Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5579 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
ההערה נובעת לא מצרות עין, אלא מהתרבות שהליסינג מעודד.

הסיבה שרוב האנשים לוקחים ליסינג כי לא בא להם רכוש משל עצמם שצריך לדאוג לו.

 

בגלל זה רובם מתנהלים בכביש ולא נוהגים, חוסר אכפתיות.

 

נכון מאד. הכל תלוי בחינוך, והיחס של אותו אדם לרכוש שלא שלו.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא חבל על ההשתתפות עצמית ? השריטות האלה עולות כסף, אם אני לא טועה לפי החוזה ליסינג שלי בסביבות ה 500$ לכל פגיעה.

ולא זכור לי שהמעסיק משלם את זה..

פורסם

הרכב שלי הוא לא בדיוק ליסינג, אני לא נמצא בעיסקה ולא משלם את המס על הרכב. אני בכלל לא הייתי מעוניין בו אבל הוא צמוד אליי משום שאני ממלא מספר תפקידים שונים, כל אחד במיקום אחר ונאלץ לתמרן בין כולם בכל יום.

הרכב הקודם שלי שחזר לא מזמן לאויס והיה רכב השכרה טופל אך ורק במוסכי יבואן. להחלפת צמיגים לא נזקקתי אבל הרכב טופל כאילו היה פרטי שלי, תמיד שטוף (רק בבית) נקי ומסודר ולמרות שאני נמצא הרבה באתרי בניה מעולם הוא לא ירד לשטח חולי/בוצי או כזה שיאיים על רכב פרטי אלא רק לשבילי חצץ מסודרים היטב. הילדים שלי יודעים שחוץ מהתינוק שעוד אוכל בבקבוק אף אחד לא אוכל באוטו ומטנף אותו. מדובר אמנם ברכב בן שנה וקצת שנסע קרוב ל-70 אלף קילומטרים אבל טופל ותוחזק ביד אוהבת ואין לי ספק שמי שקנה אותו מהם יהנה ממנו לשנים ארוכות.

את הקיה פורטה שלי קיבלתי לפני חודש וקצת עם 27 אלף קילומטרים. את הטיפול הראשון הרכב עבר בחברה. 5 ימים אחרי שהרכב הגיע הוא נזקק לטיפול. באישור מאויס תיאמתי בעצמי טיפול 30 אלף קילומטרים לרכב בסוכנות קיה ולקחתי אותו בעצמי.

עד סוף השנה סביר להניח שהרכב הזה יגיע לכ-90 אלף קילומטרים ויסע המון בכל רחבי הארץ אבל כל עוד הוא באחריותי הוא יישמר עד כמה שרק ניתן. הצמיגים של הרכב הם במקור מחברה שאינני מכיר (NEXN מגיעים בפורטה וגם בסול, הייתי בטוח שהם לא צמיגים מקוריים אבל גם הרכבים באולם התצוגה "נעלו" כאלה) אבל כשאזדקק להחלפה אני אתעקש על מותג מוכר ואמין. כבר עברתי החלפות צמיגים בעבר, מי שלא מתערב מקבל לינג-לונג וכדומה, מי שמראה שהוא מבין ומביע התנגדות מקבל משהו סביר יותר כמו הנקוק או קמהו (שהם אמנם קוריאניים אבל מבצעים את עבודתם בצורה טובה בהחלט).

צי הרכב העיקרי במקום העבודה שלי כולל ניידות שירות, רובם יונדאי אקסנט וחלקם הקטן שברולט אוויאו ביג (טעות איומה), אתם וודאי מתארים לעצמכם רכבים גמורים. אז נכון, בעבר הם באמת נראו והתנהגו כפח זבל על גלגלים ומד האוץ שלהם עשיר בספרות. אז הקילומטראז' לא השתנה אבל היום אוי לעובד שישחיט את הרכב או יגרום לו לחבלה בזדון. לכל רכב כרטיס שטיפה ומשמרת מתחלפת בכל שבוע דואגת לניקיונו של הרכב ולאחר שכמה עובדים קיבלו על הראש והנהגנו סוג של מסדר שבועי לכל הרכבים העסק פשוט מתקתק. אז מה שלא בא מרצון או סתם מערכים תקינים יבוא כתנאי וכחוק.

 

אני חושב שמי שמתייחס בזלזול לרכב הליסינג שלו היה עושה אותו דבר עם רכבו הפרטי (ולא חסרים אנשים כאלה). לעומת זאת מי ששומר על רכושו הפרטי ורכבו גם רכב הליסינג שלו ישאר שמור ונקי.

 

המשך ערב נעים לכולם.

פורסם

ראשית - לא רואה את הקשר לרכב ליסינג / חברה. גם לא רואה את הקשר בין חניה כזו ל"התעללות" ברכב.

שנית - בשכונה שלי חניה כזו נחשבת לחניה מרווחת. הכל יחסי. ונראה לי שהרכב הספציפי הזה לא פגע באף אחד... ואין סיבה שיפגע. אז מה הבעיה בדיוק? שהיא יודעת לחנות במקום שאתה לא? קינאה?

 

אסף.

פורסם

אין על חסידי ומתחסדי הליסינג, אחלה חברה מבית טוב.

מישהו פה אמר משהו על רכבי ליסינג שמקרה של תקלה היא מתוקנת באותו היום, כל הכבוד לאותה החברה.

אני לא ידבר על חברות שאני לא מכיר אבל לפחות ממה שהולך אצלנו, רכב אחד שאמור היה לעבור טיפול לאחר 15 אלף קילומטר עבר רק לאחר עוד 10 אלף, כל מיני רכבים עם צמיגים שונים ומשונים שאפילו בסין לא שמעו עליהם, הבעלי רכבים לא שמים חצי ז*ן על הרכב, תמיד מלוכלכים וכמובן דפיקות באזורים שרק אלוהים יודע איך אפשר לדפוק ככה את הרכב.

