Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5580 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה לא נתון מגובה אבל יש לי כ10 חברים וידידות שלהוריהם יש רכב ליסינג, וזה תמיד היה:

"בא לך ניסע לשתות קפה בכינרת?"

"בוא נראה מה יקרה אם נגיע לקו האדום (שעון טורים)"

"מה אכפת לי זה גם ככה רכב חברה"

"שמישהו יכנס בי, זה יותר בעיה בשבילו מאשר בשבילי"

להמשיך? כשנהגתי עם החברים האלה הגעתי למסקנה אחת ויחידה, לא קונים נוגעים או חושבים אפילו לקנות רכב ליסינג/השכרה. עם כל הכבוד למיעוט שכן שמר על הרכב שלו, הרוב הגדול מתיחס לרכב כאל חתיכת פח מושכרת שאפשר לשבור ולהרוס כי ממילא זה רכב חברה.

פעם Clio b 2001 ידנית/Clio b Sport MK2 2003/פיאט פונטו 98

 

מגאן RS 225 למכירה

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
זה לא נתון מגובה אבל יש לי כ10 חברים וידידות שלהוריהם יש רכב ליסינג, וזה תמיד היה:

"בא לך ניסע לשתות קפה בכינרת?"

"בוא נראה מה יקרה אם נגיע לקו האדום (שעון טורים)"

"מה אכפת לי זה גם ככה רכב חברה"

"שמישהו יכנס בי, זה יותר בעיה בשבילו מאשר בשבילי"

להמשיך? כשנהגתי עם החברים האלה הגעתי למסקנה אחת ויחידה, לא קונים נוגעים או חושבים אפילו לקנות רכב ליסינג/השכרה. עם כל הכבוד למיעוט שכן שמר על הרכב שלו, הרוב הגדול מתיחס לרכב כאל חתיכת פח מושכרת שאפשר לשבור ולהרוס כי ממילא זה רכב חברה.

 

יופי של הכללה אשר המדגם הסטטיסטי שלה הוא 10 חברים וחברות.

אני נוהג מעל ל 10 שנים ברכבי חברה מסוגים שונים , והרוב המכריע של אילו אשר אני מכיר אותם שומרים ומתנהגים לרכבי החברה כרכב פרטי שלהם.

 

אני מניח שהחברים שלך הם עם כל הכבוד ילדים בגיל שלך, כך שהם לא משלמים על הנזקים שהם גורמים לרכב אלא ההורים.

ד"א, צורת החשיבה והמעשים שאתה מתאר מרמזים על חינוך אשר בוודאי לא מסתים ברכב ליסינג זה או אחר , אלא ממשיכים הלאה לאספקטים אחרים בחיים כאשר הנהנתנות האישית היא מעל לכל, עצוב.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

ד"א, צורת החשיבה והמעשים שאתה מתאר מרמזים על חינוך אשר בוודאי לא מסתים ברכב ליסינג זה או אחר , אלא ממשיכים הלאה לאספקטים אחרים בחיים כאשר הנהנתנות האישית היא מעל לכל, עצוב.

 

האמת היא שכאן אתה ממש טועה, זה היה התנהגות רק כלפי הרכב.

לא סתם יש את הסטיגמה הזאת על רכבי חברה.

פעם Clio b 2001 ידנית/Clio b Sport MK2 2003/פיאט פונטו 98

 

מגאן RS 225 למכירה

פורסם

זאת לא שאלה של היכולת להכליל.

כל מדיניות הליסינג בארץ נותנת תמריץ להתייחס לרכב כאל חתיכת פח מתניידת. זה הופך אנשים "נורמליים" לנהנתנים וכאלה שמזלזלים ברכוש (בעיקר של אחרים), זה מעודד נסיעה סתמית ובזבזנית, וזה משטיח את השונות בשוק הרכב.

80 אחוז מהרכבים במדינת ישראל הם מ4-5 דגמים.

