Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5672 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה זה קשור לנשים? נשים קונות בגדים, הן יראו חולצה של איזה מעצב/ת עלומת שם (אפשר היה למצוא בשוק רמלה-לוד ... ) לא יסכימו ללבוש אם אין לזה תג מחיר של לפחות 400 ש"ח...

שיחה בין שתי נשים: תרחיש א'

א. "וואו איזה חולצה מהממת! מאיפה? כמה? (עיניים פקוחות לרווחה)

ב. "400 ש"ח" (בגאווה)

א. "באמת מהממת" (אכולת קינאה ויודעת לאיפה היא הולכת אכ' )

 

תרחיש ב' :

א. "וואו איזה חולצה מהממת! מאיפה? כמה? (עיניים פקוחות לרווחה)

ב. " 99 ש"ח ועוד היה 50% הנחה" (בחשש )

א. "טוב את יודעת זה לא סחורה משהו (בזילזול- חושבת " אני לא מאמינה עליה שהיא מסוגלת ללכת עם סמרטוטים כאלו " )

 

אותו תרחיש אצל גברים :

א. "אחי תיראה איזה מכנס יפה (בגאווה )

ב. "כמה?"

א. 100" ש"ח , זול אה? "

ב. "פחחח פראייר בצד השני של העיר אותו דבר ב 50 ש"ח "

 

יכול להיות שאני עושה כאן הכללה, או מוציא דברים מהקשרם, ואני יודע שהיה כאן כבר דיון דומה בנושא-

אבל ! פיונייר גם היא עוברת לקלאס D - ויש לה סדרת מגברים שכולם על טהרת הקלאס FD , שעליה הם שמים את הדגש בעיקר לאודיופילים שבחבורה, היינו שילוב עצבני של SQ עם SPL . כאשר הם דואגים להדגיש כי אין מדובר בעוד מגבר קלאס D מתפשר להגברת סאב שאין קשר בין איכותו לבין העוצמה שלו, אלא כזה שמהווה פריצת דרך טכנולוגית בתכנון. השילוב הטוב בין שני העולמות נצילות גבוהה באריזה קטנה יחסית.

- אז נכון : יש את הלוויתן, ואפשר לקרוא כל הלילה את המאמרים באתר שלו- עד כמה הוא הצליח לבנות מגבר קלאס D איכותי, עם 17 ספקי כח - אבל הלוויתן (מה לעשות אדי ) הוא מגבר בוטיק והוא יקר ,נכון הוא לא יקר יחסית למגברים אחרים ברמה שלו (אודיסון , ואחרים ) אבל כאן הפואנטה של קלאס D , הם זולים מאוד לייצור, ואין בעיה בקלות להקפיץ אותם להספקים דימיוניים , מה שיוצא שב 70% מההספק המירבי שלהם הם יהיו עם פרומיל אחוז עיוות.

 

קחו את הפיונייר GM-D9500F - קופסא בגודל של בלטה 20X20 ושוקלת כמו שתי שקיות חלב, עולה 150 $

שווה את מחיר אפילו רק בשביל לעבוד איתה בגישור. - לפי הביקורות מדובר במגבר עם איכויות סאונד מדהימות למחירו .

וזה תחתית שרשרת המזון בליין הזה של פיונייר לפני סדרת ה PRS - שמכוונת ל SQ .

 

 

האם הולכים ונגמרים ימי מחירי הבית מרקחת של מגברי בוטיק- בקלאס AB - ? מה מונע מיצרנים סינים לתת לנו מגברים עם איכויות דומות בחצי מהעלות ? ראינו כבר מה קרה לג'נסיס.. ובאיזה מצב נמצא שוק היי-אנד , וכעת שהטכנולוגיה מנצחת מצליחה להביא איכויות במחירי עמך יש מצב למהפך בתחום המגברים?

היסטורית רכבים: אלפא 33 -91' :wink: \ קליאו 1.4 -ידנית 2003:-o \ניסן טידה 1.6 אוטומטית 2007 :roll: \ מגאן דיזל ידנית 2008 - :-) \פלואנס 1.6 בנזין אוטומטית (:shock: ) \הונדה סיוויק -2010 ידנית :-D \...עכשיו אין כלום...

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שום מגבר CLASS D לא יחליף את המגברי היי אנד CLASS AB,כמו DLS אולטימייט,אודיסון טזיס,סינפוני וכו'.

