Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Blackvue: המסע למצלמת הדרך הטובה בעולם


פוסטים מומלצים

פורסם

היי קראתי את הפוסט הראשי אחלה מפורט מושקע ומקצועי מאוד. אותי בכל מקרה לא צריך לשכנע לקנות את הBLACKVUE, אני עם המוצר הזה כבר שנים...

 

בכל מקרה רציתי לשתף בבעיה קטנה עם המצלמה הזו, שאני לא מוצא לה פתרון וגם לא פוסטים דומים עם הבעייה הזו ברשת.

 

אני עם הדגם של הDR970X, יש לי סים מחובר כדי להתחבר למצלמה מרחוק. הבעייה היא שאחרי כמה דקות של חיבור תקין, החיבור תמיד נופל..סוג של נכנס לTIMEOUT.. אני מוריד איזה קטע וידאו או שניים שאני צריך.. ואז החיבור פשוט נופל, לפעמים חוזר אחרי דקה לפעמים אחרי שעה ולפעמים יותר...

 

אני תמיד עושה עדכוני גרסה בזמן... ניסיתי כבר לאפס את ההגדרות.. אבל אין ישועה....

 

מישהו עם תקלה דומה והצליח לפתור את זה?

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • תגובות 106
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בתאריך 7.5.2025 בשעה 21:19, guymol כתב:

אז לטובת מי שקנה את המצלמה באינטרנט - אשמח להמלצה של מתקין באזור המרכז. תודה מראש.

היי יכול להמליץ לך על ניר מTOP CAR LED שהתקין לי ואני מאוד מרוצה. נמצא באיזור חולון-ראשל"צ. 

  • 7 חודשים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

עברו כמעט שנתיים ואודות ההתפתחויות האחרונות חשבתי שיהיה נחמד לעדכן פה.

 

-

 

בהגיעו של הקיץ האחרון, המצלמה החלה לעשות בעיות. מצד אחד, הנחתי שזה יקרה כי שום דבר לא עומד בפני הקיץ הישראלי, אך מאידך כן ציפיתי שעם Blackvue לא אצטרך להתמודד עם תקלות מהסוג הזה. תחילה, היא הייתה מכריזה "Please insert SIM card" - אף על פי שלא נגעתי בשום דבר וכרטיס הסים הוכנס כבר מזמן, ועם הזמן, היא פשוט התחילה לעשות הפעלה מחדש בצורה אקראית במהלך נסיעה. התקלה הזו הייתה כמובן מאוד מבאסת, ביחס למחיר ששילמתי עבורה, אז פניתי לשירות הלקוחות של Blackvue שלא היסס להחליף לי את כל המצלמה לאחת חדשה והיא הייתה כבר מחוץ לדלת שלי לאחר שלושה ימים (DHL Express יכולים להיות מאוד מהירים כשרוצים). מיותר לציין שלא שילמתי שקל.

 

שמח, מחליף, הכל עובד מושלם ו... שוב, אחרי כמה ימים, ההכרזה הארורה של "Please insert SIM card". שוב מבואס, אך הפעם לפני שפניתי לשירות הלקוחות, הנחתי שמשהו אצלי לא בסדר. הרי שהמצלמה קיבלתי חדשה, אז מה הסיכוי שהיא שוב עושה בעיות עם הסים? הכנסתי את הסים לאייפון שלי, ואכן, הוא לא קולט כלום. קפצתי לסניף של חברת "פלאפון" והחלפתי אותו ללא עלות, ויכולות הענן חזרו לעבוד - איזה כיף! 

