Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שפל חדש לטויוטה עוצרים מכירות בארה"ב בגלל ליקוי מסוכן


dani12
שימו לב! השרשור הזה בן 5192 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

דבר ראשון יפה שאנשים אוהבים בכל ליבם סוג מסוים של רכב ומתווכחים עליו.

זה אומר שלכולם יש פה משהו משותף... כולנו חולי הגה...

לאומת כל השאר אני לא אזכיר שום מותג אלא אדבר בראיונות כלליים.

מי שלא אוהב את מה שאני אומר שיקלל אותי חופשי גם בפרטי וגם פה.

אקבל הכל כבקורת טובה.

 

1. אין שום הקשר בין המילה אמינות למילה איכות.

חוק הפיסיקה אומר שאם אין כסאות חשמל הם לא יכולים להתקלקל.

אם אין דיפרנציאל אחורי הוא לא נוזל.

אם אין מגביל החלקה. הוא לא מפסיק לעבוד בדיוק כשציפית שיעשה את העבודה שלך.

שעונים\מחשבים יקרים מתקלקלים יותר מכל קסיו\פנטיום 2.

אך הם באו לעשות עבודה שונה.

 

2. אני טוען שבטיחות באה לפני אמינות ולכן ארצה שהאוטו יהיה יותר בטיחותי ויהי מה, גם אם זה על חשבון דלק-

תקלות - נוחות נסיעה - מראה הרכב.

לכן כל אחד נותן חשיבות שונה.

מבחינתי זה אומר אם הוא במוסך אני לא יכול לעשות תאונה.

אם אני מתדלק אני לא עושה תאונה.

אם צוחקים עליי שהוא מזנק לאט מעודף משקל. ובולע דלק ונראה כמו פעם אבל לא מחליק בסיבוב הבא.

אני אצחק אחרון.

 

*. עכשיו יבואו אנשים ויוכיחו לי ש 5 כוכבים יש למותג מסוים שממן את המבדק גם?

כשהאוטו עשוי מפלסטיק?!?! אני אוהב פיזיקה. לא אגדות.

ושילך כל הכסף בעולם אם האוטו יציל אותי פעם אחת ממוות (ועוד עם הנהיגה שלי, חחחח.):twisted:

קודם משפרים את הנהג, אחרי זה את הרכב.

צמיגים רחבים = נהג גרוע.

אין על "לסד" (לא, לא הסם. התמסורת).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 502
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ואתה באמת חושב שהמהנדסים של טויוטה יושבים מובטלים ולא עושים כלום והיצרן שם את ביטחונו העתידי ובטחון נוסעיו ולקוחותיו במוצר בשמגיע ארוז בקרטון?

 

 

כן בהחלט!

מפעל רכב הוא בעצם מפעל הרכבה של חלקים שמגיעים למפעל מוכנים.

חלק מגיעים מוכנים ממפעלים של טויוטה (מנועים ממפעל הרכבת המנועים, חלקי פח ממפעלי הפלדה וכו') וחלק מגיעים מוכנים ממפעלים של יצרנים עצמאיים אשר מייצרים לטויטה את החלקים עפ"י צרכים והנחיות של מהנדסי טויוטה אבל בתכנון עצמי שלהם (אחרי הכל, הם המומחים להידראוליקה/אוטומציה/ רפידות/ וכו' ולא מהנדסי טויוטה).

 

במקרה הספציפי הזה, היצרן מכר את אותו חלק בדיוק גם להונדה, פיגו ופורד ככה שהולך להיות שמח :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין שבהונדה, פורד ופז'ו לא נתקלו בתופעה אז כנראה הפצת השמועה שזה בדיוק אותו החלק נוצרה במחום של אנשי יחסי הציבור של טויוטה.

 

אישית לא מפריעה לי התקלה והריקול כמו שמפריעה לי צורת בחינת הכשל החובבנית של טויוטה שבחרה להאשים שטיחים ושאר ירקות במקום לבדוק לעומק את הבעייה.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואתה באמת חושב שהמהנדסים של טויוטה יושבים מובטלים ולא עושים כלום והיצרן שם את ביטחונו העתידי ובטחון נוסעיו ולקוחותיו במוצר בשמגיע ארוז בקרטון?

 

לא מובטלים, יש להם עבודה אחרת.

כל חברות הרכב, כולל חברות שמייצרות רכבים "ביד" (אסטון מרטין לדוגמא) משתמשות בחלקים המיוצרים ע"י חברות מתמחות.

זה לא אומר שהחלקים לא עוברים בקרת איכות לפני ההרכבה ואחריה. מצד שני זה לא אומר שלא יהיו פיספוסים וטעויות כמו במקרה הנ"ל.

 

בנוגע לאותה דוושה בחברות שונות (פורד וכו..), לא בטוח שהכשל הוא אכן בדוושה עצמה - אלא במערכת שסביבה ושבה היא מותקנת.

שילוב של שניהם נותן את התקלה בטויוטה בעוד שבפורד התקלה לא תתקיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין שבהונדה, פורד ופז'ו לא נתקלו בתופעה אז כנראה הפצת השמועה שזה בדיוק אותו החלק נוצרה במחום של אנשי יחסי הציבור של טויוטה.

