Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

כל החברות תומכות, הן רק מערימות קשיים כי זה מקל על ניוד והן יעשו כל דבר שמקשה על ניוד. 

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם
לפני 18 דקות, אורי מ. כתב:

כל החברות תומכות, הן רק מערימות קשיים כי זה מקל על ניוד והן יעשו כל דבר שמקשה על ניוד. 

יותר קל ממה שיש היום אני לא יודע אם יש.

ייתכן ויהיו אנשים שיעדיפו להתעסק עם SIM פיזי ולא eSIM כך שיכול להיות שזה "ישחק לטובתם" כל המעבר ל eSIM.

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם (נערך)

היום אתה צריך לדאוג שיגיע אליך סים, או שתלך לאיזה מרכז שירות בשביל לקבל.

עם סים אלקטרוני תוכל לבצע ניוד בטלפון או אפילו יותר בקלות, דרך אתר החברה שתרצה לעבור אליה.

נמאס לך מ"כסילופון תקשורת" בשתי דקות עברת ל"אייל טלקום", עם חבילה מוגדלת ב-1.90 והקו פעיל ועובד. 

עריכה אחרונה על ידי אורי מ.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם (נערך)

האם יש טעם להוסיף כמה מאות שקלים כדי לקבל מכשיר של "יבואן רשמי" או מספר שנות אחריות על Samsung S22 Ultra?
מניח שהאחריות מכסה רק "דפקטים" במכשיר ולא נזקי משתמש, והאחריות מהשנה השניה היא אחריות "מוגבלת" של פלאפון/הוט מובייל וכדומה.

 

מובייל שופ - 3600 ש"ח עם שנה אחריות לא יבואן רשמי, 4000 ש"ח שנה אחריות יבואן רשמי

אלין - 4300 ש"ח עם 3 שנות אחריות

פלאפון - 4500 ש"ח עם 5 שנות אחריות

 

עריכה אחרונה על ידי gadik6

פורסם

יתרון של יבואן רשמי זה דברים כמו הקלטת שיחות למשל.

דרך אגב, כמה שאני יודע, המקום היחיד שיכול לאטום מחדש את המכשיר ממים, מבין היבואנים הרשמיים זה סאני.

  • אהבתי 1

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אני עם אסוס זנפון 9 . הגודל של הטלפון הוא 5.9 אינצ' עם המעבד החזק ביותר SNAPDRAGON 8+ GEN1. שבניגוד לסנאפ הקודם, בלי הפלוס לא סובל מחימום יתר. יש לו בטריה מצויינת עם ENDURANCE של 110 שעות בGSMARENA. המצלמה שלו מצויינת עם גימבל 6 צירים. תומך בסים כפול מלא. לדעתי זה הטלפון הקטן הטוב ביותר. הוא עדיף על S22, שסובל מבטריה לא מוצלחת. הוא נמכר בKSP

פורסם

הוא נמכר בדיוק באותו מחיר של סמסונג S22 או כל טלפון פרימיום אחר. וכל אחד עושה את השיקולים שלו בבחירת טלפון. אייפון הוא לא הסמן הימני של התעשייה, שכולם צריכים למכור במחיר זול יותר כדי להיות רלוונטים. 

פורסם
בתאריך 18.9.2022 בשעה 22:33, dorsht כתב:

יתרון של יבואן רשמי זה דברים כמו הקלטת שיחות למשל.

דרך אגב, כמה שאני יודע, המקום היחיד שיכול לאטום מחדש את המכשיר ממים, מבין היבואנים הרשמיים זה סאני.

חוץ מהקלטות שיחות יש את ענין העדכונים (מדברים על סמסונג כאמור)

ברשמי אתה "מבוטח" עם עדכונים קדימה ל3 (?) שנים,ביבוא מקביל אתה לא באמת יודע חוץ ממה שהמוכר אומר,וגם זה לא בטוח.

 

לאטום מחדש - אתה מדבר על החלפות חלקים שמסירות את הדבק מהמפעל? ממתי יש את זה בארץ? לא נתקלתי בשום מעבדה שהצהירה או עשתה את זה.

גם רשמיות וגם פרטיות,עם כל פתיחת מכשיר לתיקון,בכל חלק (סתם שקע הטענה,או מסך),מכיוון שאין דבק אז סוגרים עם ברגים\קליפסים,אין דבק,וככה הלכה האטימות למים של המכשיר.

 

נשמח לעדכון.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם (נערך)
לפני 6 שעות, ezuf כתב:

חוץ מהקלטות שיחות יש את ענין העדכונים (מדברים על סמסונג כאמור)

ברשמי אתה "מבוטח" עם עדכונים קדימה ל3 (?) שנים,ביבוא מקביל אתה לא באמת יודע חוץ ממה שהמוכר אומר,וגם זה לא בטוח.

 

בסוף כולם יעודכנו 3 שנים, השאלה אם תקבל את העדכון מיידית כשהוא יוצא ברוב העולם או כמה שבועות מאוחר יותר.

בכל מקרה, גם את זה וגם הקלטת שיחות אלה דברים שממש קל "לתקן". לדעתי כבר הסברתי פה בעבר, בגדול זה לשנות איזה הגדרה במכשיר שנקראת CSC. זה לוקח בערך 10 שניות (לא כולל התקנת דרייבים) עם איזה תוכנה במחשב.

 

אני לא הייתי מוסיף כסף על ייבוא רשמי. כל עוד זה אותו דגם שמיובא לארץ (בסדרת ה22 נגמר באות E), זה בסדר.

עריכה אחרונה על ידי DubelBoom
פורסם

שאלה,

גילוי נאות כבר כמה שנים שלא קניתי טלפון חדש והמחירים פשוט לא נורמלים!!

החלטתי שאני רוצה לקנות אייפון 14 פרו מקס 512 גיגה וזה אשכרה מגיע ל6 וחצי אלף!

איך זה הגיוני?

ומה שהכי מטורף בסיפור זה שהדגם של ה256 גיגה זול ב800 שקל!!

 

אשכרה הוסיפו עוד ביט לזיכרון ואני צריך לשלם על זה עוד 800 שקל! מה קורה פה???

זה נובע מטכנולוגיה מסובכת או מהרגלי צרכנות גרועים??

פורסם

זה גם נובע מתוספות בטכנולוגיה, אבל זה בעיקר צרכנות משוגעת. 

כול שנה מכירות האייפון גדלות או לכול הפחות נשארות כמו שהם תוך כדי שהם מעלים מחירים. אז מה אתה מסיק שכדאי להם לעשות? להוריד? 

 

×
×
  • תוכן חדש...