מגבר פיוניר שציינת מגבר מיינסטרים רגיל,לא שונה מאלפיינים או JL קלאס D דומים. והמחירים שלהם לא כ"כ זולים לתמורה שהם נותנים.

 

*והיה לי מגבר CLASS D לסט קידמי,עושה את העבודה,אבל לא יותר מזה.

ECLIPSE 7200 MK II

AUDISON VRX 4.300CS @ BRAX MATRIX 6.1PP,BRAX MATRIX 1.1

CELESTRA FA2150X @ IMAGE DINAMICS IDMAX 10

פורסם

הלוויתן הוא אכן מגבר בוטיק - אבל זה בגלל שהוא מיוצר ע"י ZED עצמם



 

זה בגלל שהוא ראשון מסוגו אל תשכח ותדאג להבדיל בין מגברי קלאס D החדשים שנועדו גם להגביר הרבה מעבר לסאב שהם עדיין לא בנויים בטכנולוגיה של ניהול הספק.

 

היות והלוויתן הוא הראשון והיחיד כרגע מסוגו בקטע הזה הוא גם מן הסתם מגבר בוטיק ומן הסתם יהיה יקר יותר לרכישה.

 

אבל אני יכול לאמר בגאווה שהוא שווה לי כל שקל ושקל ששילמתי עליו ואני פשוט לא רואה את הצורך להשקיע במגבר היי-אנד קלאס AB - הצליל שיוצא במערכת הזאת כשהמגבר הזה מרים את כל הסט הקדמי הוא חסר פשרות בעיניי.

 

שמעתי גם הרבה רכבים אחרים עם הגברה הרבה יותר יקרה והלוייתן לא נופל מהם - מצטער, אבל אני לפחות לא "שמעתי" משהו שיצדיק בעיניי יריקה לכוון השדרוג שלו.

 

לגבי הטכנולוגיה של מיתוג מהיר בקלאס D - זה בהחלט הולך לעורר מהפך בעולם ההגברה והאודיו לרכב וזה בהחלט הולך להרגיז הרבה אוהבי התחום אבל מצד שני בשנות ה60 הדור של הסבים והסבתות שלנו קראו למוזיקה של החיפושיות (ביטלס) מוזיקה שטנית...

 

והיום לראות ילדות בנות 8 הולכות במיני שהוא כמעט מכנס פאק-מי זה עניין של אופנה הא?

 

בכל דבר יש את הטוב ואת הרע אבל הקידמה מושכת אותנו לשם בין אם נרצה או לא.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לא אבל שמעתי אותם על רכיבים ברמה דומה או אפילו זהה או לפחות זהה באופי לרכיבים שיש לי היום וזה כולל את הHU, הפרוססור והרמקולים.

 

כמו שאמרתי מקודם - השיפור שאני אקבל אם אני בכלל אקבל שיפור משדרוג ההגברה שלי לכל אותם המגברים שאפשר לדבר עליהם כאן הוא כל כך קטן שאני לא בטוח בכלל שמישהו היה מצליח להבדיל, אולי בניואנסינים קטנים של שברירי שניות בשירים שאני מכיר היטב וזה עוד בתנאי שהיה לי מפסק שמאפשר לי לעבור במכה אחת ממגבר איקס למגבר וואיי...

 

 

 

כמו שכבר אמרתי - שרשיר שכזה תמיד ירגיז לא מעט חברי פורום

 

אבל מה לעשות שיש לנו אוזניים ולא אוסילוסקופים ויש דברים שאחנו לא מסוגלים להבדיל בהם כבר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני ניסיתי כבר לא מעט פעמים לעורר מודעות בפורום למגברי CLASS D ובמיוחד ל ICE POWER של B&O שאותו יישמו במגברי ECLIPSE.

 

עם זאת, היה לי ניסיון גרוע עם הלוויתן של OZIRO - מאוד אהבתי את הסאונד מהרכיבים המעולים שלו ברכב (SCAN SPEAK M12, T28 וכו') אבל ברגע שהוא עבר ללוייתן היה שם יותר עוצמה מסאונד הצליל נהיה "דק" ו"שטוח". ונעלם "הקסם" של ה T28.

...CASKA for life

פורסם
שום מגבר CLASS D לא יחליף את המגברי היי אנד CLASS AB,כמו DLS אולטימייט,אודיסון טזיס,סינפוני וכו'.

