Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Blackvue: המסע למצלמת הדרך הטובה בעולם


פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

@foREVer94

 

יש מספר גורמים שמייבאים Blackvue לארץ: "בראשית" ו-״המרכז לרכב״. הם מייבאים מספר דגמים, גם ישנים. אם אתה רוצה את אותה המצלמה בדיוק שאני רכשתי, הם לא מייבאים אותה, אך הם מייבאים את הדגם הקודם שלה - BlackVue DR970X-2CH 4K LTE - אני רכשתי את הדגם של ה-Plus שיצא לפני מספר חודשים, שמגיע עם החיישן Stravis 2 החדש של Sony. לא דיל ברייקר, אבל אני העדפתי את הדגם החדש יותר. גם הדגם ללא הפלוס הוא מצוין לכל הדעות.

 

המחירים ששתיהם מציעים עבור הדגם הם בהחלט סבירים, אם תקנה לבד דרך האתר של Blackvue אתה תשלם בערך את אותו הסכום כולל משלוח ומיסים שונים, כך שאולי עדיף לך לרכוש מהם. אני רק אציין שאני מעולם לא רכשתי מהם ולא מכיר אותם.

 

אני בטוח שבמידה ותרכוש מהם, הם ידעו להפנות אותך גם למישהו שיתקין אותה.


בהצלחה.

עריכה אחרונה על ידי Fraysa
  • אהבתי 1

2016 BMW M235i.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • תגובות 106
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בתאריך 18.9.2024 בשעה 13:29, Fraysa כתב:

@Tal Barami מבאס לשמוע. אני קורא הרבה בפורומים בחו״ל של רכבי פורשה, וזה מה שהם לוקחים. לא ראיתי מעולם דיס-המלצה או תקלה כזה כמו שאתה מציין. 

 

לגבי החיווי הקולי - אתה יכול לבטל אותו בהגדרות. אני ביטלתי אותו לגמרי (מספיק לי חיווי הנורות כדי לדעת שהיא עובדת ו/או מחוברת לענן).

 

לגבי התקלה - אני לא יודע מי ביצע את ההתקנה אבל ראיתי מספיק מקרים בישראלים שהתקנה גרועה גרמה לניתוקים פתאומיים. האם ניסית לחבר את המצלמה ישירות חיבור המצת ברכב עם הכבל שהגיע איתה בקופסה, כדי לבודד את הבעיה ולראות האם היא במצלמה או בסוללה?

במקרה שלי החיווי הקולי דווקא הציל - הרי בלעדיו לא הייתי שם לב שהמצלמה הפסיקה לעבוד. בסה"כ הוא גם לא באמת מפריע.

 

ביררתי קצת לעומק (אכן חיברתי את המצלמה ישירות) ונראה שהבעיה לא במצלמה, אלא בסוללת הגיבוי.

עליתי מול שירות הלקוחות והם ביקשו שאשיב את המוצר לבדיקה, מתכנן לשלוח אליהם השבוע וכמובן שאעדכן כאן בממצאים.

אולי זו תקלה במכשיר ואולי עומס חום, התקנה לקויה או כל דבר אחר.

 

 

לבינתיים, אם מישהו בבאר שבע מכיר מתקין עם קצת יותר נסיון בתחום אשמח לפרטים :)

פורסם

אם תצלם כאן את החיבורים, אני או אחד החברים נוכל לסייע לך להבין מה הבעיה. 

 

הסיכוי שהבעיה באופן ההתקנה גדול יותר מאשר שיש בעיה במוצר, אם כי אף יצרן לא חף מפשע. 

2016 BMW M235i.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 12.10.2024 בשעה 12:17, Tal Barami כתב:

במקרה שלי החיווי הקולי דווקא הציל - הרי בלעדיו לא הייתי שם לב שהמצלמה הפסיקה לעבוד. בסה"כ הוא גם לא באמת מפריע.

 

ביררתי קצת לעומק (אכן חיברתי את המצלמה ישירות) ונראה שהבעיה לא במצלמה, אלא בסוללת הגיבוי.

עליתי מול שירות הלקוחות והם ביקשו שאשיב את המוצר לבדיקה, מתכנן לשלוח אליהם השבוע וכמובן שאעדכן כאן בממצאים.

