Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הגדלת המכס ל 150$ ביבוא אישי


פוסטים מומלצים

פורסם

אם רוצה לעזור לאזרחים אולי יוריד את המע"מ חזרה ל-17%.
אולי אפילו ירחיק לכת ויוריד את מס היסף חזרה למה שהיה קודם.
שווה לכולנו הרבה יותר מהפטור הזה, אבל להיות פופוליסט זה הכי קל.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

עבדתי בחברת מיחשוב שנתנה פתרונות לרשתות שיווק.

כאשר המע"מ עלה הגיעו רשימות אין סופיות של שינוי מחיר.

כאשר המע"מ ירד הגיעו שינויים ספורים בלבד, רשתות השיווק הם הרוויחו את השינוי במדד. כמובן שבדלק וכדומה ראו את הירידה, אך בקניות היום יומיות הדבר לא הורגש.

פורסם

אם עבדת מול רשתות שיווק אז המע"מ לא היווה שום שיקול כי הוא מתקזז.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אני חולק עליך פה.

בין עסק לעסק, כן- המע"מ לא שיקול. 

אבל עסקים כמו רשתות שיווק, שם המע"מ מהווה רכיב במחיר הסופי של המוצר ללקוחות הקצה. עלייה במע"מ גוררת צורך בשינוי התמחור כדי לשמור על רווחיות זהה (או גבוהה יותר. תלוי את מי שואלים). 

כשהמע"מ יורד, צריך לשנות שוב כדי להחזיר את הרווחיות למה שהיא הייתה. מעניין למה זה לא קורה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני שעה, ברווז כתב:

כשהמע"מ יורד, צריך לשנות שוב כדי להחזיר את הרווחיות למה שהיא הייתה. מעניין למה זה לא קורה.

או להשאיר את המחירים כמו שהם ולהרוויח יותר... 

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

פורסם
לפני שעתיים, Night Driver כתב:

אם עבדת מול רשתות שיווק אז המע"מ לא היווה שום שיקול כי הוא מתקזז.

השאלה היא כמה מע"מ מתקזז

אם יש מוצר שהמחיר שלו 10 שקלים ללא מע"מ, המחיר שלו כאשר המע"מ 18% הוא 11.8 ש"ח, 10 ש"ח לעסק ו 1.18 ש"ח למדינה.

עכשיו המע"מ יורד ל 17% ובית העסק משאיר את הפריט באותו מחיר, 1.17 ש"ח יילך למדינה ו 10.01 ש"ח יילך לקופת העסק.

תכפיל פידיון של סניף סופר גדול שעומד על מיליון או שתיים, והאגורות הקטנות מצטרפות לממון רב.

פורסם
לפני שעתיים, Ron Poh כתב:

השאלה היא כמה מע"מ מתקזז

אם יש מוצר שהמחיר שלו 10 שקלים ללא מע"מ, המחיר שלו כאשר המע"מ 18% הוא 11.8 ש"ח, 10 ש"ח לעסק ו 1.18 ש"ח למדינה.

עכשיו המע"מ יורד ל 17% ובית העסק משאיר את הפריט באותו מחיר, 1.17 ש"ח יילך למדינה ו 10.01 ש"ח יילך לקופת העסק.

תכפיל פידיון של סניף סופר גדול שעומד על מיליון או שתיים, והאגורות הקטנות מצטרפות לממון רב.

אתה מדבר על מחירי הסופר. חשבתי שאתה מדבר על התעריפים שלכם כלפי הסופר.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 6 שעות, Ron Poh כתב:

עבדתי בחברת מיחשוב שנתנה פתרונות לרשתות שיווק.

כאשר המע"מ עלה הגיעו רשימות אין סופיות של שינוי מחיר.

כאשר המע"מ ירד הגיעו שינויים ספורים בלבד, רשתות השיווק הם הרוויחו את השינוי במדד. כמובן שבדלק וכדומה ראו את הירידה, אך בקניות היום יומיות הדבר לא הורגש.