 

אך לצערי הכיף הזה לא נמשך יותר מדי, והשמש הישראלית המשיכה להכות בי (ובמצלמה) ולאחר כחודש המצלמה שוב נכנסה ללופים של הפעלה מחדש. מבואס שוב, פניתי לשירות הלקוחות והפעם כבר לא הייתי נחמד כמו בפעם הראשונה. הם כמובן הציעו לשלוח שוב מצלמה חדשה כדי לנסות לפתור את הבעיה, אך הפעם עשיתי קצת שיעורי בית. בפורומים של מצלמות דרך בחו"ל התגלו עוד אנשים שסובלים מהבעיה הזו, וספציפית בדגם הזה של ה-LTE (דגם עם יכולות הענן). להערכתי, או יותר נכון להערכתנו, כל היחידה של המצלמה של הדגם הזה, שכוללת בתוכה גם את המעבד, גם את המצלמה וגם את המודם של ה-LTE, פשוט לא עומדת בחום ו"צורבת" את כרטיס הסים. נראה כי הדגמים ללא יכולות ה-LTE דווקא בסדר בפן הזה. באמצעות המידע הזה, הצעתי לשירות הלקוחות של Blackvue חלופה - במקום לשלוח לי מצלמה זהה מאותו הדגם, ביקשתי להמיר את הדגם שלי לדגם ה-Box שלהם.

 

DR970X Box Plus (EB-1 included)1

 

דגם ה-Box של Blackvue בעצם מפצל את ה"מוח" של המצלמה ליחידה נפרדת, ואליה מתחברים המצלמה הקדמית, האחורית ואנטנת GPS (או אנטנת LTE, למי שמעדיף חיבור לענן). כשאתה רואה אותו לראשונה, אתה חושב "איך אף אחד לא חשב על זה קודם?!". הן בעיקר תוכננו לרכבי צי (Fleet) כדי שלא יוכלו לנתק אותן והן ישארו נסתרות.

 

התצורה של ה-Box מביאה איתה שלושה יתרונות ביחס לדגם הרגיל:

  1. דיסקרטיות: היחידה המרכזית של המצלמה (שכוללת בתוכה את כרטיס ה-SD והחיבורים) מותקנת במקום נסתר יותר ברכב. כמו כן, היא מוגנת עם מנעול.
  2. גודל פיזי: מכיוון שכל כוח העיבוד נמצא ביחידה נפרדת, המצלמות (גם הקדמית וגם האחורית) משמעותית קטנות יותר מהדגם הקודם שמשלב את הכל ביחד, ופחות צועק "יש לי מצלמה ברכב" - משהו שלי אישית מאוד חשוב.
  3. עמידות: החלק שאחראי על עיבוד התמונה נמצא ביחידה המרכזית שמותקנת במקום שלא חשוף לשמש, וכך המצלמות עצמן שכן חשופות פחות מתחממות בצורה משמעותית.
  4. (בונוס): מצלמת ה-Box מגיעה עם כפתור "SOS" שמטריג צילום ידנית, פיצ'ר שיש (היה?) ב-DDpai אאל"ט. במצלמות הרגילות אין את זה, ובמקום יש חיישן מגע (שלטעמי פחות נוח).

אתם בטח אומרים לעצמכם עכשיו - "יא מצחיק, אז למה מלכתחילה לא רכשת את הגרסה הזו?". ובכן, אתם צודקים, אך לצערי כשהחלטתי לרכוש Blackvue וקניתי את הדגם הכי יקר שלהם באותו הזמן, עוד לא הייתה הגרסה של ה-Box; הן לרוב יוצאות מאוחר יותר. ככה שכל התקלות האלה "באו לי בול". הסתדרתי עם שירות הלקוחות על תוספות של 100$ והם שלחו לי את הדגם הזהה בגרסת ה-Box. הזדמנות טובה להגיד ח"ח על שירות הלקוחות של Blackvue.

 

image.thumb.png.621baadddd673e41915c79cedda83969.png

השוואה בין המצלמה הקדמית הנוכחית למצלמה הקדמית של דגם ה-Box. שמיים וארץ (במציאות זה אפילו יותר מדהים).

 

תהליך ההתקנה היה יחסית ארוך, משום שנאלצתי לחווט מחדש הכל, וזה כלל פירוק של חצי מהרכב. מבאס, אבל לא משהו שלא עשיתי בעבר. הכבל של המצלמה הקדמית עובר ברצפת הרכב לאיזור תא המטען, יחד עם הכבל של המצלמה האחורית, שם הם נפגשים ומתחברים ליחידה המרכזית שיושבת בתא המטען, ומחוברת לסוללה של Blackvue, שגם היא יושבת בתא המטען ומחוברת למצבר (שגם יושב בתא המטען, BMW, יו נואו). מודול ה-LTE (או ה-GPS, מה שבוחרים) מותקן בשמשה (אני בחרתי באחורית) ומתחבר גם הוא ליחידה המרכזית. המצלמה הקדמית הודבקה במקום זהה לקודמת, שזה במרכז השמשה מאחורי המראה הפנימית כך שהיא לא מפריעה לשדה הראייה מצד הנהג באף צורה.

