Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שפל חדש לטויוטה עוצרים מכירות בארה"ב בגלל ליקוי מסוכן


dani12
שימו לב! השרשור הזה בן 5194 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כולנו טיפשים, גם אלו המייצרים ומפתחים את רכבי טויוטה לדורותיהם.

CX25GTI הוא החכם היודע כל היחיד.

הוא הרי כבר חישב באחוזים את כמות הריקולים מול כמות המכוניות הנמכרות,את אחוזי התקלות של היצרן היפני מול המתחרות באירופה ועוד..

כל זאת לאחר שהוא לקח חלק במסע חקר הכשל של היצרנית בארה"ב והיה חלק בלתי נפרד מהקמת ועדת החקירה ע"י הרשויות המתאימות.

תוסיפו לזה את העובדה שהוא מכיר את פלח המכירות בכל השווקים והיבשות בעולם וקיבלנו גורו ענק (בכל הקשור טויוטה ו/או יפניות VS שאר העולם).

 

החרימו את טויטה לעד! קנו רק צרפתיות!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 502
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

איזה טויוטה יש לך שצצה בה הבעיה? מיבוא אישי?

כי הבעיה היא אך ורק ברכבים שמיוצרים בארהב ושלנו פה ביבוא סדיר, לא מגיעים משם.

 

זה היה יותר בצחוק מאשר רציני, יש לי SUN רובוטית רגילה שמת 2008, ובעיה דומה למתוארת בהחלט קיימת ברכב שלי, אבל למען גילוי נאות לאף אחד מהחברה שלי (והרבה הזמינו את הדגם איתי) אין את הבעיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כולנו טיפשים, גם אלו המייצרים ומפתחים את רכבי טויוטה לדורותיהם.

CX25GTI הוא החכם היודע כל היחיד.

הוא הרי כבר חישב באחוזים את כמות הריקולים מול כמות המכוניות הנמכרות,את אחוזי התקלות של היצרן היפני מול המתחרות באירופה ועוד..

כל זאת לאחר שהוא לקח חלק במסע חקר הכשל של היצרנית בארה"ב והיה חלק בלתי נפרד מהקמת ועדת החקירה ע"י הרשויות המתאימות.

תוסיפו לזה את העובדה שהוא מכיר את פלח המכירות בכל השווקים והיבשות בעולם וקיבלנו גורו ענק.

 

החרימו את טויטה לעד! קנו רק צרפתיות!!

 

במחשבה שניה, אתה פשוט לא שווה תגובה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה טויוטה יש לך שצצה בה הבעיה? מיבוא אישי?

כי הבעיה היא אך ורק ברכבים שמיוצרים בארהב ושלנו פה ביבוא סדיר, לא מגיעים משם.

 

 

 

 

.

 

אתה בטוח? http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3840327,00.html

 

ו BMW מה אתה קופץ, CX כותב שלכל חברה יש ריקולים ולכל חברה יש תקלות, מה שמעצבן אותו ואותי היא העובדה שבכל פעם שיש תקלה במכונית יפנית, מיד טומנים בעלי היפניות את ראשם בחול ואומרים איפה תקלה לא ראינו ולא שמענו הצרפתים דפוקים.

אז הגיע הזמן לשחוט את הפרה הלא קדושה הזאת שנקראת אמינות יפאנית ולהתמודד את התקלות.

הבעיה של טויוטה חמורה מאוד, מכיוון שטויוטה מוכרת אמינות לכל העולם ובזכות אותה אמינות לכאורה היא מצליחה כלכך, לא בגלל החשדנות שלה, או המקוריות שלה ולא בגלל שום דבר אחר, רק בגלל האמינות (לכאורה), היום "שהאמינות" שלה מתגלה בכל העולם במערומיה טויוטה נמצאת בבעיה גדולה.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טויוטה מוכרת יותר מכל היצרניות האירופאיות יחד. מתוך מיליוני מכוניות שעלו על הכביש רק במספר מצומצם התגלתה בעיה. (ובמספר עוד יותר מצומצם האירוע הסתיים בתאונה או חלילה בהרוגים) בהתחלה החברה חשבה שמדובר בשטיחים והוציא Recall. אחרי שהתסבר שמדובר בבלאי הוחלט להפסיק לשווק את הרכבים. זו חברה אחראית שהסכימה להודות בפגם. מי יודע כמה תאונות התרחשו במכוניות אירופאית בגלל פגם בייצור (אני בטוח שיש כאלה) ואנחנו לא יודעים בגלל שזה לא הגיע לתקשורת והחברה לא יזמה Recall. אבל מה אתה Fanboy קלאסי. נאמנות עיוורת למותג, עצימת עיניים, מלחמה בעובדות (למשל טבלאות אמינות).