מגבר פיוניר שציינת מגבר מיינסטרים רגיל,לא שונה מאלפיינים או JL קלאס D דומים. והמחירים שלהם לא כ"כ זולים לתמורה שהם נותנים.

 

.

 

פיספסת את הנקודה: מדובר במגבר זול ! קטן , יעיל עם צריכת זרם נמוכה שמגיע להספקים יפים. ונותן הרבה לתמורה שלו! והוא מייצג ליין שלם, שפיונייר בעצם פיתחו - ואני חייב מספר מילים לאלו שלא מכירים מי אלו פיונייר - או ממעיטים בערכה:

פיונייר - שיכולה לייצר לא מעט מוצרי מיין סטריים, אבל תמיד היו לה לא מעט פנינות בתחום האודיו-וידאו.

קו מסכי פלאזמה (שניסגר :cry: ) מסדרת הקורו (שחור ביפנית ) שנחשבים עד היום מסכי הפלזמה הטובים בעולם,

באם במגברים עסקינן: בשנות ה 90 ניפקה פיונייר , חברה יפנית מגבר (בייתי) אשר השאיר הרבה פיות פתוחים של אודיופילים בריטיים "כבדים" , ה A-400 הפך להיות מגבר קאלט איך שיצא! במחיר שהיה אז נמוך מחברות כמו כ NAD או Mission . הוא היה by far המגבר הטוב ביותר שהיה אפשר להשיג בתקציבו , ובשביל "לנצח" אותו היה צריך להעמיד לידו מכשיר בתקציב כפול.

אז פיונייר : חברה ותיקה עם קו פיתוח עצמאי משלה.

 

הרעיון של הת'רד הזה הוא איפה זה יגיע עוד כמה שנים - כאשר הסינים יתחילו לייצר עותקים וחיקויים של המגברים האלו.

"המגבר הסיני" מבלי להתבייש יוכל לתת לנו פייט לא קטן ברגע שהוא יעבוד בקלאס D .

 

והמגבר שהבאתי בדוגמא הוא ה entry level ! ומקבל תשבוחות. - והוא מתבסס על ה prs-D420

שיצא לפני שנתיים ויכול להכנס לתא המטען תמורת 2500 ש"ח (כולל משלוחה ומיסים) - והוא נחשב היום למגבר ה sq של פיונייר.(יש להם גם את A900 עדיין לאלו שעדיין מאמינים class A/B )

ֿ

ואני משער שעם תמחור נכון מצד היבואן הוא יכול להפך בקלות למגבר המועדף לסטים בסיסים .

 

ותוך כדי כתיבת האשכול הזה : nimikipod כותב על הצליל של הלוויתן " דק ושטוח" , ואם אמשיך את דבריו של אדי: גם שיצאו מכשירי ה CD הראשונים אמרו "הצליל שלו מת וקר " - אני זוכר עד היום המפגש הראשון שלי עם מכשיר CD היה ב 1987, מכשיר של אונקיו על רסיבר מאוד מוערך של NAD , עד אז המוסיקה ניגנה מתקליטי ויניל באמצעות פטיפון של טורנס בן 15 שנה - והיה חסר משהו אין מה לומר (עד היום לדעתי חסר) אבל מאז התקדמנו,

המכשירים טובים יותר, השחזור טוב יותר, ההקלטות במרבית האולפנים הן דיגיטליות .

אולי הליוויתן עדיין "לא שם" , אולי הוא שקוף מידי.. אבל בהחלט המצב הולך לדעתי להשתנות ! ואם לפני 20-25 שנה כדי לקבל סאונד איכותי היה צורך להפרד מהרבה כסף, - דווקא במגברים תחום שלא השתנה ב 40 שנה האחרונות - אי אפשר היה באמת לרמות: (וזה נכון לכל מכשיר שעוסק באות אנלוגי ) , ולמעשה יש כאן מהפכה שממשיכה את המהפכה שעשה הלCD לשאר המקורות האנלוגיים (תקליט / קלטת ) , אני משער שזה יקח פחות זמן.

היסטורית רכבים: אלפא 33 -91' :wink: \ קליאו 1.4 -ידנית 2003:-o \ניסן טידה 1.6 אוטומטית 2007 :roll: \ מגאן דיזל ידנית 2008 - :-) \פלואנס 1.6 בנזין אוטומטית (:shock: ) \הונדה סיוויק -2010 ידנית :-D \...עכשיו אין כלום...