 

image.thumb.png.16aff96daeda43415faf824d39642ed5.png

image.thumb.png.cac02d8fff2e9082e41fbacb2c6ae07a.png

image.thumb.png.a4c312871226e3c6e4afb6943be565e6.png

(יא ראבק, איזה ננו).

 

במהלך סוף השבוע, אנסה לקחת תמונות נוספות מהצד של החיבורים בתא המטען כדי שתראו איך הכל עובד ביחד. עד אז, מוזמנים לשאול שאלות אם יש.

עריכה אחרונה על ידי Fraysa
  • אהבתי 2

2016 BMW M235i.

פורסם

איזה הוא דיבר עם השירות לקוחות של החברה עצמה שנמצאת בארה"ב.

בארץ היו מביאים לו וזלין בשביל ההנאה עד שהוא מקבל מצלמה חדשה.

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

תודה על העדכון.

כמו תמיד, מעניין מאוד.

על פניו, הגיוני להפריד את היחידות השונות של המערכת, מחוץ לחום הלוהט של החלונות.

 

איך האיכות של הסרטונים?

משופרת?

אותו דבר?

בהזדמנות בעתיד, יהיה מעניין לראות סרטון לדוגמא. (לילה / יום).

פורסם

האיכות זהה למצלמה הקודמת; מדובר בדגם זהה, עם חיישנים זהים - פשוט בתצורה שונה.

 

אתה יכול להתרשם (שנית) מהדוגמה שצירפתי בסוף העמוד הקודם לבקשתך.

  • רעיון טוב! 1

2016 BMW M235i.

פורסם
בתאריך 24.4.2025 בשעה 07:18, hondacivic02es כתב:

היי קראתי את הפוסט הראשי אחלה מפורט מושקע ומקצועי מאוד. אותי בכל מקרה לא צריך לשכנע לקנות את הBLACKVUE, אני עם המוצר הזה כבר שנים...

 

בכל מקרה רציתי לשתף בבעיה קטנה עם המצלמה הזו, שאני לא מוצא לה פתרון וגם לא פוסטים דומים עם הבעייה הזו ברשת.

 

אני עם הדגם של הDR970X, יש לי סים מחובר כדי להתחבר למצלמה מרחוק. הבעייה היא שאחרי כמה דקות של חיבור תקין, החיבור תמיד נופל..סוג של נכנס לTIMEOUT.. אני מוריד איזה קטע וידאו או שניים שאני צריך.. ואז החיבור פשוט נופל, לפעמים חוזר אחרי דקה לפעמים אחרי שעה ולפעמים יותר...

 

אני תמיד עושה עדכוני גרסה בזמן... ניסיתי כבר לאפס את ההגדרות.. אבל אין ישועה....

 

מישהו עם תקלה דומה והצליח לפתור את זה?

 

היי רוצה רק לעדכן שהדבר הזה נפתר מעצמו, ככל הנראה עדכון של האפליקציה או אחד מעדכוני הגרסה האחרונים של BLACKVUE. נכון לכמה חודשים האחרונים אין את התקלה הזה יותר.

לפני 15 שעות, Fraysa כתב:

עברו כמעט שנתיים ואודות ההתפתחויות האחרונות חשבתי שיהיה נחמד לעדכן פה.

