Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5580 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מישהו צריך לשים סוף לתרבות הליסינג הזאת....

 

מישהו צריך לשים סוף לתרבות ההכללות אשר רצה פה בפורום.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

:mm_yeah:

מסכים איתך,

כל הצרות עין על הליסינג כבר יצאה מכל החורים ואני אומר את זה בתור מישהו שאין לו ליסינג.

אנשים משלמים המון כסף בשביל הליסינג, גם בשביל כל מכה באוטו דופקים להם תעריפים של השתתפות עצמית כאילו הרכב עבר טוטאל לוס, אז לא מדובר בכזה גן עדן ובכזו הטבה מפליגה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

עייני אינה צרה!

יחד עם זאת, הרגשתי היא שההשתלטות הטוטאלית של חברות ההחכר על שוק המכוניות בישראל היא מוגזמת, ואינה מיטיבה עם השוק. וזאת בלשון המעטה!

 

עידוד נסועה, התעמרות ברכב, לפחות בחלק מהחברות: תחזוקה זולה ומסוכנת (הכל הפך לתחשיב כלכלי נטו). וזאת על גבו של הצרכן הפרטי: העובדה שאינו גוף גדול באה לידי ביטוי בכל עסקה.

פורסם
עייני אינה צרה!

יחד עם זאת, הרגשתי היא שההשתלטות הטוטאלית של חברות ההחכר על שוק המכוניות בישראל היא מוגזמת, ואינה מיטיבה עם השוק. וזאת בלשון המעטה!

 

עידוד נסועה, התעמרות ברכב, לפחות בחלק מהחברות: תחזוקה זולה ומסוכנת (הכל הפך לתחשיב כלכלי נטו). וזאת על גבו של הצרכן הפרטי: העובדה שאינו גוף גדול באה לידי ביטוי בכל עסקה.

 

אינני מכיר את המושג עידוד הנסועה, כל חברה משלמת על הדלק של רכביה, ורובם אכן הגבילו את בעלי רכב בק"מ חודשי מוגבל.

יתרה מזו, חברות רבות מחיבות את העובדים להגיע עם רכב העבודה בכל בוקר לעבודה , ואוסרים על שימוש פרטי בין השעות 8 ל5.

 

תחזוקה זולה ? , לא יודע על מה אתה מדבר , כל בעיה ברכב מטופלת באותו יום או למחרת, אינני מכיר בעלי רכב פרטי אשר מטפלים ברכבם באותה צורה.

 

הצרכן הפרטי ? , גם לפני עידן הליסינג מחירי הרכב תואמו בטווחי מחיר של מאות \ אלפי שקלים בודדים.

כאשר כל העם נוהר אחרי רכבים ממוצא מסוים, מדוע היבואן צריך להתפשר על מחירי הרכב שלו ?

אפשר לחשוב שמי שבא לרכוש קורולה ואו 3 יאיים ברכישת 308 ואו C4 ... , הצרכן הישראלי הוא בבחינת צרכן שבוי ויבואני הרכב יודעים זאת היטב.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

תחזוקה זולה: אני לא יודע בדיוק מה קורה בבפנוכו, אבל רואה מבחוץ צמיגים שאתה בחיים לא היית מרכיב על הרכב שלך!

עידוד נסועה: בחברות שאין הגבלה.

 

לחייב עובד להגיע עם הרכב לעבודה? מה רע בשיתוף נסיעות (קאר-פול)?

פורסם
תחזוקה זולה: אני לא יודע בדיוק מה קורה בבפנוכו, אבל רואה מבחוץ צמיגים שאתה בחיים לא היית מרכיב על הרכב שלך!

עידוד נסועה: בחברות שאין הגבלה.

 

לחייב עובד להגיע עם הרכב לעבודה? מה רע בשיתוף נסיעות (קאר-פול)?

 

אהה , אתה לא יודע מה קורה בפנוכו , כלומר כמו מרבית המגיבים פה בפורום אתה מסתמך על משהו שמישהו פעם אמר , והופך זאת לעובדה.

בחיים לא מרכיב על הרכב שלך ? , אני מציע לך להסתכל על הרכבים הפרטים , חלקם הגדול הם צרכני צמיגי זבל סינים.

כאשר הרכבתי לרעיתי שתחיה 4 דנלופים חדשים על הפיקאסו שלה , אמר לי נהג 3 שאני סתם משלם ביוקר, יש איזה פירמה סינית שהייתה חוסכת לי 400 שקל , אז עם כל הכבוד ...