 

לפחות הם לא לקוחים דוגמא מיצרניות אירופאית כיצד מייצרים מכוניות באיכות ירודה ביותר במשך עשורים בלי שום ניסיון להשתפר ושורדים רק בזכות נאמנות עיוורת של הצרכנים האירופאים, מחירים נמוכים והגבלות ייבוא דרקוניות על מכוניות זרות.

 

אין שום סיבה לטעון שטויוטה לא יודעת לייצר מכוניות, בהחלט לא. גם העובדה שבחלק מהמכוניות אותן היא מייצרת מתגלות תקלות סדרתיות המחיבות "ריקול" אינה מיוחדת רק ליצרן הזה. אבל מהעובדה שדווקא טויוטה זוכה אצלך לצל"ש, ניתן להבין שלדעתך יצרנים אחרים נוהגים אחרת ולא היא. כולם נוהגים כך, ודאי כשהמדובר בפגם בעל משמעות בטיחותית שכן האלטרנטיבה הן תביעות רשלנות שיכולות ל"חסל" מוניטין של שנים, במקרה הטוב. אין מבחינה זו שום דבר יוצא דופן בהתנהגות טויוטה, בהנחה שאכן פעלה לתיקון באופן מיידי כפי שמתחייב מאופי התקלה ולא סיפרה "סיפורי שטיח", כפי שיש הטוענים שעשתה. אשר לך, התגובה שלך אינה יותר או פחות ממגוחכת, במיוחד כשאתה מייחס לחבר לו הגבת, יחס שמאפיין באופן די בולט את חרדת הקודש בה אתה נוהג באוטו היפני הזה. אולי היגיע כבר הזמן שנבין שהשאלה אם אוטו הוא אמין יותר או פחות, נוח יותר או פחות, עם פח עבה יותר או פחות, אינה תלויה במוצאו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

"140 בעלי מכוניות המותג שהגיעו ארצה ביבוא אישי"

מתוך הכתבה שהבאת.

רק רכבים אשר הגיעו ארצה בייבוא אישי יוזמנו לתיקון המצערת.

ישתבח הבורא, שגם היום אני נמצא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ו BMW מה אתה קופץ, CX כותב שלכל חברה יש ריקולים ולכל חברה יש תקלות, מה שמעצבן אותו ואותי היא העובדה שבכל פעם שיש תקלה במכונית יפנית, מיד טומנים בעלי היפניות את ראשם בחול ואומרים איפה תקלה לא ראינו ולא שמענו הצרפתים דפוקים.

אז הגיע הזמן לשחוט את הפרה הלא קדושה הזאת שנקראת אמינות יפאנית ולהתמודד את התקלות.

הבעיה של טויוטה חמורה מאוד, מכיוון שטויוטה מוכרת אמינות לכל העולם ובזכות אותה אמינות לכאורה היא מצליחה כלכך, לא בגלל החשדנות שלה, או המקוריות שלה ולא בגלל שום דבר אחר, רק בגלל האמינות (לכאורה), היום "שהאמינות" שלה מתגלה בכל העולם במערומיה טויוטה נמצאת בבעיה גדולה.

 

אם תחפש בהיסטוריה של ההודעות שלי אתה תקרא את הדברים שרשמתי על ה-6 של ההורים שלי ותראה שאני נגד הגישה הזאת של "יפניות אמינות".

אין ספק שהאמינות של טויוטה לאורך השנים העמידה אותה (או עזרה לזה לפחות) איפה שהיא נמצאת היום בשווקים הגדולים.

ממש כמו שמאזדה עשתה את זה בישראל.

אך גם טויוטה, ממש כמו מאזדה, פיז'ו, רנו ושאר יצרני הרכב, הגיעה לנק' שבה כשלים בהנדסה מוכיחים שזוהי דרכה של טכנולוגיה וגם מהנדסים מנוסים מהשורה לא יכולים להילחם בזה.

