרציה הזאת שפאלו מדבר עליה חייב להיות עם הכול של אפל.

 

הנחמד באינטגרציה הזו זה שהיא פשוט נמצאת. לא צריך לעשות כלום.

 

אני משתמש חצי מתקדם. יש לי עמוד בית מעוצב, יש לי אוטומציות תלויות זמן/מקום (נכנס הביתה עובר לשקט, נכנס לעבודה עובר לרועש,  הגדרות של מתי ישן, מתי לעבור למצב לילה... כאלה), כמה וויג׳טים, כמה קיצורים, הרבה שימוש באסיסטנט (גם בזה יש יתרונות לכאן ולכאן), הרבה שימוש בתזכורות, ובאמת שאין הבדלים שלא מאפשרים לי לעשות משהו שאני צריך.

 

אז המסך עם הפעולות המהירות פה הוא כזה ושם הוא אחר ובאייפון אפשר לפתוח את האפליקציה שפותחת את השער בפקודה קולית ובפיקסל לא... באבל באמת לא שומדבר שהולכים עליו לרבנות, מה שפעם לא היה נכון.

לפני כשעה, Nemesis כתב:

לחבר שלי היה פיקסל. 

כשנשבר לו המסך, זמינות המעבדות שיכולות לתקן היה כמעט לא קיימת. לבסוף הוחלף מסך, המסך החלופי כנראה לא מקורי. לאחר מכן צצו תקלות חדשות במכשיר, התחממות ואיטיות. 

 

זה היה הפיקסל האחרון שהוא רכש. 

 

יש לי מעבדה שקניתי ממנה ונותנת גב ליד הבית.

אבל, יו קנואו, אי אפשר להתחרות בדיוק האמפירי של ״יש לי חבר שקרה לו ככה״.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה טיעון קצת מוזר.

עובדתית יש הרבה פחות מעבדות שמטפלות במכשירי פיקסל.

עובדתית, אין יבואן רשמי עם מעבדה וחלקי חילוף מקוריים שיכולה לתקן את המכשיר שלך.

 

לפיכך התחזוקה בעייתית יותר.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עובדתית, אם אתה קונה בארץ ממי שמייבא, הוא ייתן לך שירות. אתה לא צריך הרבה מעבדות, אתה צריך אחת.

אני גם לא יודע מה זה ״חלקי חילוף״. זה לא אוטו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 דקות, falou כתב:

אתה לא צריך הרבה מעבדות, אתה צריך אחת.

מה אחת? מה זה אהבת אמת?

אתה חייב פריסה נורמלית של מעבדות אחרת אתה מכריח אנשים שגרים באילת לנסוע לחיפה(למשל, אולי בכלל קרית שמונה - השכירות שם זולה מאוד) רק כדי לגלות שחסר חלק וצריך לחכות שבוע ואז לעשות את המסע הזה שוב.

בצורה כזאת, אם המכשיר הוא לא יקר נסיעה אחת או שתיים הופכת את התיקון ללא משתלם.

 

בקשר לחלקי חילוף, for real?

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, aviaviavi כתב:

אתה חייב פריסה נורמלית של מעבדות אחרת אתה מכריח אנשים שגרים באילת לנסוע לחיפה

 

 

לפני 7 שעות, aviaviavi כתב:

בקשר לחלקי חילוף, for real?

 

 

באמת?!

 

אנשים פה כאילו חיים על פלנטה אחרת או שלא תקנו סלולרי בחיים שלהם.

רב האנשים הולכים לאיפה שיש שלט "מעבדה" ליד הבית. הם הולכים לשם להחליף סוללה או מסך או "גב" שנשברו. אם מישהו כאן החליף חלק אחר... בבקשה. אני גם אשמח לשמוע כמה ביקורים בשנה עושה כאן כל אחד במוסך הסלולרי שלו...

עובדתית, זה לא קורה.

אותה מעבדה שכונתית, שמתקנת את כל המאות מכשירים שקיימים בשוק, מתקשרת לספקים ובודקת אם יש את החלק. בשיומי של הבת שלי, למשל, כבר לא היה ניתן להשיג חלקים אחרי שנתיים. זה לא כזה משנה, כי ביננו, רק אידיוט מתקן מכשיר בן שנתיים שעלה פחות מאלף שקל ב-400 שקל של מסך חדש (או 2000 ש"ח על מכשיר שעלה 4000). אבל בדקתי.

