Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שפל חדש לטויוטה עוצרים מכירות בארה"ב בגלל ליקוי מסוכן


dani12
שימו לב! השרשור הזה בן 5193 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

החובה לשלם פיצויים היא רק במקרה של הוכחת אשמה ואחריות ומשימה זו מוטלת על הייצוג המשפטי של משפחות הנפגעים, בגלל זה האמת אמורה לצאת לאור.

הדרך שבה אתה מנפנף את מותם ופציעתם של לקוחות חברה שהיתה צריכה לדאוג לתנאי נהיגה מינימלים ללקוחותיה היא לא לעניין, למשפחות ששגרת חייהן נקטעה בגלל זה מגיע פיצוי גבוה מאוד וגם הוא לא יפצה על האובדן. דוושת גז שנשארת למטה במכונית דגם 09 זה לא בלאי, זה כשל תכנוני.

גם טויוטה עצמה לא תשווק את עצמה כחברה שמוכרת מליון מכוניות איכותיות ואמינות כשרק 10 מהן קטלניות.

טוב... שכנעת אותי.

טויוטה הוא חרא של יצרן, שמייצר מוצרים דפוקים ומסוכנים. שומר נפשו ירחק!

 

אבל ברצינות - אם לך היה נתקע דוושת הגז באיזשהו מצב, מה היית עושה?

היית אוחז בהגה בחוזקה בזמן שהאוטו מאיץ ומאיץ עד שתגיע למצב שבו כבר לא תוכל להשתלט על האוטו ותכנס בקיר?

או אולי היית לוחץ בחוזקה על הברקס, או מושך הנדברקס, או מכניס לניוטרל, או מכבה סוויץ' או כל שילוב של הדברים האלה שהיה מונע באופן מיידי את הסכנה?

לא לוקח הרבה זמן לעשות את הדברים האלה מהרגע שאתה מבין שדוושת הגז תקועה, ואם יש נהג שנהרג בתאונה לפני שהוא הספיק לבצע את הפעולות האלה, דעתי היא שהוא לא צריך להחזיק רשיון נהיגה, ובטח שאין לו (או למשפחתו) זכות לתבוע את יצרן הרכב במיליונים בגלל שהוא היה אידיוט.

מסכנים האמריקאים האלה. אם הם לא היו שמים מדבקה "לא לדחוף אצבעות למנוע בזמן שהוא עובד" על כל כלי הרכב שנמכרים שם, כל טמבל שנחתכות לו אצבעות על הוונטה של הרדיאטור היה תובע מהם מיליונים.

איך זה שבאירופה אנשים לא דוחפים אצבעות למאוורים גם כשאין שם מדבקה?

ואם הם כבר דוחפים לשם אצבעות, זה ברור שהטפשות שלהם גרמה לתאונה, הם יקבלו ביטוח בריאות, אבטחת הכנסה, קצבת נכות, אבל שום פיצויים ממי שייצר את המאוורר.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 502
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ג'רמי, נהגים כמוך לא צריכים להיות בכביש... להרים הנדסברקס כשדוושת הגז לחוצה?

לכבות מנוע כשדוושת הגז לחוצה?

עצות מיליון דולר. לקרובים של הנהרגים, שיקבלו אותם מחברת הביטוח וטויוטה.

 

וברצינות - ההתנשאות הזאת של "מי שלא יודע לעשות את זה, לא צריך לקבל רישיון" פשוט מגעילה. יש לא מעט שמוצאים רשיון לאוטומט כי הקורדינציה שלהם לא בשמיים - בו נפסול לכולם את הרשיון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב... שכנעת אותי.

טויוטה הוא חרא של יצרן, שמייצר מוצרים דפוקים ומסוכנים. שומר נפשו ירחק!

 

שכנעתי אותך במשהו שלא אמרתי, וגם משהו שאני לא מסכים איתו.

 

אבל ברצינות - אם לך היה נתקע דוושת הגז באיזשהו מצב, מה היית עושה?

היית אוחז בהגה בחוזקה בזמן שהאוטו מאיץ ומאיץ עד שתגיע למצב שבו כבר לא תוכל להשתלט על האוטו ותכנס בקיר?