 

אבל, אנשים פה מכפישים בלי סוף את היצרן כאחד שלא מחדש כלום ,לא מתקדם טכנולוגית ונשען על דגל האמינות מבלי לחשוב לרגע שאם כך היה באמת הדבר אז כנראה שטויוטה היו נשארים עם המנועים הוותיקים המוכחים (שלא נכבים בנסיעה) או הדוושות הרגילות והאמינות (אלא שלא נתקעות בגלל כשל מכני).

ואז שמגיע איזה כשל אז רצים עם טפיחה לעצמם על השכם ואומרים "רואים?! גם אפרורי, גם לא מתקדם ואפילו לא אמין".

 

אם אנשים קנו טויוטה בגלל אמינות ורואים במקרים האחרונים ככאלה שלא מצדיקים את המשך המוניטין, שיהיה להם לבריאות, שיצביעו בהגהים ושירכשו רכב אחר.

אני לא ראיתי שרוכשי מאזדה הפסיקו לרכוש מאזדה אחרי שהיו מספר ריקולים ובעיות אמינות שאחת מהן כללה קריאה למוסכים לצורך התקנת בידוד בגלל קרבה בין צנרת הפליטה בדוד האחורי ובין מיכל הדלק (לנו קראו לריקול הזה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא שמח לאידה של טויוטה, אין לי מניות באף אחת מחברות הרכב .

 

המצחיק הוא שפה בפורום יש אנשים שבאדיקות מחזיקים מטויוטה כרכב אמין אשר לעולם לא מתקלקל , ממש יצירת אלוהים חיים.

כאשר מתגלים כשלים במנועים, מחשבי מנוע , קטליזטורים , סעפות סדוקות, על זה אתם סולחים , זה לא בעית אמינות, לטויוטה מותר לפשל קצת..

 

בארה"ב 2.4 מליון רכבים נקראו לריקול בטיחותי לאחר שהיצרן טען שמדובר בשטיח שנתקע, מסתבר שהפגם חמור הרבה יותר, אבל לטויוטה מותר לפשל, והיא עדין אמינה ..

 

מענין אם במקום טויוטה היה נכתב רנו \ פיזו, הרי הילולה שלמה הייתה פורצת פה.

קצת צביעות יש פה.

 

פגמים מתגלים בכל מכונית ואצל כל היצרן. כל רכב מתקלקל. זו מכונה המבוססת על מאות חלקים נעים, מנוע בעירה פנימית והרכבה בשיטת פס ייצור. רכבים יפנים מתקלקלים פחות משמעותית. זו עובדה שאתה מתקש לקבל מסיבה לא ברורה לחלוטין למרות שמדובר בנתונים אמינים ואובייקטיבים. לגיטימי לחלוטין להעדיף מכוניות אירופאיות כי הן יותר נוחות ומהנות לנהיגה, אבל מסע הצלב האישי שלך נגד יצרניות יפניות די מגוחך. אף אחד כאן לא רוקד על הדם של יצרניות אירופאית, למרות פיאט הכריזה על Recall לגרנדה פונטו לפני מספר חודשים ולא בפעם הראשונה לאותו דגם.

 

התגובה שלך אינה יותר או פחות ממגוחכת, במיוחד כשאתה מייחס לחבר לו הגבת, יחס שמאפיין באופן די בולט את חרדת הקודש בה אתה נוהג באוטו היפני הזה. אולי היגיע כבר הזמן שנבין שהשאלה אם אוטו הוא אמין יותר או פחות, נוח יותר או פחות, עם פח עבה יותר או פחות, אינה תלויה במוצאו.

 

אני בכלל נוהג ברכב איטלקי שגילה אמינות לא רעה בכלל במשך השנים. אני מתעב את הרכב מסיבות אחרות. אבל מכאן ועד הכחשת העובדה שמדובר ביצרן גרוע (מצטער לא יכול להשתמש במילה פחות יפה) שנמצא בתחתית טבלת האמינות באירופה יש מרחק רב. וכן, אמינות הרכב תלויה במוצא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"140 בעלי מכוניות המותג שהגיעו ארצה ביבוא אישי"

מתוך הכתבה שהבאת.

רק רכבים אשר הגיעו ארצה בייבוא אישי יוזמנו לתיקון המצערת.