 

-

 

בהגיעו של הקיץ האחרון, המצלמה החלה לעשות בעיות. מצד אחד, הנחתי שזה יקרה כי שום דבר לא עומד בפני הקיץ הישראלי, אך מאידך כן ציפיתי שעם Blackvue לא אצטרך להתמודד עם תקלות מהסוג הזה. תחילה, היא הייתה מכריזה "Please insert SIM card" - אף על פי שלא נגעתי בשום דבר וכרטיס הסים הוכנס כבר מזמן, ועם הזמן, היא פשוט התחילה לעשות הפעלה מחדש בצורה אקראית במהלך נסיעה. התקלה הזו הייתה כמובן מאוד מבאסת, ביחס למחיר ששילמתי עבורה, אז פניתי לשירות הלקוחות של Blackvue שלא היסס להחליף לי את כל המצלמה לאחת חדשה והיא הייתה כבר מחוץ לדלת שלי לאחר שלושה ימים (DHL Express יכולים להיות מאוד מהירים כשרוצים). מיותר לציין שלא שילמתי שקל.

 

שמח, מחליף, הכל עובד מושלם ו... שוב, אחרי כמה ימים, ההכרזה הארורה של "Please insert SIM card". שוב מבואס, אך הפעם לפני שפניתי לשירות הלקוחות, הנחתי שמשהו אצלי לא בסדר. הרי שהמצלמה קיבלתי חדשה, אז מה הסיכוי שהיא שוב עושה בעיות עם הסים? הכנסתי את הסים לאייפון שלי, ואכן, הוא לא קולט כלום. קפצתי לסניף של חברת "פלאפון" והחלפתי אותו ללא עלות, ויכולות הענן חזרו לעבוד - איזה כיף! 

 

אך לצערי הכיף הזה לא נמשך יותר מדי, והשמש הישראלית המשיכה להכות בי (ובמצלמה) ולאחר כחודש המצלמה שוב נכנסה ללופים של הפעלה מחדש. מבואס שוב, פניתי לשירות הלקוחות והפעם כבר לא הייתי נחמד כמו בפעם הראשונה. הם כמובן הציעו לשלוח שוב מצלמה חדשה כדי לנסות לפתור את הבעיה, אך הפעם עשיתי קצת שיעורי בית. בפורומים של מצלמות דרך בחו"ל התגלו עוד אנשים שסובלים מהבעיה הזו, וספציפית בדגם הזה של ה-LTE (דגם עם יכולות הענן). להערכתי, או יותר נכון להערכתנו, כל היחידה של המצלמה של הדגם הזה, שכוללת בתוכה גם את המעבד, גם את המצלמה וגם את המודם של ה-LTE, פשוט לא עומדת בחום ו"צורבת" את כרטיס הסים. נראה כי הדגמים ללא יכולות ה-LTE דווקא בסדר בפן הזה. באמצעות המידע הזה, הצעתי לשירות הלקוחות של Blackvue חלופה - במקום לשלוח לי מצלמה זהה מאותו הדגם, ביקשתי להמיר את הדגם שלי לדגם ה-Box שלהם.

 

DR970X Box Plus (EB-1 included)1

 

דגם ה-Box של Blackvue בעצם מפצל את ה"מוח" של המצלמה ליחידה נפרדת, ואליה מתחברים המצלמה הקדמית, האחורית ואנטנת GPS (או אנטנת LTE, למי שמעדיף חיבור לענן). כשאתה רואה אותו לראשונה, אתה חושב "איך אף אחד לא חשב על זה קודם?!". הן בעיקר תוכננו לרכבי צי (Fleet) כדי שלא יוכלו לנתק אותן והן ישארו נסתרות.

 

התצורה של ה-Box מביאה איתה שלושה יתרונות ביחס לדגם הרגיל:

  1. דיסקרטיות: היחידה המרכזית של המצלמה (שכוללת בתוכה את כרטיס ה-SD והחיבורים) מותקנת במקום נסתר יותר ברכב. כמו כן, היא מוגנת עם מנעול.
  2. גודל פיזי: מכיוון שכל כוח העיבוד נמצא ביחידה נפרדת, המצלמות (גם הקדמית וגם האחורית) משמעותית קטנות יותר מהדגם הקודם שמשלב את הכל ביחד, ופחות צועק "יש לי מצלמה ברכב" - משהו שלי אישית מאוד חשוב.
  3. עמידות: החלק שאחראי על עיבוד התמונה נמצא ביחידה המרכזית שמותקנת במקום שלא חשוף לשמש, וכך המצלמות עצמן שכן חשופות פחות מתחממות בצורה משמעותית.
  4. (בונוס): מצלמת ה-Box מגיעה עם כפתור "SOS" שמטריג צילום ידנית, פיצ'ר שיש (היה?) ב-DDpai אאל"ט. במצלמות הרגילות אין את זה, ובמקום יש חיישן מגע (שלטעמי פחות נוח).

