Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 7 שעות, davemustaine87 כתב:

אז מה אתה מסיק שכדאי להם לעשות? להוריד? 

מחירי האייפון לאותו גודל זיכרון לא השתנו בשנים האחרונות האמת.

 

לפני 7 שעות, boy23 כתב:

זה נובע מטכנולוגיה מסובכת

האחסון בנפח נשאר אותו הדבר אבל הוא הרבה יותר מהיר - מה שמשאיר את המחיר דיי סטטי

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לפני 8 שעות, boy23 כתב:

שאלה,

גילוי נאות כבר כמה שנים שלא קניתי טלפון חדש והמחירים פשוט לא נורמלים!!

החלטתי שאני רוצה לקנות אייפון 14 פרו מקס 512 גיגה וזה אשכרה מגיע ל6 וחצי אלף!

איך זה הגיוני?

ומה שהכי מטורף בסיפור זה שהדגם של ה256 גיגה זול ב800 שקל!!

 

אשכרה הוסיפו עוד ביט לזיכרון ואני צריך לשלם על זה עוד 800 שקל! מה קורה פה???

זה נובע מטכנולוגיה מסובכת או מהרגלי צרכנות גרועים??

 

המחירים מעולים. הבעיה שלך זה שאתה מתעקש לקנות אייפון, ועוד את הכי יקר...

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

למה ככה ? יש גם דגם עם 1tb 😂

ברגע של רצינות אבל - אני באמת לא מבין מה צריך מעבר ל256 ג׳יגה אלא אם אתה מצלם ה מ ו ן וידאו על הפלאפון. המצב optimize storage עובד מעולה בiOS - גם מבחינת תמונות , שמירה אוטומטית של האפליקציות הפעילות בלבד וכו + אינטרנט שכבר הגיע למהירויות דיי גבוהות בכל מקום ביומיום שלנו.

 

אשמח לדעת ברגע של רצינות - מי משתמש באמת ביותר (בלי מקרי קצה של ״אני טס לאנטרטיקה וחייב חצי קטלוג של נטפליקס ב4k״) , ולפני שעונים - בבקשה להסתכל על אם optimize iPhone storage דלוק לגבי התמונות + כמה אחסון אתם משתמשים בו כרגע.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אני מסתדר בפיקסל עם... 64 (אבל כל אחסון התמונות בענן הוא חינם).

וידאו אני בקושי עושה, אבל כל דבר שלא נועד לטלוויזיה, 1080 זה יותר ממספיק.

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 48 דקות, Liviur כתב:

למה ככה ? יש גם דגם עם 1tb 😂

ברגע של רצינות אבל - אני באמת לא מבין מה צריך מעבר ל256 ג׳יגה אלא אם אתה מצלם ה מ ו ן וידאו על הפלאפון. המצב optimize storage עובד מעולה בiOS - גם מבחינת תמונות , שמירה אוטומטית של האפליקציות הפעילות בלבד וכו + אינטרנט שכבר הגיע למהירויות דיי גבוהות בכל מקום ביומיום שלנו.

 

אשמח לדעת ברגע של רצינות - מי משתמש באמת ביותר (בלי מקרי קצה של ״אני טס לאנטרטיקה וחייב חצי קטלוג של נטפליקס ב4k״) , ולפני שעונים - בבקשה להסתכל על אם optimize iPhone storage דלוק לגבי התמונות + כמה אחסון אתם משתמשים בו כרגע.

 

 

יש לי כרגע 256 עם 3 גיגה פנויים שאני כל הזמן מנתב ומחליט מה למחוק..

יש לי 14 אלף תמונות, (מאז האייפון הראשון שלי אי שם ב2008)

7 אלף שירים (שאני שומר אי שם מכיתה ז' - ממש לא צוחק)

אני לא צריך לבזבז שום אינטרנט או להתחיל להסתבך עם יוטיוב ואז סוגרים מסך ובום הכל כבה, אני לא צריך לחפש שירים, פשוט שם על shuffle והופ מקבל את כל המוזיקה שאני אוהב.

רק הואצאפ שלי שוקל 40 גיגה של שיחות, סרטונים,קבוצות,תמונות (למי יש כוח לסנן ולמחוק?)

זה כזה כיף שבנגיעה אני שולף את המידע הרלוונטי מבלי לחשוב - רגע אולי העברתי אותו למחשב?

