Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Blackvue: המסע למצלמת הדרך הטובה בעולם


פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הזמנתי אותה ספונטני כי הטאב של המוצר היה עדיין פתוח וזה מוצר שרציתי להוסיף.

לגבי המיסים? בדיוק 354 שקלים. מעט מעצבן, אבל היו פעמים ששילמתי הרבה יותר.

סולח על זה לגמרי כי הזמנתי ב- 14.04, ב- 19.04 שזה אתמול, היא כבר הייתה אצלי בבית.

אבל אפילו לא פתחתי את האריזה, מעבר ללעשות כמה תמונות.

הדלקתי אותה דרך הניילון, האפליקציה התחברה אליה מהר, היא הגיעה טעונה 79%.

 

לגבי ההתקנה, אני אתקין אותה בתא המטען כי שם התקנתי את יחידת ההקלטה של המצלמות שלי, פרסתי את הכבלים לשם. 

עדיין לא בטוח אם אריץ לשם כבל פלוס חדש לטעינת הסוללה כדי שישמש גם מגבר שאולי יגיע בהמשך.

בפועל אני רק עובד ויש לי חלקים שקניתי עוד לפני ועדיין שוכבים באריזות שלהם.

  • אהבתי 1

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

  • חודש מאוחר יותר...
  • תגובות 106
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

האמת היא שאין לי יותר מדי מה לעדכן - המצלמה עושה את העבודה וממשיכה לתת תוצאות מעולות.

 

אני משתמש בפיצ׳ר של ה-Live View יותר ממה שתכננתי, כי לאחרונה האוטו שלי היה במספר סדנאות לכל מיני שיפורים קוסמטיים וזה נוח שאני יכול לעקוב אחריו ולראות איפה הוא נמצא בכל רגע נתון ומה עושים לו. כמו שציינתי לפני, האפשרות להוריד סרטונים ישירות מהבית שלי כאשר הרכב חונה בחנייה תת-קרקעית למטה היא פשוט נפלאה ואני משתמש בה המון.

 

האוטו שלי לא רואה שמש אף פעם משום שהוא חונה בחניון תת-קרקעי גם בבית וגם בעבודה, אבל בפעמים הבודדות כשאין לי ברירה (סידורים במהלך היום), אז המצלמה עומדת יפה מאוד בחום הפסיכי שפוקד אותנו בשבועיים האחרונים - אז גם אין תלונות בצד הזה.

 

האפליקציה לא הכי וואו מבחינה UXית, אבל אין מה לצפות יותר מדי מחברות כאלה. הן בסוף יודעות לייצר מוצר שמצלם, אבל את המעטפת הכוללת קצת קשה לקבל (וזה נכון לכל חברה, לא רק Blackvue). 

 

אני כנראה טס לארה״ב בקרוב ושוקל להביא את הסוללה ש- @Pavlik רכש. אני צריך לבדוק שלא יהיו לי בעיות מבחינת להביא מוצר כזה במזוודה וכו׳ (אם מישהו יודע, אשמח!).

 

בקיצור, אני עדיין ממליץ בחום לרכוש אותה אם אתה מחפש מצלמה אמינה, טובה ולא סינית.

  • אהבתי 1

2016 BMW M235i.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

גם לי יוצא להציץ מדי פעם ב- Live View, אני אוהב את זה, עובד טוב. לא מזמן ישבתי בעבודה, ראיתי שיצא עדכון גרסה למצלמה ועדכנתי מרחוק, כשהרכב אפילו לא בזווית העין שלי.

בערים הגדולות הקליטה מעולה, הטלפון מתחבר לאנטנת 5G, ה- Blackvue לא תומכת וחבל, אבל מקבלת 4G יציב וסרטונים יורדים די מהר למרות הרזולוציה וגודל הקובץ.

דווקא באיזור שאני חונה בו, יש איזו בעיה עם הקליטה, כאילו שהיא חסומה. גם טלפונים לא קולטים טוב ואי אפשר להתחבר לאינטרנט הסלולרי. זה משהו נקודתי.

 

את הסוללה התקנתי בתא המטען, אחרי שפרסתי מאיזור הפיוזים את הכבל המקורי שסופק באריזה. התקנתי לה פיוז משלה. פירקתי לא מעט פלסטיקה כדי שהכל יעבור בדיוק כמו שרציתי. בגלל צורת ההתקנה שלי, הכבל התגלה כקצר בממש מעט ובהמשך הכנתי כבל מאריך עם קונקטורים מתאימים שהלחמתי לכבל שסופק באריזה לצורך טעינה משקע המצת.

הערכתי והלחמתי גם את הכבל שבין יחידת ההקלטה עצמה לסוללה כדי שתהיה לי גמישות בשינוי מיקום בעתיד. כרגע הסוללה פשוט מונחת בפח פלסטיק בתא המטען. לא סיימתי את ההתקנה. 

