Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אוקיי, אז כמה עלות רכיב של הזיכרון באייפון 11 פרו שלי? יש לי 256 ואם אני זוכר נכון הקפיצה הבאה הייתה 800 ש"ח יותר, ואין שום שינוי בטלפון חוץ מזה. אז זה מעניין
אגב אני משתמש גם וגם (כדי לאפשר לעצמי אפשרות לעבור בעתיד חזרה לאנדרואיד)
גוגל פוטוס הרבה יותר טובים מאפל לדעתי בזיהוי מה יש בתמונה, חיפוש, הכל חוץ ממיקומים, שיותר נוח לגשת מהאייפון נגיד אם אתה מחפש תמונות מאיזה יעד שהיית בו בחופשה. אבל האיכות נשמרת יותר בגיבוי של אפל (מן הסתם)

עריכה אחרונה על ידי Mech Morphix

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם
לפני 5 דקות, Mech Morphix כתב:

אבל האיכות נשמרת יותר בגיבוי של אפל (מן הסתם)

 

תבחר בגוגל לשמור באיכות מקורית ללא דחיסה, ולא יהיה הבדל.

פורסם

לא רחוק מהמחיר של ssd ממש ממש מהיר (מצד אחד יש מהירים ממנו , מצד שני האריזה הרבה יותר קטנה וצריך לעבוד בטמפ יותר קשוחות)

כנראה רבע עד חצי מחיר (לאפל כיצרן) מההפרש בין המכשירים

כמו כן זכרון יותר גדול באותה אריזה עולה משמעותית יותר לייצר (לא מכניסים עוד ועוד ועוד ציפים)

Just now, DubelBoom כתב:

 

תבחר בגוגל לשמור באיכות מקורית ללא דחיסה, ולא יהיה הבדל.

כל החברות ענן בתוכניות בתשלום שומרות גירסא באיכות מלאה בענן.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

סמסונג s9 בן 3.5 מרגיש עייף.

בקרוב אני נוסע לאילת וכנראה אקנה מחליף. 

לפני שאני נפרד מ 2500₪ עבור S22 או 2000₪ עבו S21fe החדש, יש לי שאלה:

עד כמה ארגיש שנמוך לעומת S9,  אם במקום S22 אקנה נגיד A52s 5g, בעיקר בעניין המצלמה ?

לא רק המחיר קורץ לי , במכשירים החדשים סדרה S חסרים לי שני דברים שאני משתמש בהם - אפשרות להכניס כרטיס זכרון ושקע אוזניות 3.5 ( אני מודע לזה שיש מתאם, לאאוהב את זה )

וגם סוללה משמעותית יותר גדולה בסדרה A.

לא משחק משחקים - גלישה, וואטסאפ, לא מחפש מצלמה יוצאת דופן, מוכן לחיות עם הגודל של А52s.

וגם, עד כמה S22 עדיף על S21fe, כאשר לאחרון יש מסך וסוללה יותר גדולים.

תודה !

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

בכל הקשור ל- S22 מול S21FE, מניח שאתה מכיר את המפרטים וכנראה שההבדל המשמעותי זה העבודה שיש ל- S22 eSIM שאין בדגם FE, זה נוח מאוד כיום בנסיעה לחו"ל. S22 מכשיר מלטוש יותר וטוב יותר בכל הדברים הקטנים כמו מסך קצת בהיר ואיכותי יותר, מצלמה קצת טובה יותר וכו', אבל זה באמת הבדלים בניואנסים ובשני המקרים תרגיש שדרוג לעומת ה-S9. סביר להניח כי דגם S22 גם יזכה ליותר עדכונים לאורך השנים. 

פורסם (נערך)

קנה s21 הישן בלי ה Fe וקבלת גם esim. יעלה לך ₪1800 .אבל גם פה יש שתי גרסאות אחת עם מעבד סמסונג והשנייה עם מעבד קוואלקום. השנייה עדיפה. 