אולי זו תקלה במכשיר ואולי עומס חום, התקנה לקויה או כל דבר אחר.

 

 

לבינתיים, אם מישהו בבאר שבע מכיר מתקין עם קצת יותר נסיון בתחום אשמח לפרטים :)

אני מעדכן בהקשר הזה שפניתי לשירות והם הסכימו להחליף את המוצר. מכיוון ש-DHL לא שולחים סוללות מהארץ (??) הם הסכימו שהמוצר התקול יישאר אצלי והם שולחים חדש ללא עלות. אני מחכה שיגיע.

 

בתאריך 12.10.2024 בשעה 21:55, Fraysa כתב:

אם תצלם כאן את החיבורים, אני או אחד החברים נוכל לסייע לך להבין מה הבעיה. 

 

הסיכוי שהבעיה באופן ההתקנה גדול יותר מאשר שיש בעיה במוצר, אם כי אף יצרן לא חף מפשע. 

האמת שאני לא מספיק מבין בחיבורים של הרכב כדי לצלם. הוא התקין את הסוללה מתחת למושב הנהג והכבל נכנס אל האזור שמתחת להגה, אבל יש שם פלסטיק שאמורים איכשהו להוציא.

  • אהבתי 1
  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

היי, יש לי אותה מצלמה בדיוק ואני מנסה להפעיל סים של פלאפון ולא מצליח \ מבין איך

אשמח לעזרה?

זה נותן לבחור ספק שירות אבל יש שם מהארץ רק אופציה של 019

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 26.9.2024 בשעה 09:48, Fraysa כתב:

@foREVer94

 

יש מספר גורמים שמייבאים Blackvue לארץ: "בראשית" ו-״המרכז לרכב״. הם מייבאים מספר דגמים, גם ישנים. אם אתה רוצה את אותה המצלמה בדיוק שאני רכשתי, הם לא מייבאים אותה, אך הם מייבאים את הדגם הקודם שלה - BlackVue DR970X-2CH 4K LTE - אני רכשתי את הדגם של ה-Plus שיצא לפני מספר חודשים, שמגיע עם החיישן Stravis 2 החדש של Sony. לא דיל ברייקר, אבל אני העדפתי את הדגם החדש יותר. גם הדגם ללא הפלוס הוא מצוין לכל הדעות.

 

המחירים ששתיהם מציעים עבור הדגם הם בהחלט סבירים, אם תקנה לבד דרך האתר של Blackvue אתה תשלם בערך את אותו הסכום כולל משלוח ומיסים שונים, כך שאולי עדיף לך לרכוש מהם. אני רק אציין שאני מעולם לא רכשתי מהם ולא מכיר אותם.

 

אני בטוח שבמידה ותרכוש מהם, הם ידעו להפנות אותך גם למישהו שיתקין אותה.


בהצלחה.

איך המצלמה? האיכות שלה מבחינת צילום בהשוואה ל Viofo? וזה כולל ה 4G?

פורסם
לפני 17 שעות, IsraCar כתב:

 

עדיין מחכה לסרט.

(*) שצריך להיות באיכות אולטרה היי דפינשין.

(**) גם ב"נייט ויז'ן"

(רק אומר)

 

לצערי הכבל של הסוללה מהמצלמה התחיל לעשות לי בעיות לפני מספר חודשים, וגרם למצלמה לא לעבוד. משום שהייתי עסוק במיליון ואחד דברים אחרים, לא היה לי זמן להתעסק עם זה, אז זנחתי את זה.

לא מזמן, חבר טוב חזר מארה״ב והביא לי כבל חדש. צריך למצוא זמן להתקין אותו ואז אוכל לצלם לך את הסרטון המיוחל. מבטיח.

 

לפני 4 שעות, Liquidator כתב:

איך המצלמה? האיכות שלה מבחינת צילום בהשוואה ל Viofo? וזה כולל ה 4G?

 

שאלה כללית מדי - ״איך המצלמה״ - יש לך פה שרשור שלם שמדבר עליו, ועונה על השאלות שלך. לגבי ה-Viofo, יש סרטוני השוואה ביוטיוב. אני לא מכיר את הדגמים שלהם.