 

בגלל שאני עובד קרוב לבית, נוסע לעבודה וחוזר בשעות שאין פקקים, הסוללה בכלל לא מספיקה להיטען ל- 100% ובגלל זה לפעמים היא מספיקה לפחות זמן משהחזיק המצבר של הרכב. המצלמות אוהבות חשמל וצורת השימוש שלי לא חסכונית. חבל שאי אפשר להוסיף לה סוללת הרחבה, כמו שאפשר היה בדגם הקודם.

עוד דבר ששמתי לב אליו והאמת שהוא הפתיע אותי, הוא שכשהמתג של הסוללה על מצב OFF, היא גם לא נטענת. הדבר הזה לא ברור לי. חשבתי שהיא רק לא נותנת חשמל למצלמות, אבל יכולה להיטען מהר יותר כי אין צריכת סוללה. אבל טעיתי. 

 

יש לי תוכנית לסדר את ההתקנה של הציוד בתא המטען. חושב לשדרג גם את מערכת השמע, אבל לא בטוח אם אשקיע בזה.

מצרף תמונה של הכבלים שהכנתי.

image.thumb.jpeg.ea3bdec4c8f715df35eb3c2bfe074905.jpeg

  • אהבתי 6

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

המתחרה הישירה של Blackvue היא Thinkware מבחינת איכות/מחיר.

 

אני לא יודע להגיד לגבי Viofo, אני ממליץ לשאול בשרשור הייעודי:

 

2016 BMW M235i.

פורסם
לפני 10 שעות, Tiida כתב:

תכלס, איזה מתחרים יש לה..?

 

לVIOFO אין דגם שמתחבר לאינטרנט, נכון?

נראה לי שיש גם את אלה, מבחינת חיבור לאינטרנט:

DDPAI Dash Cam X5 Pro - 4G Connection

DDPAI Dash Cam X2S Pro HD - 4G Connection

DDPAI mini5 4G
לא יודע אם הם באותה הרמה...

  • אהבתי 1

פורד פוקוס ST האצ'בק 2014. (ידנית 250 כ"ס)

הונדה סיוויק ספורט פלוס 1.5 טורבו 2018. (אוטומט 182 כ"ס)

פורד פוקוס האצ'בק 1.6 2007, 2010, 2012. (אוטומט 105-125 כ"ס)

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 18.6.2024 בשעה 19:01, tan tan כתב:

אסור לעלות למטוס בטריה מעל 99Whr, אם אתה מדבר על הבטריה הזאת אז היא 96 Whr 

מאותה סיבה אין מחשבים ניידים עם בטריה יותר גדולה מ99Whr

 

טוב, אז קצת מביך. 

 

הזמנתי את הבטריה לארה״ב כי אני טס לשם בקרוב, וחשבתי להביא אותה איתי, עד שראיתי את המדבקה הזו מודבקת על הקופסה:

 

IMG_9360.jpeg.b4669a4a2693baf3e8affa3a5ed8120d.jpeg

 

אני תוהה מדוע, הרי שהדירוג שלה הוא נמוך מ-99WhR.

2016 BMW M235i.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 10.7.2024 בשעה 04:36, Fraysa כתב:

 

טוב, אז קצת מביך. 

 

הזמנתי את הבטריה לארה״ב כי אני טס לשם בקרוב, וחשבתי להביא אותה איתי, עד שראיתי את המדבקה הזו מודבקת על הקופסה:

 

IMG_9360.jpeg.b4669a4a2693baf3e8affa3a5ed8120d.jpeg

 

אני תוהה מדוע, הרי שהדירוג שלה הוא נמוך מ-99WhR.

 

מעדכן שעברתי בלי שאלות בשתי שדות תעופה בארה״ב. מה שעשיתי זה שמתי את הסוללה בתוך הקופסה בתיק הגב שלקחתי איתי, ואת ה-accessories עצמם שמתי במזוודה. השארתי את הקופסה למקרה שיעצרו אותי כי עליה כתוב את כל הפרטים הטכניים, וגם זה נראה פחות ״חשוד״ כשהמוצר בתוך האריזה.

 

התקנה ועדכונים בקרוב :-).

 

בתאריך 11.7.2024 בשעה 16:33, liav12 כתב:

אחלה כתיבה.

יש למצלמה אפשרויות צילום של 60 FPS מעל 1080?

 

לצערי לא. כמו כן, לא ניתן לשלוט ברזולוציה (קבועה על 4K @ 30 FPS).

  • אהבתי 2

2016 BMW M235i.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

תתחדש הרבה. מעניין איפה תתקין אותה ברכב.

  • אהבתי 1

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

תודה רבה @Pavlik.

 

התכנון המקורי היה למקם אותה מתחת לכיסא הנוסע, ובמקום לחבר אותה למצבר (שיושב בתא המטען, מה שיש כרגע), לחבר אותה לאחד הפיוזים בקדמת הרכב. 

 

שכחתי שיש לי סאב (מקורי) מתחת לכסא, אז אנסה לחפש מקום אחר או לראות איך אני מהנדס את זה.  

2016 BMW M235i.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...