Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שפל חדש לטויוטה עוצרים מכירות בארה"ב בגלל ליקוי מסוכן


dani12
שימו לב! השרשור הזה בן 5224 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אתה צודק לחלוטין שכל העולם נמצא בלב ליבו של טרנד שנקרא "אני לא לוקח אחריות על כלום, מישהוא אחר תמיד אשם והוא גם יפצה אותי" (ומקרה מקדונלד הוא אכן דוגמא קלאסית) אבל כאן מדובר במוצר חדש, לקוי שככל הנראה (שונא את המילה "לכאורה") גרם לתאונות ומוות.

 

בקשר לברקסים, מערכת הברקסים מתוכננת להצליח לבלום את הרכב בצורה מוצלחת בהתיחס למשקל הרכב והמהירויות (והתאוצות) שהוא אמור לעמוד בהן, היא לא מתוכננת להתגבר על הספק המנוע .

 

דרך אגב, מעניין מה מחשב הדרך,ה ETC וה ABS חושבים על בלימה שכזאת ועד כמה הם נרתמים לעזרה או הפרעה בבלימה שכזאת, אם גם דוושת הברקס הייתה אלחוטית, בטח המחשב היה מוציא לך OVERWRITE לבקשה לבלום:lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 502
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההערה הייתה לא במקום, מתנצל!

 

לגבי העניין הטכני, בלמי הרכב חייבים להיות חזקים מכוח המנוע - עניין של יחסי כוחות. ולכן אם תלחץ על הבלמים תוך כדי מתן גז, בסופו של דבר הבלמים ינצחו. גם בפורד מוסטנג על שלל גרסאותיה.

גילוי נאות : אני חושב שאם יותקן מנוע של בוגאטי ויירון בלאדה לצורך העניין (לצורך ההמחשה נניח שהיא לא תתפוצץ יותר מהר מהעברת הילוך בתיבת DSG), אז כנראה שהמנוע יהיה יותר חזק.

ועוד דבר, אם אתה עושה BURNOUT, בהנחה שאתה נעזר בבלמים, האם באמת תתן לחיצה מלאה או שרק ליטוף?

 

לגבי השמנים והשמנים עוד יותר (מקדונלדס). אתה צודק שלא ניתן לעשות במקרה הזה אנלוגיה ישירה. אך הבאתי דוגמה זו על מנת להמחיש שאל לנו להסתמך באופן עוור על "האח הגדול" (בלי שום קשר לטלוויזיה כן. אני מדבר על חוקים, רגולציה הבאה לשמור על חיי אדם, מערכות עזר לנהיגה במקרה זה ועוד) ובמקרה שקורה משהו לבוא בטענות לכל העולם מבלי קמצוץ של ביקורת עצמית.

אגב, לדעתי זהו משהו די רקוב במערכת המשפט של ארה"ב מכיוון שזה מעודד תרבות של האשמת האחר וחמדנות במקום ה"Mea culpa".

 

אני באמת לא בא להכפיש את המסכן אשר נהרג יחד עם משפחתו, אבל עצם מותו לא הופך אותו לקדוש שאסור להטיל בו דופי. ראיתי את שידורי החדשות בארה"ב בזמנו. הראו שם ראיון קצר עם עמיתו במשטרה. אותו אדם טען כי אין לו צל של ספק כי השוטר שנהרג, עשה כל מה שביכולתו על מנת לעצור את הרכב. סלחו לי, אבל על סמך מה בדיוק הוא יוצא בהצהרה שכזאת? במיוחד לאור המסקנה שאין הוא ביצע פעולות בסיסיות על מנת להוציא את עצמו ומשפחתו מכלל סכנה. אגב אף אחד לא דיבר על לנסות לשחרר את הדוושה התקועה...במיוחד לאור הממצאים האחרונים בנוגע לאופי ומהות התקלה. כוונתי היא שלא סביר שדוושה שפעלה באופן תקין עד להגעה לכביש המהיר, לפתע תתקבע במקומה כה חזק עד שכלל לא ניתן יהיה לשחררה.

אם יתברר (וכנראה שלא יתברר לצערנו) שהיו סיבות כלשהן, אשר מנעו ממנו לשחרר את הדוושה, או לשלב להילוך סרק ולבלום את הרכב בבטחה או לחילופין לדומם המנוע להשאיר את המפתח במצב ACC, ייתכן שיהיה אפשרי להגדיר את התאונה כ"בלתי נמנעת" (לפחות מצדו של הנהג).

אני אוסיף ואומר שאין צורך בהכשרה ספורטיבית\מקצועית על מנת לבצע את הפעולות הפשוטות, אך עם זאת הקריטיות, המוזכרות לעיל.