כמובן כל הארוחת צהריים זרוקה במושב האחורי.

אבל לכל מטבע יש שני צדדים ואני לצערי מכיר את הצד המכוער, אני מניח שיש גם את אלה שבאמת שומרים על הרכבים אבל חבל שהם מעטים.

אני אישית הייתי שמח לרכב ליסינג, אבל ביינתים לשלם על i30 משהו בסביבות ה2500 ש''ח או יותר אני לא מוכן ולא אכפת לי כמה פרצופים יעשו לי או לא ייתנו לי לחנות בתוך החנייה ששמורה לעובדי החברה.:-P

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם
ראשית - לא רואה את הקשר לרכב ליסינג / חברה. שנית - בשכונה שלי חניה כזו נחשבת לחניה מרווחת. הכל יחסי. ונראה לי שהרכב הספציפי הזה לא פגע באף אחד... ואין סיבה שיפגע. אז מה הבעיה בדיוק? שהיא יודעת לחנות במקום שאתה לא? קינאה?

אסף.

 

שנית, זה מנע ממני לפתוח את תא המטען ולהוציא את הקניות שהביאה אשתי; אבל מאז שיש לי GTI אני הרבה יותר רגוע (סוג של תרופה ;-) ) אז לא צפצפתי בשכונה כאילו אין מחר בשעה 10 בלילה (נו טוב, האמת היא שריחמתי על הילדים בשכונה). ואם הייתי רוצה לצאת עם הרכב הייתי חייב לנסוע אחורה על הרכב שלה, ולגרום לנזק כלשהו לעצמי ולה.

ראשית, אתה עכשיו מבין למה לדעתי אף אחד עם C4 חדשה פרטית לא היה מסכן כך את רכבו?

 

בלי קשר, המצב הרעוע של פגושי הרכב רק מדבר בעד עצמו - לא ממש אכפת לה מהרכב, העיקר שתהיה חנייה קרובה לבית.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

וואו אסף מה זה השטויות האלו שהוצאת מהפה??

 

קודם כל בשמשה האחורית בצד שמאל יש מדבקה של חברת ליסינג כלשהי.

 

שנית מה יש לקנא בבנאדם שמחנה ככה את הרכב שלו? חנה כמו בהמה ודפק את כל הרכב מלמטה

 

ושלישית, היא חסמה בן אדם!! באיזו זכות? אם באמת הוא היה רוצה לצאת? אם היה לו מקרה חירום? איך היה יוצא?

 

פשוט פרץ של שטויות

Peugeot 206 1.4 automatic '01

פורסם

פעם היה רכב קצטנצ'יק וחביב בשם מיני מוק

הקטע הכי מתאים לעניין שלך היה פגוש עשוי צינור ברזל. בלי פינות, בלי זוית מעוגלת. סתם צינור ברזל חלול.

שים אחד כזה (טוב יותר שניים, מלפנים ומאחור) ונראה מי יתקרב אליך.

מוק.jpg

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

חשבתם אולי על האפשרות שאלוהים הניח אותה שם? אני לא מאמין שאני צריך להסביר לכם את זה...

The best car safety device is

.a rear-view mirror with a cop in it

פורסם
חשבתם אולי על האפשרות שאלוהים הניח אותה שם? אני לא מאמין שאני צריך להסביר לכם את זה...

 

:lol::lol::lol:

"איזה טעם זה?"

"פנקוטה"

"יאללה פנק אותה!"

פורסם
חשבתם אולי על האפשרות שאלוהים הניח אותה שם? אני לא מאמין שאני צריך להסביר לכם את זה...

נראה לי שאתה צודק,אחרי שהוא היה מצפצף בשכונה ב10 בלילה רק אלוהים היה יכול לעזור לו!

פורסם
:mm_yeah:

מסכים איתך,

כל הצרות עין על הליסינג כבר יצאה מכל החורים ואני אומר את זה בתור מישהו שאין לו ליסינג.

אנשים משלמים המון כסף בשביל הליסינג, גם בשביל כל מכה באוטו דופקים להם תעריפים של השתתפות עצמית כאילו הרכב עבר טוטאל לוס, אז לא מדובר בכזה גן עדן ובכזו הטבה מפליגה.

 

מסכים לחלוטין. ישנה תפיסה מעוותת לפיה "אנשי" הליסינג הם סוג של פרזיטים המוצצים את לשדם של "נאנקי" הפרייבטים שמשלמים בדמם את עלות ה"מתנות" שמקבלים הראשונים. גם כאן בפורום יש לתפיסה הזו חסידים, למרות שהקרדיט על "ציוריות" התאור מגיעה למישהו ממקום אחר. היתרון היחיד בליסינג אינו כלכלי, הוא בפרוש פסיכולוגי וכידוע שלוות נפש היא דבר יקר למדי.

פורסם
+1 יובל. נכון שיש יוצאים מהכלל אבל מה לעשות שהרוב ככה נוהג.

 

בנוסף, דווקא בגלל שהליסינג כ"כ יקר מנסים לנצל אותו עד תום וזה אומר בזבוז דלק וכבישים פקוקים וזאת עקב נסיעות שברכב הפרטי לא היו בכלל חושבים לעשות.

 

הרוב נוהג ככה?

 

אני אשמח לראות את המחקר שעשית אשר יגבה את ההצהרה הזו.

תסלח לי, אבל את עמדתך הבנתי מזמן, הבעיה שאין לך שום נתון לגבות את ההרגשות שלך שהפכו משום מה לעובדות.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 


×
×
  • תוכן חדש...