Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 6 שעות, Liviur כתב:

כמובן שבימים הראשונים היה קשה לראות את זה עד שפייסאיידי נהיה הדבר.

הזכרת לי עוד דבר שאני שונא באייפון, פייס איי די. 😂

אבל זה לא דיל ברייקר אבסולוטי כמו הקלטת שיחות.

פורסם
לפני 5 שעות, DubelBoom כתב:

זה הצריך להשאיר את האפליקציה פתוחה, כי ברגע שיוצאים ממנה ההעלאה מושהית

לא נכון.

זה טעות של מפתח האפליקציה אם זה נחוץ. (אני מפתח למובייל כבר 12 שנה. פיתחתי כמה אפליקציות שמורידות ושולחות מאות מגה־בייט ומעלה ברקע.) ולהריץ את כל האפליקציה ברקע זה בזבזני ולא נחוץ. גם באנדרואיד. (איך אתה חושב הורדת סרטים ברקע בנטפליקס או בערך כל אפליקציית פודקאסטים פועלים?)

לפני 3 שעות, m3x7r3m3 כתב:

אמפירית זה בד"כ לא נכון (אם כי קצת קשה להשוות "דורות" כי אפל מוציאים בספטמבר וסמסונג בפברואר/מרץ)

אין לאף אחד ממש בימינו מעבדים באותה רמה לארם של אפל.

גם לסמסנג של פברואר לעומת האייפונים משנה שעברה. חישובים יבשים לא מושפעים מהמערכת הפעלה…. וכשמוסיפים אל מני overheads אז בכלל. לא היינו כבר בדיון הזה אני ואתה ? 😂

 

לפני 3 שעות, m3x7r3m3 כתב:

אלא מייצרים בעצמם צ'יפסטים שנקראים Tensor.

נו ואיך הביצועים שלהם כרגע?

זה יהיה רלוונטי אולי עוד כמה שנים (אם הם ישקיעו בזה באמת)

לפני שעתיים, falou כתב:

אין הודא/עה רשמית, אבל סמסונג מייצרת בשביל גוגל את הצ׳יפ

לא רלוונטי. השאלה מי מתכנן אותם. סמסונג גם מייצרת את המסכים לאייפון וחברות אחרות את המעבד בפועל.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם (נערך)
לפני 8 דקות, Liviur כתב:

אין לאף אחד ממש בימינו מעבדים באותה רמה לארם של אפל.

גם לסמסנג של פברואר לעומת האייפונים משנה שעברה. חישובים יבשים לא מושפעים מהמערכת הפעלה…. וכשמוסיפים אל מני overheads אז בכלל. לא היינו כבר בדיון הזה אני ואתה ? 😂

 

היינו והזכרתי שקוד שרץ ב-DFU על אייפון לעומת קוד שרץ ב-Recovery על סמסונג, אז הסמסונג מנצח.

אבל הרלוונטיות של זה לעולם האמיתי קיימת בשוליים של השוליים של השוליים, אני אמנם נמצא (גם) שם, אבל זה ממש לא מייצג את העולם האמיתי.

 

אני כן אסייג שפעם אחרונה שזה נבדק היה באייפון X אאל"ט, ויש כל מיני שיפורים שנכנסו מאז ל-SoCים של אפל.

לא ביצענו בנצ'ים על סדרות חדשות יותר.

 

זה משהו שאפשר לקחת לפרטי אם תרצה לדבר על חומרה עדכנית 😉

 

לפני 8 דקות, Liviur כתב:

נו ואיך הביצועים שלהם כרגע?

זה יהיה רלוונטי אולי עוד כמה שנים (אם הם ישקיעו בזה באמת)

 

תלוי בדיוק מה, CPU אחלה, גם GPU, זה לא משתווה ל-Snapdragon 8 Gen 1, אבל לא רחוק משם.

הבנפיט הבאמת ייחודי שלהם אמור להיות השבבי ML

 

בתכ'לס זה +- כמו Snapdragon 888 בערך ויש חלק נרחב למדי שמתבסס כנראה על Exynos 2100, עם תוספת של שבבים אחרים מסביב כמו ה-ML, כאן יש קצת אינפורמציה

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

 

לפני שעה, save כתב:

(לדעתי גם יקר מדי : 449$ , כאשר את ה 6 ניתן למצוא ב 530$  אפילו באילת ...).

 

גם באותו מחיר אני לוקח את ה-6a, בגלל יתרון הקוטן והחומרים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני שעתיים, Liviur כתב:

לא נכון.

