Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעתיים, Liviur כתב:

שכחת לציין קפיצה משמעותית במצלמה , חיי סוללה ומסך always on.

 

קפיצה משמעותית זה לא, כי אחרת מה ישאר לדגם ה-PRO? קפיצה אולטרה משמעותית? 

זה כניראה יהיה שיפור די מינימלי. 

השיפור בסוללה לפי אפל הוא מ-15 שעות של וידאו בסטרימינג ל-16. זה 6% הבדל. 

ה-ALWAYS ON יהיה רק בדגם הפרו. לא ברגיל וגם ממילא הביצוע בפועל שלו ניראה יותר יפה מאשר פרקטי.

לפני 3 שעות, Liviur כתב:

 אני קבוע עם הפרו משתמש בtransparency mode לשיחות ארוכות וקצרות.

תוך כדי שהמוזיקה עובדת כן?

אולי אתה בסביבה מאוד שקטה ועל ווליום מאוד נמוך. כי אני לא באמת הצלחתי בווליום בינוני מינוס. ואני מבין את הבעיתיות הפיזיקלית להתגבר על רמקול שדחוס לך הישר לתוך תעלת האוזן. רק מקווה שמתישהו זה יצליח.

לפני 3 שעות, Liviur כתב:

למעשה לפרו כרגע יש את המצב transparency mode הגי טוב שיצא לי לשמוע גם מול הסוני xm4 , סנהייזר והאיירפודס מקס

 

זהשהוא הכי טוב מכול הנ"ל, אני מסכים. אבל זה רק ביחס אליהם. זה לא אומר שהוא טוב באופן כללי. זה כמו מצלמותשל סלולרים לפני 10 שנים. אייפון 5 צים יותר טוב מגלקסי 3. אבל שניהם צילמו כמו תפוח אדמה. 

פורסם
לפני 28 דקות, davemustaine87 כתב:

קפיצה משמעותית זה לא, כי אחרת מה ישאר לדגם ה-PRO? קפיצה אולטרה משמעותית? 

אוקיי , אני התכוונתי לפרו. ה14 הרגיל - מסכים לחלוטין. אלא אם משהו משדרג אייפון מלפני 3-4 שנים - זה שדרוג לא משמעותי ומיותר לחלוטין.

הפרו לעומת זאת - רשמתי את רשימת השדרוגים שבו - הוא כבר לדעתי שווה את ה300-400 דולר שאני אשים בלשדרג מפרו לפרו.

 

לפני 29 דקות, davemustaine87 כתב:

תוך כדי שהמוזיקה עובדת כן?

אולי אתה בסביבה מאוד שקטה ועל ווליום מאוד נמוך.

הבנתי , אתה מדבר על לשמוע מוסיקה כמו שאתה שומע נגיד מרמקולים חיצוניים + לדבר תוך כדי. זה אכן עובד רק בווליום נמוך. אני מדבר בכלליות על זה שאני לדוגמא מהרגע שיצאתי מהמשרד (כשעוד עשיתי את זה) או תוך כדי שאני עושה דברים בבית - לא צריך להוריד את האוזניות - עובר בין מצב שקוף לביטול רעשים , מנגן ומפסיק ומדבר טבעית לגמרי.

השאר אפילו לא שם - בכל אחת מה מתחרות (כולל המקס שכוללות משמעותית יותר מיקרופונים, גודל ועולות כפול) אני יכול להצביע לך על איפה הן מפשלות לעומת הפרו ב10 שניות של שימוש ושזה יהיה מציק. הכי קרובות אגב - Bose 700 שפייר ? חוץ מאיכות נגינה של מוסיקה בינונית להחריד - לאוזניות לעבודה - הן כנראה הזוג הכי טוב שהיה לי.

 

בא נראה מה יהיה בדור השני. בא נזכור שזה תכלס - דור ראשון של הטכנולוגיה הזו כרגע באוזניות בנות 3 שנים בערך - שמאז שהן יצאו כולם הוסיפו את הפיצ׳ר הזה - אבל פחות מוצלח.

 

בכ״א אם נסקור את מה שהציגו: קודם כל - שדרוג המעבד - משמעותי אך ורק לזמן סוללה , ההבדל בביצועים הוא 10% שזה שולי לחלוטין (והוא גם ככה עדיין מקדימה מול אנדרואיד). הכרטיס מסך - כנ״ל.

