Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הגדלת המכס ל 150$ ביבוא אישי


פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 42 דקות, mikyl כתב:

 

איך אתה משלם באמזון, בשקלים או בדולרים? אם משלמים בשקלים, הם לוקחים כבר כמה חודשים סוג של ביטוח שער, כך שבמקרה של החזר תקבל בדיוק את אותו הסכום בשקלים. אם אתה משלם בדולרים, הם לא גובים ממך שום דבר נוסף.

הם כן

5.97$ 

ראיתי את זה

לא הזמנתי בסוף כי לא כזה הייתי צריך את המוצר, אבל זה קיים

פורסם
לפני שעה, hans כתב:

אתה בטוח שאתה רוצה המלצות לסינתיסייזרים אנלוגיים למחצה? מדובר בתת-נישה של תת-ז׳אנר 😁

לא..תודה. לצערי מוזיקאי אני לא. 

You can't teach an old dog new tricks.

 

באופן כללי, ואנחנו לא מכירים, נראה לי שיש מה לסמוך על המלצות שלך.

 

אני מנסה קצת לצמצם את הקניות.. אבל כן קניתי באמאזון גרמניה אי אילו מטענים ניידים לפלאפון של Anker. 

 

ותכלס כלי עבודה סתם שיהיו בבית.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
לפני שעה, mikyl כתב:

 

איך אתה משלם באמזון, בשקלים או בדולרים? אם משלמים בשקלים, הם לוקחים כבר כמה חודשים סוג של ביטוח שער, כך שבמקרה של החזר תקבל בדיוק את אותו הסכום בשקלים. אם אתה משלם בדולרים, הם לא גובים ממך שום דבר נוסף.

דולרים, תמיד דולרים.

יום טוב גם לך

פורסם

תמיד משלמים במטבע הבית של החנות. גם בחו״ל תמיד לבקש לחייב במטבע המקומי. אחרת מקבלים שער המרה יקר.

הבעיה היא שי אתרים שלא מאפשרים זאת. מבחינתי הבולט הוא עליאקספרס, ועדיין לא מצאתי מעקף.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני משלם בפייפאל והוא מחייב בשקלים בלי לתת לי אופציה לשנות.

 

אני לא מתרגש כי סך הקניות שלי בעליאקספרס מסתכם בכמה מאות שקלים בשנה, אז אבסולוטית ההפסד הוא שקלים בודדים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 16 דקות, sperial כתב:

תמיד משלמים במטבע הבית של החנות. גם בחו״ל תמיד לבקש לחייב במטבע המקומי. אחרת מקבלים שער המרה יקר.

הבעיה היא שי אתרים שלא מאפשרים זאת. מבחינתי הבולט הוא עליאקספרס, ועדיין לא מצאתי מעקף.

אני תמיד משלם בעליאקספרס בדולרים. משלם עם כרטיס אשראי.

עכשיו כשאני חושב על זה, אולי צריך לשלם ביואן סיני.. 

יום טוב גם לך

פורסם

במשך כמה שנים עלי הציג לי מחירים בכל מיני מטבעות, אבל בעיקר בדולר אוסטרלי. בחודשים האחרונים בשקלים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אתה חושב שלא ניסיתי? הוא מתעקש.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 8 שעות, גולדן191 כתב:

הקבלה מפייפל במייל שלך, כתוב מחיר בדולרים או בשקלים? אצלי בדולרים

בשקלים.

אבל נתת לי עכשיו רעיון - בפעם הבאה לנסות במכשיר אחר. הבעיה היא שבגלל בעיות הדואר איבדתי את הרצון להזמין מעלעאקספרס.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 26 דקות, sperial כתב:

בשקלים.

אבל נתת לי עכשיו רעיון - בפעם הבאה לנסות במכשיר אחר. הבעיה היא שבגלל בעיות הדואר איבדתי את הרצון להזמין מעלעאקספרס.

הבעיות דואר בחיפה זה לא מה שיש בב"ש כאמור 

ייתכן ובגלל שהקיוסקים מרוויחים לא רע הם לא נותנים דואר

בב"ש אין שום בעיה, חבילה אחת ל 20 אולי נאבדת במודיעין 

הכל מגיע מהר לקיוסק או לחנות 

פורסם
לפני 10 שעות, sperial כתב:

אני משלם בפייפאל והוא מחייב בשקלים בלי לתת לי אופציה לשנות.

אם לא בעיה בהגדרות של אליאקספרס (כפי שהבנתי מתגובה אחרת שלך), אז עושה רושם שזה משהו בהגדרות של פייפאל..

קניות באליאקספרס, אני משלם עם פייפאל. מטבע דולר ארה"ב בלבד (המרה ע"י חברת האשראי בארץ)

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...