אתם בטח אומרים לעצמכם עכשיו - "יא מצחיק, אז למה מלכתחילה לא רכשת את הגרסה הזו?". ובכן, אתם צודקים, אך לצערי כשהחלטתי לרכוש Blackvue וקניתי את הדגם הכי יקר שלהם באותו הזמן, עוד לא הייתה הגרסה של ה-Box; הן לרוב יוצאות מאוחר יותר. ככה שכל התקלות האלה "באו לי בול". הסתדרתי עם שירות הלקוחות על תוספות של 100$ והם שלחו לי את הדגם הזהה בגרסת ה-Box. הזדמנות טובה להגיד ח"ח על שירות הלקוחות של Blackvue.

 

image.thumb.png.621baadddd673e41915c79cedda83969.png

השוואה בין המצלמה הקדמית הנוכחית למצלמה הקדמית של דגם ה-Box. שמיים וארץ (במציאות זה אפילו יותר מדהים).

 

תהליך ההתקנה היה יחסית ארוך, משום שנאלצתי לחווט מחדש הכל, וזה כלל פירוק של חצי מהרכב. מבאס, אבל לא משהו שלא עשיתי בעבר. הכבל של המצלמה הקדמית עובר ברצפת הרכב לאיזור תא המטען, יחד עם הכבל של המצלמה האחורית, שם הם נפגשים ומתחברים ליחידה המרכזית שיושבת בתא המטען, ומחוברת לסוללה של Blackvue, שגם היא יושבת בתא המטען ומחוברת למצבר (שגם יושב בתא המטען, BMW, יו נואו). מודול ה-LTE (או ה-GPS, מה שבוחרים) מותקן בשמשה (אני בחרתי באחורית) ומתחבר גם הוא ליחידה המרכזית. המצלמה הקדמית הודבקה במקום זהה לקודמת, שזה במרכז השמשה מאחורי המראה הפנימית כך שהיא לא מפריעה לשדה הראייה מצד הנהג באף צורה.

 

image.thumb.png.16aff96daeda43415faf824d39642ed5.png

image.thumb.png.cac02d8fff2e9082e41fbacb2c6ae07a.png

image.thumb.png.a4c312871226e3c6e4afb6943be565e6.png

(יא ראבק, איזה ננו).

 

במהלך סוף השבוע, אנסה לקחת תמונות נוספות מהצד של החיבורים בתא המטען כדי שתראו איך הכל עובד ביחד. עד אז, מוזמנים לשאול שאלות אם יש.

היי שמח לשמוע שהסתדרו לך העניינים עם המצלמה הזו. תודה על העדכון והפירוט. יש לי מצלמה מדגם DR970X עם הLTE וכן גם אצלי היא נכנסת ללופים של הפעלה מחדש בקיץ המטורף שלנו, וכן גם אצלי הכרטיס סים נצרב וכבר קיבל צבע חום, אבל למזלי המצלמה נכון לעכשיו מתפקדת בצורה טובה, כולל החיבור לענן. 

 

אני שוקל גם לפנות לשירות לקוחות שלהם כדי לברר מה אפשר לעשות, אולי יציעו לי את אותו הפתרון שאתה עשית בסופו של דבר עם שדרוג של כל היחידה.

 

לגבי העניין הזה שציינת  - (בונוס): מצלמת ה-Box מגיעה עם כפתור "SOS" שמטריג צילום ידנית, פיצ'ר שיש (היה?) ב-DDpai אאל"ט. במצלמות הרגילות אין את זה, ובמקום יש חיישן מגע (שלטעמי פחות נוח).