כשהחלק מגיע, הטכנאי מחליף אותו. אין לו יידע ספיציפי מאוד במכשיר כזה או אחר, מתוך המאות שקיימים בשוק. 

זהו.

אם הוא טוב, הוא עושה עבודה טובה. אם לא... אז פחות.

 

ויש את אלו שהולכים למוסך היבואן במיוחד. גם אלו לא צריכים מוסך יבואן לטיפולים שוטפים, הם מחליפים מסך או סוללה או גב. הם יכולים לשלוח את המכשיר עם שליח. אני יודע שזה נורא ספרותי לתאר חיכיון של שבוע ואז עוד שבוע, אבל אני לא יודע באיזו מציאות אלטרנטיבית אתה חי.

 

ואם נשאר רק רגע במציאות ולא נחזור לקשקשת הכללית בשילוב ביטויים אינטלקטואלים באנגלית, Go Mobile מוכרים פיקסלים. הנה רשימת הסניפים שלהם, ויש להם מעבדה מרכזית. אבל חיכיתי עם זה לסוף, כי עניין אותי לקרוא קלישאות לא קשורות.

 

https://www.gomobile.co.il/contact

 

 

 

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיין לא מבין את הנקודה שלך.

תלך לטכנאי שכונתי, קרוב לוודאי שתחכה הרבה יותר זמן לחלק חילוף, התיקון יעלה יותר, והטכנאי יתגלח על המכשיר שלך בתיקון.

גם גו-מובייל בתור יבואן לא רשמי, קשה לדעת מה טיב חלקי החילוף אותם הוא מחזיק, זמינותם והכשרת הטכנאים בטיפול במכשירים פחות נפוצים.

 

כמה זה משמעותי? אינדיווידואלי.

לאחד שנוטה לשבור מסך כל 3 חודשים למשל, בטח לא הייתי ממליץ על פיקסל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תלכלך, כבר לא שברתי מסך 5 שנים לפחות!

בכל מקרה, תקנתי פעמיים, זה כשהמכשיר היה די חדש.

 

אני לא מבין, אתה אומר לקנות מכשיר מיבואן רשמי ולתקן במוסך היבואן, כי שם האיכות והשירות טובים יותר? כאילו, שהטכנאים שם ברמה אחרת, השירות יותר מהיר ואיכות התיקון טובה יותר?

 

אתה אשכרה מאמין בזה ומוכן בגלל זה לשלם עוד כסף פרמיה למכשיר ולתיקון?

איך זה בדיוק יוצא כלכלי ומתי פעם אחרונה התנסית במוסך מרכזי של יבואן סלולרי?

 

דרך אגב, הפיקסל 3a, עמיד (פלסטיק), קל מאוד לתיקון/פתיחה, ומסך עולה רק 300 ש״ח. 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם לא שברתי מסך המון שנים. הטלפון היחיד שהתקלקל לי זה ה - HTC One M8 לפני די הרבה שנים.

הייתי צריך להמתין חודש לתיקון.

 

אבל כאמור, אני לא דוגמא לכלום.

יש הרבה צרכנים לשירותי תיקוני טלפונים.

 

אני בהחלט מאמין שאם קניתי לדוגמא סמסונג שיובא בייבוא רשמי, במקרה ואדרש לתיקון שלו באחריות, סבירות גבוהה בהרבה שיתוקן על ידי טכנאי מיומן יותר עם חלקי חילוף מקוריים.

גם במידה ושברתי מסך לדוגמא ואחליט ללכת לחנות שכונתית, סביר להניח שיהיה לו חלק חילוף במקום והוא כבר החליף 100 כאלה ויעשה עבודה טובה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היתרון היחיד בתיקון אצל יבואן רשמי (למשל אצל סמסונג) זה שסאני יודעים לאטום את המכשיר מחדש, משהו שהבנתי שאי אפשר לעשות במעבדה רגילה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, dorsht כתב:

היתרון היחיד בתיקון אצל יבואן רשמי (למשל אצל סמסונג) זה שסאני יודעים לאטום את המכשיר מחדש, משהו שהבנתי שאי אפשר לעשות במעבדה רגילה.

