Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הגדלת המכס ל 150$ ביבוא אישי


פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 32 דקות, Accent Coupe כתב:

מסקרן אותי לדעת מה כבר אפשר להזמין בעלות של עד 150$ שכדאי להזמין מחו"ל שלא הזמנתם עד שהגיע הפטור הזה?

 

1. עדשות מגע יומיות בכמות כפולה ממה שיכולנו להזמין קודם

2. ספק כוח למחשב, למי שצריך, שמדורג A או B ברשימה המפורסמת

3. מעבד למחשב מעל 100$

4. בגדים בכמות כפולה

5. נעליים שעולות סביב 100$ ואנשים העדיפו לקנות משהו גג ב 74$ בגלל רף המיסים

6. כל מיני חלקים לרכב

 

ועוד הרבה

פורסם

כן ממליץ לברר מחירים גם בארץ. כי לפעמים לא כזה שווה להזמין. 

משלוחי אמאזון מגיעים לרוב עד הבית. 

 

אני מזמין:

כלי עבודה, כלי כתיבה

זכרונות למחשב ודיסק און קי.

חומרי שטיפה וניקיון לאוטו.

ביגוד שלא מצאתי בארץ.

נעליים כבר כתבו.

מוצרי טיפוח.

 

ועוד.

בעיקרון, לדעתי, תזמין דברים שאתה צריך, לא כי זה במחיר טוב.כמובן שקל להגיד, קשה לבצע. 

 

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
לפני 4 שעות, Accent Coupe כתב:

מסקרן אותי לדעת מה כבר אפשר להזמין בעלות של עד 150$ שכדאי להזמין מחו"ל שלא הזמנתם עד שהגיע הפטור הזה?

אתה הגולש השני שמבקש המלצות כלליות, והרעיון הזה מוזר לי - אין שום קשר בין רשימת הקניות הפרטית שלי לבין צרכים של מישהו אחר... לא קונים שם חלב/נייר טואלט :)

 

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 3 שעות, saar5555 כתב:

משלוחי אמאזון מגיעים לרוב עד הבית. 

וזה "נסבל" מבחינתך? אתה מעדיף את זה ככה?

אם אין אף אחד בבית הוא משאיר לך ליד הדלת אני לא מת על זה.. או בארון חשמל

מעדיף שילך לנקודה כלשהי ואאסוף

פורסם
בתאריך 5.2.2026 בשעה 21:33, sperial כתב:

לא בגלל זה אנשים יעזבו את הארץ.

 

הסיבה לעזיבה המוגברת בשנתיים - שלוש האחרונות היא ממשלת הטירוף.

זה בסדר,כלל הכנסת מטורפת (ימחשמם וזכרם,כל ה120) בהגדרה וכל ממשלה שתהיה אולי תיטיב בתחום אחד ותחמיר בתחום אחר

ככה זה במגדל השן,לא רואים את האזרח למעט בבחירות (וגם אז בקושי),ומסיים את הפוליטיקקי בזה.

 

לפני 5 שעות, sperial כתב:

 

 

מבחינתי הגורם שמונע ממני להזמין דברים מחו״ל, במיוחד מעליאקספרס, אינו המיסים אלא השילוח. קיטרתי כאן לא מעט על הרכישות שהגיעו לכל מיני מקומות מוזרים.

לא אשמת עליאקספרס ושאר מי שבחו"ל ותזמין ממנו.

תאשים את חברות המשלוחים הזבל (מחמאה לקרוא להן זבל)

מצד שני אפשר לעשות לימונדה מהלימון,בזכותן למדת להכיר כל מיני חורים שלא חשבת עליהם בכלל :)

לפני כשעה, גולדן191 כתב:

וזה "נסבל" מבחינתך? אתה מעדיף את זה ככה?

אם אין אף אחד בבית הוא משאיר לך ליד הדלת אני לא מת על זה.. או בארון חשמל

מעדיף שילך לנקודה כלשהי ואאסוף

מצטרף,מתזמן משלוחים רק כשאני בבית חצי\כל היום (עובד משמרות)

שאר הזמן עם הגעת הסמס המיוחל שולח את החבילות לנקודות ליד העבודה\בדרך אליה

  • רעיון טוב! 1

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
לפני 7 שעות, גולדן191 כתב:

וזה "נסבל" מבחינתך?

