Jump to content

gango1982

  • פרסום הודעות

    53
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות gango1982

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. מה ההבדל בין הדגמים,מי מהם יותר ספורטיבי ואיך הם ביחס ל-PS4?
  2. קודם כל תודה על התגובות,יוגב לגבי שטיפה בשיטת רסס ונגב לדעתך יש צורך לכסות משהו ובמידה וכן מה בדיוק צריך לכסות,למצבר אצלי למשל יש כיסוי פלסטיק,ומה עושים עם המגדש טורבו?
  3. ערב טוב,אז בהמשך לכותרת רכשתי לפני כמה ימים את המוצרים הבאים:Green star ו-Motor plast של Koch-Chemie כדי לשטוף את המנוע,העניין הוא שלאחר שחפרתי קצת על הנושא הבנתי שזה יכול לעשות נזקים כאלה ואחרים למנוע,מה דעתכם על זה והאם כדאי לרדת מהעניין?חשוב לציין שאני לא מתכוון להשתמש בגרניק אלא רק בשפריצר ולאחר מכן לנגב עם מטליות מיקרופייבר.
  4. תאריך הייצור:1218,העניין הוא שהם התחילו להתייבש השאלה עד כמה זה קריטי.
  5. אין חדשה,הייצור של הרכב כבר הופסק
  6. שלום לכולם ותודה מראש על העזרה,כפי שמופיע בכותרת חיברתי מחשב לרכב דרך שקע ה-OBD והופיע לי על הצג קוד תקלה U3FFF power train misfire,בלוח שעונים לא נדלקת שום נורה והרכב מתנהג כרגיל,דרך אגב מדובר ב-208 GTI אם זה משנה,מישהו יודע במה מדובר?
  7. אם כבר,אז עדיף לך ללכת על האסימטריק 5 שהוא המחליף של ה-3 ומקבל ביקורות מעולות בעולם
  8. תודה על התגובה,יש עדיפות לאחד מהם?
  9. ערב טוב אני לפני טיפול ראשון ל-GTI שלי שנת 2018 ואני מעוניין לבצע את הטיפול את אורן שירותי רכב לאחר בירור איתו הוא אמר שהוא עובד עם שמן motul specific 5w30 אבל לפי האתר של מוטול ראיתי שמתאים צמיגות 0w30,מה דעתכם והם זה קריטי?
  10. שלום ותודה על התגובה,לשאלתך המצב לא משתנה גם בחזרה לסטוק,מה עוד יכול להיות?
  11. היי לכולם,היום התקנתי שורט שיפטר לרכב שהוזמן מחו"ל,ל-208 GTI שלי ,הבעיה שלאחר ההתקנה אין לי קלאצ' זאת אומרת שברגע שאני לוחץ על הקלאץ' הוא נשאר למטה ולא עולה חזרה כאילו שאין וואקום או לחץ במערכת ההידראולית שלו,איך פותרים את הבעיה הזו?
×
×
  • תוכן חדש...