לסיכומו של עניין, ברור לכל הדיוט כי מקור הבעיה הוא טויוטה אבל מצד שני, במקרה הספיציפי של התאונה המדוברת ניתן לומר לאור העובדות אשר כן ידועות לנו, אלא אם כן היו מעורבים משתנים מהותיים נוספים אשר אינם ידועים לנו, כי עיקר האשמה היא של אותו נהג. זה הכל.

בסדר, השוטר אשם. אפשר לעזוב את הסיפור של הדוושה הנתקעת, מקסימום לוחצים ברקס וזהו. עוד מקרה קלאסי של זבוב שעושים ממנו פיל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יודע שאם הדוושה ברכב שלי הייתה נתקעת במהירות שיוט של 120 קמ"ש באיילון הרי שמיד הייתי מתכופף מתחת לדשבורד ומנסה לשחרר אותה במאמצים עילאיים עם שתי ידי, בעודי מנסה לשמור על נתיב הנסיעה על ידי הזזת ההגה באמצעות השיניים שלי.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יודע שאם הדוושה ברכב שלי הייתה נתקעת במהירות שיוט של 120 קמ"ש באיילון הרי שמיד הייתי מתכופף מתחת לדשבורד ומנסה לשחרר אותה במאמצים עילאיים עם שתי ידי, בעודי מנסה לשמור על נתיב הנסיעה על ידי הזזת ההגה באמצעות השיניים שלי.

 

לא לכולם יש שיניים בריאות וחזקות. רוב בעלי הטויוטות הם אנשים מבוגרים שאני מאמין שלחלקם יש שיניים תותבות שעלולות להשאר על ההגה.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יודע שאם הדוושה ברכב שלי הייתה נתקעת במהירות שיוט של 120 קמ"ש באיילון הרי שמיד הייתי מתכופף מתחת לדשבורד ומנסה לשחרר אותה במאמצים עילאיים עם שתי ידי, בעודי מנסה לשמור על נתיב הנסיעה על ידי הזזת ההגה באמצעות השיניים שלי.

 

ממליץ לך לנסות זאת פעם, לאחר מכן כמובן ספר לנו על הממצאים. תנסה לעשות את זה גם עם הרגל למרות שזה קצת יותר מסובך מהשיטה שלך :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום בחדשות 0700 ברשת ב, נהגים בפריוס מתלוננים על בעיות בלימה ברכב.

טויוטה מאשרת שקיבלה עשרות פניות והנושא נמצא בבדיקה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום בחדשות 0700 ברשת ב, נהגים בפריוס מתלוננים על בעיות בלימה ברכב.

טויוטה מאשרת שקיבלה עשרות פניות והנושא נמצא בבדיקה.

 

פאניקה בגלל התקשורת כמו במקרה של שפעת החזירים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שתי שאלות:

 

2.גם אם אתה צודק ברמה הטכנית, ניסית אי פעם לבלום רכב כאשר דוושת הגז לחוצה עד הסוף? הצלחת?

גם אם שמרת על קור רוח ובלמת בביטחה, אתה בטוח שאמא שלך תתמודד עם זה באותה הצלחה?

מה אם סבא שלך (לא יודע מה גילך, מקווה שהוא עוד איתנו ושיבדל לימים ארוכים)? , גם הוא יתמודד עם כזאת תקלה בצורה מוצלחת?

 

לא כולם על הכביש SCHUMACHER WANNA BE

 

אני מניח שאתה שואל את השאלה הזאת מכיוון שאף פעם לא ניסית לבלום כשהאוטו בפול גז, ולכן נדמה לך שזו פעולה מסובכת/בעייתית/מורכבת ולא יודע מה עוד.

ובכן, הדבר היחיד שבעייתי בפעולה הזאת היא הקבעון של אנשים שהתרגלו לכך שלוחצים על הברקס רק כשהגז לא לחוץ.

ועל מנת לוודא שאני לא מדבר שטויות, הבוקר ניסיתי את זה עם האוטו שלי (בעצם... של אשתי).

האצתי בפול גז בהילוך שני (30.8 קג"מ בעבודה - רנו סניק דיזל 1.9 ידנית), וכשרגל ימין עדיין על פול גז, לחצתי על הברקס עם רגל שמאל.

התוצאה היתה האטה מיידית עד כדי עצירה, תוך הפעלת ABS, כמעט באותה מהירות שהאוטו היה בולם אילו הייתי עוזב את הגז.

העוצמה של הבלמים הרבה הרבה הרבה יותר גדולה מעוצמת המשיכה של המנוע, ולמעשה זה לא הרגיש שונה בהרבה מבלימה רגילה. נהג מהשורה לא יבחין בהבדל.

ואני יכול רק לחזור ולומר שלדעתי, נהג שלא עובר בדעתו ללחוץ על הברקס כשהוא מגלה שהגז תקוע לא צריך להחזיק ברשיון נהיגה.

