Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8188 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברה מישהו יכול לסביר לי למה מוצעות פה מכוניות הרבה מעל מה שהבחור ביקש??

 

פיאט קופה, פיאט פונטו HGT

306 GTI

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
חברה מישהו יכול לסביר לי למה מוצעות פה מכוניות הרבה מעל מה שהבחור ביקש??

 

פיאט קופה, פיאט פונטו HGT

306 GTI

 

חבר שלי מחפש אוטו

התקציב שלו הוא 60-65 אלף שקל.

 

פג'ו 306GTI: החל מ57 אלף שקל (שנת 97')

פיאט קופה שנת 96': 68 אלף שקל (אמנם יקרה יותר, אבל הבדל קטן)

 

הHGT באמת יקרה יותר, עולה מ 72 אלף.

פג'ו 206 1.4 שנת 99

 

 

אל תדחה למחר, את מה שאפשר לדחות למחרתיים.

פורסם
תקשיב, אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה .

בשביל לנהוג מהר צריך לשרוף הרבה דלק .

 

 

שחושבים על זה אפשר גם 106 GTI אפילו מ 99 , אבל אל תצפה לצריכת דלק של יונדאי אטוס.

 

אני מסכים איתך אם היה לי 65K הדבר האחרון שהייתי חושב עליו זה דלק בטח אם אני הולך על משהו ספורטיבי אבל כמו שאמרתי זה לא בשבילי וזה מה שחבר שלי ביקש, זה מה שהוא מחפש, אלה הדרישות שלו אז אל תחפשו לראות איפה הוא לדעתכם דפוק בקטע הזה כי הוא לא פה להסביר את הדרישות שלו במקום זה תמשיכו לזרוק הצעות... בנתיים שמעתי כמה מעניינות שזה הHGT ה306 GTI ה106 GTI בהחלט גם מתקבלת על הדעת למרות שיהיה כמעט בלתי אפשרי למצוא אבל יותר אפשרי מה306... פיאט קופה, יודאי קופה וכו... לא עומדות בדרישה ל3 דלתות, הוא רוצה אוטו קטן ומצומצם סטייל הפולו 16V שהייתה לו לא משהו ארוך. בקיצור להמשיך לזרוק הצעות כי בין כל התלונות :) מדי פעם זורקים פה משהו נחמד שלא חשבנו עליו אז קיפ איט אפ.

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

פורסם

טיגרה שנת 99/00 ?

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
טיגרה שנת 99/00 ?

 

לפי מיטב הבנתי לטיגרה, חוץ מהעובדה שיש לה שני מקומות ועיצוב ספורטיבי, אין שום כח ושום יומרות ספורטיביות מיוחדות... אוטו 1600 רגיל... אם אני טועה תקנו אותי.

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

פורסם

יש גם מנוע 1400 אבל המחיר גבוהה והאוטו שוב חסר ביצועים!

 

 

 

תום

"its one of the most magical letters in the world of performance automobiles, its the latter M, and with combinning with the number 3 causes uncontrollable envy hatred and despair for those who will never experience the view from the cockpit." Web Riders Shoot Out

פורסם
נשמע כאילו יש לו את הרכב המתאים,

אני לא הייתי נכנס להרפתקאות רק בגלל כוח בקו ישר , שאי אפשר לדעת כמה כבר הוא יעשה את ההבדל....

 

מהי סיבת המכירה?

 

אבא קיבל כמה מאות אלפי שקלים, והם לא כ"כ מרוצים מהאוטו הוא עושה הרבה בעיות... אבל באמת חשבנו על 16V יותר חדשה כי בתכלס זה אחלה אוטו אבל הוא מעדיף אם כבר יש תקציב להביא אותה במשהו קצת יותר קרבי וגם לשם הגיוון.

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

פורסם

אם אתה רוצה,יש לי חבר שכרגע מוכר פולו gti,שלפי הדרישות של החבר שלך היא כנראה הדבר שהוא מחפש..

דבר איתו ואם הוא יהיה מעוניין בפרטים ,צור קשר בפרטי.

simsnow

פורסם

לא טורבו חזק בקו ישר (עד כמה שאפשר בלי טורבו)

ו3 דלתות?

הונדה? סיויק האצבק 1600 ידנית... קשה למצוא אבל יש לך אמינות... יופי...כח(יחסית)

ויחסית אפילו די חסכונית...

השאלה אם יש כאלה למכירה בשנתונים האלה...

אופס טעות שלי .... יש רק 1400 בשנתונים האלה..

אחי זה 96 סוסים בכל זאת... מספיק חזק?

אם לא אז שילך על הפונטו HGT.... רכב מעולה ואפילו יאחוז טוב עם הנמכה ...

ויופי..

אין מה לדבר...

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

פורסם
לא טורבו חזק בקו ישר (עד כמה שאפשר בלי טורבו)

ו3 דלתות?

הונדה? סיויק האצבק 1600 ידנית... קשה למצוא אבל יש לך אמינות... יופי...כח(יחסית)

ויחסית אפילו די חסכונית...

השאלה אם יש כאלה למכירה בשנתונים האלה...

אופס טעות שלי .... יש רק 1400 בשנתונים האלה..

אחי זה 96 סוסים בכל זאת... מספיק חזק?

אם לא אז שילך על הפונטו HGT.... רכב מעולה ואפילו יאחוז טוב עם הנמכה ...

ויופי..

אין מה לדבר...

 

לי יש הונדה הצ'בק 98, אחלה אוטו שבעולם אני מת עליה שתחיה :) אבל היא לא ספורטיבית ולא חזקה, בטח לא במידה שחבר שלי רוצה בכסף הזה... פונטו HGT זה אפשרות שכבר נאמרה אבל בכסף הזה בטח שהוא לא יקנה הונדה הצ'בק אם הוא מחפש כח, תחשוב על זה הוא יכול לקנות איביזה GTI, פולו GTI, לא חסר דברים חזקים, רק חשבתי אולי פה יתנו רעיונות מקוריים שחמקו מאיתנו.

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

×
×
  • תוכן חדש...