Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 17 דקות, falou כתב:

כמו שאתה רואה למעלה. זה לרב עניין של אי ידיעה או טכנופוביה. בגדול, אין כאלו הבדלים גדולים

כמו שאתה רואה למעלה, זה מאוד אינדיבידואלי והקביעה הזו היא פשוט טעות, לא משנה כמה פעמים היא נאמרת בבטחון.

יום טוב גם לך

פורסם

המעדיפים למיניהם, ואפשר לראות את זה פה, מעלים כל מיני סוגיות שלא קיימות בפועל. כמה אנשים יושבים ומתקינים לאנצ'ר לטעמם ותופרים לו אוטומציות ספיציפיות וחיוניות שאי אפשר לעשות במערכת אחרת?

קרוב לאפס.

רב הדברים שאפשר לעשות פה, אפשר לעשות שם. 

 

אבל אני תמיד פתוח ללמוד דברים חדשים, מה אתה עושה מיוחד בסלולרי שלך שהוא יותר ממלחוץ על אפליקציות במסך הבית?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מה אני עושה או הוא עושה לא רלוונטי, גם העובדה שחלק מהאפליקציות שנמצאות בשימוש אצלי פשוט לא זמינות לאייפון גם היא לא רלוונטית. אפילו העובדה שיש פחות אפשרויות קסטומיזציה באייפון (לך תחליף מקלדת), והקישוריות עם המחשב וחומרה היקפית מוגבלת יותר, לא רלוונטית לדיון הזה.

 

מדובר על חווית משתמש כללית מהממשק. מעצבי ui/ux עושים דוקטורטים רבים, ועדיין לא הצליחו להגיע לממשק שטוב לכולם. ככה זה, כולנו מחווטים אחרת. אנחנו רואים את זה כל הזמן בעולם הרכב, אחד אוהב פתרון עיצובי בלוח השעונים ברכב מסויים, השני שונא אותו. אני לדוגמא שונא תצוגת מהירות דיגיטאלית, למרות שזה מה שיש לי מול העיניים כבר כמה שנים, עדיין מעדיף מחוג. לכן האמירה "הכל אותו דבר, רק להתרגל" פסולה מהייסוד.

  • מעניין 1

יום טוב גם לך

פורסם (נערך)

קניתי לי בורוסקופ חוטי חביב. הוידאו נראה ונשמר באפליקציה שלו. זמין לאנדרואיד 9 ומעלה. משמש לראות דברים בתוך המנוע.  יש גרסה אלחוטית לאייפון. עולה פי שתיים. 

 

לזה אני קורא אינטגרציה. האינטגרציה בין כלי גוגל השונים בטלפון ובמחשב עובדת מצויין. החלונות שפתחת בגרון, הסיסמאות השמורות ועוד. 

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

אני, מרות שאני לא חובב אייפון (או אפל) מאוד מבין את פאלו ודי מסכים עם הטענה הבסיסית.

בסך הכול לוואצאפ, כרום, להסטרים מוזיקה/וידאו, אפליקציה של הגרמין וכו' זה עקרונית לא משנה אם זה אייפון, אנדרוייד, סימביאן או תחתOS.

במיוחד בממשקים שיש היום.

 

לפני עשור וחצי לעומת זאת, אין לי ספק שלהשתמש ב windows mobile, גם אם באותו סט אפליקציות הנל, היה כמו לתת לעצמך אגרוף כול בוקר.

 

 

נ''ב, חבל שלאינטגרציה הזאת שפאלו מדבר עליה חייב להיות עם הכול של אפל.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני שעה, falou כתב:

זה קרה באצל כמה בוחנים של גירסאות לא מעודכנות של טרום מכירה.

זה לא מדויק. אמנם היקפי הבעיה אינם ידועים עדיין אך היא ממשיכה להתרחש גם אחרי עדכוני יולי וגם (באופן חלקי) במהלך פריסת אנדרואיד 13. אפשר לראות שגם באתרים הגדולים (ולא רק רדדיט) יש התייחסות לתופעה לצד סייגים לגבי היקף הבעיה ושכיחותה. דרך אגב, את תגובת גוגל אי אפשר למצוא (לפחות לא כשחיפשתי).

 

המכשיר די חדש, הושק ב28 ביולי ואולי השתמע שאני די נחרץ בנושא אבל אישית אני מאוד מקווה שמדובר בחבלי לידה, כי הוא התקווה שלי למחליף ל4a.

כמובן שצריך להמשיך ולעקוב אם עולות עוד תלונות מהסוג הזה או אחרות ומה תגובת היצרן.