 

לדעתי A52s הוא טוב מאד עבור המשתמש הרגיל. תזכה גם מעבד קוואלקום מסדרה 7 שאיטי יותר אבל גם זולל פחות בטריה. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי save
  • אהבתי 1
פורסם
לפני 11 שעות, vladclar כתב:

סמסונג s9 בן 3.5 מרגיש עייף.

בקרוב אני נוסע לאילת וכנראה אקנה מחליף. 

לפני שאני נפרד מ 2500₪ עבור S22 או 2000₪ עבו S21fe החדש, יש לי שאלה


לאור ניסיוני עם ה S21+ אשתף אותך במה אני חושב לאחר שימוש של מעל חצי שנה איתו;

זמן הסוללה רחוק מלהיות משביע רצון (ואני לא משחק עם הטלפון, נטו עבודה). ב S21 הרגיל המצב עוד יותר גרוע.
המסך פצצה, באמת. מצלמה טובה. היתה לי עקומת לימוד עם המצלמה אבל אני חושב שגם העידכונים בדרך (של היצרן) תרמו לשיפור ביכולות.

האמינות של ה S21+ מעט לוקה בחסר, יש פגם סדרתי בסוללות שגורם לקצר ובעקבותיו החלפה של המסך והסוללה. לא יודע אם זה תקף ל S21 הרגיל או לא, אבל מניסיוני - במרשתת תמצא טונות של מידע על התקלה הזו ב S21+  בכל העולם. חברה טובה שגם קנתה כזה לפני כמה חודשים, עברה את אותו הסנריו (מדובר בטלפונים שנכרשו בארץ מיבואן רשמי בפער של כמעט שנה אחד מהשני). זה *לא* צירוף מקרים.

גודל ומשקל זו צרה של כל המכשירים הגדולים, למעשה זה גורם למעט מאוד יצרנים ודגמים לפרוח (אייפון, אסוס זנפון, פיקסל a למינהם וכו') בזכות העובדה שיש להם מה להציע באיזור 5.9-6.1" בממוצע.


לאור העובדה שהטלפון של אישתי (S9 כמו שלך) גם כן מרגיש עייף והייתי רוצה להחליף לה אותו, היא הטילה ווטו על מכשירים גדולים (לא הסתדרה עם ה S21+ ולכן עבר אליי) ולכן התחלתי לגשש, הפעם לכיוון פיקסל 5a או 6a. המידות "על הנייר" בין טלפון גדול לקטן נראות ממש זניחות על הנייר, אבל לפעמים עוד 10 מ"מ ו 20-30 גרם הופכים את הסיפור מ"נסבל" או "כמעט בלתי מורגש" ל- מעצבן, בלתי ניתן לנשיאה בכיס.

 

@save ציין לפניי משהו חשוב ולכן אני ארחיב:

הדגמים עם הקוואלקום נחשבים ליותר מוצלחים ולא רק בחיי סוללה. יש להם גם אנטנה שמחוברת לדופן המכשיר - מה שמשפר פלאים את הקליטה, זמן חיי הסוללה והקישוריות באופן כללי. הבדל עצום מול הדגם הרשמי שנמכר כאן בארץ - ואני אומר לך את זה מניסיון על בשרי. במבחנים האמריקאיים מדובר לרוב בגרסה עם הקוואלקום - ולכן הם קוצרים שבחים גם בזמן סוללה וגם באיכות הקליטה של המכשיר.

אנדרואיד אוטו: ה S21+ עשה לי חיים קשים מאוד עד שמצאתי כבל (אחרי עשרות ניסיונות !!!) שמתאים לו. דווקא עכשיו שחזרתי ל P20PRO, מסתבר שהוא לא בררן: אותו הכבל שלא עבד עם ה S21+, עובד מצויין עם ה P20PRO. כבל של 1 מ'.


