Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לא זיהיתי הבדלים במפרטים, אבל אני לא בטוח.

לגבי הרום - אין לי מושג.

אולי @m3x7r3m3 יודע משהו ויכול להסביר?

עריכה אחרונה על ידי Yondalar
פורסם

 

לפני 11 שעות, Yondalar כתב:

רוצה לקנות סמסונג A33 לילד.

האם יש הבדל בין יבואן מקביל, יבואן רשמי כלשהו, יבואן רשמי סאני?

האם משהו בחומרה שונה בין המכשירים, רומים שונים?

 

 

לפני 1 דקה, Yondalar כתב:

לא זיהיתי הבדלים במפרטים, אבל אני לא בטוח.

לגבי הרום - אין לי מושג.

@m3x7r3m3 יודע משהו?

 

תן לינקים

 

מבחינת חומר בגדול יש לו כמה תתי דגמים:

A336B

A336M

A336E

A3360

ה-B הוא זה שמעניין אותך.

 

מבחינת ROM יש מלא מלא אופציות.

אבל גם אין לך ממש דרך לדעת מה ה-ROM לפני שקנית.

יש איזה דרך להסיק - אם יש מדבקה "תומך בהקלטת שיחות" (יבואן רשמי או מקביל) - מדובר על ROM שהוא IL0 שזה אחלה

  • אהבתי 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

האמת שגם ה-E בסדר גמור ומתאים.

את סל נאו אני לא מכיר.

 

מובייל BD שווה בדיקה, על רוב המכשירי סמסונג שהם מייבאים יש ROM ישראלי כבר.

מצד שני, ההפרש של 30 שקל ממש לא סיבה טובה לבחור דווקא במובייל BD.

 

במקרה הזה הייתי לוקח לבסוף את הייבוא של סאני ב-1080 שקל.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

סתם משתף שהשבוע חבר קנה לי A73 במתנה

 

אם הייתי רוכש לעצמי כנראה הייתי בוחר במשהו אחר, אבל לא אומרים "לא" למתנות

 

רושם ראשוני:

טלפון נהדר

מרגיד כמו סדרת דגל

איכותי, קל (למרות הגודל המפלצתי שלו לטעמי), מצלמה לא רעה וסוללה ענקית

 

הדבר היחיד שחסר לי זו טעינה אלחוטית, וזה בהחלט מבאס.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
לפני 25 דקות, מרק10 כתב:

אין תמיכה ב-NFC.

באיזה מהם?

 

לפני כשעה, m3x7r3m3 כתב:

במקרה הזה הייתי לוקח לבסוף את הייבוא של סאני ב-1080 שקל.

https://ksp.co.il/web/item/199756  כתוב ייבוא רשמי אבל לא סאני, זה כנראה יבואן אחר.

https://www.ivory.co.il/catalog.php?id=44066  פה זה סאני, אבל 100 שקלים יותר.

פורסם
לפני כשעה, Yondalar כתב:

https://ksp.co.il/web/item/199756  כתוב ייבוא רשמי אבל לא סאני, זה כנראה יבואן אחר.

 

זה כנראה סאני.

 

יש למיטב ידיעתי 4 יבואנים רשמיים לסמסונג בארץ - סאני, פלאפון, סלקום, ופרטנר

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 4 שעות, m3x7r3m3 כתב:

 

זה כנראה סאני.

 

יש למיטב ידיעתי 4 יבואנים רשמיים לסמסונג בארץ - סאני, פלאפון, סלקום, ופרטנר

אני הייתי בטוח שיש רק יבואן רשמי אחד (סאני..כמו לכל דבר)

ושחברות הסלולר קונות ישירות מהם.

  • אהבתי 1

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
לפני 16 שעות, ezuf כתב:

אני הייתי בטוח שיש רק יבואן רשמי אחד (סאני..כמו לכל דבר)

ושחברות הסלולר קונות ישירות מהם.

 

לא, אם כי חומרתית בד"כ מדובר על דגמים זהים (האירופאיים) אצל כולם, ו-ROM שונה.

 

אגב דינמיקה היא חברת בת של סלקום.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...