או אולי היית לוחץ בחוזקה על הברקס, או מושך הנדברקס, או מכניס לניוטרל, או מכבה סוויץ' או כל שילוב של הדברים האלה שהיה מונע באופן מיידי את הסכנה?

לא לוקח הרבה זמן לעשות את הדברים האלה מהרגע שאתה מבין שדוושת הגז תקועה, ואם יש נהג שנהרג בתאונה לפני שהוא הספיק לבצע את הפעולות האלה, דעתי היא שהוא לא צריך להחזיק רשיון נהיגה, ובטח שאין לו (או למשפחתו) זכות לתבוע את יצרן הרכב במיליונים בגלל שהוא היה אידיוט.

מסכנים האמריקאים האלה. אם הם לא היו שמים מדבקה "לא לדחוף אצבעות למנוע בזמן שהוא עובד" על כל כלי הרכב שנמכרים שם, כל טמבל שנחתכות לו אצבעות על הוונטה של הרדיאטור היה תובע מהם מיליונים.

איך זה שבאירופה אנשים לא דוחפים אצבעות למאוורים גם כשאין שם מדבקה?

ואם הם כבר דוחפים לשם אצבעות, זה ברור שהטפשות שלהם גרמה לתאונה, הם יקבלו ביטוח בריאות, אבטחת הכנסה, קצבת נכות, אבל שום פיצויים ממי שייצר את המאוורר.

1. אף אחד לא מצפה שהרכב יאיץ כשמורידים רגל מהגז, בפעם הראשונה שזה קורה לנהג, הוא לא מבין מה קורה ולוקח זמן לעכל, יכול להיות שאתה בן אדם עם עצבים של פלדה וחשיבה במהירות האור אבל לבן אדם מהשורה אין את היכולות האלה, היום כשדוושה נתקעת ברכב שלי אני מוכן לזה ולוקח את זה בחשבון, הפעם הראשונה שזה קרה לפני 13 חודשים (ערב כריסטמס) בלילה גשום במיוחד זה לא היה טריוויאלי בכלל.

2. כל זה סובייקטיבי, השאלה היא האם טויוטה סיפקה מוצר פגום יחסית לדרישות מינימליות מרכב, שכתוצאה מהפגם הזה מתו אנשים, במקרה והתשובה כן (וכנראה שזה המצב לפי הריקול) היא צריכה לשלם על זה וביוקר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשהרכב בנוי בצורה כל כך עקומה והתקלות כל כך סבוכות ומעורפלות, אי אפשר לבצע ריקול כי לא מוצאים את מקור התקלה.

 

אני מציע שתפרסם כתבות אוהדות על הצרפתיות שאתה כה מחבב במקום לחפש עם פינצטה כל ליקוי כלשהו בחברת טויוטה. זה מה שנקרא : לחשוב חיובי במקום שלילי.

 

כל תגובה שלך מראה את רדידות הטענות שלך, לרמה של המצאת "עובדות".

לגבי טויוטה, אני לא מחפש דבר, המידע מופיע בכל אתר אינטרנטי בארץ ובעולם.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב... שכנעת אותי.

טויוטה הוא חרא של יצרן, שמייצר מוצרים דפוקים ומסוכנים. שומר נפשו ירחק!

 

אבל ברצינות - אם לך היה נתקע דוושת הגז באיזשהו מצב, מה היית עושה?

היית אוחז בהגה בחוזקה בזמן שהאוטו מאיץ ומאיץ עד שתגיע למצב שבו כבר לא תוכל להשתלט על האוטו ותכנס בקיר?

או אולי היית לוחץ בחוזקה על הברקס, או מושך הנדברקס, או מכניס לניוטרל, או מכבה סוויץ' או כל שילוב של הדברים האלה שהיה מונע באופן מיידי את הסכנה?

לא לוקח הרבה זמן לעשות את הדברים האלה מהרגע שאתה מבין שדוושת הגז תקועה, ואם יש נהג שנהרג בתאונה לפני שהוא הספיק לבצע את הפעולות האלה, דעתי היא שהוא לא צריך להחזיק רשיון נהיגה, ובטח שאין לו (או למשפחתו) זכות לתבוע את יצרן הרכב במיליונים בגלל שהוא היה אידיוט.