1. אייפון 14 - מכשיר מיותר , רק להגיד שעדכנו. הגדול יותר (שבא על חשבון המיני) אחלה למי שרוצה מכשיר גדול ואין תקציב לפרו מקס ואין צורך במצלמה

2. הפרו - שדרוג לא רע משנה שעברה - נחכה לראות מה יהיה עם האיכות מצלמה - אבל על פניו - שוב השדרוג העיקרי יהיה במצלמה (ומה שציינתי שלחובבי רכב יהיה פגז של שדרוג השנה. זה הפלאפון ליום מסלול הכי טוב נקודה. בפער משמעותי עכשיו)

3. האפל וואץ׳ הרגיל - שדרוג מיותר. רק להגיד שעדכנו.

4. האפל וואץ׳ אולטרה - יחסית למחיר ולחומרים התמורה טובה - אבל לא ברור לי למי זה. זה מכשיר נישה שבנישה …

5. איירפודס פרו 2 - ההפתעה הטובה של האירוע לדעתי. מצפה להן בקוצר רוח - כי בסוף היום (ואני אחריג רגע את המקבוק של העבודה) - זה המכשיר אפל שאני משתמש בו הכי הרבה. מוסיקה ופודקאסטים , שיחות פלאפון , משחקים , צופה בטלוויזיה בשקט בלילה כשאני רוצה ווליום גבוהה עם האפל טיוי וכו)

לפני 4 דקות, Nemesis כתב:

הקלטת... שיחות... בבקשה... 

לא …. יקרה … :)

הם לא יתנו לאפליקציות צד שלישי את היכולת , ומובנית לא יכנסו לתסביך החוקי של איפה מותר ואיפה אסור לדעתי.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לפני 1 דקה, Igalz כתב:

זה אותו אחד שקיים בסמסונג מאז הs7?

לא ממש. זה always on הרבה יותר על באמת. חלק גדול מזה זה הקצב ריענון מסך המשתנה הגמיש יותר ומעבד הרבה יותר יעיל מבחינת חשמל.

זה כבר פיצ׳ר הרבה יותר חדש מהs7 של ונכנס כחלק מהs22 רק.

הרגילים יכולים לרדת ל48 הרץ - שזה לא חיסכון משמעותי , האולטרה - הפאנל יכול לרדת ל1 הרץ (כמו האייפון) אבל התוכנה רק ל10.

זה נשמע לא משמעותי - אבל זה לגמרי חלק ממה שמחזיק אותו אחורה ב להציג יותר נתונים בצורה יותר מרשימה (אפל לדוגמא עברו באפל וואץ׳ לalways on במסך רק כשיכול לרדת לעדכון אחד לשניה וזה עשה הבדל עצום בשימוש בסוללה לרמה שזה בלתי מורגש כמעט)

גם מבחינת התוכן המוצג - רמה אחרת לגמרי. (וכל הcomplications שיהיו מבוססים על אלו שרצים על השעון)

לפני 2 דקות, Nemesis כתב:

לא צד שלישי. שיכניסו בחייגן שלהם. מעצבן רצח שאין. 

ציינתי למה לדעתי (וממה שהבנתי פנימית משיחות off the record) הם לא יכנסו לזה.

יותר מדי פינות. וכן - אני מבין שבאנדרואיד יש - וגם שם זה מותן והוגבל משמעותית מאוד בשנים האחרונות בגלל זה.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לפני 11 דקות, Liviur כתב:

4. האפל וואץ׳ אולטרה - יחסית למחיר ולחומרים התמורה טובה - אבל לא ברור לי למי זה. זה מכשיר נישה שבנישה

ברמת הפיצ'רים עושה רושם שהוא בא להתחרות בגארמין mk2, שגם הוא שעון נישה. הבעיה שדווקא בפונקציונאליות שחשובה לאנשים בנישה הזו השעון הזה נופל מהגארמין בענק (לפחות על הנייר).

לדעתי זה הולך להיות פלופ די רציני

  • רעיון טוב! 1

יום טוב גם לך

פורסם
לפני 5 שעות, Liviur כתב:

הם לא יתנו לאפליקציות צד שלישי את היכולת , ומובנית לא יכנסו לתסביך החוקי של איפה מותר ואיפה אסור לדעתי.

זה מוזר,

כי כמה שזכור לי באייפונים שמגיעים מיפן למשל יש צליל של שאטר בצילום, גם אם המכשיר על מצב שקט, נובע מאיזשהו חוק ביפן אם אני לא טועה.