 

קאר פול זה נחמד, אבל כאשר כל אחד מגיע מאיזור אחר , ועובד שעות אחרות לחלוטין זה בעיה, אלא אם כן אתה מבקש לבזבז שעה עד שעתים נוספות מאחורי ההגה באיסוף ופיזור.

מצטער, אחרי 12 שעות עבודה זה לא בדיוק בראש שלי.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

סחטיין על האקרובטיות של החנייה, אבל מותר לחנות ככה בכלל? כאילו האף שלה לא חוסם שם חצי/שליש/רבע נתיב?

ומה לגבי המדרכה הכחול לבן? מותר להחנות רכב עם 2 גלגלים אחוריים על המדרכה? חשבתי שמקסימום מותר עם 2 צדדיים ורק במקום שמותר בחוק ושצויין בפירוש בתמרור. אשמח אם מישהו יאיר את עיני בנושא.

SEAT Ibiza 2001 Stella, Automatic. :cry: נמכרה בצער רב :cry:

Toyota Yaris Hybrid 2014 Active, Automatic. :-Dהבייבי החדשה :-D

 

אני לא גזען, אני שונא את כולם במידה שווה.

פורסם

CX25GTI

 

איפה הפכתי משהו לעובדה?

דיברתי על ההרגשה שלי. לא עבדתי בחברת ליסינג אז אני יכול רק לשער מה קורה שם, ולשמוע סיפורים בפורום על אנשים שאיבדו את הצמיגים המקוריים שלהם לטובת זבל, וכן מגבים וכדומה. הידיעה שלי היא שהכל שם עסק כלכלי ויעשו הכל על מנת להגדיל רווחים.

 

לגבי הצמיגים הדגשתי שאלה צמיגים שאתה לא היית מרכיב על האוטו. בימים אלה אני מחליף צמיגים סיניים שאבא שלי הרכיב באוטו שלו, ואני מודע למצב של 1 מכל חמישה צמיגים במצב מסכן חיים.

 

יש דבר אחד שזה לחייב קאר-פול, אלא שמדבריך השתמע ההיפך: שאוסרים קאר-פול.

פורסם
אני דווקא הייתי עד לחנייה קצת יותר יצירתית.....

 

לפני איזה 3 שנים נפגשתי עם הבוס שלי לכוס קפה בבן יהודה בתל אביב ביום שישי בצהריים.

 

כמובן שחנייה לא מצאנו, הדבר הכי קרוב לחנייה שהוא מצא היה מרווח בין מכוניות דומה למה שבתמונה של פותח השרשור, הבוס מיד כיוון את ההגה ימינה, עלה על המדרכה עם הפרונט, רק שבניגוד למצב בתמונה פה, שם היה עץ שמנע ממנו לעלות על המדרכה כך שהרכב לא יבלוט יותר מדי.

 

אז הוא פשוט נכנס עם הדופן של הכנף בעץ, תוך כדי שהוא ממשיך ללחוץ על הגז (בכוונה,אגב) כדי למעוך עוד קצת את הכנף כדי שיוכל להכנס עוד כמה סנטימטרים למדרכה ושלא יפריע לתנועה בכביש.

וכך הרכב, מרצדס E קלאס 2002, חנה כאשר חצי על הכביש בין 2 רכבים חונים, וחצי על המדרכה כאשר כנף קדמית ימנית שתולה חזק בתוך עץ.

 

כשהבוס שלי יצא מהרכב והסתכל על התמונה ההזויה הוא דווקא היה די מרוצה מעצמו.

 

הבוס שלך פוץ. אני מכיר מספיק אנשים שלא איכפת להם מהאוטו, אבל יותר חכמים. עולים על מדרכה רחוק, כדי שגרר לא יוכל לקחת, משלמים את ה500 שקל ושלום על ישראל. לאנשים יש כסף בגלל שיודעים לעשות חשבון.

פורסם

זה שזה טיפשי במיוחד לחנות ככה- גם אני יודע.

 

מה שכן, בענייני כספים, אל תדאג, זה יש לו בשפע, פשוט לא אכפת לו מהרכב, זה היה סוג של רכב "זונה" של המשרד.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

מה יהיה עם ההכללות על נהגי ליסינג??

