שלום רב,
נוהגת בעיקר לרכבת ולגן ובחזרה, מחפשת רכב אמין , עם תצרוכת דלק נמוכה , שנתון גבוה ויד ראשונה.
בבאגז' צריכה להיכנס עגלה ... וקניות ... ובקיצור רכב בנות .
חשבתי על היאריס- אך היא יקרה.
מה לגבי סיריון ופונטו ? יש הצעות נוספות ?
אשמח לשמוע דעות המבוססות על ניסיון. תודה.