 

כ"כ הייתי רוצה שהם יהפכו את כפתור הטאץ' שיש (לפחות בדגם שלי) בצד שמאל של המצלמה שמיועד בעצם להתאמה ראשונית של המצלמה עם הטלפון, ללחצן שבעצם "מסמן" קטע וידאו מסויים בהקלטות או שיתחיל הקלטה ידנית. אני חושב שכן בברירת המחדל של הלחצן טאץ' הזה כן הוא אמור לפחות במצלמה מהדגם שלי להתחיל הקלטה ידנית, אבל זה לא ממש עובד לי מהפעמים שבדקתי.

 

בכל מקרה אחד הדברים שחסרים לי זה היכולת תוך כדי נסיעה, "לסמן" קטע מסויים שקרה בו משהו, כדי שאחר כך לא אצטרך לעבור קטע קטע ולחפש את הסרטון שאני רוצה להוריד מהמצלמה.

 

פורסם
לפני 4 שעות, hondacivic02es כתב:

היי שמח לשמוע שהסתדרו לך העניינים עם המצלמה הזו. תודה על העדכון והפירוט. יש לי מצלמה מדגם DR970X עם הLTE וכן גם אצלי היא נכנסת ללופים של הפעלה מחדש בקיץ המטורף שלנו, וכן גם אצלי הכרטיס סים נצרב וכבר קיבל צבע חום, אבל למזלי המצלמה נכון לעכשיו מתפקדת בצורה טובה, כולל החיבור לענן. 

 

אני שוקל גם לפנות לשירות לקוחות שלהם כדי לברר מה אפשר לעשות, אולי יציעו לי את אותו הפתרון שאתה עשית בסופו של דבר עם שדרוג של כל היחידה.

 

כן, גם אצלי לקראת תחילתו של החורף זה חזר לעבוד בסדר, אבל ברגע שחזרו ימים חמים - חזר לעשות שוב בעיות, לכן אני בוודאות בטוח שזה קשור לחום. המצלמה מכילה המון טכנולוגיה עם מודול ה-LTE המובנה, ולדעתי לא מספיקה לפזר אותו. אני ממליץ לך גם, במידת האפשר, לנסות להסתדר איתם ולעבור לדגם ה-Box. קח בחשבון שהחסרון שלו הוא שמודול ה-LTE הוא בנפרד, ולכן תצטרך להדביק לשמשה (האחורית, במקרה שלי) קופסה שחורה שבתוכה הסים. מבאס, אבל זה מה יש. אני יודע ש-Blackvue כרגע עובדים על גרסת Box חדשה מסדרת ה-Elite החדשה שהם הוציאו. אני מקווה שהם ישפרו חלק מהדברים בגרסה הזו, אז מקסימום הכי טוב שתחכה אם יותר סבלני ממני.

 

לפני 4 שעות, hondacivic02es כתב:

לגבי העניין הזה שציינת  - (בונוס): מצלמת ה-Box מגיעה עם כפתור "SOS" שמטריג צילום ידנית, פיצ'ר שיש (היה?) ב-DDpai אאל"ט. במצלמות הרגילות אין את זה, ובמקום יש חיישן מגע (שלטעמי פחות נוח).

 

כ"כ הייתי רוצה שהם יהפכו את כפתור הטאץ' שיש (לפחות בדגם שלי) בצד שמאל של המצלמה שמיועד בעצם להתאמה ראשונית של המצלמה עם הטלפון, ללחצן שבעצם "מסמן" קטע וידאו מסויים בהקלטות או שיתחיל הקלטה ידנית. אני חושב שכן בברירת המחדל של הלחצן טאץ' הזה כן הוא אמור לפחות במצלמה מהדגם שלי להתחיל הקלטה ידנית, אבל זה לא ממש עובד לי מהפעמים שבדקתי.

 

בכל מקרה אחד הדברים שחסרים לי זה היכולת תוך כדי נסיעה, "לסמן" קטע מסויים שקרה בו משהו, כדי שאחר כך לא אצטרך לעבור קטע קטע ולחפש את הסרטון שאני רוצה להוריד מהמצלמה.

