Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סעפת סדוקה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7574 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום הרכב (לנטרה 96) נכנס לטיפול והמוסכניק אמר שיש לי סעפת פליטה סדוקה. כרגע אני לא מחליף אותה אבל רציתי לדעת אם יש משהו אחר שאפשר לעשות כמו למצוא איזה אפוקסי שעמיד בחום גבוה שאיתו אני יוכל לאטום את הסדק או כל פתרון אחר שיחסוך לי את ה600-700 שקל של ההחלפה.

הבנתי מהמוסכניק שזה לא כזה סיפור לנסוע עם סעפת סדוקה חוץ מהרעש שזה עושה ואולי בעיות בטסט. יש אמת בדברים אלו?

 

כל הערה והארה תתקבל בברכה.

פורסם

אם יש לך חיישן למדה יתכן ותהיה שגיאה בקריאה ועקב כך לא תתאפשר תערובת נכונה.

 

בנוסף - גזי הפליטה יכנסו לך לרכב.

לא נעים ובחורף עם חלונות סגורים עלול להרוג.

 

תעשה את השיקול שלך.

פורסם

קרה גם לגיסי. לפני שנה בערך המוסכניק שלו התעקש שהסעפת סדוקה, והציע החלפה בסכום גבוה בהרבה מזה שציינת כאן. אם אני זוכר נכון, דובר בכמה אלפים. הוא החליט להתעלם. עד כה הרכב נוסע בדיוק כמו קודם, והוא לא חש בכל בעיה שהיא.



פורסם

אני מכפר סבא והטיפול הוא במוסך מורשה יונדאי (טיפול ראשון מאז הקניה). האמת המחיר גם הפתיע את המוסכניק שטען שלפני איזה חודש היה צריך להחליף ברכב אחר את הסעפת והמחיר היה גבוה באלף שקל. ברור לי שאני לא יכול להתעלם לגמרי מהעני בגלל זה רציתי לברר אם יש דרך לאטום את החלק או שאני חייב להחליף את כל החלק. החלפה של הסעפת בחדשה כנראה לא תתבצע עכשיו בכל מקרה עקב השארה של 2000+ שקל במוסך על טיפול כולל של הבלמים (היה נראה הגיוני לבעלים הקודמים לרתך אום שלא נסגר טוב) ברכב.

פורסם

ד"א המנוע אכן נשמע לי יותר רועש ממה שהיה שקניתי אותו (חצי שנה) וזאת היתה אחת הסיבות שהרכב הוכנס לטיפול.

פורסם
יש מקרים שניתן לתקן סעפת

אני לא בטוח לגבי שלך ספציפית אבל שווה לך לבדוק עם גיא סרדין

מה הוא ידרוש בשביל התיקון

 

 

קח בחשבון שגם התיקון הוא זמני והסדקים חוזרים

ניתן לרתך יציקה, פשוט צריך לחמם את הברזל ולרתך כשהברזל חם ולקרר אותו בהדרגה.

קו---------------------------------------

פורסם

בכל מקרה לא הייתי מתרוצץ. אבל להלחים זה בדיוק מה שרציתי לעשות וולכן שאלתי עם מה לעשות את זה הרי זה לא להלחים את זה עם רתחת ואלקטרודות אלא עם איזשהו חומר מילוי שעמיד בחום שאני מנסה לברר על משהו מומלץ.

פורסם

**נערך הפונט הצבעוני**

לא! זה להלחים. קודחים חור בקצה הסדק מכול צד, עושים פאזה ומרתכים עם אלקטדורת יציקה או מלחימים. בעל מקצוע ידע מה לעשות. שו חומר פלסטי לא יעשה העבודה כמו שצריך.

פורסם

כוונת ירחמיאל שצריך להלחים עם הציוד שיש למסגרים (מישהו שיודע להתעסק עם מתכת, ולא לנסות לאטום עם חומרים פלסטיים כגון סיליקונים למינהם) זה לא יעזור

 

נ.ב. אין פתרונות קסם, אולי בגלל הסעפת המנוע יותר רועש

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם

גם במיצובישי לנסר 93 (קרבורטור) יש סדק בסעפת

 

ביררתי לגבי סעפת יד שנייה תקינה לחלוטין זה עולה לי 450 שקל+150 עבודה...

 

עכשיו גם אחד המוסכניקים שבאתי אליו אמר לי שזה אוכל לי יותר דלק(:roll: ) שהסעפת סדוקה...

 

זה נכון?

פורסם

מניסיון אישי חבל"ז לחשוב על הלחמת סעפת!

שום בעל מקצוע לא ירתך לך סעפת כשהיא מורכבת במנוע, ולכן תיהיה חייב לפרק אותה מההמנוע ולהרכיב שוב, עלות פרוק וההרכבה, תשתווה למחיר למחיר סעפת , המחיר שהוצע לך על סעפת , הוא בוודאי מחיר של סעפת מפירוק, משום שלמיצובשי לנסר משנות התשעים דורשים 500 שקל רק על הסעפת בלי עבודה!

לדעתי לך על החלפת סעפת!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

לחבר שלי היתה אותה בעיה בלנטרה שלו שנת 96 , לא היתה ברירה אלה להחליף אותה כי אין אפשרות לרתך את החלק בפנימי שלה כי אין גישה, זו סעפת יצוקה עם 4 יציאות,

אני גם אמרתי לו בהתחלה שלא יחליף אלא ירתך, אבל שהוא הראה לי אותה הבנתי שבאמת אי אפשר לרתך, כי אני מבין קצת בריתוך, במידה ותימצא מישהוא שכן ירתך אותה ויבטיח שהוא יצליח, אז היא לא תחזיק הרבה זמן מעמד והיא תיסדק שוב, ואז תצטרך לשלם שוב על פרוק והרכבה, שזה לא כדאי,

תחשוב על זה.

 

אופיר

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

בהמשך למה שכבר הוצע מקודם.

אתמול היה לי זמן אז פתחתי את המכסה חום של הסעפת והפלא ופלא הסעפת כבר רותכה פעם בשתי מקומות ויש שוב סימני סדקים לי הריתוכים הקודמים.

אני בכל זאת חושב לנסות לרתך לפחות מה שאפשר בלי לפרק את הסעפת (יש בעלי מקצוע בריתוך במשפחה). השאלה שלי היא אם אלקטרודות רגילות מספיקות או שצריך אלקטרודות מיוחדות לסוג חומר/טמפרטורה של הסעפת.

אני יודע שזה פתרון זמני לגמרי אבל כרגע זה מה שהכיס מאפשר.

×
×
  • תוכן חדש...