 

אישית לא מפריעה לי התקלה והריקול כמו שמפריעה לי צורת בחינת הכשל החובבנית של טויוטה שבחרה להאשים שטיחים ושאר ירקות במקום לבדוק לעומק את הבעייה.

 

אין מה להתפלא, זוהי התרבות הישראלית במיטבה, אם אתה בדרך למטה למה לא תיקח איתך עוד כמה חברה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יודע מן הסתם שלכל יצרן יש החברות שאיתן הוא עובד ומקבל מהם חלקים (והיום זה אפילו נפוץ עוד יותר לרוב החלקים ברכב).

אני גם יודע את שמו של היצרן של הדוושה.

אבל לי זה נראה הזוי שתקלה כזאת במיליוני רכבים עברה בקרת איכות ראויה אצל מהנדסי טויוטה!

התכוונתי שמהנדסי טויטה על כל מקרה בודקים (או אמורים לפחות) את המוצר המתקבל לגופו, אם זה בבדיקות הרס/נגיפה/עייפות חומר/חסינות לשבר וסדקים או כשל במנגנון המכני.

 

תחשבו רגע, מיליוני רכבים (רכבים=דוושות), בקרת איכות נורמלית על X חלקים שמגיעים מן ההיגיון שהייתה תופסת את התקלה המכנית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שנראה לך או לא אינו רלוונטי.

טויוטה מחזירה בריקול מעל 4 מליון רכבים כך שזו עובדה.

 

ייתכן שהחלק הספציפי תקין, והישום שלו בטויוטה הינו בעייתי, כל עוד לא ייצא הסבר ספציפי לבעיה לא נדע בדיוק את מהות הבעיה (אלא השערות שונות הרצות ברשת).

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היפנים האלה למדו מהצרפתים רק את הדברים הגרועים, רק חסר שיחברו לקאמרי בומבות ואז תראו מה זה RECALL.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין מה להתפלא, זוהי התרבות הישראלית במיטבה, אם אתה בדרך למטה למה לא תיקח איתך עוד כמה חברה.

 

זה עוד חצי צרה ואופייני לצערי לתרבות העיסקית שלנו. מה שיותר תמוהה הוא שמנכ"ל יוניון מוטורס סירב להתראיין ברדיו.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה עוד חצי צרה ואופייני לצערי לתרבות העיסקית שלנו. מה שיותר תמוהה הוא שמנכ"ל יוניון מוטורס סירב להתראיין ברדיו.

 

דווקא שמעתי את מיכה כרמון ברשת ב ב750 בבוקר, המסר הוא להירגע, יהיה בסדר עושים זבוב מפיל .

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא שמעתי את מיכה כרמון ברשת ב ב750 בבוקר, המסר הוא להירגע, יהיה בסדר עושים זבוב מפיל .

 

שיגיד את זה למשפחה של הבחור שמת בגלל הזבוב הזה.

 

לא נורא אם חסר לך בורג בגלגל, יש עוד 3 שמחזיקים שם יופי

 

לא נורא אם הבולמים נוזלים, זה שטויות אפשר לנסוע ככה כל עוד הבולם לא התפרק

 

לא נורא שהנורה של הכרית אויר דולקת בלוח שעונים, כל עוד לא עשית תאונה תמשיך לנסוע כי אתה לא צריך את הכרית

 

זה מה ששומעים מנותן שירות שמנסה להתחמק מתיקון בזמן האחריות. כל עוד זה לא מסכן אותו, זה לא נורא!

לצערי יש יותר ויותר נותני שירות שכאלה בארץ

some people need a high five

in the face

with a chair

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העיקר שיבואן טויוטה בארץ ניסה להגיד שמי שנדפק מהפרשה הם אלו שייבאו בייבוא אישי טויוטה מארה"ב ושטויוטה ישראל לא מייבאים משם רכבים,רק מה? מדובר על רכבי טויוטה מכל העולם ואת זה משום מה הוא שכח לציין,טויוטה מנסים להעלים את הפרשה כמו שהיה עם אני לא טועה ב-2002 עם טויוטה מטורקיה ששם הלכו מנעים ובכמיות ומשום מה זה לא זכה לכותרות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שנראה לך או לא אינו רלוונטי.

טויוטה מחזירה בריקול מעל 4 מליון רכבים כך שזו עובדה.

 

ייתכן שהחלק הספציפי תקין, והישום שלו בטויוטה הינו בעייתי, כל עוד לא ייצא הסבר ספציפי לבעיה לא נדע בדיוק את מהות הבעיה (אלא השערות שונות הרצות ברשת).

לא התווכחתי עם העובדות.

אז עכשיו שאנחנו יודעים מהו מקור הבעיה, אנחנו יכולים להבין שהבעיה לא תלויה בשילוב ההרכבה עם החלקים השונים אצל טויטה אלא זאת תקלה פנימית של הדוושה עצמה (יצרן חיצוני, על טויוטה מוטלת כמובן האחריות לבדיקת האיכות הכושלת).

כנראה שהתקלה יצאה לאור על חשבונה הכואב של טויטה כי היא פשוט מוכרת מספרים עצומים של רכבים לעומת הרכבים המקבילים שנועלים את אותה דוושה.

יותר רכבים=יותר אפשרות להופעת התקלה.

 

צפו בערוץ 2, פיז'ו וסיטרואן מצטרפות לחגיגה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5192 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...