זאת אולי הדוגמה הבולטת ביותר לעיוותי השוק ה"חופשי".

פורסם
זאת לא שאלה של היכולת להכליל.

כל מדיניות הליסינג בארץ נותנת תמריץ להתייחס לרכב כאל חתיכת פח מתניידת. זה הופך אנשים "נורמליים" לנהנתנים וכאלה שמזלזלים ברכוש (בעיקר של אחרים), זה מעודד נסיעה סתמית ובזבזנית, וזה משטיח את השונות בשוק הרכב.

80 אחוז מהרכבים במדינת ישראל הם מ4-5 דגמים.

זאת אולי הדוגמה הבולטת ביותר לעיוותי השוק ה"חופשי".

 

מדיניות הליסינג אולי בעבר הייתה כזו, היום כאשר שווי השימוש כל כך גבוהה, והקנסות למעביד ולעובד על נזקים הינם מוחשים ביותר, כל בעל רכב חברה חושב יותר מפעמים על נזקים לרכב.

 

ולגבי האמירה על 80% מ 4-5 דגמים, תזכיר לי מה היה בעבר..

הליאונה, הלאנסר , הלנטיס ה3 , עם ישראל היה תמיד עדר, שום דבר לא השתנה .

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
האמת היא שכאן אתה ממש טועה, זה היה התנהגות רק כלפי הרכב.

לא סתם יש את הסטיגמה הזאת על רכבי חברה.

 

רק כלפי הרכב ? , אשרי המאמין , אם תהיה כנה עם עצמך תראה שזה לא בדיוק כך.

 

ואכן, ישנה סטיגמה לגבי רכבי חברה , עד היום סטיגמה לא התבססה על עובדות לכן היא נקראת סטיגמה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

אגב, כיום החברות מערימות קשיים על אנשים שרוצים להחזיר ליסינג ויש לא מעט כאלה.

התמורה אשר תזוכה בשכר נמוכה משמעותית ממה שהורד בזמנו על הליסינג ולכן אנשים נמצאים במעין סוג של מלכודת.

 

מבחינתי כמו אצל ליאור, החסרון היחיד ב"אין ליסינג" זה העובדה שאין לי חניה במתחם החברה (ככה זה בעבודה הנוכחית)

 

מצד שני זה לא משהו ש200 שקל מזומן בכל חודש לבעל הבניין הסמוך לא יכולים לפתור :D

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

וואלה??

חשבתי שרק לי יש קצין רכב יצור שכבר עבר זמנו, מצטער לשמוע שקיימים עוד מהזן הזה.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם
זה לא נתון מגובה אבל יש לי כ10 חברים וידידות שלהוריהם יש רכב ליסינג, וזה תמיד היה:

"בא לך ניסע לשתות קפה בכינרת?"

"בוא נראה מה יקרה אם נגיע לקו האדום (שעון טורים)"

"מה אכפת לי זה גם ככה רכב חברה"

"שמישהו יכנס בי, זה יותר בעיה בשבילו מאשר בשבילי"

.

אמור לי מי חבריך... וגו'.

 

אסף.

פורסם
וואלה??

חשבתי שרק לי יש קצין רכב יצור שכבר עבר זמנו, מצטער לשמוע שקיימים עוד מהזן הזה.

 

קצין רכב נאור אמור לדעת לכבד אנשים שנוסעים ברכבים ייחודיים, על הנייר הוא אמור להבין ולאהוב את התחום... :twisted:

 

בחברה הקודמת ידעו לתת כבוד , היתה לי חניה פרטית משולטת בין שני עמודים יותר טובה מאשר של המנכ"ל.:)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

טוב, אני רוצה להגיד לכל אלו שמכלילים לגבי רכבי הליסינג, שאתם ממש אנשים מגעילים, זה הכל.

האא כן ותבדקו את החברים שלכם והמכרים שלכם כנראה.