קליטה: בדגם שלי היה המעבד של סמסונג - שאין לו אנטנה "חיצונית" שמוצמדת לדופן המכשיר. בייצאה מחניון תת קרקעי (ופתיחה סלולארית) היה לוקח לו זמן להתחבר ל DATA, דבר שלא היה לי ב P20PRO מעולם. 

גם עוצמת הקליטה\שידור ב BT וב-WIFI טובות יותר ב P20PRO ביחס ל S21+ שנמכר בארץ.
בקיצור, האנטנה ב S21+ לא ממש "עושה לי את זה", היא אומנם מובנת ואולי זה ממש סקסי בתיכנון שיש אנטנה בלי Flat cable ואיזה מוט קטן שתקוע בתוך המשקוף של מסגרת הטלפון, אבל זה לא עובד כמו טלפון עם אנטנה נורמלית.

כיום יש מלא סירטונים ביוטיוב. אם יש לך עצבים ואתה אוהב לחפור, חפש את הדגם שלך (ספציפית זהה לזה שנמכר כאן בארץ) ותבדוק את הדברים הקטנים (שעושים הבדל גדול).

 

בהמשך לדבריך; לאור מה שנכתב כאן בשירשור לדעתי כדאי גם לך לבדוק את הפיקסל. לאור החפירה שלי בשבוע האחרון - קיבלתי את הרושם שיש לו: מצלמה פגז, מידות פיזיות טובות (לא ענק)בדגמי ה a כמובן, סוללה מעולה בדגם ה 5a (לטענת מבחנים ברשת, היא בפער גדול יותר טובה מזו של ה 6a) אבל יכול להיות שזה בגלל מעבד שונה ב 6a [tensor של גוגל] ביחס ל 5a (קוואלקום וסנפדרגון).

תחפור, תקנה, תשתמש - ותחזור לעדכן ;-) 

איציק

  • אהבתי 5

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם (נערך)

ראיתי שיש תלונות על עמידות המסך בפיקסל 5a, שהוא נשבר מכל מכה או נפילה ( מגני מסך לא עוזרים).

בנתיים החלפתי סוללה ב S9 שלי למקורית של סמסונג.

נראה , אולי יחזיק מעמד עוד פרק זמן. הבעיה שהוא מתחמם יותר ממה שהיה בעבר. אולי צריך לאפס אותו להגדרות היצרן.

הבן שלי הזמין one plus 10 pro,  ברגע שהמכשיר יגיע, נראה במה הדובר.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני שעתיים, איציק נ. כתב:

בהמשך לדבריך; לאור מה שנכתב כאן בשירשור לדעתי כדאי גם לך לבדוק את הפיקסל. לאור החפירה שלי בשבוע האחרון - קיבלתי את הרושם שיש לו: מצלמה פגז, מידות פיזיות טובות (לא ענק)בדגמי ה a כמובן, סוללה מעולה בדגם ה 5a (לטענת מבחנים ברשת, היא בפער גדול יותר טובה מזו של ה 6a) אבל יכול להיות שזה בגלל מעבד שונה ב 6a [tensor של גוגל] ביחס ל 5a (קוואלקום וסנפדרגון).

 

סוללה צריכה להספיק, והמדד הכי נכון הוא screen ontime. יענו, כמה זמן המסך פועל ביום, כאינדקציה כמה זמן הטלפון יעבוד לפני שיהיה חייב טעינה. כמובן שזה לא המדד הכי מדוייק, כי יש אפליקציות שזוללות סוללה יותר מאחרות (כמו ניווט, אם כי זו פחות בעיה, בגלל שברכב יש מטען...), אני נדמה לי שזה המדד הכי טוב להשוואה בין מכשירים שונים.

 

ברגע שסלולרי יכול לספק את הצורך שלך בין נגישות לטעינה, הכל בסדר. צריך רק לזכור לחשב אובדן של עד 20% בשלוש שנים (הסטנדרט המינימלי לתעשייה הוא 20% לשנתיים).

