Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 2 דקות, falou כתב:

יש לזה סטנדרט. 80% קיבולת אחרי שנתיים.

לא חושב שזה מספר מדוייק, או קרוב לזה.

אצלי בS8 אחרי 4 שנים של שימוש יומיומי, לפעמים מסיבי, הסוללה על 78% קיבולת, נמדד עם accubattery pro על פני 276 טעינות.

יום טוב גם לך

פורסם
לפני 15 דקות, save כתב:

בטריה : בפיקסל אפשר לקסטם מלא הגדרות סוללה עד לרמת האפליקציה. למרות זאת אין ספק שפה אפל עושים בית ספר לכל השאר

בדיוק היום היתה לי שיחה על זה עם חבר משתמש אנדרואיד שיש לו עכשיו חדש יחסית מכשיר של אפל מהעבודה.

 

בנוסף למעבדים, (יותר עוצמת עיבוד, פחות חשמל) מערכת הפעלה וארכיטקטורה (לדוגמא ניהול זיכרון שלא דורש פעולה אינטנסיבית בשביל לעבוד יעיל ולנקות כל cycle) - אייפון פשוט שם אותך פחות במצבים שזה נחוץ. החל מאיך שהם מאפשרים לאפליקציות זמן ריצה מוגבל ברקע ומשאבי זיכרון ועד לאיך שwidgets בנויים מהיסוד שונה לחלוטין (ובכוונה מוגבלים מאוד)

 

מצד אחד בהתחלה הוא התעצבן מזה פצצות , מצד שני האייפון הפך להיות המכשיר הראשי שלו בזכות זה.

 

(מה שהיה יותר משעשע זה הדיון העוקב על מקורות כרום מWebKit והמעורבות של אפל בה… כלומר קוד פתוח של אפל)

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לפני 1 דקה, Liviur כתב:

החל מאיך שהם מאפשרים לאפליקציות זמן ריצה מוגבל ברקע

 

מבחינתי זאת אחת הסיבות שלא יהיה לי אייפון. אם אני צריך שמשהו ירוץ ברקע, אני רוצה שהוא ירוץ.

למשל אתמול רציתי שמישהו עם אייפון יעביר לי כמה סרטונים יחסית כבדים, כ800 מגה סה"כ. הפתרון הנבחר היה להעלות אותם לwetransfer ולשלוח לי את הלינק. זה הצריך להשאיר את האפליקציה פתוחה, כי ברגע שיוצאים ממנה ההעלאה מושהית, ואם יוצאים ליותר מידי זמן - ההעלאה מתבטלת. אני נמצא כרגע במדינה מתפתחת, האינטרנט פה גרוע, זה לקח הרבה מאד זמן והשאיר אותו בלי סוללה.

גם פתרון כמו snapdrop שאמור לעבוד לא הצליח. האייפון עשה הכנה לקבצים במשך זמן ארוך, ואז כשחזר לאתר כדי כביכול לשלוח אותם אלי לא קרה כלום.

פורסם
לפני 7 דקות, Igalz כתב:

לא חושב שזה מספר מדוייק, או קרוב לזה.

 

לא הבנתי מה הקשר בין מכשיר ספיציפי לבין הסטנדרט המינימלי הנדרש בתקן.

תחשוב על זה כמו תקן צריכת דלק שיצרנים מפרסמים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 12 דקות, falou כתב:

 

לא הבנתי מה הקשר בין מכשיר ספיציפי לבין הסטנדרט המינימלי הנדרש בתקן.

תחשוב על זה כמו תקן צריכת דלק שיצרנים מפרסמים.

אני רק אומר שאי אפשר להסתמך על המספר הזה לטובת החלטות בחיים, כשבפועל בעולם האמיתי הוא מפספס פי 2 ויותר. זה לא כמה אחוזים ואפילו לא כמה עשרות אחוזים.

יום טוב גם לך

פורסם
לפני 27 דקות, Igalz כתב:

 

אצלי בS8 אחרי 4 שנים של שימוש יומיומי, לפעמים מסיבי, הסוללה על 78% קיבולת, נמדד עם accubattery pro על פני 276 טעינות.