ברור שברגע שהמחיר עלה הרבה לא יורידו אותו חזרה גם אם ירד המע"מ, ותמיד יש להם תירוצים.
אבל מחיר הדלק ירד, חשמל ירד, ארנונה תירד, מוצרים בפיקוח ירדו, ביטוחים ירדו, כל נותן שירות יהיה יותר זול (מחיר לרוב מצויין לפני מע"מ) וכן גם חלק מדברים אחרים כולל דברים בסופר ירדו.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 7 דקות, farkash7 כתב:

אבל מחיר הדלק ירד, חשמל ירד, ארנונה תירד, מוצרים בפיקוח ירדו, ביטוחים ירדו, כל נותן שירות יהיה יותר זול (מחיר לרוב מצויין לפני מע"מ) וכן גם חלק מדברים אחרים כולל דברים בסופר ירדו.

לא... לא ממש, לא. 

הדולר היום בשפל היסטורי לעומת שנים אחורה. 

מחיר הדלק עולה בשבת. 

 

שוק חופשי עובד כמו שציינת, בתיאוריה. 

מעשית? מה שיש לנו פה זה קומבינות ותחמנויות עד אין קץ. 

 

רוצה דוגמא מהסופר? סבבה וחצי: קוקה קולה. 

מס על שתייה מתוקה העלה מחיר שישייה של קוקה קולה מאזור 39? אם אני זוכר נכון? לסביב 45 ש"ח. 

המס נפל לפני זמן מה. 

מחיר שישיית קולה היום? נכון. סביב 45 ש"ח. 

 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

כל מה שדיברתי עליו ירד. לא מדובר בתמחור מוצרים של חברה מונופוליסטית.
מחיר הדלק נקבע לפי תחשיב, המע"מ מתווסף אליו.
חשמל כנ"ל, ארנונה כנ"ל, מחירים של נותני שירות כנ"ל, שם המחיר הוא תמיד לפני מע"מ, בכלל לא מעניין אותם מה המע"מ.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

הלוואי שהייתי יכול להיות אופטימי כמוך. 

מעשית בשטח רואים שהמחירים לא ממש ממהרים לרדת גם כשקורים שינויים עמוקים. 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם (נערך)

מהרגעים הנדירים שאני מסכים עם פרקש.

עזוב 17. גם אם תוריד מ18 ל-17.5 תהיה הקלה מיידית ביוקר המחייה. זה הכי קרוב שיש לנו ל"מס גולגולת" היסטורי. שיוויוני ועוזר מיידית לכל השכבות באוכלוסייה. (אני בכוונה מתעלם משאר הדברים שצריך לעשות כדי להציל את התקציב, זה לשרשור הפוליטי)

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אז ממליץ לכולכם לבחור במפלגה הכלכלית של פרופסור ירון זליכה,

התוכניות שלו ליום הראשון בתור שר אוצר - הורדת מע"מ ל15%, ואז כל שנה בעוד 1% עד ל12%

הוא גם רוצה פטור ממכס עד 700$

יש לו מצע באתר, בכל התחומים שעלולים לעניין אתכם

כבר חתמתי...

פורסם
לפני שעתיים, yairw כתב:

אז ממליץ לכולכם לבחור במפלגה הכלכלית של פרופסור ירון זליכה,

התוכניות שלו ליום הראשון בתור שר אוצר - הורדת מע"מ ל15%, ואז כל שנה בעוד 1% עד ל12%

הוא גם רוצה פטור ממכס עד 700$

יש לו מצע באתר, בכל התחומים שעלולים לעניין אתכם

אם בוחרים במישהו איזוטרי אז דווקא עדיף את אביר קארה, כי לו יש את הוכחות לעומת זליכה..

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 16 שעות, DareDevil כתב:

כי לו יש את הוכחות לעומת זליכה..

לא רוצה להפוך את השירשור לפוליטי, אבל המשפט הזה מראה שאתה לא מכיר את זליכה

  • אהבתי 1

כבר חתמתי...

×
×
  • תוכן חדש...