אני נהג ליסינג לשעבר והחזרתי רכב שמור מאוד אחרי 3 שנים ( אפילו היתי רוחץ אותו בעצמי מידי פעם )

בחברה שאני עובד יש בערך 20 רכבי ליסינג ולא נתקלתי אפילו פעם אחת במישהוא שמתנהג בזילות לרכב ליסינג (יש אפילו פדנט אחד שלא נותן לאף אחד אחר לנהוג ברכב... )

 

נכון יש כאלו שמתיחסים לליסינג כזונה (בעיקר אם חותכים להם הרבה שקלים בשכר + ושווי למס ) .

אבל מה , אתם באמת חושבים שנהג משאית נוהג אחרת , גם אצלו אין בעיה לפתוח דלת ולפגוע ברכב ליד , ומדרכות זה בדיחה , כנ"ל לגבי טנדרים גדולים וישנים/מיניבוסים/עגלה נגררת ועוד המון רכבים שלא מעניין את הבעלים שלהם החיצוניות של הרכב .

למה עליהם אתם לא מוציאים קיטור כמו על רכבי הליסינג ? אין כבר עגלות נגררות שחונות על המדרכה? מדוע עליהם עיניכם לא צרה ? מה עם "קבלנים" בעלי רכבי הפנאי הענקיים שמזהמים , עולים על מדרכות , חונים מטר משפת הים בחוף הומה אנשים ושורפים דלק כמו תחנת כוח קטנה .

סתם צביעות ועיין צרה של אנשים שמעולם לא היה להם ליסינג .

 

עובדי הייטק ( הכי כייף להיכנס בהם...) משלמים בערך 3400-3900 נטו מהשכר בשביל "התענוג" לא כולל השתתפויות עצמיות במקרה של תאונה (עוד 1200~ ש"ח לכל תאונה) ובליסינג גם שיפשוף קל גורר השתתפות עצמית במקרה הטוב (יש לחברת הליסינג אופציה לדרוש השתתפות עצמית כפולה בסיום חוזה אם יש סריטות לרכב) .

אני מזמן פרשתי משיגעון הליסינג (ואצלי המעביד אפילו לא משלםלי נסיעות/אחזקת רכב ) וחי לי טוב (ובזול יחסית ) עם הלאון החדשה , אבל עיני לא צרה על נהגי הליסינג .. אני אפילו מרחם עליהם .

פורסם

ההערה נובעת לא מצרות עין, אלא מהתרבות שהליסינג מעודד.

הסיבה שרוב האנשים לוקחים ליסינג כי לא בא להם רכוש משל עצמם שצריך לדאוג לו.

 

בגלל זה רובם מתנהלים בכביש ולא נוהגים, חוסר אכפתיות.

 

למען הסר ספק, אני יכול לקחת ליסינג אבל העדפתי לנהוג ברכב נורמלי באותו המחיר, זה מה שמי שאכפת לו מנהיגה היה עושה....

יובל.

פורסם

+1 יובל. נכון שיש יוצאים מהכלל אבל מה לעשות שהרוב ככה נוהג.

 

בנוסף, דווקא בגלל שהליסינג כ"כ יקר מנסים לנצל אותו עד תום וזה אומר בזבוז דלק וכבישים פקוקים וזאת עקב נסיעות שברכב הפרטי לא היו בכלל חושבים לעשות.

פורסם

"ליסינג" זו הכללה רחבה מאוד. לאשתי יש רכב ליסינג - עם מגבלת קילומטראז' שנתית לא גדולה (20.000) ותקציב דלק בש"ח שכמובן מספיק לפחות ולפחות דלק (וכמובן שעל הכל משלמים מס הכנסה) - ובסוף כל שנה יש התחשבנות והחריגה בתקציב הדלק מקוזזת מהשכר.

יש שתי סיבות לגך שבכל זאת רכב הליסינג נוסע יותר מהרכב הפרטי 0שלי):

1. לפחות השחיקה תיפול על רכב שהטיפולים בו כלולים בהוצאה קבועה ואשר צפוי לעזוב אותנו לאחר 3 שנות שירות, כך שאני אוכל לשלם פחות תמורת הטיפולים התקופתיים ובעוד כמה שנים אוכל למכור רכב עם קילומטראז' יותר נמוך (סה"כ הנסועה השנתית לא היתה משתנה אם היה מדוב ברכבים פרטיים, פשוט החלוקה בין המכוניות היתה שונה).

2. הסכם הליסינג מכסה שימוש על ידי נהגים צעירים ללא תשלום נוסף, אלא רק עם השתתפות עצמית מוגדלת מעט. כך הבנים יכולים לנהוג והדבר חסוך לי כמה אלפי ש"ח בשנה תמורת ביטוח נהג צעיר וחדש.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...