פורסם
אני ניסיתי כבר לא מעט פעמים לעורר מודעות בפורום למגברי CLASS D ובמיוחד ל ICE POWER של B&O שאותו יישמו במגברי ECLIPSE.

 

עם זאת, היה לי ניסיון גרוע עם הלוויתן של OZIRO - מאוד אהבתי את הסאונד מהרכיבים המעולים שלו ברכב (SCAN SPEAK M12, T28 וכו') אבל ברגע שהוא עבר ללוייתן היה שם יותר עוצמה מסאונד הצליל נהיה "דק" ו"שטוח". ונעלם "הקסם" של ה T28.

 

תשמע שוב את המערכת של יבגני - אני חושב שמה ששמעת זה מערכת לא מכוונת.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
לא אבל שמעתי אותם על רכיבים ברמה דומה או אפילו זהה או לפחות זהה באופי לרכיבים שיש לי היום וזה כולל את הHU, הפרוססור והרמקולים.

מה זאת אומרת "רכיבים ברמה דומה"? אני באוטו שלי שיניתי קרוס מ-2.5 ל-3.15 - השתנה הצליל. שיחקתי עם TC - השתנה הצליל. שיניתי כיוון של טוויטרים - השתנה הצליל. הוספתי שכבה נוספת של איטום בדלתות - השתנה הצליל. אכשיו ניקח בחשבון שרכבים עצמם הם שונים, צורת התקנה שונה - מידים בדלת, בדלת עם פודים, פודים עם זוויות שונות עשויים יותר טוב או פחות טוב, טוויטרים מותקנים במקומות שונים ובצורה שונה. HU שונה, עם/בלי פרוססור חיצוני, רמקולים שונים, כבלים :lol: שונים. פלוס כיוונים עצמם שונים לפי טעם ויכולת של כול אחד, או סתם כיוונים גרועים.

אתה עדיין חושב שככה אפשר להשוות בין 2 מגברים? שים לב מה כתב nimikipod ומה אתה ענית.

פורסם
פיספסת את הנקודה: מדובר במגבר זול ! קטן , יעיל עם צריכת זרם נמוכה שמגיע להספקים יפים. ונותן הרבה לתמורה שלו! ו

 

ואני משער שעם תמחור נכון מצד היבואן הוא יכול להפך בקלות למגבר המועדף לסטים בסיסים .

 

ו.

 

 

פה קם ונופל כול העניין בכול מה שנוגע למחירים בארץ

אם ניקח לדוגמא את מחיר המגבר באתר "סוניק אלקטרוניקס" כדוגמא להשוואה שם הוא עולה 169 דולר.

לעומתו ה-JBL1004 המפורסם עולה באותו אתר 279 דולר,אותו ניתן לרכוש בארץ בפחות מ-1000 שח

זה משקף מחיר של באזור 600 שח מקסימום 700 שח למגבר הפיוניר,ושנינו יודעים שהיבואן בחיים לא יסכים למחירים כאלו.

פורסם
מה זאת אומרת "רכיבים ברמה דומה"? אני באוטו שלי שיניתי קרוס מ-2.5 ל-3.15 - השתנה הצליל. שיחקתי עם TC - השתנה הצליל. שיניתי כיוון של טוויטרים - השתנה הצליל. הוספתי שכבה נוספת של איטום בדלתות - השתנה הצליל. אכשיו ניקח בחשבון שרכבים עצמם הם שונים, צורת התקנה שונה - מידים בדלת, בדלת עם פודים, פודים עם זוויות שונות עשויים יותר טוב או פחות טוב, טוויטרים מותקנים במקומות שונים ובצורה שונה. HU שונה, עם/בלי פרוססור חיצוני, רמקולים שונים, כבלים :lol: שונים. פלוס כיוונים עצמם שונים לפי טעם ויכולת של כול אחד, או סתם כיוונים גרועים.

אתה עדיין חושב שככה אפשר להשוות בין 2 מגברים? שים לב מה כתב nimikipod ומה אתה ענית.

 

טוב מיקיל - אין לי כוח להמשיך עם זה

 

סליחה ואתה צודק - קניתי חרא של מגבר

 

אפשר לסגור?

 

תודה!