יש אפליקציה אחרת שנותנת את הנתון הזה לגבי המכשיר שלי? או שחייב לרכוש את זו ספציפית ?

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
בתאריך 22.7.2022 בשעה 11:08, falou כתב:

אני לא בקיא, אבל אי אפשר פשוט להסיר וזהו?

 

לא, זה חלק מה-ROM

 

בתאריך 22.7.2022 בשעה 11:08, falou כתב:

ככלל אני ממליץ לא לקנות מכשיר שלא רץ כמה חודשים בשוק, בטח אם הוא מיצרן חדש דנדש.

 

גם זה לא אינדיקציה לכלום, ראה ערך Razer Phone ו-Razer Phone2.

עד שהבעיות בראשון התגלו לקח כמעט שנה, עד שהבעיות בשני התגלו לקח מעל לשנה.

 

לפני 14 שעות, save כתב:

מי שצריך מערך צילום ממש טוב יבחר כנראה ב Huawei או סמסונג (שוב s21? )

 

לבחור Huawei למי שגר מחוץ לסין היום זה חתיכת הימור.

במיוחד ש-HarmonyOS עדיין בחיתוליה (למרות שהיא מבוססת בכבדות על אנדרואיד)

 

לפני 14 שעות, save כתב:

דווקא הטלפון הכי יקר הוא איזה אנדרואיד של חברת מצלמות קטנה (Leica ?) . כמה אלפי דולרים ואין בו ציפוי זהב או יהלומים או מעצב אופנה מאחוריו. 

 

אומרים שהטלפון הכי יקר הוא Diamond Crypto Smartphone.

ומבחינת "ייצור המוני" כנראה ש-Vertu מחזיקים בטלפונים הכי יקרים (אלפי עד עשרות אלפי דולרים)

 

לפני 4 שעות, falou כתב:

המעבדים שלהם יותר חזקים

 

אמפירית זה בד"כ לא נכון (אם כי קצת קשה להשוות "דורות" כי אפל מוציאים בספטמבר וסמסונג בפברואר/מרץ).

אממה, האנדרואיד גורע מביצועי המעבדים יותר מאשר ה-iOS, ככה שבסופו של דבר מקבלים ביצועים דומים או טובים יותר באייפונים ברמת האפליקציה.

 

לפני 4 שעות, falou כתב:

כאמור, יש לי פיקסל, הוא עלה חצי ממכשיר פרימיום, הוא עובד כבר כמעט שלוש שנים טוב מאוד, אבל ניכר שגוגל לא סגורים על המכשירים שלהם, וכשאתה ממציא את הליינאפ כל פעם מחדש, אז יש תקלות חדשות.

 

גוגל בתהליך של הפיכה ליצרן, בתקופת הנקסוסים הם לא ייצרו שום דבר, הם בחרו כל פעם יצרן אחר שייצר להם מכשיר, פעם זה HTC, פעם סמסונג, פעם LG, אפילו Huawei ייצרו בשבילם את ה-Nexus 6P.

עכשיו הם לא רק הופכים ליצרן, הם גם הולכים לייצור של הצ'יפסט עצמו, כלומר כבר לא קונים Snapdragonים מ-Qualcomm אלא מייצרים בעצמם צ'יפסטים שנקראים Tensor.

 

צריך להבין שמי שקונה וקנה מכשירי פיקסל הוא חלק מתהליך הלמידה של גוגל בדרך להפוך ליצרן של טלפונים ומפיקסל 6 גם מתהליך הלמידה של גוגל בדרך להפוך ליצרן צ'יפסטים (מה שנקרא SoC). ויש לזה מחירים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 3 שעות, Igalz כתב:

אני רק אומר שאי אפשר להסתמך על המספר הזה לטובת החלטות בחיים, כשבפועל בעולם האמיתי הוא מפספס פי 2 ויותר. זה לא כמה אחוזים ואפילו לא כמה עשרות אחוזים.

 

אין מספר שאפשר להסתמך עליו, כי כמו צריכת דלק, השימוש והסביבה קובעים... זה ברור. אבל יש תקן וכל סוללה מגיעה עם יכולת מינימלית לשמר קיבולת.

