Jump to content

שלומיאלית

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של שלומיאלית

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום רב, נוהגת בעיקר לרכבת ולגן ובחזרה, מחפשת רכב אמין , עם תצרוכת דלק נמוכה , שנתון גבוה ויד ראשונה. בבאגז' צריכה להיכנס עגלה ... וקניות ... ובקיצור רכב בנות . חשבתי על היאריס- אך היא יקרה. מה לגבי סיריון ופונטו ? יש הצעות נוספות ? אשמח לשמוע דעות המבוססות על ניסיון. תודה.
×
×
  • תוכן חדש...