Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הגדלת המכס ל 150$ ביבוא אישי


פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

 

לפני 35 דקות, hans כתב:

יש איזו קטגוריה של מוצרים שהיא באזור ה-100-120 דולר מהסוג של ״תחזיקו אותי״

That'S Disgusting Where GIF - That's Disgusting Where - Discover & Share  GIFs

עריכה אחרונה על ידי ברווז
  • מצחיק 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
בתאריך 27.12.2025 בשעה 23:32, גולדן191 כתב:

על ראוטרים של WIFI 7 יש ביקורות של ישראלים שנתקע להם במשרד התקשורת לא מעט

אנשים מזמינים מוצרי אלחוט (כולל ראוטרים) מבלי לדעת כי מעבר למגבלת המחיר יש גם צורך באישור של משרד התקשורת.

אח"כ הם מתלוננים כאשר זה לא עובר במכס.

הבעיה היא שגם המוכרים/ היצרנים לא תמיד מספקים את המידע שנדרש בשביל להוציא אישור ממשרד התקשורת (למשל, שאלתי את התמיכה הטכנית של VIOFO, באיזה תדרים (ביחידות הרץ) מצלמה ספציפית משדרת ב-WIFI-> ענו לי בתדר 2.4G + 5G)

פורסם

זה מתקדר לשרשור מיקור החוץ - אתה חושב שאותו ראש קטן באמת יבדוק.

 

אני מניח שאילו היית קצת מדייק את הפנייה ושואל על ערוצים (channels) היית מקבל את הרשימה, וקל מאוד לתרגם מספר ערוץ לתדר (אולי אפילו בעזרת ויקיפדיה), או שהיית שולח את הרשימה למשרד התקשורת, הם מכירים את זה היטב. הנקודה שלי היא שצריך לדעת מה לשאול.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
בתאריך 9.1.2026 בשעה 10:09, sperial כתב:

אני מניח שאילו היית קצת מדייק את הפנייה ושואל על ערוצים (channels) היית מקבל את הרשימה,

לא הכרתי את הנושא של ערוצים לפני כן...

בתיאום מעולה, היום קיבלתי תשובה מתמיכה של DDPAI כי המצלמה שלהם משדרת ב-5GHZ (כאשר ביקשתי לדעת תדר שידור ביחידות הרץ).

אז לקחתי את הרעיון שלך, וכעת שלחתי להם הודעה חדשה עם התייחסות לערוצים. נראה מה תהיה התגובה כעת.

פורסם

עשיתי היום הזמנה מאמזון, כל המוצרים עם משלוח חינם.

שמתי לב שכאשר הסל שלי עולה על 100$ מתווסף לי סכום קבוע של 6$ תחת הכותרת import charge. פעם ראשונה שאני נתקל מזה. במה מדובר? 

ההסבר באמזון מאוד לקוני וכללי

יום טוב גם לך

פורסם
לפני 4 דקות, Igalz כתב:

פעם ראשונה שאני נתקל מזה. במה מדובר? 

אתה אמור לעלות מול אמזון שוב פעם שבועיים אחרי הרכישה ולבקש אותם חזרה

הם לא עדכנו שאין מיסים כלל עד 150$, המערכת חושבת שיש מס מחשב מסוים

פורסם
לפני 22 דקות, גולדן191 כתב:

אתה אמור לעלות מול אמזון שוב פעם שבועיים אחרי הרכישה ולבקש אותם חזרה

הם לא עדכנו שאין מיסים כלל עד 150$, המערכת חושבת שיש מס מחשב מסוים

אני לא חושב שזה היה מס שמוכר לנו כי זה היה סכום קבוע ולא אחוז מהסל קניות.

בסעיף מיסים הופיע 0.

כאשר היה לי בסל סך של 90 ומשהו דולר גם התוספת הזו לא הופיעה. כך שאמזון מעודכנים היטב במיסוי פה..

יום טוב גם לך

פורסם
לפני 1 דקה, Igalz כתב:

אני לא חושב שזה היה מס שמוכר לנו כי זה היה סכום קבוע ולא אחוז מהסל קניות.

בסעיף מיסים הופיע 0.

כאשר היה לי בסל סך של 90 ומשהו דולר גם התוספת הזו לא הופיעה. כך שאמזון מעודכנים היטב במיסוי פה..