 

הכפתור מתנהג בדיוק כמו חיישן המגע במצלמה הרגילה. מלבד הצימוד הראשוני ("Seamless Pairing"), הוא גם נועד לפיצ'ר של Manual Recording. מרגע ההפעלה, המצלמה גוזרת אחורה 12 שניות (בדקתי עכשיו) ומסריטה במשך דקה, והסרטון מסומן תחת תגית "Manual" באפליקצייה כך שתוכל למצוא אותו בקלות. 

 

מה שלא אהבתי בחיישן המגע זה שהוא לא כל כך רגיש וממש צריך לכסות את כל כף היד איתו ולגעת חזק כדי שהוא יעבוד. ממליץ לך להפעיל את האופציה של "Beep" תחת "Manual Recording" בהגדרות, וככה תוכל לדעת שזה אכן עבד (המצלמה גם מכריזה "Manual Recording On" כשזה עובד). ממליץ על הדרך לבטל את כל ה-Hard Acceleration/Braking/Steering כדי שלא תחטוף התראות/הקלטות שווא מטיפוס "Event".

  • מעניין 1

2016 BMW M235i.

פורסם

יש לי מצלמה הרבה יותר פשוטה של 70mai, שמתי את המודול עם הsim בתוך הדשבורד בהשחלה מלמטה ככה שהוא יוצא קרוב לשמשה. עובד שנתיים בלי שום בעיות.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

אני לא זוכר בדיוק אבל זה פחות או יותר המקום.

 

PXL_20251225_1332354102.thumb.jpg.fe567e887f9d5777b259e9412c5ea29a.jpg

  • רעיון טוב! 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
לפני 22 שעות, Fraysa כתב:

 

כן, גם אצלי לקראת תחילתו של החורף זה חזר לעבוד בסדר, אבל ברגע שחזרו ימים חמים - חזר לעשות שוב בעיות, לכן אני בוודאות בטוח שזה קשור לחום. המצלמה מכילה המון טכנולוגיה עם מודול ה-LTE המובנה, ולדעתי לא מספיקה לפזר אותו. אני ממליץ לך גם, במידת האפשר, לנסות להסתדר איתם ולעבור לדגם ה-Box. קח בחשבון שהחסרון שלו הוא שמודול ה-LTE הוא בנפרד, ולכן תצטרך להדביק לשמשה (האחורית, במקרה שלי) קופסה שחורה שבתוכה הסים. מבאס, אבל זה מה יש. אני יודע ש-Blackvue כרגע עובדים על גרסת Box חדשה מסדרת ה-Elite החדשה שהם הוציאו. אני מקווה שהם ישפרו חלק מהדברים בגרסה הזו, אז מקסימום הכי טוב שתחכה אם יותר סבלני ממני.

 

 

הכפתור מתנהג בדיוק כמו חיישן המגע במצלמה הרגילה. מלבד הצימוד הראשוני ("Seamless Pairing"), הוא גם נועד לפיצ'ר של Manual Recording. מרגע ההפעלה, המצלמה גוזרת אחורה 12 שניות (בדקתי עכשיו) ומסריטה במשך דקה, והסרטון מסומן תחת תגית "Manual" באפליקצייה כך שתוכל למצוא אותו בקלות. 

 

מה שלא אהבתי בחיישן המגע זה שהוא לא כל כך רגיש וממש צריך לכסות את כל כף היד איתו ולגעת חזק כדי שהוא יעבוד. ממליץ לך להפעיל את האופציה של "Beep" תחת "Manual Recording" בהגדרות, וככה תוכל לדעת שזה אכן עבד (המצלמה גם מכריזה "Manual Recording On" כשזה עובד). ממליץ על הדרך לבטל את כל ה-Hard Acceleration/Braking/Steering כדי שלא תחטוף התראות/הקלטות שווא מטיפוס "Event".

וואלה טוב שהגעתי לפוסט הזה, לא מאמין שהפיצר הזה שחיפשתי ישב לי מתחת לאף כל הזמן הזה. בדקתי והלחצן מגע הזה בצד שמאל של המצלמה באמת עובד ןמקליט ידנית, אבל הוא לוקח 5 שניות אחורה של הצילום ולא 12.

 

אבל עדיין, פיצר מאוד שימושי.

  • רעיון טוב! 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...