אחלה. חשוב.

כמה אתה משלם יותר על המכשיר והתיקון?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נזקקתי לתיקונים בתשלום במהלך השימוש במכשיר.

מה שכן - כמו שאתה יודע הוחלפה מצלמה במסגרת האחריות.

לגביי הפרש במחיר - בזמנו לא היה גדול, משהו ברמה של מאות שקלים בודדים (כמה שזכור לי באיזור ה-200-300₪).

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 דקות, falou כתב:

אחלה. חשוב.

כמה אתה משלם יותר על המכשיר והתיקון?

 

כשקניתי את ה- S21 שלי, הפער בין רשמי ללא רשמי היה כ-300 ש"ח, קיבלתי מטען אלחוטי + אייר טאג ועוד שנתיים אחריות. אה, וכמובן הקלטת שיחות.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, Nemesis כתב:

אני גם לא שברתי מסך המון שנים. הטלפון היחיד שהתקלקל לי זה ה - HTC One M8 לפני די הרבה שנים.

הייתי צריך להמתין חודש לתיקון.

 

שזה בדיוק העניין.

 

1. לרב לא כדאי לתקן

2. תיקון במוסך היבואן גורר פרמיה בקנייה ובתיקון שלא שווה לשלם במכשירים שאינם יקרים (והרב לא מתקנים)

3. אם כבר מתקנים, עושים זאת בחנות המקומית והנגישה.

 

ספיציפית לגבי פיקסל, יש את goMobile ו-Cellfi, שמייבאות ותומכות. אם הן יותר או פחות טובות מיבואן ״רשמי״, אף אחד לא יודע. אני בטוח שתמצא סיפורי זוועות על מעבדות ״רשמיות״ כמו כל דבר אחר.

 

לפני 32 דקות, dorsht כתב:

מה שכן - כמו שאתה יודע הוחלפה מצלמה במסגרת האחריות.

 

ואיך זה הצליח?

לפני 32 דקות, dorsht כתב:

לא נזקקתי לתיקונים בתשלום במהלך השימוש במכשיר.

 

שזה הרב המכריע. 

אם יש תקלות, הן לרב במכשירים חדשים.

אחריות ושירות זה צורך שהוא לרב תיאורטי.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, falou כתב:

שזה בדיוק העניין.

 

1. לרב לא כדאי לתקן

2. תיקון במוסך היבואן גורר פרמיה בקנייה ובתיקון שלא שווה לשלם במכשירים שאינם יקרים (והרב לא מתקנים)

3. אם כבר מתקנים, עושים זאת בחנות המקומית והנגישה.

 

ספיציפית לגבי פיקסל, יש את goMobile ו-Cellfi, שמייבאות ותומכות. אם הן יותר או פחות טובות מיבואן ״רשמי״, אף אחד לא יודע. אני בטוח שתמצא סיפורי זוועות על מעבדות ״רשמיות״ כמו כל דבר אחר.

 

זה לא מסתדר עם העובדה שיש חנויות תיקונים כמו פטריות. לא היתה עבודה, היו סוגרים.

 

1. למה שלא יהיה כדאי לתקן? אם מדובר במכשיר זול מלכתחילה, פחות מ- 1000 ש"ח - הכדאיות יורדת. אבל מדברים על מכשירים יקרים.

2. תיקון במוסך היבואן באחריות לא גורר פרמיה. לפעמים הפרמיה גם לא ככ גבוהה.

3. גם על זה עניתי, במכשיר לא נפוץ, התיקון בחנות המקומית יקח הרבה זמן (עד שיגיע החלק), הטכנאי לא מכיר את המכשיר שלך ולא מיומן בתיקון שלו - ועלות התיקון לרוב תהיה גבוהה יותר מאשר מכשיר נפוץ.

 

לגבי איכות התיקון - ברור שאף אחד שלא נמצא גם כאן וגם שם לא יודע בוודאות. אבל סביר להניח שליבואנים רשמיים יש נגישות טובה בהרבה לחלקי חילוף מקוריים, כלים יעודיים, מסמכים והדרכות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 דקות, falou כתב:

ואיך זה הצליח?

לא יודע. היה לי שקט מהעניין הזה עד לא מזמן אז כנראה שתיקנו משהו.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...