מסכנים האמריקאים האלה. אם הם לא היו שמים מדבקה "לא לדחוף אצבעות למנוע בזמן שהוא עובד" על כל כלי הרכב שנמכרים שם, כל טמבל שנחתכות לו אצבעות על הוונטה של הרדיאטור היה תובע מהם מיליונים.

איך זה שבאירופה אנשים לא דוחפים אצבעות למאוורים גם כשאין שם מדבקה?

ואם הם כבר דוחפים לשם אצבעות, זה ברור שהטפשות שלהם גרמה לתאונה, הם יקבלו ביטוח בריאות, אבטחת הכנסה, קצבת נכות, אבל שום פיצויים ממי שייצר את המאוורר.

נדמה לי שההודעה המצוטטת היא הסיבה המרכזית בשלה כותבה צריך להודות למתכנני האתר הזה על אפשרות העריכה שמצויה בו. אולי כדאי שתקרא שוב את שכתבת ?

וסליחה שרק עכשיו עלה בראשי מה הדרכתך לנהג עם המצערת התקועה מזכירה לי. אי שם בעבר הרחוק היה פה שר תחבורה שהתנגד נמרצות לחובת החגירה של חגורת בטיחות בנסיעה והטעם להתנגדות היא יכולת הנהג לתת "קונטרה" עם הידיים על ההגה במצב של בלימה פתאומית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נדמה לי שההודעה המצוטטת היא הסיבה המרכזית בשלה כותבה צריך להודות למתכנני האתר הזה על אפשרות העריכה שמצויה בו. אולי כדאי שתקרא שוב את שכתבת ?

וסליחה שרק עכשיו עלה בראשי מה הדרכתך לנהג עם המצערת התקועה מזכירה לי. אי שם בעבר הרחוק היה פה שר תחבורה שהתנגד נמרצות לחובת החגירה של חגורת בטיחות בנסיעה והטעם להתנגדות היא יכולת הנהג לתת "קונטרה" עם הידיים על ההגה במצב של בלימה פתאומית.

 

השר המדובר היה השר קורפו , וזה היה אם אינני טועה באחד הגליונות הראשונים של טורבו, אי שם בתחילת שנות ה 80..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מציע לך לא להציע לי דבר.

 

+2

 

אתה צודק, האירופאים צריכים ללמוד מטויוטה איך עושים ריקול למעל 4 מליון רכבים.

או ללמוד ממיצובישי איך מסתירים בעיות בטיחות חמורות 20 שנה.

 

המון ללמוד.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מר סובארו, מה עם החברה שאתה כ"כ מעריץ? לא הגיע הזמן להתקדם עם עיצוב קצת? מה עם איכות תא נוסעים? לא נמאס לעשות משהו שמתאים לשנות ה-80?

אל תדאגו, כולם לומדים מכולם. מי שלא, נעלם.

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מעריץ ולא כלום, אצלי סדר העדיפויות מרכב "קצת" שונה זה הכל.

 

ואני לא מבין למה להשמיץ,אם היית מקבל אחוזים מהחברה אז הייתי מבין אבל כל הזמן להשמיץ ולצאת בהצהרות נגד, כאילו מה איכפת ולמי?

"אל תדאגו, כולם לומדים מכולם. מי שלא, נעלם".

אגב אם היו משווקים את היצרנים האירופאים לארה"ב אני מאמין שחצי מהם היו נעלמים כבר.

תהנה , המחירונים של המכוניות האירופאיות נמוכים משמעותית ובמקום איזה טויוטה חבוטה שנת 95,אתה יכול לקנות צרפתייה 2000+ איכותית ועם תא נוסעים משובח.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את מי השמצתי?

הרבה מאוד אמריקאים קונים מכוניות אירופאיות והם רק הולכים ומוכרים יותר משנה לשנה ולא נעלמים.

המחירון בארץ לא אומר כלום על טיב הרכב. אם מישהו רוצה לנסוע בגרוטאה משנת 95 במקום ברכב חדש ומודרני משנת 2000 שיבושם לו ותודה על ההצעה אבל כבר יש לי רכב ואני בהחלט נהנה.

