Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5890 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

נוהגת בעיקר לרכבת ולגן ובחזרה, מחפשת רכב אמין , עם תצרוכת דלק נמוכה , שנתון גבוה ויד ראשונה.

בבאגז' צריכה להיכנס עגלה ... וקניות ... ובקיצור רכב בנות .

 

חשבתי על היאריס- אך היא יקרה.

מה לגבי סיריון ופונטו ? יש הצעות נוספות ?

אשמח לשמוע דעות המבוססות על ניסיון. תודה.

פורסם

עד שראיתי את סעיף תא המטען חשבתי להמליץ על הפנדה.

היאריס יקרה יחסית תצטרכי לחפש טוב כדי למצוא רכב במצב טוב, וגם תא המטען שלה קטן אם כי אין לי נסיון איתה בכלל.

הפונטו יחסית גדולה+תא מטען שלדעתי יכול להכיל עגלה בקלות.

כמו כן הפונטו נפוצה מאוד, הרבה רכבים יוצאי ליסינג השכרה כך שצריך גם לבדוק טוב טוב את הרכב.

 

עוד אופציה מעניינת היא היאריס וורסו, מן שילוב בין יאריס למסחרית.

המון מקום מאחור עם המכלולים המוכחים של היאריס.

הבעיה יהיה קשה למצוא אחת.

היתרון, הגודל כמו שהזכרתי, ובנוסף העובדה ששמתי לב שהרכב ננהג בעיקר ע"י אנשים מבוגרים.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

הפונטו אידאלית לדרישות שלך. לא גדולה מבחוץ אבל מרווחת בפנים ועם תא מטען גדול. היא גם חסכונית וזולה לאחזקה,

ותודות לירידת הערך כחדשה תוכלי להרשות לעצמך שנתון מתקדם, בניגוד ליאריס שם תאלצי להתפשר על השנתון.

אם את שוקלת תיבה ידנית (וכדאי לשקול - גם עולה פחות וגם חסכוני יותר), פיז'ו 206 ורנו קליאו B יכולות להתאים לך.

×
×
  • תוכן חדש...