זה טעות של מפתח האפליקציה אם זה נחוץ. (אני מפתח למובייל כבר 12 שנה. פיתחתי כמה אפליקציות שמורידות ושולחות מאות מגה־בייט ומעלה ברקע.) ולהריץ את כל האפליקציה ברקע זה בזבזני ולא נחוץ. גם באנדרואיד. (איך אתה חושב הורדת סרטים ברקע בנטפליקס או בערך כל אפליקציית פודקאסטים פועלים?)

 

כנראה, אבל באנדרואיד יש לי אפשרויות להילחם בזה. הראשונה היא לפצל מסך ובינתיים לעשות משהו אחר, והשנייה היא לבחור בkeep open ככה שהאפליקציה תרוץ ברקע עד שאני אגיד לה להפסיק. מרחק של 2 לחיצות, וכל העצבים מהעלאות שנכשלו היו נחסכים.

פורסם (נערך)

Samsung Xcover 5 : מסך 5.3 אינטש.

ולא הזכרתי עדיין את האנדרואיד המינאטורי , זה שמבריחים לכלא...

תראה לי עציר בטחוני שיסכים להכניס אייפון SE ל...

הוא ילך אחר כך שנה כמו צפרדע עם שתי רגליים. 

 

הסיפור מאחוריו שסמסונג בכוונה הורידו לו עוצמה כדי שלא יפגע במכירות סדרה A . 

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
לפני 4 שעות, aviaviavi כתב:

מביקורות שראיתי על ה-6a, הוא מכיל יותר פשרות מה-6. ומערך מצלמות ישן יותר.

בתחום הסוללה אין חדש. בקיצור מבאס.

 

אני נוטה לקנות את ה-oneplus9.

יש פה מישהו עם ,realme שיכול לתת חוות דעת על המצלמה והביצועים?

קח בחשבון שלOP אין בכלל ESIM 

 

פורסם (נערך)

ESim אינו פריט חובה . ב onePlus יש שני סימים וזה בסדר גמור לכל מטרה בחו"ל. 

באותו יצרן יש לך את one+ , oppo , realme ולאחרונה גם vivo ?

ל oppo x5 יש esim . לא שזה ממש חשוב. 

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
לפני 3 שעות, m3x7r3m3 כתב:

הבנפיט הבאמת ייחודי שלהם אמור להיות השבבי ML

 

שזה בינתיים חרטא בפיתה כן?

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני שעתיים, DubelBoom כתב:

 

כנראה, אבל באנדרואיד יש לי אפשרויות להילחם בזה. הראשונה היא לפצל מסך ובינתיים לעשות משהו אחר, והשנייה היא לבחור בkeep open ככה שהאפליקציה תרוץ ברקע עד שאני אגיד לה להפסיק. מרחק של 2 לחיצות, וכל העצבים מהעלאות שנכשלו היו נחסכים.

לא כנראה

בטוח.

על באמת. (מימשתי את המנגנון הזה בדיוק בכמה אפליקציןת שאני מהמר שיש לך על המכשיר אפילו)

בלי לטחון סוללה.

 

להריץ את האפליקציה או כמה בלי הגבלה זה טעות.

תן כוכב אחד לאפליקציה עם הסיבה

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לפני 15 שעות, David32 כתב:

שזה בינתיים חרטא בפיתה כן?

 

גם חרטא בפיתה זה מאוד ייחודי.

אתה יודע איזה קשה להכניס חרטא לפיתה?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 15 שעות, davemustaine87 כתב:

 יש! בדיוק הדבר שלו חיכיתי! 

 

חכה לשוס הגדול:ב Xcover 5 של סמסונג הבטריה ניתקת ! יש חיבור אוזניות 3.5 מ"מ ! חסין מים , חסין כדורים, חסין אש . תקן צבאי 810H . זה החלום הרטוב של חובבי המיני !  זה כמו לחזור חצי עשור אחורה (מסך , מצלמה ,זכרון) אבל עם מכשיר שתומך ב LTE , אנדרואיד 12 ו OneUI 4.1 .

אני אומר לך... אם לא הייתי נופל עם הפיקסל הייתי קונה שניים כאלה !  חקלאים במושב קונים רק כזה (ועוד משפטים של אנשי מכירות...).

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

רוצה לקנות סמסונג A33 לילד.

האם יש הבדל בין יבואן מקביל, יבואן רשמי כלשהו, יבואן רשמי סאני?

האם משהו בחומרה שונה בין המכשירים, רומים שונים?

×
×
  • תוכן חדש...