 

יש לך מושג אם בכלל חגי היה ביחד עם יבגני והם החליפו מגבר לעומת מגבר ועשו אחרי זה את כל הכוונים הנדרשים שאתה מסתמך על מה שהוא כתב?

 

שב אצלי ברכב ונראה אם אתה תהיה מסוגל לאמר שיש ללוייתן "צליל דק" - נו באמת.

 

כל מה שאתה רוצה לאמר ולהשיג כאן זה שמגבר קלאס D לעולם לא יחליף מגבר קלאס AB טוב ובטח שלא מגבר קלאס A

 

טכנולוגית זה נכון - מעשית למה שהאוזן שלך מסוגלת לשמוע - במבחן עיוור אתה תוכל את הכובע שלך.

 

די - חאלאס.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
פה קם ונופל כול העניין בכול מה שנוגע למחירים בארץ

אם ניקח לדוגמא את מחיר המגבר באתר "סוניק אלקטרוניקס" כדוגמא להשוואה שם הוא עולה 169 דולר.

לעומתו ה-JBL1004 המפורסם עולה באותו אתר 279 דולר,אותו ניתן לרכוש בארץ בפחות מ-1000 שח

זה משקף מחיר של באזור 600 שח מקסימום 700 שח למגבר הפיוניר,ושנינו יודעים שהיבואן בחיים לא יסכים למחירים כאלו.

 

יפה אמרת! וכאן נכנס לעניין היבוא המקביל, למרות שבעניין זה אני יודע מקרוב כי היבואן המקומי די דורס את מי שועמד בדרכו ומנסה להביא יחידות פיונייר בעצמו, תמיד יש איביי (המגבר הזה נוחת אצלך בבית אחרי מיסים בפחות מ 1000 ש"ח ).

אבל אולי צפויה לנו הפתעה: אם היבואן מספיק חכם ולתחר אותו בצורה כזאת שתתחרה במגבר המאמי של הפורום (הוא ה JBL ) להפסיד הוא לא יפסיד בכלל!

 

ואדי : לא בטוח אני משער שעם עוד קצת פיתוח אפשר יהיה להגיע לתוצאות יפות מאוד במעגלים קטנים יותר. היום מעשית אפשר להחליף את רכיב ה STK המסורתי (או דומה לו ) שנמצא במכשירי ה HI-POWER למינהם במעגל CLASS D שיתן 100W לערוץ בקלות - מה שיכול לתת לפחות 40W אמיתיים מתוך ה HU עצמו . אני משער שרק שיקולי שיווק ימנעו מהלך כזה!

 

בנוגע לביטוי "צליל דק" : בוא נהיה כנים, לכל מגבר יש את גוון הסאונד שלו, יש כאלו שמתים על הצליל של מגברי מנורות (צליל חם ? ) אחרת כולם יהיו אותו הדבר , בזמן ההגברה למעשה אפשר לשחק פחות או יותר באקולציה של הסינגל מה שמשקף לו את ה"צבע" המיוחד שלו. מגבר דיגיטלי ממותג מוציא סינגל אנלוגי ממש לקראת הסוף והיעילות שלו נובעת מכך שהוא ממתג אות "מרובע" , יש מצב שהוא יהיה שקוף יותר ופחות ישחק עם גוון הסאונד - אגב מה שעושה אותו קלאסי להגברה מתוך יחידות DSP למינהם. אצלך לדוגמא זה ממש סוג של פשע ה DSP שלך מזין את המגבר באות אנלוגי וזה ממיר אותם חזרה וחוזר חלילה. - למעשה ההמגבר שלך היה צריך לקבל הזנה של כבל אופטי / או קואקס ישירות מה DSP - ואני משער שזה יהיה השלב הבא בפיתוחים.

היסטורית רכבים: אלפא 33 -91' :wink: \ קליאו 1.4 -ידנית 2003:-o \ניסן טידה 1.6 אוטומטית 2007 :roll: \ מגאן דיזל ידנית 2008 - :-) \פלואנס 1.6 בנזין אוטומטית (:shock: ) \הונדה סיוויק -2010 ידנית :-D \...עכשיו אין כלום...

פורסם

lanosforce

קודם כול תירגע ותיקח נשימה עמוקה. זה אתה שכתבת "שרשיר שכזה תמיד ירגיז לא מעט חברי פורום"? מה קרה, מישהו פגע בבאבי שלך? אז זה לא אני. אתה פשוט לא הבנת כ-ל-ו-ם!