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל תגובה שלך מראה את רדידות הטענות שלך, לרמה של המצאת "עובדות".

לגבי טויוטה, אני לא מחפש דבר, המידע מופיע בכל אתר אינטרנטי בארץ ובעולם.

 

באינטרנט מוצאים הכל אם מתאמצים לחפש. זה לא סתם קופץ לך מול העיניים כשאתה מעלה אקספלורר.

אם אתה מתאמץ לחפש בעיות בטויוטה אתה תצליח למצוא.

חיפשתי שניה וחצי ומצאתי ריקול על בעיית דוושת בלם ברנו סניק בשנת 2004

חיפשתי עוד 20 מאיות השניה ומצאתי ריקול ברנו סניק בשנת 2006 על בעיית חגורות בטיחות.

פיג'ו 307 טרום מתיחת פנים (וגם קצת אחרי) ומגאנים שנכבו באמצע כביש מהיר אלו בעיות נפוצות וידועות שכל אחד נתקל בהן על הכביש הקרוב למקום מגוריו.

על הבעיות של הרכבים הצרפתיים מבוססי הבומבות (קרי סיטרואן) נכתב לפני עידן האינטרנט. (מי האדיוט שחשב על חיבור כל המערכת ההידראולית המפוקפקת של הרכב גם לאביזרי בטיחות כמו הגה ובלמים ?!)

 

לדעתי לבצע ריקול יזום זו פעולה אחראית של יצרן אחראי שמוכן לפגוע בשם שלו על מנת להבטיח את טיב המוצר.

יש לא מעט ריקולים שקטים אצל יצרנים כאלה ואחרים שזה לא דבר חיובי לדעתי.

לדעתי יצרן שספג מהלומה תדמיתית כזו , יקפיד שבעתיים על איכות מוצריו ככה שאפשר לצפות מחברת טויוטה להשתפר עוד יותר.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מעריץ ולא כלום, אצלי סדר העדיפויות מרכב "קצת" שונה זה הכל.

 

ואני לא מבין למה להשמיץ,אם היית מקבל אחוזים מהחברה אז הייתי מבין אבל כל הזמן להשמיץ ולצאת בהצהרות נגד, כאילו מה איכפת ולמי?

"אל תדאגו, כולם לומדים מכולם. מי שלא, נעלם".

אגב אם היו משווקים את היצרנים האירופאים לארה"ב אני מאמין שחצי מהם היו נעלמים כבר.

תהנה , המחירונים של המכוניות האירופאיות נמוכים משמעותית ובמקום איזה טויוטה חבוטה שנת 95,אתה יכול לקנות צרפתייה 2000+ איכותית ועם תא נוסעים משובח.

בן אדם מבלי להעליב,הדבר הראשון שרואים בזיהוי שלך זה סובארו מלפני 20 שנה,ככה שבתחום הרכב קצת קשה לקחת אותך ברצינות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על הבעיות של הרכבים הצרפתיים מבוססי הבומבות (קרי סיטרואן) נכתב לפני עידן האינטרנט. (מי האדיוט שחשב על חיבור כל המערכת ההידראולית המפוקפקת של הרכב גם לאביזרי בטיחות כמו הגה ובלמים ?!)

 

רק כי אני באמת חושב ששאלת ברצינות

 

http://www.rrsilvershadow.com/ETechn/Hydr/Schemaintro.htm

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואצלך לא רואים כלום בסמלון אז אין לך בכלל רכב?

 

 

חברה,

נהלו דיון לגופו של עניין ולא לגופו של דובר.

הערות כמו "תמצא לך חיים", אם אתם כאלה גברים, נא להעיר לערס השכונתי.:twisted:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בן אדם מבלי להעליב,הדבר הראשון שרואים בזיהוי שלך זה סובארו מלפני 20 שנה,ככה שבתחום הרכב קצת קשה לקחת אותך ברצינות.

 

כן,גרוטאה בת 17 שנים לייתר דיוק. עוד מעט יומהולדת 20 או שאולי נגרוס אותה כבר עכשיו ונקבל 3000 ש"ח.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5193 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...