הזכרתי פה בלחץ 120 גיגה.. יש לי עוד 100 שגם אותם אני רוצה על המכשיר..

 

 

פורסם

אתה המקבילה הדיגיטאלית של זה:

 

image.thumb.png.12c00a37be4ee1f0e1157dd3aba9c0a8.png

 

אין סיבה לחיות ככה...

 

 

 

 


 

  • מצחיק 3
  • רעיון טוב! 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

למה תמונות צריכות להישמר על הטלפון? מה קורה אם הטלפון נגנב או מתקלקל, הכול הלך?

אני מעביר תמיד את התמונות למחשב, אחת לתקופה מעלה הכול ומסדר. אז אני מסתדר עם 128GB.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)
לפני 3 דקות, dorsht כתב:

למה תמונות צריכות להישמר על הטלפון? מה קורה אם הטלפון נגנב או מתקלקל, הכול הלך?

אני מעביר תמיד את התמונות למחשב, אחת לתקופה מעלה הכול ומסדר. אז אני מסתדר עם 128GB.

 

הם לא נשמרים רק על הטלפון, אלה גם על המחשב

ליתר דיוק, גם על שני כוננים נפרדים

 

עריכה אחרונה על ידי boy23
פורסם

אז למה זה צריך להישמר גם על הטלפון?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 5 דקות, boy23 כתב:

 

הם לא נשמרים רק על הטלפון, אלה גם על המחשב

ליתר דיוק, גם על שני כוננים נפרדים

 

 

כל התמונות שצילמת? גם אלו שהסלולרי צילם עצמאית בתוך הכיס?

 

ושאתה רוצה להוציא את כל התמונות של אשתך מקיץ 2015, מה אתה עושה?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 1 דקה, dorsht כתב:

אז למה זה צריך להישמר גם על הטלפון?

 

לא יודע, זה המקום שבו הם נוצרו 😆

סתם לא.. יש לפעמים הרגלי נוסטלגיה או שאני רוצה להיזכר במשהו ישן (אם הייתי במקום מסויים, מה קניתי, מה עשיתי, מה אכלתי) זה קל שזה נשלף במהירות הזאת במקום ללכת למחשב ולהתחיל לחפש..

אני הולך לתאריך הרלונטי בטלפון ומוצא את מה שחיפשתי (כנל לגבי שיחות)

לפני 1 דקה, falou כתב:

 

כל התמונות שצילמת? גם אלו שהסלולרי צילם עצמאית בתוך הכיס?

 

ושאתה רוצה להוציא את כל התמונות של אשתך מקיץ 2015, מה אתה עושה?

 

אחת לחודש-חודשיים אני עושה סינון של תמונות שאין לי צורך שישמרו כמו באמת תמונות עצמיות,צילומי מסך שלא רלוונטים וכאלה..

המחשב לא נמצא איתי כל הזמן, זה ברור שאני יכול ללכת למחשב ולהתחיל לגולל ולפתוח תמונות מ2015 (שדרך אגב זה הרבה יותר מסובך אבל לא ניכנס לזה)

פורסם
לפני 3 דקות, boy23 כתב:

המחשב לא נמצא איתי כל הזמן, זה ברור שאני יכול ללכת למחשב ולהתחיל לגולל ולפתוח תמונות מ2015

 

זה ברור. אבל אתה יודע שאפשר לחפש תמונה של עצמך בחליפה או של בקבוק יין, בכל ההיסטוריה של התמונות שלך, מיידי, נגיש בכל מקום, בלי שצריך לזכור מתי צולמה?

 

כלומר, אם היעד שלך זה נגישות, השיטה שלך לא טובה.

באיזו אפליקציה אתה משתמש לחפש מוסיקה?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, falou כתב:

 

זה ברור. אבל אתה יודע שאפשר לחפש תמונה של עצמך בחליפה או של בקבוק יין, בכל ההיסטוריה של התמונות שלך, מיידי, נגיש בכל מקום, בלי שצריך לזכור מתי צולמה?

 

כלומר, אם היעד שלך זה נגישות, השיטה שלך לא טובה.

באיזו אפליקציה אתה משתמש לחפש מוסיקה?

 

אתה מתכון פשוט לרשום בחיפוש בקבוק יין? והוא ימצא את כל הפריטים הדומים?