מי שמזלזל ברכב ליסינג, יזלזל ככה גם ברכושו הפרטי.

 

בזמן האחרון באמת יש פה בפורום איזה קטע של הכללות, ראו בשרשור הסמוך של הנבלה עם הג'יפ שגרמה לרוכבת קטנוע להחליק ופשוט נסעה מהמקום, אז ישר כל בעלי הג'יפים הם חרא ונבלות ובלהבלהלבלה.

 

אז אני אסביר לכם ככה:

יש לי ג'יפ, אני חונה אותו בחניות לא שיגרתיות, מעולם לא חסמתי אדם ואו גרמתי נזק לרכוש כלשהו במתכוון.

גם כשאני חונה את הרכב בחניון ציבורי מסודר, אני יורד מהאוטו בזהירות ולא פותח את הדלת בחוזקה על הרכב הסמוך, לא כי אכפת לי מהרכב שלי, אלא כי אין לי אינטרס ואו סיבה לפגוע ברכב של עובר אורח אדם זר.

אתמול חניתי בחניון מסודר, יצאתי מהאוטו, כשחזרתי לרכב עמדה צמוד אלי פוקוס, בצורה ממש צמודה, ידידה שנכחה במקום "איך תכנס לאוטו, תפתח עליו דלת ?" "כן, לא ממש נראה לי שמישהו שחונה ככה את הרכב אכפת לו", וזה מה שעשיתי.

 

לשתות קפה בכנרת ? וואלה זורם, ולא, אין לי רכב ליסינג.

אם יש לי צורך לפרק אגרסיות על הרכב, אני אלחצ אותו גם מעבר לקו האדום במידת הצורך.

אני כן מקפיד על טיפולים ברמה גבוהה מאוד, אני כן שוטף את הרכב.

אז חאלס עם הסטיגמות האלו, זה סתם פוגע ומרגיז.

 

האא, ומעכשיו כל מי שהוא רודף סטיגמות ואני אזהה את רכבו, שיצפה פגיעה ;)

(אסור להקיש רצוף על המקש "ח" אז לא אוכל להמחיש לכם שאני מתלוצצ)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

אתה מגזים.

 

 

כשבנאדם אומר כל הבעלי ליסינג, הוא כמובן לא מתכוון לכולם, אלא לרוב המוחץ.

והיכרות שלך למשל גם אם 200 אנשים שהם לא כאלה, לא מורידה את זה שזה עדיין רוב.

 

הוא לא מתכוון אלייך אישית, ולא מתכון למי שכן שומר על הרכב שלו

ומה לעשות, הרוב המוחץ עם הג'יפים ועם הליסינג כן מתנהגים כמו שנאמר.

 

 

הרוב המוחץ עדיין לא אומר שזה כולם, אבל זה רוב מוחץ.

 

:)

Peugeot 206 1.4 automatic '01

פורסם

היי, תיזהרי אני יודע למצוא את הרכב שלך את עלולה להיות הראשונה :)

נטלי מאמי, לא מעניין אותי למה מתכוונים, אני שונא סטיגמות ולא אוהב את זה, מספיק כשאני נוסע עם הג'יפ על הכביש מעיפים אלי מבטים של מניאק, אפילו שאני נהג שומר חוק וסדר, כולל מהירויות חוקיות וחגורת בטיחות.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

שיהיה,

 

לפי דעתי אתה באמת סתם מגזים...

 

זה כמו שיגידו שכל הנשים לא יודעות לנהוג - אני לא אתרגש מזה, כי הן באמת לא יודעות לנהוג, להבדיל נשים שכן יודעות אבל המס' הוא מואט

Peugeot 206 1.4 automatic '01

פורסם

חח מאמי אני כזה, רגיש והיסטרי, מגזים או לא, זכותי להביע את דעתי, מקווה שיקבלו את זה, אם לא אז יש להם בעיה.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7


×
×
  • תוכן חדש...