לפני 3 שעות, איציק נ. כתב:

לאור העובדה שהטלפון של אישתי (S9 כמו שלך) גם כן מרגיש עייף והייתי רוצה להחליף לה אותו, היא הטילה ווטו על מכשירים גדולים (לא הסתדרה עם ה S21+ ולכן עבר אליי) ולכן התחלתי לגשש, הפעם לכיוון פיקסל 5a או 6a.

 

אם התקציב יכול לגדול, אייפון משנה שעבר (13) זו אופציה מעולה. יש גם את המיני, שמניסיוני הוא מכשיר משובח (אם כי המסך קצת יותר מדי קטן, לטעמי).

ה-6a ירד בארץ למחיר של 1500 ש״ח...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

 

לפני 27 דקות, vladclar כתב:

ראיתי שיש תלונות על עמידות המסך בפיקסל 5a, שהוא נשבר מכל מכה או נפילה ( מגני מסך לא עוזרים).

בנתיים החלפתי סוללה ב S9 שלי למקורית של סמסונג.

נראה , אולי יחזיק מעמד עוד פרק זמן. הבעיה שהוא מתחמם יותר ממה שהיה בעבר. אולי צריך לאפס אותו להגדרות היצרן.

הבן שלי הזמין one plus 10 pro,  ברגע שהמכשיר יגיע, נראה במה הדובר.


לא נתקלתי בזמן קריאה ברשת בבעיות עם עמידות המסך ב 5a, אבל אשמח אם תצרף כמה אסמכתאות לעניין בשביל שאוכל להחכים :-) 

בעניין ה 1 פלוס 10 פרו, הסתכלתי גם עליו - אבל הוא מחזיר אותי לבעיה העיקרית של ה S21+ שהיא הגודל (הוא אפילו גדול מ S21+ באיזור מילימטר וחצי, שזה זניח, המשקל עדיין 200 גרם). לכן הוא נפסל.

בוא לא נשכח שחלק מהבעיה בשבירת מסכים זה גם המשקל של המכשיר, גם היחס בין שטח המכשיר לשטח המסך (מה שמשאיר פחות "איזורי ספיגה" מסביב) וכמובן חוזק המסך. 

 

אל תחשוב שה-S21+ שלנו לא נשבר בפינה בנפילה הראשונה (וזה מכשיר שתמיד עם כיסוי הגנה). זה לא מנע ממנו להמשיך לעבוד, אבל עם כל הגורילה גלאס 5 וכו' וכו' - זה לא תמיד עוזר.

בעניין עליו דיברתי קודם לכן, צרפתי לך תמונה של גוף המכשיר - כאשר בדגמים שנמכרים בארה"ב למשל (עם הקוואלקום), יש מקום אנטנה במקום ספציפי.


 

 

תמונה של WhatsApp‏ 2022-09-23 בשעה 12.30.25.jpg

תמונה של WhatsApp‏ 2022-09-23 בשעה 12.38.10.jpg

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם (נערך)

לא בטוח שאפשר להחכים מהביקורות בזאפ. 

אבל זאת התלונה העקרית והיחידה של מי שרשם שם תגובה לגבי פיקסל 5а. 

 

 

לא מסתדר עם האייפונים. 

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

יש הרבה דיבור על הפריכות של ה-5a ב-Reddit. כמה זה נכון?! לך תדע...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 7 דקות, falou כתב:

יש הרבה דיבור על הפריכות של ה-5a ב-Reddit. כמה זה נכון?! לך תדע...

הלוואי והיו מבחני ריסוק לטלפונים, ככה לפחות היה לנו איזה בסיס להסתמך עליו

:mm_tongue

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

יש סוגשל

 

 

 

בפירוקים של מכשיר הוא גם נותן אינדיקציה כמה המכשיר קל לתיקון 

  • אהבתי 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...