לפני כשעה, m3x7r3m3 כתב:

ם זה לא אינדיקציה לכלום, ראה ערך Razer Phone ו-Razer Phone2.

עד שהבעיות בראשון התגלו לקח כמעט שנה, עד שהבעיות בשני התגלו לקח מעל לשנה.

 

 

זו אינדיקציה מעולה ואין היוצא מן הכלל, של איזה מכשיר איזוטרי, להעיד על הכלל.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

זה רק מבטיח לך הגנה מפני קטסטרופה כמו Galaxy Note 7, לא הרבה מעבר.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני כשעה, m3x7r3m3 כתב:

אלא מייצרים בעצמם צ'יפסטים שנקראים Tensor.

 

אין הודא/עה רשמית, אבל סמסונג מייצרת בשביל גוגל את הצ׳יפ.

לפני 1 דקה, m3x7r3m3 כתב:

זה רק מבטיח לך הגנה מפני קטסטרופה כמו Galaxy Note 7, לא הרבה מעבר.

 

אין מבטיח. יש אינדיקציה מעולה וחצי שנה זו אינדיקציה מעולה. מיעוט מבוטל של תקלות רציניות מגיעות לאחר תקופה ארוכה יותר, בטח שמדובר בבעיות שימוש שוטף.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

ביאסתם עכשיו עם המידע על הפיקסל 6. זה אותו הכנל על ה6a?

אני עכשיו עם ה4a אחרי שהמסך של ה3a החליט להתאבד (ולתקן לא היה שווה את זה).

אני לא רואה את עצמי עובר למשהו שהוא לא פיקסל :(

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם
לפני 6 דקות, falou כתב:

אין הודא/עה רשמית, אבל סמסונג מייצרת בשביל גוגל את הצ׳יפ.

 

חשיבות של צ'יפסט זה לא המפעל או בבעלות מי הוא, אלא בעיקר מי מפתח אותו ובאיזה יכולות הוא מצייד אותו.

 

בהחלט יש שם שת"פ עמוק עם סמסונג, אבל Tensor הוא לא Exynos, בוודאות מלאה 😉

 

לפני 6 דקות, falou כתב:

אין מבטיח. יש אינדיקציה מעולה וחצי שנה זו אינדיקציה מעולה. מיעוט מבוטל של תקלות רציניות מגיעות לאחר תקופה ארוכה יותר, בטח שמדובר בבעיות שימוש שוטף.

 

לא באמת, אלא אם אתה סופר בעיות שהן יותר Usability, כמו Bend-gate ו-Antenna-Gate.

בבעיות באמת מהותיות (למשל LG G3, G4 ו-G5, או Razer Phone1/2 או מקרים אחרים של חברות אחרות) זה בד"כ מגיע יותר מאוחר.

אני לא מדבר על בעיות מינוריות יחסית אלא על תקלות סדרתיות שמונעות שימוש מלא במכשיר.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 27 דקות, Gosser1860 כתב:

ביאסתם עכשיו עם המידע על הפיקסל 6. זה אותו הכנל על ה6a?

אני עכשיו עם ה4a אחרי שהמסך של ה3a החליט להתאבד (ולתקן לא היה שווה את זה).

אני לא רואה את עצמי עובר למשהו שהוא לא פיקסל :(

מביקורות שראיתי על ה-6a, הוא מכיל יותר פשרות מה-6. ומערך מצלמות ישן יותר.

בתחום הסוללה אין חדש. בקיצור מבאס.

 

אני נוטה לקנות את ה-oneplus9.

יש פה מישהו עם ,realme שיכול לתת חוות דעת על המצלמה והביצועים?

  • מבאס 1
פורסם (נערך)

קשה לדעת. pixel 6A יצא רק לפני שבוע , יש בו מספר שינויי חומרה לעומת הקודמים. ימים יגידו.

(לדעתי גם יקר מדי : 449$ , כאשר את ה 6 ניתן למצוא ב 530$  אפילו באילת ...).

המצב טיפה יותר טוב כי הבאגים בקודמים ידועים. אפשר תוך כמה ימים לבדוק אם הבאגים הישנים תוקנו ואולי לגלות באגים חדשים שנוספו.

עריכה אחרונה על ידי save
×
×
  • תוכן חדש...