לא צריך להיות שומאכר בשביל לבצע פעולה כזאת. כל נהג סביר אמור לדעת שבמצב חירום בולמים. מי שלא יודע את זה, אני מעדיף שלא יהיה על הכביש יחד איתי.

ולגבי אותו סבא יבדל"א - אם יש ספק לגבי יכולתו להגיב נכון במצב חירום, הוא צריך להפסיק לנהוג.

הורדנו את סבא שלי מההגה לפני משהו כמו 13 שנה מכיוון שלא סמכנו על שיקול הדעת שלו על הכביש. זה לא רק לטובתו ולטובתנו, אלא לטובת כלל משתמשי הדרכים.

קצת אחריות אישית זה כל מה שדרוש.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פאניקה בגלל התקשורת כמו במקרה של שפעת החזירים.

 

אצלך הכל פאניקה.

טיוטה הודו שקיבלו עשרות פניות והנושא נמצא תחת חקירה .

 

ד"א שפעת החזירים קטלה מאות אלפים, ועדין קוטלת לא מעט.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח שאתה שואל את השאלה הזאת מכיוון שאף פעם לא ניסית לבלום כשהאוטו בפול גז, ולכן נדמה לך שזו פעולה מסובכת/בעייתית/מורכבת ולא יודע מה עוד.

ובכן, הדבר היחיד שבעייתי בפעולה הזאת היא הקבעון של אנשים שהתרגלו לכך שלוחצים על הברקס רק כשהגז לא לחוץ.

ועל מנת לוודא שאני לא מדבר שטויות, הבוקר ניסיתי את זה עם האוטו שלי (בעצם... של אשתי).

האצתי בפול גז בהילוך שני (30.8 קג"מ בעבודה - רנו סניק דיזל 1.9 ידנית), וכשרגל ימין עדיין על פול גז, לחצתי על הברקס עם רגל שמאל.

התוצאה היתה האטה מיידית עד כדי עצירה, תוך הפעלת ABS, כמעט באותה מהירות שהאוטו היה בולם אילו הייתי עוזב את הגז.

העוצמה של הבלמים הרבה הרבה הרבה יותר גדולה מעוצמת המשיכה של המנוע, ולמעשה זה לא הרגיש שונה בהרבה מבלימה רגילה. נהג מהשורה לא יבחין בהבדל.

ואני יכול רק לחזור ולומר שלדעתי, נהג שלא עובר בדעתו ללחוץ על הברקס כשהוא מגלה שהגז תקוע לא צריך להחזיק ברשיון נהיגה.

לא צריך להיות שומאכר בשביל לבצע פעולה כזאת. כל נהג סביר אמור לדעת שבמצב חירום בולמים. מי שלא יודע את זה, אני מעדיף שלא יהיה על הכביש יחד איתי.

ולגבי אותו סבא יבדל"א - אם יש ספק לגבי יכולתו להגיב נכון במצב חירום, הוא צריך להפסיק לנהוג.

הורדנו את סבא שלי מההגה לפני משהו כמו 13 שנה מכיוון שלא סמכנו על שיקול הדעת שלו על הכביש. זה לא רק לטובתו ולטובתנו, אלא לטובת כלל משתמשי הדרכים.

קצת אחריות אישית זה כל מה שדרוש.

 

זה שעוצמת הבלמים כשהם קרים הרבה יותר חזקה מהמנוע אבל קח אדם ממוצע במהירות בין עירונית שהאוטו שלו מאיץ קצת יותר מידי. הוא יתחיל לשים רגל על הבלם עד שהוא ירתח ויהיה מאוחר מידי לעצור מול התאוצה של הרכב.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלך הכל פאניקה.

טיוטה הודו שקיבלו עשרות פניות והנושא נמצא תחת חקירה .

 

ד"א שפעת החזירים קטלה מאות אלפים, ועדין קוטלת לא מעט.

 

טוב שלא הגזמת. גם מאוד אלפים מתו בגלל הכשל של טויוטה?

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב שלא הגזמת. גם מאוד אלפים מתו בגלל הכשל של טויוטה?

 

נושא התמותה עקב הרכיב הפגום נמצא בחקירה של הרשות הרלוונטית בארה"ב.

אני ציינתי את התמותה עקב שפעת החזירים , כל השלכה שלך לגבי טויוטה היא שלך בלבד.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלך הכל פאניקה.

טיוטה הודו שקיבלו עשרות פניות והנושא נמצא תחת חקירה .

 

ד"א שפעת החזירים קטלה מאות אלפים, ועדין קוטלת לא מעט.

 

נו וו? שפעת רגילה קוטלת לא פחות אנשים.

 

נ.ב

כניראה שקניתי את הטויוטה הטובה אי פעם (קורולה 2005), אחרי הבעיות בוצה(03-04)ולפני בעיות הדוושה(06-09)

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5224 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...