Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7131 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלוווווווווום לכולכם!

 

בעתיד הקרוב אני מתכוון להוסיף עוד מגבר שני ערוצים לרכב שלי לצורך הגברה טרי-אמפינג של שלושה חלקים מקדימה (אי אפשר ממש לקרוא לזה סט)

 

עכשיו - החששות שלי הן שהאלטרנטור שלי יקרוס משום שהאלטנרטור המקורי של טויוטה קורולה 96 לדעת החשמלאים במוסך המקורי של הטויוטה מוציא 70 אמפר ולא מעבר לזה.

 

כרגע הרכב עובד עם שני מגברים וקרוס בלי יותר מידי בעיות אבל הוספת המגבר השלישי מטרידה אותי.

 

אני שוקל את האפשרות של החלפת האורות הראשיים לקסנונים ובכך לחסוך את הזרם שצריך להפנות לאורות הדרך משום שמדובר בתאורת גז שצורכת זרם מאוד נמוך.

 

השאלות שלי הן אלו:

 

א. מישהו יודע באמת כמה מוציא אלטרנטור מקורי של טויוטה קורולה 96?

ב. מה המחיר הכי זול להתקנת תאורה שכזו?

ג. מה יהיה שדרוג האלטרנטור הכי זול שאני יכול לבצע?

ד. האם כדאי להתקין מד טעינה?

ה. האם כדאי להסתכן בלהתקין את המגבר קודם ורק אח"כ לברר אם האלטרנטור עומד בעומס?

ו. כמה אמפר נורות H4 באמת צורכות בד"כ כלל? - אני משתמש בנורות לבנות.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני מכיר אנשים עם 3 מגברים ברכב, 2 של 2 ערוצים ומונו, ואין להם שום בעיה.

ד"א - לא בוצע שדרוג 3 הגדולים, או שדרוג אלטרנטור.

 

אני מציע לך קודם כל לבצע את ההתקנה של המגבר ואז לראות אם יש בעיות, נפילות מתח וכו'.

 

זה זהה להתקנת קבל - אנשים קונים קבל - עפילו שאין להם בעיות חשמל ברכב - כי זה יפה :).

 

בברכה.

בוריס.

פורסם

יש לי היינס של הטויוטה שלך בבית, אני אוכל לבדוק לך כמה האלטרנטור הוציא בימיו הטובים.

לגבי שדרוג אלטרנטור - מומלץ ביותר. אם לקטנה שלי דני זומרשטיין הצליח להכניס 90 אמפר, אני בטוח שלשלך אפשר דומה אם לא יותר.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

תודה - זה גם מה שטענו במוסך של טויוטה - שאולי יצליחו לשפר אותו לסביבות ה85 עד 90 אמפר

אני אשאל אותם כמה זה עולה - גם ככה בטיפול הקרוב אני מחליף לה את רצועת הטיימינג - מגיע לה קצת פינוק!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

שלום לך ,

 

1- האלטרנטור אמור להוציא עד 75 אמפר. (המצבר הוא 65 א"ש אם אתה כבר רוצה לדעת)

2- הייתי ממליץ לך לבצע בדיקת חשמל וטעינה של המצבר לפני לקיחת ההחלטה .

משמע לך למכון שמתמחה בחשמל לרכב ובזמן שהרכב עובד עם כל הצרכנים יחד (משמע - מזגן , אורות גבוהים , איתותים וכל דבר שאפשר להפעיל יחד) תפעיל את המערכת עם מוסיקה שגורמת לסאב לעבוד חזק ושיבצעו לך בדיקה איך המצבר נטען והאם יש צורך בחיזוקים.

3- בהנחה והחלטת לבצע חיזוק לאלטרנטור יש מספיק מקצוענים שיעזרו לך , הייתי שוקל להחליף מצבר ולבצע את שלושת הגדולים על הדרך (אם זה עדיין לא בוצע).

 

תומר.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

תודה!

 

אם אני משדרג אלטרנטור אני גם משדרג את שלושת הגדולים בלי לחשוב בכלל - לגבי המצבר, אני לא מאלה ששומעים כשהרכב לא מותנע ככה שזה פחות מדאיג אותי.

 

אני חושב שבטיפול הקרוב אני אעשה את בדיקת העומס במוסך של טויוטה עצמם - יש להם מחלקת חשמל.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

המצלצה ראשונה שלי זה לבצע את השידרוג של 3 הגדולים, פעולה פשוטה וזולה ויחסית קלה מאוד, קסנונים מאיכות בינונית ומעלה עולים לרוב יותר מ 1000 שקל, לכן אם צריכת הזרם של האורות זה מה שמטריד אותך אז במחיר של קסנונים אתה יכול לקבל אלטרנטור משודרג ל 140 אמפר + מצבר חדש

פורסם

הבנתי אותך - כלומר לא מדובר כאן בתאורה שעולה 800 שקל אלא יותר...

