Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 9 שעות, mrmiki1234 כתב:

כמה עולה הESIM?

ישירות מהמפעילה?

esim של השעון?

עולה לי 15 שקל לחודש ב012.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
בתאריך 29.7.2022 בשעה 06:46, פינדר כתב:

ואני לא מוצא איפה הוא נשמר

 

זה לא עניינך!

 

בתאריך 29.7.2022 בשעה 06:46, פינדר כתב:

אחר כך הוספתי שעון אפל עם esim. מתחבר נפלא לטלפון ולאוזניות. יוצא להליכה עם הכלב ומשאיר את הטלפון בבית כשיש מוזיקה או פודקאסט מהשעון.

עכשיו גם עברתי למקבוק בעבודה. כבר לא צריך להקיש יוזר וסיסמה פעם שניגש למחשב. הוא מזהה אותי לפי השעון ויוצא מהנעילה. הכל עובד חלק.

 

אם אתה חי בתוך האקוסיסטם, זה באמת ידידותי למשתמש. המכשירים של אפל מצויינים. הם פשוט יקרים (להוציא הבסיסיים). מצד שני, יש להם אורך חיים יותר ארוך.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
בתאריך 28.7.2022 בשעה 20:12, falou כתב:

ברמת העיקרון, אני יכול לקחת מכשיר של סמסונג, לדוגמא, ולהתקין בו אנדרואיד 'נקי'? 

 

תיאורטית כן.

 

מעשית אתה צריך לדעת מה אתה עושה, למצוא אנדרואיד נקי שמיועד למכשיר שלך, ואחרי כל זה יש לסמסונג את ה-KNOX ו-Secure Boot שנועדו למנוע ממך לעשות דברים כאלה, ככה שבאותו רגע הלכה האחריות. (להבנתי גם אם יש תקלה סדרתית הם לא מתקנים למי שנפרץ ה-KNOX).

 

בתאריך 28.7.2022 בשעה 20:20, Yondalar כתב:

שואל לגבי עדכונים למערכת ההפעלה.

 

תמיד צריכים להתאים עדכונים של אנדרואיד לדגמים.

זו הסיבה ש:

1. לוקח זמן לקבל עדכוני אנדרואיד למכשירים שהם לא אנדרואיד נקי.

2. החברות מגבילות עד מתי הן ייתנו עדכוני אנדרואיד למכשיר מסוים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

גם סמסונג לא רואים סיבה שתעשה את זה, ולכן יש Secure boot ו-KNOX

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 8 שעות, m3x7r3m3 כתב:

תמיד צריכים להתאים עדכונים של אנדרואיד לדגמים.

זו הסיבה ש:

1. לוקח זמן לקבל עדכוני אנדרואיד למכשירים שהם לא אנדרואיד נקי.

2. החברות מגבילות עד מתי הן ייתנו עדכוני אנדרואיד למכשיר מסוים.

 

את זה אני יודע, אבל אם כל יבואן של סמסונג בארץ מכין ROM ספציפי לכל דגם של מכשיר שהוא מייבא ואז צריך להתאים כל עדכון שיוצא לאותו ROM, אז זה חתיכת תהליך לא?

פורסם
לפני 16 שעות, Yondalar כתב:

 

את זה אני יודע, אבל אם כל יבואן של סמסונג בארץ מכין ROM ספציפי לכל דגם של מכשיר שהוא מייבא ואז צריך להתאים כל עדכון שיוצא לאותו ROM, אז זה חתיכת תהליך לא?

 

זה לא רום לגמרי שונה. אצל סמסונג יש חלק בתוכנה שנקרא CSC והוא מגדיר כל מיני דברים ספציפיים למדינות.

יש כמה רומים עיקריים שמכילים די הרבה CSCים, למשל רוב מדינות אירופה כולל ישראל (נקרא OXM). אפשר לשנות את זה די בקלות האמת, עשיתי את זה השבוע גם בגלקסי טאב וגם בS22+ שלי. יש תוכנה שעושה את זה אפילו בלי למחוק את המידע. כל זה בתנאי שהמכשיר שלך הגיע עם CSC OXM שזאת סבירות די גבוהה.

פורסם (נערך)
לפני 16 שעות, Yondalar כתב:

את זה אני יודע, אבל אם כל יבואן של סמסונג בארץ מכין ROM ספציפי לכל דגם של מכשיר שהוא מייבא ואז צריך להתאים כל עדכון שיוצא לאותו ROM, אז זה חתיכת תהליך לא?

 

פעם זה היה נכון.

היום גם אם מוסיפים כמה APKים ל-ROM, זה עדיין שטויות יחסית.

 

לפני 22 דקות, DubelBoom כתב:

זה לא רום לגמרי שונה. אצל סמסונג יש חלק בתוכנה שנקרא CSC והוא מגדיר כל מיני דברים ספציפיים למדינות.