 

  • אהבתי 1

2016 BMW M235i.

פורסם
בתאריך 16.4.2025 בשעה 15:43, Fraysa כתב:

 

לצערי הכבל של הסוללה מהמצלמה התחיל לעשות לי בעיות לפני מספר חודשים, וגרם למצלמה לא לעבוד. משום שהייתי עסוק במיליון ואחד דברים אחרים, לא היה לי זמן להתעסק עם זה, אז זנחתי את זה.

לא מזמן, חבר טוב חזר מארה״ב והביא לי כבל חדש. צריך למצוא זמן להתקין אותו ואז אוכל לצלם לך את הסרטון המיוחל. מבטיח.

 

 

שאלה כללית מדי - ״איך המצלמה״ - יש לך פה שרשור שלם שמדבר עליו, ועונה על השאלות שלך. לגבי ה-Viofo, יש סרטוני השוואה ביוטיוב. אני לא מכיר את הדגמים שלהם.

 

 נראה שהמצלמה החדשה של viofo הכי טובה.

פורסם

יכול להיות, אם איכות זה מה שאתה מחפש. אני לא קניתי את המצלמה בגלל איכות הצילום שלה, אלא בגלל שאר הפרמטרים שציינתי בפוסט הראשון.

2016 BMW M235i.

פורסם (נערך)
לפני 13 שעות, Fraysa כתב:

יכול להיות, אם איכות זה מה שאתה מחפש. אני לא קניתי את המצלמה בגלל איכות הצילום שלה, אלא בגלל שאר הפרמטרים שציינתי בפוסט הראשון.

היא היחידה שיש לה LTE שזה טוב יחסית לצפות מרחוק ברכב.

זה הדגם האחרון שלה ה 970?

עריכה אחרונה על ידי Liquidator
פורסם

@IsraCar לא שכחתי אותך, ואני עומד במילה שלי. חיברתי את המצלמה באופן זמני עם חיבור המצת עד שאחליף את הכבל שנהרס לי ועשיתי מקבץ קטן של צילומים, קצת ביום וקצת בלילה. מקווה שזה יתן לך תחושה כיצד רואים. ייצאתי את הקובץ ברזולוציה של 4K ב-60FPS. אני אישית שמתי לב שהוידאו קצת "מגורען" (grainy - לא סגור איך אומרים את זה בעברית). יש הרבה תלונות ברשת על הדבר הזה, אני מקווה שזה ישתפר עם עדכון תוכנה בהמשך.

 

 

2016 BMW M235i.

פורסם

Looking Good 👍

 

על מסך המחשב שלי, ברזולציית 1080p60 , נראה פשוט מצויין.

(אני מבין שבתור פרפקציוניסט השאיפה שלך לאיכות טלויזיונית, זה כמובן ראוי לכל שבח)

תל אביב בלילה בכלל היה מרשים.

 

עכשיו תוכל להיות תורם ראשי לשירשור-מפלצת סרטונים של הדבילים (;

 

תודה.

פורסם

אני חושב שביחס למחיר של המצלמה וביחס לעובדה שהיא הכי יקרה בשוק מצלמות הרכב, אני מצפה לאיכות מושלמת ללא פשרות. אני רואה את המתחרים שעולים שליש ובעיניים שלי האיכות שלהם יותר טובה. עם זאת, אגיד מה שאמרתי גם ל- @Liquidator, שהסיבה שרכשתי את המצלמה הזו היא לא איכות הצילום שלה. כשהתלבטתי אם לקנות אותה, ראיתי שיש לה את כל הבעיות האלה (שאגב, בדגמים קודמים לא היו) אבל הנחתי שזה ישתפר עם הזמן.

 

אבל אין ספק שלמשתמש הממוצע (ואולי גם לי) האיכות הזו מספיקה, פשוט ציפיתי לקצת יותר בטווח המחירים האלה.

  • מעניין 1

2016 BMW M235i.

פורסם

קודם כל תודה על שירותך במילואים,  אין אימוג'י מצדיע אז קבל מחיאות כפיים 👏👏👏

זכית בsub נוסף בערוץ שלך והאיכות של המצלמה נראה טוב.

מה שכן שמתי לב שיש תופעת fish eye קטנה כשאתה נוסע על האיילון ורואים את עזריאלי ברקע.

 

  • אהבתי 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...