Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5877 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

ראיתי בעיתון מודעה של אוטו דיפו עם מבצע על סט חיישני רוורס ב-100 ש"ח כולל התקנה.

אפשר גם לראות את זה בעמוד הראשי של האתר שלהם.

 

יש מצב שזה שווה משהו כי 100 ש"ח מריח לי קצת פישי...

פורסם

מה שנראה לי שההתקנה חייבת להיות בסניף ועליה תשלם את ההפרש כדי שזה לא יהיה "פישי"

שים לב שעל מבצע המצבר כתוב התקנה חינם ועל החיישנים כתוב עם כוכבית *התקנה בסניף

 

תבדוק איתם טלפונית ותעדן...

:-D אוטו זה כמו חומוס. קונים אותו מאהבה או לא קונים בכלל :-D

פורסם

ו-100 ש"ח לסט לא כולל התקנה זה מחיר זול אך לא בגדר המכשיר ?

כי גיששתי קצת במקומות אחרים ועל דברים שלכאורה הם נורמליים אבל לא יותר מדי מוגזמים התחילו איתי מעלויות של 100 של 400 ש"ח וצפונה.

פורסם

אם ניתן לרכוש את זה ב-99 ש"ח ואין חובת התקנה אצלם, זה מחיר טוב אפילו בהשוואה ל- eBay ...

:-D אוטו זה כמו חומוס. קונים אותו מאהבה או לא קונים בכלל :-D

פורסם

החיישנים הם ללא ספק שילשול סיני וההתקנה הזולה בידי מתקיני אוטו-דיפו שבקושי מרכיבים מגב כמו שצריך תראה כאילו ילדה בת 6 עשתה את העבודה - חוסר סימטריה בולט (במקרה הטוב)

כבר חתמתי...

פורסם

כשמדובר בלחורר את הפגוש - לא הייתי סומך על איזה ילד של אוטודיפו...:roll:

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

אני רכשתי חיישני רוורס באוטודיפו ב150 ש"ח במבצע הקודם. שאלתי כמה עולה התקנה אמרו לי 250 ש"ח. צחקתי והלכתי. למתקין שאני מכיר שם לי אותם ב100 ש"ח.

Peugeot Partner-II 2005 2.0HDI

  • 10 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

בלי קשר לעלות איך ההתקנה? הם שמים מאחורה חיישנים, אבל מה עושים עם צבע הפגוש ( אצלי הפגוש בצבע הרכב?)

 

בנוסף מישהו יודע אם זה לא פוגע באחריות?

(אגב בחברה רוצים כמעט 2000 ש"ח על זה ...)

פורסם

חיישני רוורס מהתקנה מקומית מעוררים בי חלחלה. לצערי מותקנים לי כאלה ברכב, לשמחתי לא הרסו כלום (כנראה).

 

מי שמחפש בכל זאת : במחיר הזה שווה לקחת סט , אחר כך לחשוב מה לעשות איתו.

 

אגב,מתקין נורמלי בודק מה קוד הצבע של הרכב ודואג שהחיישנים ייצבעו בצבע הרכב.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אני לא יודע, מה כבר אפשר להרוס ברכב עם חיישני רוורס (במידה ומתקינים אותם אצל מתקין מקצועי שלא הורס פלסטיקים בהעברת חוטים).

רק מתחברים לחוט מתח של רוורס.

אם אתה לא מקבל אותם במתנה במועד רכישת הרכב, אני לא רואה שום סיבה לשלם 2000 ש"ח.

אני שילמתי 400 ש"ח (עם צג מרחק +שמאל\ימין, צבעו את החיישנים בצבע התמבון ) - עובד מצויין.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...