 

אני יותר מהטיפוסים שחיים בטענה שif it's aint broken don't fix it ובגלל זה לא עשיתי את השדרוג עדיין - אם כי זה נראה לי מתבקש לקראת התוספת הבאה.

 

גם ככה הטיפול הוא כנראה כבר בשבוע הבא.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

כן קסנונים זה לא עסק זול וגם צריך לדעת איפה להרכיב אותם ואיך אחרת יכולות להיות הרבה בעיות עם זה, בנוגע לשידרוג זה לא יכול להזיק אף פעם רק להוסיף במיוחד ברכב שהוא יחסית ישן והחיווט בו ישן שלא תוכנן לעמוד בעומסים כאלה

פורסם

אני לא חושב שאף רכב מתוכנן במקור לספק מתח למערכת שלא תבייש בית קולנוע מצוי.

בכלל לא הגזמתי - לאאאאאא :lol:

 

השיפור של האלטרנטור זה תירוץ מצויין גם לשפר קצת את החוטים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אלטרנטור ממוצע מוציא בין 65 ל75 אמפר - שזה לא בדיוק מי יודייע מה למערכת הגברה רצינית.

 

לכן ניתן להחליף (לשדרג) לאלטרנטור עם מוצא גבוה יותר

 

יש אפילו אלטרנטורים שמוציאים 195 אמפר וגם יותר

 

לרוב השדרוג הוא לאלטרנטור שמוציא בין 90 ל120 אמפר.

 

וגם ניתן "לשפץ" אלטרנטור של 70 אמפר כך שיוציא קצת יותר ע"י הוספת ליפופים לסליל שלו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

ע"י הוספת ליפופים אתה גורם להצטברות יותרחום

וחשוב לשפר גם את המניפה

בכל מקרה , אלטרנטור חדש [גם בטרייד] יהיה שווה את המאמץ

 

בקשר ל "יש אפילו אלט.." יש גם שמוציאים 300 , וקיטים מיוחדים שמאחדים שניים של 300

כמו שאומרים , dual 300 , אבל זה רק לאמריקאיות. [אסקלייד , נביגייטור וכו'.]

 

מנורות H4 רגילות צורכות 55 וואט לאחת , כלומר 110 שניהם.

קסנון , אחרי ההדלקה הראשונית , צורך 35 וואט לאחת. כלומר 70 שניהם

לא יודע כמה זה יעזור לך.

 

שדרוג אלטרנטור הכי זול הוא החלפת האלטרנטור הקיים בטרייד תמורת האלטרנטור החדש.

 

קודם תעשה את שלושת הגדולים , אחר כך תרכיב את המגבר

תראה איך זה עובד

ואז תראה אם צריך להחליף אלט'.

 

מקסימום תיסע עם אורות כבויים ובלי חימום בלילה

בוווהווו ביג דיל:)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
ע"י הוספת ליפופים אתה גורם להצטברות יותרחום

וחשוב לשפר גם את המניפה

בכל מקרה , אלטרנטור חדש [גם בטרייד] יהיה שווה את המאמץ

 

בקשר ל "יש אפילו אלט.." יש גם שמוציאים 300 , וקיטים מיוחדים שמאחדים שניים של 300

כמו שאומרים , dual 300 , אבל זה רק לאמריקאיות. [אסקלייד , נביגייטור וכו'.]

 

מנורות H4 רגילות צורכות 55 וואט לאחת , כלומר 110 שניהם.

קסנון , אחרי ההדלקה הראשונית , צורך 35 וואט לאחת. כלומר 70 שניהם

לא יודע כמה זה יעזור לך.

 

שדרוג אלטרנטור הכי זול הוא החלפת האלטרנטור הקיים בטרייד תמורת האלטרנטור החדש.

 

קודם תעשה את שלושת הגדולים , אחר כך תרכיב את המגבר

תראה איך זה עובד

ואז תראה אם צריך להחליף אלט'.

 

מקסימום תיסע עם אורות כבויים ובלי חימום בלילה

בוווהווו ביג דיל:)

 

אפרופו - ה55 וואט וה35 וואט - זה לא צריכת הזרם של המנורה - זה הספק החום שהן מייצרות - אין לזה קשר לאמפראג' במקרה הזה.

ההפעלה של הקסנונים היא מאוד חסכונית מבחינת זרם - זה שהקסנונים מפיקים תאורה בעוצמה ובחום של 35 וואט זה כבר עניין אחר.

 

ועזוב אותך לנסוע בלי אורות אבל מה יהיה בקיץ? לא יהיה לי חימום!

 

והכי נורא זה אם אני אתקין בסוף קסנונים ויהיו לי הבהובי אורות שימשכו חתולים לגריל הקדמי והם יהרסו לי את הסמל של הטויוטה!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אם יהיו לך הבהובי אורות עם נורות קסנון תגיד תודה אם מסוק לא יתבלבל ויחשוב שאתה משמש כמנחת ;)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

×
×
  • תוכן חדש...