 

"למרות זאת, יש לציין כי סוכנויות הידיעות דיווחו בימים האחרונים כי טויוטה שוקלת לבצע קריאה דחופה לתיקון גם בכשני מיליון מכוניות מתוצרתה ששווקו באירופה - ואשר ירדו מפסי ייצור זהים לאלה המשמשים את השוק הישראלי. במקרה כזה, יוזמנו גם בישראל עשרות אלפי מכוניות מתוצרת טויוטה לתיקון מצערת דחוף."

 

אני מניח שהוא התכוון לקטע הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נמאס כבר מהויכוח של אירופאי מול יפני? so last century.

מקררים קיימים גם מאירופה וגם מיפן. כנ"ל לגבי מכוניות ספורט מהנות או סאלון מפוארות.

מנסיוני המועט גם הפערים באמינות כבר לא כאלה שצריכים לפסול קניה.

דווקא הליין אפ הצרפתי הנוכחי משעמם בדיוק כמו של כולם.

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תסריט אחר יכול להיות שהם סברו שהבעיה בשטיחונים וחשבו שפתרו אותה, משהסתבר שזאת לא הם הפסיקו את המכירות, וזאת פעולה מאוד אמיצה ואחראית, התביעות בדרך, עם חוקרים ועו"דים ממולחים במוקדם או במאוחר האמת תצא בבית המשפט. לפי הדיווחים הבעיה מקורה בבלאי והמופע שלה רנדומאלי כך שלא פשוט לשחזר אותה, אם טויוטה צריכים דוגמא זמינה אני אציע להם את הרכב שלי בכיף :).

 

הם לא צריכים להוציא את האמת לאור בבית משפט.

הם רק צריכים לשכנע חבר מושבעים להעניק פיצויים של XXX מיליוני דולרים.

אם האמת תצא לאור (כמות זניחה לחלוטין של מקרים בודדים), לא תהיה הצדקה לפיצויים משוגעים כמו שנהוגים בארה"ב.

בלאי יש כל הזמן בכל המכוניות, ואף אחד לא מעלה על דעתו לתבוע מיליונים בגלל זה.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הם לא צריכים להוציא את האמת לאור בבית משפט.

הם רק צריכים לשכנע חבר מושבעים להעניק פיצויים של XXX מיליוני דולרים.

אם האמת תצא לאור (כמות זניחה לחלוטין של מקרים בודדים), לא תהיה הצדקה לפיצויים משוגעים כמו שנהוגים בארה"ב.

בלאי יש כל הזמן בכל המכוניות, ואף אחד לא מעלה על דעתו לתבוע מיליונים בגלל זה.

 

החובה לשלם פיצויים היא רק במקרה של הוכחת אשמה ואחריות ומשימה זו מוטלת על הייצוג המשפטי של משפחות הנפגעים, בגלל זה האמת אמורה לצאת לאור.

הדרך שבה אתה מנפנף את מותם ופציעתם של לקוחות חברה שהיתה צריכה לדאוג לתנאי נהיגה מינימלים ללקוחותיה היא לא לעניין, למשפחות ששגרת חייהן נקטעה בגלל זה מגיע פיצוי גבוה מאוד וגם הוא לא יפצה על האובדן. דוושת גז שנשארת למטה במכונית דגם 09 זה לא בלאי, זה כשל תכנוני.

גם טויוטה עצמה לא תשווק את עצמה כחברה שמוכרת מליון מכוניות איכותיות ואמינות כשרק 10 מהן קטלניות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמח לראות הפניה לריקול על כיבוי מנועים במהלך נסיעה.

אתה כרגיל קופץ ללא כל ביסוס , אלא עם תחושות בטן ודעות קדומות על צרפתיות.

 

השוק הגדול בעולם הוא הסיני, ושם תוצרת של יצרנים אירופאים היא השולטת , אתה מתקשה שוב בעובדות.

 

ואם דיברת על מנועים נכבים תוך כדי נסיעה..

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3816392,00.html

 

כשהרכב בנוי בצורה כל כך עקומה והתקלות כל כך סבוכות ומעורפלות, אי אפשר לבצע ריקול כי לא מוצאים את מקור התקלה.

 

אני מציע שתפרסם כתבות אוהדות על הצרפתיות שאתה כה מחבב במקום לחפש עם פינצטה כל ליקוי כלשהו בחברת טויוטה. זה מה שנקרא : לחשוב חיובי במקום שלילי.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5194 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...