מסתבר שמעל 100$ תמיד היו מיסי מחשב. פשוט לא היה לנו אכפת כי בדרך כלל לא עברנו 75$. ואם עברנו, היה לנו ברור שייתכן ונשלם יותר מ 17% או 18%.

פורסם
לפני 43 דקות, Igalz כתב:

עשיתי היום הזמנה מאמזון, כל המוצרים עם משלוח חינם.

שמתי לב שכאשר הסל שלי עולה על 100$ מתווסף לי סכום קבוע של 6$ תחת הכותרת import charge. פעם ראשונה שאני נתקל מזה. במה מדובר? 

ההסבר באמזון מאוד לקוני וכללי

מדובר בעמלת מחשב שהיתה במכס מעל 100 דולר, כמו שכתבר כתבתי בעבר בשרשור הזה. 

  • אהבתי 1

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

פורסם (נערך)
לפני 15 שעות, גולדן191 כתב:

אתה אמור לעלות מול אמזון שוב פעם שבועיים אחרי הרכישה ולבקש אותם חזרה

הם לא עדכנו שאין מיסים כלל עד 150$, המערכת חושבת שיש מס מחשב מסוים

לעלות מולם בשביל 20שקל? בשביל מה?

אם מה שקניתי הגיע והפער מול הארץ משמעותי,מוכן לספוג את ה6דולר האלה בשמחה.

שיהיה לאמזון בכיף.

חוצמזה תמיד היתה תופעה במשך שנים של כל מיני אנשים שקנו דברים יקרים (פחות ויותר) שכללו תשלום מיסים,שלמו,קיבלו הכל טוב

וכמה זמן אחרי זה (לפעמים כמה חודשים) אמזון (ארה"ב) זיכו אותם לבד כי גבו יותר מדי מיסים (בכל זאת מחשב מחשב את זה,לא בנאדם שמקיש ידנית)

עריכה אחרונה על ידי ezuf
  • רעיון טוב! 1

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
בתאריך 9.1.2026 בשעה 10:09, sperial כתב:

אני מניח שאילו היית קצת מדייק את הפנייה ושואל על ערוצים (channels) היית מקבל את הרשימה

חוזר לעדכן -> בבקשה לקבל מס' ערוץ, אכן קיבלתי תשובה עניינית.

תודה :-) 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 4 שעות, ezuf כתב:

חוצמזה תמיד היתה תופעה במשך שנים של כל מיני אנשים שקנו דברים יקרים (פחות ויותר) שכללו תשלום מיסים,שלמו,קיבלו הכל טוב

וכמה זמן אחרי זה (לפעמים כמה חודשים) אמזון (ארה"ב) זיכו אותם לבד כי גבו יותר מדי מיסים (בכל זאת מחשב מחשב את זה,לא בנאדם שמקיש ידנית)

בול! אין מה למהר, הם יחזירו בעצמם לבד גביית-יתר כמו שעשו עד עכשיו.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
בתאריך 8.1.2026 בשעה 12:12, hans כתב:

אני כבר התחלתי ״לחגוג״. הצילו שמישהו יעצור אותי... יש איזו קטגוריה של מוצרים

אם יש לך המלצות - אשמח לשמוע. 

 

 

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם (נערך)

אתה בטוח שאתה רוצה המלצות לסינתיסייזרים אנלוגיים למחצה? מדובר בתת-נישה של תת-ז׳אנר 😁

עריכה אחרונה על ידי hans
  • אהבתי 2
  • מצחיק 3

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 20 שעות, Igalz כתב:

עשיתי היום הזמנה מאמזון, כל המוצרים עם משלוח חינם.

שמתי לב שכאשר הסל שלי עולה על 100$ מתווסף לי סכום קבוע של 6$ תחת הכותרת import charge. פעם ראשונה שאני נתקל מזה. במה מדובר? 

ההסבר באמזון מאוד לקוני וכללי

 

איך אתה משלם באמזון, בשקלים או בדולרים? אם משלמים בשקלים, הם לוקחים כבר כמה חודשים סוג של ביטוח שער, כך שבמקרה של החזר תקבל בדיוק את אותו הסכום בשקלים. אם אתה משלם בדולרים, הם לא גובים ממך שום דבר נוסף.

×
×
  • תוכן חדש...