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם

זה נכון. כמו שאני אומר תמיד, קונה רק מכשיר שנמצא כמה חודשים בשוק. אם הוא לא יוכיח את עצמו, אני אאלץ לשפוך המון כסף על אייפון מיני...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

רק אוסיף לדיון ששקלתי לרכוש פיקסל 6a בחו"ל בחודש הבא וויתרתי לגמרי עקב חוסר תמיכה של Google בספקיות ישראליות (או ההיפך, הפסקתי לנסות להבין), מה שגורם לאופציות מטה להיות מושבתות (אלא אם כן עושים Root ואז מאבדים יכולת לקבל עדכונים OTA שזה כל העניין ב Pixel גם ככה..)

- WiFi calling - אני משתמש בזה באופן קבוע עקב חוסר קליטה בבית\משרד

- 5G - לא כזה חשוב לי אבל מינוס

- VoLTE - להבנתי גורם לחוסר יכולת לגלוש תו"כ שיחה. הזוי.

פורסם

מזכיר לי דיונים שלא שמעתי כבר שנים.

רוב האנשים כבר התרגלו לאחת המערכות וכנראה שלא יחליפו, וזה סבבה.

אני אשאר עם אנדרואיד, וסמסונג בפרט, כי נוח לי. אני רגיל, המכשירים איכותיים, אני אוהב פיצ'רים כמו wireless dex או אופציה בsmart view להקרין על הטלוויזיה אפליקציה אחת ולהמשיך להשתמש בטלפון באחרת, שאני יכול להוריד דפדפן שאפשר להתקין עליו כל תוסף דסקטופ שארצה, ושלעיתים זה יותר זול מאפל.

 

למשל עכשיו הייתי צריך לקנות טאבלט ובחרתי בגלקסי בעיקר בגלל המחיר. בדיעבד מרוצה מהרבה דברים שלא יודע אם הייתי יכול לעשות באייפד בכזאת קלות. מניח שהאייפד עושה דברים אחרים יותר טוב, אבל זה לא ממש משנה לי.

פורסם

אני עם אנדרואיד כבר מעל עשור, אבל טאבלט דווקא החלטתי לקנות של אפל, בעיקר בגלל העט שלהם שעובד נהדר וזה הדבר הכי קרוב לדף ונייר, רק יותר מסודר ולא הולך לאיבוד.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

קניתי בעיקר כדי לכתוב בלימודים. שמעתי הרבה דברים טובים על העט של סמסונג (טכנולוגיה של Wacom אאל''ט), ובעיקר כי רציתי מסך גדול ובאפל זה אומר את האייפד פרו ב 1099$ לפני העט שעולה 130$. הסמסונג עלה 800 אם אני זוכר נכון, כולל העט עבור בערך אותו גודל מסך. והעט נוח לי וכותב מעולה, בעניין הזה אין תלונות. הבעיה היא יותר אפליקציות שלא מותאמות למסך גדול, מקווה שזה ישתנה בחודשים הקרובים עם אנדרואיד 13 והפיקסל טאבלט.

פורסם
לפני 42 דקות, DubelBoom כתב:

הבעיה היא יותר אפליקציות שלא מותאמות למסך גדול

זה היתרון הגדול מאוד של האייפד על כל טאבלט אחר.

שפע של אפליקציות שנכתבו במיוחד לאייפד ומותאמות לו בצורה מושלמת.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
לפני שעה, omricn כתב:

VoLTE - להבנתי גורם לחוסר יכולת לגלוש תו"כ שיחה. הזוי.

 

לא יודע.... אני גולש תוך כדי שיחה... לא שזה קורה בד״כ.🤔

לפני כשעה, Nemesis כתב:

מעבר לזה תיקונים במקרה הצורך פחות נגישים ובמחירים גבוהים יותר לרוב. 

 

זה בדיוק האמירות שאני לא מבין, אבל אולי בגלל שאני לא קונה מכשיר בחמש אלף, אני לא מסתכל על חלפים ותיקונים וטיפולים שוטפים... מקסימום כמה עולה להחליף מסך/סוללה, ולזה יש מעבדות בארץ.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לחבר שלי היה פיקסל. 

כשנשבר לו המסך, זמינות המעבדות שיכולות לתקן היה כמעט לא קיימת. לבסוף הוחלף מסך, המסך החלופי כנראה לא מקורי. לאחר מכן צצו תקלות חדשות במכשיר, התחממות ואיטיות. 

 

זה היה הפיקסל האחרון שהוא רכש. 

×
×
  • תוכן חדש...