משהו שאין במכשיר שנמכר בארץ דרך היבואן הרשמי או בייבוא מקביל ממקומות אחרים (בהנחה שאין להם חוק דומה).

אז מה ההבדל בין לכתוב בקוד איפה צריך להשמיע צליל צילום גם במצב שקט ואיפה צריך לאפשר הקלטת שיחות?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

השאלה היא כמה הם יחשפו את עצמם לתביעות ישירות (כי הם אחראים על כל הchain) בשימוש לרעה בזה.

מה גם - שזה עניין שחוזר על עצמו בישראל בכל דיון פלאפונים - ופייר ? במקומות אחרים - באמת שלא ראיתי דיבור על זה.

 

הסיבה שזה טריקי זה שאתה מגיע נגיד למקומות כמו ארה״ב - ובהם ברוב הסטייטים - מותר להקליט חד צדדית (כמו בארץ) כל עוד אחד הצדדים מודע לזה שזה מוקלט , אבל לא בכולן - ובחלקן גם אם אתה מתקשר למשהו באותו סטייט ומקליט -> זה לא חוקי.

זה הופך את כל העניין למסובך מאוד משמעותית.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם (נערך)

לא מצליח להבין את זה.

לא חוקי להקליט מה אכפת לאפל?

מי שמקליט עושה משהו לא חוקי לא הטלפון.

למה הם לא מבטלים גם את מצב הספיקר? אני הרי יכול להצמיד מכשיר הקלטה ולהקליט כל שיחה עם ספיקר.

 

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 52 דקות, Liviur כתב:

השאלה היא כמה הם יחשפו את עצמם לתביעות ישירות (כי הם אחראים על כל הchain) בשימוש לרעה בזה.

מה גם - שזה עניין שחוזר על עצמו בישראל בכל דיון פלאפונים - ופייר ? במקומות אחרים - באמת שלא ראיתי דיבור על זה.

 

הסיבה שזה טריקי זה שאתה מגיע נגיד למקומות כמו ארה״ב - ובהם ברוב הסטייטים - מותר להקליט חד צדדית (כמו בארץ) כל עוד אחד הצדדים מודע לזה שזה מוקלט , אבל לא בכולן - ובחלקן גם אם אתה מתקשר למשהו באותו סטייט ומקליט -> זה לא חוקי.

זה הופך את כל העניין למסובך מאוד משמעותית.

במה זה כבר שונה מהגבלה לפי מדינה?

 

דרך אגב, נראה שאצטרך לעבור צד לתפוח הנגוס.

מצלמה כן חשובה לי כך שהדגמים הרגילים של האייפון פחות מתאימים, מה שמשאיר אותי עם דגמי פרו ופרו מקס.

האם הפער במחיר מצדיק את ההפרש בין ה-13 פרו (או פרו מקס) לבין ה-14 פרו (או פרו מקס)?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 13 שעות, Liviur כתב:

 

 

פה כבר אין לי מושג על מה אתה מדבר. אני קבוע עם הפרו משתמש בtransparency mode לשיחות ארוכות וקצרות. זה עובד כמו קסם. למעשה לפרו כרגע יש את המצב transparency mode הגי טוב שיצא לי לשמוע גם מול הסוני xm4 , סנהייזר והאיירפודס מקס. אתה בטוח שלא היתה תקלה בזוג שניסית או שהאטמים לא ישבו עליך פיקס?

 

המצב הזה אכן מוצלח, אבל עבורי הסיבה העיקרית לרכישת הפרו היה סינון רעשים וסאונד, בתחום הסינון לא רע בכלל לשימוש בסביבה רועשת אבל הסאונד למוזיקה? בינוני בלבד לדעתי. לאחרונה רכשתי סוני MX4, עולם אחר של איכות שמע. 

פורסם
לפני שעתיים, dorsht כתב:

האם הפער במחיר מצדיק את ההפרש בין ה-13 פרו (או פרו מקס) לבין ה-14 פרו (או פרו מקס)?

מה הפער אצלך ? אנחנו לא נמצאים באותו צד של האוקיינוס :)

לפני שעתיים, ch2856 כתב:

לאחרונה רכשתי סוני MX4, עולם אחר של איכות שמע.

ברור ... אין מה להשוות אוזניות גודל מלא.

אבל בתור form factor לtrue wireless - הן הכי טובות שלי יצא להשתמש (כמכלול, יש באיכות סאונד כמה יותר טובות אם מתייחסים לזה בלבד)

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...