יש כמה רומים עיקריים שמכילים די הרבה CSCים, למשל רוב מדינות אירופה כולל ישראל (נקרא OXM). אפשר לשנות את זה די בקלות האמת, עשיתי את זה השבוע גם בגלקסי טאב וגם בS22+ שלי. יש תוכנה שעושה את זה אפילו בלי למחוק את המידע. כל זה בתנאי שהמכשיר שלך הגיע עם CSC OXM שזאת סבירות די גבוהה.

 

לא קשור ל-CSC, אני מדבר על קבצי APK שהוסיפו ל-ROM כדי שהם ירוצו כ-System App.

CSC אמנם הוא חלק מה-ROM אבל חלק נפרד, אני מדבר יותר על מה שנקרא בסמסונגית הקובץ PDA.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

היי רציתי לשאול את חברי השרשור איזה אלטרנטיבות לדעתכם יש למריץ של MEZU, אחרי שהשיווק בארץ למכשירים שלהם הופסק?

מה שאהבתי בMEIZU:
UX\UI נקי ומאוד פשוט בהשוואה לכל המכשירי אנדרואיד למיניהם, סוג של האייפון של עולם האנדרואיד מבחינת הOS.
הקלטת שיחות מובנית.

עיצוב אלגנטי ונקי ברמה גבוהה, מכשיר קטן ודק בעל איכות בניה גבוהה מאוד.

מכשיר משתלם מבחינת VALUE FOR MONEY מבחינת הספק.

מה שלא אהבתי: 
באגים וחוסר תמיכה, המכשיר עדיין על אנדרואיד 8.1.

פסול מראש:
סמסונג - UX\UI נורא מורכב וכבד עם מיליון אפליקציות מובנות שאף אחד לא צריך, וVALUE FOR MONEY נמוך מבחינת הספק בקרת איכול לוקה בחסר.

אפל - היה לי אייפון ונורא אהבתי אותו אבל המגבלות שיגעו אותי, אני POWER USER ולא יכול לבצע חצי מהדברים שהייתי רגיל לבצע באנדרואיד (למשל להוריד לטפלון הרצאה של שעתיים מהיוטיוב כדי לשמוע בטיסה)


אם היה אופציה לקנות בארץ מייזו הייתי קונה את ה18 החדש כי הוא בול מה שאני צריך (ספק גבוהה, מחיר נמוך, מכשיר קטן ומעוצב היטב עם מסך 6.2, UX-UI מצויין) אבל לצערי הייבוא הופסק וכנראה שלא יוחזר לכן אשמח לרעיונות והמלצות.

עריכה אחרונה על ידי Gavrik
פורסם

מתי פעם אחרונה השתמשת בלאנצ'ר של סמסונג? עוד בימי ה-TouchWiz? או OneUI? באיזה גירסה?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

לאמא שלי יש GALAXY A10, היא לפעמים מבקשת ממני לעזור לה לעשות דברים מסוימים בטלפון.
הUI אולי השתנה אבל מבחינת UX אני עדיין רואה שסמסונג לוקה בחסר.

פורסם

אם ה-A10 מעודכן לחלוטין הוא הגיע ל-OneUI 3, שזה לא רע, אבל יש כבר 4 ו-5.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אני גם מחפש את הטלפון הבא שלי, אחרי סדרה של נקסוסים ואז OnePlus, מה-oneplus קצת ירד לי עקב סדרה של עדכונים גרועים שממש הפכו מכשירים לגרועים, ניהול זיכרון כושל, ירידה חדה בתפקוד הסוללה וכו' וזה בנוסף לאיחוד מערכות הפעלה עם חברת האם.

המכשיר היחיד שאני חושב עליו הוא ה-realme gt2 pro. מפרט חזק מאוד עם תוכנה רזה לפי הדיווחים, מצלמה סבירה ואין באגים אקוטיים נכון לעכשיו. עדיין בהתלבטות 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מחפש המלצה לסמארטפון חדש.

בעיקרון מעדיף אנדרואיד אבל לא פוסל גם את התפוח הנגוס.

מצלמה חשובה לי מאוד, הבעיה שממה שאני שומע הרבה מכשירים סובלים מבעיות פוקוס והייתי רוצה להימנע מזה ככל הניתן.

כרגע עם S20 Ultra.

 

חשוב לי גם מסך גדול, נפח אחסון של 256GB לפחות (אם יש אפשרות הרחבה - מה טוב), סוללה שתחזיק יום שלם, רצוי טלפון שאפשר להשיג לו חלקים בארץ אם משהו מתקלקל (חשבתי על סוני מהדגמים החדשים עם המצלמות שנראות מרשימות, אך הסעיף הזה פוסל אותם) וכמובן שהמכשיר ירוץ מהר ולא יקרטע.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

×
×
  • תוכן חדש...