Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני כשעה, Ooga כתב:

אגב בעניין הפוקוס. אצלי יש s10e ואצלי גם הפוקוס של המצלמה הראשית היה דפוק לגמרי, ברמה שעשיתי פוקוס ידני. ככה כמעט שנתיים.

לפני שלושה חודשים בערך באחד העדכונים הפוקוס חזר לעבוד תקין, בערך.

מוזר הדבר הזה.

היה לי עדכון אתמול, לא פתר את הבעיה.

כשאני מנער את המכשיר כשהמצלמה פתוחה זה מסדר את התקלה באופן זמני.

לא יודע מה לעשות.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

בפוקוס ידני המצלמה עובדת תקין?

 

בעבר ניסיתי לעבור לאפליקציה צד שלישי ושם הפוקוס גם היה בסדר, אבל היא לא הייתה נוחה לי. נסה לבדוק, אולי באפליקציה חיצונית הפוקוס יתפקד.

פורסם

לא יודע ולמען האמת לא מעניין אותי.

במצלמה "אמיתית" אני לא משתמש בפוקוס ידני, בטלפון זה לא נוח.

התקנתי GCAM אבל גם שם המצב לא להיט והתוצאות פחות טובות.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 10 דקות, Igalz כתב:

את הדבר הכי חשוב לא אמרת, תקציב.

אם התקציב לא מוגבל אז לך על ספינות הדגל של היצרנים המובילים

 

יש הרבה "ספינות דגל". מסקירה קצרה של ביקורות חלק ממליצים על Pixel 6 Pro וחלק על Samsung S22 Ultra כבעלי מצלמת האנדרואיד הטובה ביותר. יש עוד מועמדים?

 

התקציב גמיש, כל עוד הטלפון ייתן תמורה למחיר. בסמסונג נראה שיש "עט" שאפשר לעבוד איתו. נראה נוח, אבל לא יודע עד כמה זה באמת שימושי.

 

פורסם
לפני 20 דקות, dorsht כתב:

לא יודע ולמען האמת לא מעניין אותי.

במצלמה "אמיתית" אני לא משתמש בפוקוס ידני, בטלפון זה לא נוח.

התקנתי GCAM אבל גם שם המצב לא להיט והתוצאות פחות טובות.

לא עניין של נח לא נוח, זה פשוט נותן לך אינדיקציה האם הבעיה חומרתית או תוכנתית.

לגוגל יש גם אפליקציה לצילום, לא?

פורסם
לפני 17 דקות, gadik6 כתב:

 

יש הרבה "ספינות דגל". מסקירה קצרה של ביקורות חלק ממליצים על Pixel 6 Pro וחלק על Samsung S22 Ultra כבעלי מצלמת האנדרואיד הטובה ביותר. יש עוד מועמדים?

 

התקציב גמיש, כל עוד הטלפון ייתן תמורה למחיר. בסמסונג נראה שיש "עט" שאפשר לעבוד איתו. נראה נוח, אבל לא יודע עד כמה זה באמת שימושי.

 

הS22 אולטרא חורג מהגודל המקסימלי שהגדרת (ב0.1 אינץ'), ואישית אני חושב שהתמחור שלו מנופח לגמרי.

לפי הדרישות שלך הייתי הולך על S22+, יש לו סוללה מצויינת וכל שאר התכונות של מכשיר פרימיום מודרני.

יום טוב גם לך

פורסם
לפני שעתיים, איציק נ. כתב:

אני עם s21+, הוידאו מצויין (הודות למייצב תמונה אופטי) והסטילס, מבחינת עיבוד, לטעמי טיפה פחות טוב מה huawei p20 pro שהיה לי קודם לכן. 

ה p20pro היה הטלפון עם המצלמה הטובה ביותר שהיתה לי ever, הוא מוציא צילומים מעולים ב mode אוטומטי בחושך ובאור כאחד - ובשיא הקלילות.

לדעתי, לא בכדי ה p50pro נמצא היום מעל s22 ומעל אייפון13 בדירוג המצלמות של dexomark.com, וגם אז ה p20pro היה מדורג מעל המתחרים הישירים שלו מבית סמסונג ואייפון. לאחר ניסיון של שנים איתו אני בהחלט גם מבין למה.

 

אם כי זה בוודאי לא מפצה על החתונה הקתולית עם פלטפורמה עצמאית (HarmonyOS אמנם מבוססת אנדרואיד, אבל היא לא אנדרואיד) ויציאה מאקוסיסטם מערבי לטובת אחד סיני, ועוד כזה בהתהוות (ללקוחות מחוץ לסין, בסין האקוסיסטמים של Huawei / Xiaomi / ZTE מאוד מפותחים)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

עם עוד 0.1 אינץ' אפשר לחיות.