כן, מכיר את צורת החיפוש לא הכי מאמין בה גם משום שהיא לא תמיד עובדת וגם בגלל שכמו שאמרת אפשר לחפש רק פריטים או דברים דומים

הראש שלי משום מה עובד לפי תאריכים: איפה הייתי ----> מה עשיתי -----> באיזו תקופה זה היה -----> אז זה בטח קרה לפני זה ------> ואחרי זה ----> סימן שזה צולם בתאריך הזה פחות או יותר..

 

מוזיקה משתמש בנגן של האייפון, אני שומר הכל דרך האייטונס ופשוט מפעיל מהר והכל זמין לי, אם אני מחפש שיר של זמר מסוים רושם אותו בחיפוש ומוצא את כל השירים שלו

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי boy23
פורסם
לפני 16 דקות, boy23 כתב:

 

 

יש לי כרגע 256 עם 3 גיגה פנויים שאני כל הזמן מנתב ומחליט מה למחוק..

יש לי 14 אלף תמונות, (מאז האייפון הראשון שלי אי שם ב2008)

למה התמונות שמורות על המכשיר?.. יש גיבוי ענן. לא מכשיר לא מחשב ולא נעלי בית.

7 אלף שירים (שאני שומר אי שם מכיתה ז' - ממש לא צוחק)

לשמור שירים זה 90s. יש לך כל כך הרבה שירותי הזרמת מוזיקה, בראשם - פאקינג Apple Music.. עובד מעולה גם באנדרויד.

אני לא צריך לבזבז שום אינטרנט או להתחיל להסתבך עם יוטיוב ואז סוגרים מסך ובום הכל כבה, אני לא צריך לחפש שירים, פשוט שם על shuffle והופ מקבל את כל המוזיקה שאני אוהב. לבזבז אינטרנט?.. לא שמעתי את המשפט הזה מאז שהייתי מחייג לאינטרנט עם מודם 56k וגולש בNetscape. לגבי Youtube\Shuffle ראה מעלה.

רק הואצאפ שלי שוקל 40 גיגה של שיחות, סרטונים,קבוצות,תמונות (למי יש כוח לסנן ולמחוק?)

הטעות שלך היא שאתה מגדיר שמירת קבצי וידאו באופן אוטומטי. כל השאר לא משמעותי מבחינת נפח. תבטל את ההגדרה הזו. אני בספק שאתה חייב את סרטון הוידאו ששוקל 500mb ששלחו לך בקבוצת ג'חנון ראש העין.

זה כזה כיף שבנגיעה אני שולף את המידע הרלוונטי מבלי לחשוב - רגע אולי העברתי אותו למחשב?

מי מעביר משהו למחשב.. הכל היום מגובה לענן.

הזכרתי פה בלחץ 120 גיגה.. יש לי עוד 100 שגם אותם אני רוצה על המכשיר..

אתה יכול להאשים רק את עצמך במחירי נפחי האחסון המקומי שיצרניות גובות. אל תתלונן על מחירים (מעבר לכך שאתה באמת מתלונן על מחירים ובוחר לציין את המכשיר הכי יקר שקיים בשוק בערך. יש מכשירים בשלישי מחיר שלא רואים אותו ממטר.)

 

 

 

סורי הייתי חייב, הפוסט שלך עשה לי סחרחורת. אני מגיע מאנדרויד אבל מאמין שאותן פתרונות ענן ואפליקציות קיימות גם אצל התפוח.

פורסם
לפני 4 דקות, boy23 כתב:

כן, מכיר את צורת החיפוש לא הכי מאמין בה גם משום שהיא לא תמיד עובדת וגם בגלל שכמו שאמרת אפשר לחפש רק פריטים או דברים דומים

 

כשמדובר באנשים היא עובדת מעולה.

 

לפני 4 דקות, boy23 כתב:

הראש שלי משום מה עובד לפי תאריכים: איפה הייתי ----> מה עשיתי -----> באיזו תקופה זה היה -----> אז זה בטח קרה לפני זה ------> ואחרי זה ----> סימן שזה צולם בתאריך הזה פחות או יותר..

 

של כולם. ועדיין יכולת החיפוש שלך מאוד מוגבלת.

 

לפני 5 דקות, boy23 כתב:

מוזיקה משתמש בנגן של האייפון, אני שומר הכל דרך האייטונס ופשוט מפעיל מהר והכל זמין לי, אם אני מחפש שיר של זמר מסוים רושם אותו בחיפוש ומוצא את כל השירים שלו

 

שומר מה?

את הקבצים?

למה?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...