לדעתי אתה מערבב כמה דברים ביחד
לחנות על מדרכה זה אף פעם לא בסדר, לא רק בשביל אמהות עם עגלות אלא לכולם
אף בן אדם שהולך על מדרכה לא צריך לרדת לכביש כד לעבור רכב שחנה על המדרכה,
כי כמו שלאמא עם התינוק קשה לרדת מהמדרכה לכביש, ועלול לקרות לה וילד משהו, גם לכל בן אדם אחר.
אבל, אם אני יודעת שיש שביתה, ויש כחול לבן או אדום לבן והחניה שם לא מפריעה לא להולכי רגל ולא לרכבים- אני אחנה
זה כמו שבעלי חנה במקום עבודה שלו בלבן, ולא היה שם תמרור שאסור, ופחות מחצי מהגלגל שלו היה על אדום לבן, וזה לא הפריע לאף אחד כי זה היה בכלל אתר בנייה והיה דיי מקום למשאיות לצאת ולהיכנס, וקיבל דו"ח. מה שבכלל מוזר, שהיו שם עוד רכבים, באדום לבן מלא שחנו שם מהבוקר, ורק הוא קיבל דו"ח..
ועוד מקרה, הלכתי לבית חולים יום אחד ויש חניון אחד ממש ממש רחוק וליד הבניין שאני צריכה, יש רק אדום לבן והחנייה לא מפריעה, יש מקום לרכבים לעבור ב-2 נתיבים, וקיבלתי דו"ח. למה? כי כל הרשויות האלו קקה! וכן אם יש שביתה, למה לא לנצל את זה?!
אבל עוד פעם, אני מדברת רק על חנייה שלא מפריעה להולכי רגל או לרכבים לעבור..