Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שפל חדש לטויוטה עוצרים מכירות בארה"ב בגלל ליקוי מסוכן


dani12
שימו לב! השרשור הזה בן 5192 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 502
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

טרי מהיום http://cars.walla.co.il/?w=/4705/1637349

גם הדגמים האירופאים חוזרים למוסך.

אז בעלי המקררים תבדקו אולי גם אתם נמצאים ברשימת הסיכון .

 

אז מתי אתה עוד הפעם במוסך? תעשה לנו סיור. אתה מכיר את המקום הרבה יותר טוב.

 

ואני חשבתי שאני קשה הבנה...

GOLLU כתב: "יש לא מעט שמוציאים רשיון לאוטומט כי הקורדינציה שלהם לא בשמיים"

אף אחד לא מדבר כאן על קניית רכב עם גיר ידני. באמת לא אכפת לי במה אנשים מעדיפים לנהוג, וגם לא אכפת לי אם מישהו עושה רשיון על אוטומט כי הוא חושב שגיר ידני זה דינוזאור עתיק שהולך ונעלם.

צויין כאן מקרה של אנשים שמוציאים רשיון נהיגה על גיר אוטומטי בגלל שאין להם מספיק קואורדינציה!

ועל זה הגבתי ואמרתי שהם לא צריכים להיות על הכביש.

אין לי מושג מה גורם לך לחשוב שאני אומר שצריך להוריד מהכביש כל מי שנוהג על אוטומט, אבל זה ממש לא זה.

פעם הבאה תקרא יותר לאט.

 

אני מגיב לך גם אם לאדם יש חוסר מוחלט בקואורדינציה גיר אוטומט מעמיד אותו באותה רמה כמו נהג על ידני מאחר ואיננו צריך לתפעל את הרכב יחד עם הגיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Lev-27, כמה מכוניות יפניות וכמה אירופאיות היו לך שיש לך את היכולת להשוות ולהיות כ"כ בטוח במה שאתה אומר.

 

אני מגיב לך גם אם לאדם יש חוסר מוחלט בקואורדינציה גיר אוטומט מעמיד אותו באותה רמה כמו נהג על ידני מאחר ואיננו צריך לתפעל את הרכב יחד עם הגיר.

 

זה הדבר הכי מטופש ששמעתי בחיים שלי. אתה באמת חושב שאנשים שנוהגים על ידני משקיעים בזה כ"כ הרבה ריכוז? אתה בטוח שלא צריך להזכיר לך לנשום כי זה גוזל ממך יותר מידי ריכוז?

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Lev-27 הפעם הבאה במוסך זה בעוד כ 4K לטיפול 10K מעבר לזה המוסכניק שלי לא מכיר אותי .

גם אם תשים לב לפי ההסטוריה שלי בפורום חוץ מישור קו די גדול לרכב מוזנח, ואיזה בעל מקצוע חאפר שנתקלתי בו בשנתיים האחרונות (אחרי היישור קו) הרכב לא מבקר במוסך כמעט בכלל אלה פעם ב 10K לטיפול. (אם נתחשב כמובן ב 206K ק"מ שהוא עבר ו מעל 15 שנה על הכביש זה לא רע. לא בטוח שאפילו המקררים מתקלקלים פחות בגיל הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך זה שהבעיה רלוונטית רק לדגמים האמריקאית כשמדובר במצערת?

האם לקאמרי שיש בארץ ולדגם האמריקאי יש דוושת גז שונה? לא הוציאו recall על שום דגם בארץ? או שפספסתי משהו.

יש לנו קאמרי וזה קצת מדאיג ;)

 

לפי האתר הזה היצרן של מנגנון דוושת הגז הדפוק הוא CTS והוא מורכב ברוב הטויוטות שמיוצרות בארה"ב. גם "דנסו" מיצר מנגנונים והם תקינים. אם המכונית שלך יוצרה ביפן היא כוללת את המנגנון התקין של "דנסו" .

 

מענין שהדעה הקדומה "יפני יותר טוב" נכונה במקרה הזה. משהו רע עובר על טויוטה בשנים האחרונות וחבל.

 

טויוטה לא צריכים לפטר את מי שאישר \ בדק את המנגנון הלא תקין של CTS. בטח כבר עשה חרקירי.

 

יהודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מוצא את ההיגיון בתכנון, פיתוח וייצור של דוושת תאוצה חדשה עם מכלולים חדשים.

מה היה לא בסדר בקודמות ששירתו את רכבי היצרן והיו רגילות ואמינות?

זה לא שהמציאו שיטה חדשה לקרוז קונטרול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדגמים האירופיים שחוזרים למוסך:

 

-AYGO (Feb 2005 – Aug 2009)

-iQ (Nov 2008 – Nov 2009)

-Yaris (Nov 2005 – Sep 2009)

-Auris (Oct 2006 – 5 Jan 2010)

-Corolla (Oct 2006 – Dec 2009)

-Verso (Feb 2009 – 5 Jan 2010)

-Avensis (Nov 2008 – Dec 2009)

-RAV4 (Nov 2005 – Nov 2009)

 

 

 

 

 

http://carscoop.blogspot.com/2010/01/toyota-announces-details-on-recalled.html

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגובה ראשונה של ההנהלה הגבוהה בטויוטה:

נשיא טויוטה מתנצל: "אנחנו מגבשים תוכנית פעולה"

 

אקיו טויודה על התקלה בדוושת הדלק, הנוגעת ל-4.2 מיליון מכוניות: "אני מצטער מאוד על הדאגה שגרמנו ללקוחותינו"

 

 

לינק: http://www.calcalist.co.il/world/articles/0,7340,L-3390138,00.html

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו שאני רואה שגם האייגו בסיפור, אני מתחיל להרגיש קצת מבולבל. הלא האייגו הזו, פיג'ו 107 וגם הסיטרואן C1 הן מכוניות זהות לחלוטין ומיוצרות גם על אותו פס ייצור, אז איך זה שמצד אחד יש סיכוי לראות ריקול כזה במכוניות צרפתיות, שזה מובן כי הן הרי "זבל" ומהצד השני פתאום אותו דבר באוטו יפני שזה נדיר, אבל קורה ולא אומר שום דבר על אמינות מפוקפקת, כי אצל היפנים האמינות היא מעל הכל, בניגוד לצרפתים האלה שחוץ מנשים ויין שום דבר לא מענין אותם, בטח לא לבנות מכוניות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חסכון בעלויות, כמו תמיד. אף אחד לא יכל לדעת שזה מה שיקרה.

תכנון ופיתוח חדשים זה לא חסכון בעלויות, בדיוק ההיפך.

אני לא רואה סיכוי שהם לקחו דוושה קיימת מוצלחת והחסירו לה כמה חלקים כדי לחסוך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואתה באמת חושב שהמהנדסים של טויוטה יושבים מובטלים ולא עושים כלום והיצרן שם את ביטחונו העתידי ובטחון נוסעיו ולקוחותיו במוצר בשמגיע ארוז בקרטון?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5192 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...