מגברי קלאס D יחידים ששמעתי הם של JL AUDIO. סליחה, שמעתי מערכות מוגברות על ידי המגברים האלה. לצערי אני לא מחונן כמך ולא מסוגל לקבוע בהתקנה שאני לא מכיר איזה רכיב בדיוק אחראי על צליל "דק", "עבה", "שטוח", "בולט" וכו'. אין לי שום דעה לגבי הלוויתן. אני גם לא נוהג לבחור את המגברים לפי הקלאסים, אלא על סמך ניסיון אישי וברוב המקרים לפי הביקורת. ניסיון אישי - כוונתי לאותם מקרים (מעטים) שהייתה לי אפשרות להקשיב לרכיב בתוך הרכב שלי.

המיינסטרים ורוב היי אנד היום הוא AB. אם יום אחד זה יתחלף ב-D? אולי, ראיתי תהפוכות גדולות מזה באודיו.

ofer_1973

ישנם כבר היום HU עם יציאות דיגיטליות

פורסם

אני לא מבין אותך

 

אני לא מבין למה אתה בכלל מגיב ועושה או נותן כל דעה השוואתית לגבי הלוויתן אם מעולם לא שמעת מערכת שהוא פועל בה.

 

שמעתי כמה מערכות ברמה מאוד גבוהה, כמה מערכות שמדורגות יותר גבוה מהמערכת שלי ומצטער - לא נפלתי, כלומר נפלתי אבל לא שמעתי משהו שיגרום לי לשדרג את ההגברה שלי היות ורמת המערכות הללו לא נשמעות לי כמו משהו שיש לי צורך לשדרג אליו ולא בגלל שהמערכת שלי לא נשמעת טוב באותה המידה ואני לא רוצה לשדרג אלא בגלל שהמערכת שלי נשמעת טוב באותה המידה או כמעט כמעט באותה המידה.

 

מצטער, בשביל זה אני לא אלך להשקיע הבדל של 7K שקלים על מגבר או יותר גרוע - מגברים.

 

וכן - רוב מגברי המיינסטרים שאתה רואה היום כקלאס AB ייעלמו לאט לאט מסיבות מאוד ברורות:

 

1. הטכנולוגיה מושכת לכוון ה"ירוק" - רכבים עם נפחים קטנים יותר, מערכות חשמל צנועות יותר - מן הסתם גם הרכיבים של המערכת יזדקקו להיות חסכוניים יותר.

 

2. רכבים קטנים יותר אמרנו? אמרנו! - מה עם מגברים קטנים יותר? - בדיוק כאן הקלאס D מקבל יתרון נוסף. שמת לב במקרה לגודלו הפיסי של הלוויתן??? הוא פצפון ביחס למה שהוא נותן בדיוק כמו מגברים בגודל של בלטת ריצפה 20 על 20 לעומת מגברי קלאס A/B שהם בגודל של הלוויתן.

 

3. מגברים שנשמעים לאוזן האנושית אותו הדבר ואין יכולת ממשית להבדיל בינם לבין מגבר אחר באותה רמה - קלאס D - יתרון נוסף.

 

4. העולם הולך ונהיה תחרותי יותר - משמע צריך לייצר מוצר יותר זול ולקחת עליו מחיר שהוא עדיין יקר - קלאס D יתרון נוסף.

 

ואלו הם רק הדברים המיידיים שאני יכול לחשוב עליהם - בטח שיש כאן תהליך של שינוי בהתהוות.

 

עופר -

 

סליחה אבל אתה מתבלבל - הלוויתן הוא לא מגבר דיגיטלי!!!

 

הוא מגבר קלאס D

הוא לא מגבר דיגיטלי

 

הוא אנלוגי לחלוטין

הוא אחד המגברים עם נתון היעילות הכי גבוהים שנמדדו אי פעם בעולם.

 

תבדוק את עצמך שוב - לא קורה אצלי שום פשע. אין לו צליל דק ואין לו צליל עבה - מה שיצא מהמערכת זה לאן שאני אכוון אותה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אתה מוכן להראות, איפה נתתי דעה השוואתית לגבי הלוויתן? איפה בכלל הזכרתי את השם "לוויתן" חוץ מתגובה אחרונה?


×
×
  • תוכן חדש...