זה היתרון..

לפחות כשהייתי מזמין המון.. לא צריך ללכת לאיזה קיוסק.. 

לפני 7 שעות, hans כתב:

אתה הגולש השני שמבקש המלצות כלליות, והרעיון הזה מוזר לי - אין שום קשר בין רשימת הקניות הפרטית שלי

כמובן שאתה צודק,

אבל נדמה לי שזה כמו לקבל השראה אולי..

ואני יחסית מקטין את ההזמנות. לא הכמות, האיכות..

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
בתאריך 6.2.2026 בשעה 21:24, גולדן191 כתב:

וזה "נסבל" מבחינתך? אתה מעדיף את זה ככה?

כל אחד ואיך שנוח לו- יש אנשים שמעדיפים שליח עד הבית, יש כאלו שמעדיפים רק איסוף עצמי, יש כאלו שיחליטו רק אחרי שיקבלו את ההודעה, יש ויש ויש. 

אני לא ממש אוהב משלוח עד הבית, מעדיף לאסוף בעצמי. אבל לפעמים זה סוגר לי פינה ואין לי בעייה עם זה (במיוחד דווקא כשאני לא בבית...אין לנו בעייה בבניין, מבקש מהשליח לשים את החבילה במקום מסויים, אף אחד לא ממש מסתובב שם ויש שם דברים אישיים של הדיירים ואף אחד לא נוגע). 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

מה נסגר עם הסיפור של $6 מיסים שאמזון לוקחים על הזמנות מעל $100?

אני מזמין מאתרים אחרים, לדוגמה הזמנתי 2 מיסבים מגרמניה שעלו $130 כל אחד. שלחתי אחד בדואר רגיל ואחד בבלדרות כדי שלא יצורפו להזמנה אחת מבחינת מכס - ושניהם הגיעו ללא שום חיובים נוספים.

רק אצל אמזון לוקחים את ה$6 הזה. לא מה שישבור אותי, אבל כתוצאה מכך אם אני מזמין מספר מוצרים אני מקפיד לא לעבור את ה$100, מה שמעבר לכך מעביר להזמנה הבאה. רק מוצר בודד שעולה יותר מ$100 ופחות מ$150 אני נאלץ לשלם את ה$6 הזה.

  • רעיון טוב! 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
לפני כשעה, amosbmw כתב:

מה נסגר עם הסיפור של $6 מיסים שאמזון לוקחים על הזמנות מעל $100?

אני מזמין מאתרים אחרים

אתה אמור לעלות מול הצאט כמה זמן אחרי ההזמנה ולבקש אותם חזרה אני חושב, זה מס מחשב שהם לא הורידו ואתה לא תשלם אותו בפועל

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

זהו הכנסת הצביעה עכשיו נגד, נראה ממתי התוקף יתבטל.

הספקתי להזמין ולקבל הרבה דברים בחודשיים האלה.

יש עוד הזמנה אחת ב$120 מאמזון שהזמנתי לפני כמה ימים ועדיין לא נשלחה, אני מאמין שאמזון יעדיפו לשלם את המעמ בעצמם במקום לחייב אותי במעמ בדיעבד.

  • מבאס 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
לפני 2 דקות, amosbmw כתב:

נראה ממתי התוקף יתבטל.

מעכשיו. זה ביטול מיידי. 

 

לגבי אמזון - הם משלמים בעצמם אם היה צורך בתשלום מיסים נוסף, זה כתוב בתקנון שלהם. 

  • מבאס 1

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

פורסם

אופס, יש שתי הזמנות מעבר לסף שהחלו את הטיול לארץ לפני שבוע.... יהיה בסדר.

נגמרה החגיגה, חזרה לשגרה. 

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

עכשיו חתם על פטור עד 130 דולר

  • אהבתי 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

יא אללה איזה טרול הצילו...

להתפחלץ. שר אוצר. הצילו.

  • רעיון טוב! 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

בקצב הזה, החתימה השביעית שלו תהיה על פטור עד 76$. 

 

  • מצחיק 2
  • רעיון טוב! 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...