 

הפרש המחיר ביניהם באילת הוא כ-400-700 ש"ח (תלוי איפה קונים), אז השאלה האם לא כדאי להוסיף ולקבל טלפון טוב יותר (לפחות על סמך הביקורות)?

 

עריכה אחרונה על ידי gadik6

פורסם
לפני 3 שעות, Mech Morphix כתב:

מודה אני לפניך שלא הדור הנוכחי גידל אותי

שמע, זה היה אחרי שבועיים שהיא חשבה איזה פלאפון לקנות.

הלכנו לחנויות, צילמנו ובלה בלה בלה.

התאורה שם אופטימלית, לא היה ניראה מוזר.

בבית - התמונות פשוט יצאו זוועה. הכמעט בוכה היה על התסכול של להתרוצץ בנסיון להבין מה לקנות, לקחת החלטה ולהבין שטעית. התמונות באייפון באותו מקום יצאו פשוט ללא תחרות.

אני יכול לנסות להוציא אותם איכשהו מאוחר יותר.

 

זה שנכון להשוות את ה 12 פרו לדגמים מובילים יותר זה נכון, אבל בסוף היום פרט לאייפון, אני לא חושב שיש מכשיר דגל עם מצלמה משודרגת בגודל נורמלי. תמיד מגדילים אותם על סטרואידים.

 

אגב, לאחותי היה בדיוק אותו דבר, בבית יצאו תמונות פשוט לא טובות. כשהיא עברה לאייפון כמעט כל תמונה יצא בול.

פורסם
לפני 16 שעות, sperial כתב:

אולי לעדשות אין בלאי, אבל עדשות של טלפון חשופות כל הזמן לסביבה  לכן הן סובלות הן מבליה (שריטות) והן מלכלוך. זה תלוי ביחס שמקבל המכשיר בכלל.

 

לא רלוונטי. הוא לא אדיוט, שכל הזמן הטלפון שלו מלוכלך ובגלל זה התמונות לא חדות. לגבי שריטות, לא רלוונטי בכלל.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
בתאריך 15.8.2022 בשעה 09:27, Liviur כתב:

קרה לי לא פעם שהעפתי מבט על תמונה על הנייד - לא התרשמתי - ואח״כ על המחשב במסך גדול ובמבט נוסף מצאתי שאני אוהב אותה ומעדיף אותה (ולפעמים - חודשים אח״כ).

בגלל שבפיקסל 3a התמונות לא לוקחות מקום איחסון בפוטוז, אני לא מוחק כלום, אבל בד״כ אני מנפה חצי במקור. גם תמונות ממצלמה כנ״ל.

 

מבחינתי כל החוויה בסלולרי זה לא להתעמק יותר מדי. כשאני רוצה תמונות ממש טובות, אני לוקח מצלמה ואז אני גם לוקח את הזמן.

לפני 4 שעות, gadik6 כתב:

 

יש הרבה "ספינות דגל". מסקירה קצרה של ביקורות חלק ממליצים על Pixel 6 Pro וחלק על Samsung S22 Ultra כבעלי מצלמת האנדרואיד הטובה ביותר. יש עוד מועמדים?

 

התקציב גמיש, כל עוד הטלפון ייתן תמורה למחיר. בסמסונג נראה שיש "עט" שאפשר לעבוד איתו. נראה נוח, אבל לא יודע עד כמה זה באמת שימושי.

 

 

האמת, במחירים האלו, קונה אייפון. כרגע יש לו הכי פחות מחלות. לפיקסל יש מחלות ילדות והסמסונג, עם סיפורי התמונות המטושטשות כי לא-יודעים-למה שראינו דוגמא מהן פה... שחורית במטותה... לא בא בחשבון.

 

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

שמועות מדברות שהתקלה היא איפשהו במייצב התמונה. לא יודע אם זה נכון.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני שעה, dorsht כתב:

שמועות מדברות שהתקלה היא איפשהו במייצב התמונה. לא יודע אם זה נכון.

 

זה עושה שכל. אבל דחילק... כבר היו צריכים לפתור את זה.

 

הפיקסל בן ה-3 שלי מוציא תמונות סבבה. אם הייתי משלם סכום של לפטופ על סלולרי, הייתי מאוד כועס אם לא היו לוקחים אחריות על תקלה כזו.

בגלל אני אומר - אייפון.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...