Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הגדלת המכס ל 150$ ביבוא אישי


פוסטים מומלצים

פורסם

פות"ש, כמו שענו לך פה- שום דבר לא נגמר לפני שהשמנה שרה. 

רק אחרי שיברכו על המוגמר תוכל לרכוש בשקט. עד אז, הכל פתוח לשינויים (ויש מצב שגם אחרי שיודיעו שזה נכנס לתוקף, יתקבל צו עיכוב בגלל עתירות לבימ"ש. זו פרקטיקה נפוצה בימינו). 

ממה שאני רואה, זה אכן הולך להיכנס לתוקף, זה כבר 3/4 רישמי, אבל עוד לא סופי. 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

למי שמעוניין, הגיע אלי במייל (כחלק מהעבודה שלי כאיש רכש):

image.thumb.png.dc9661e0c0e8faa4c8ad4d6d273f0970.png

  • אהבתי 2

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

מוזר.

נכון לאתמול אמזון עדיין חישבו 18% מע"מ על פריט כזה.
היום ה18% בוטל אבל יש חישוב ל3% בערך.

כמובן הקנייה משתלמת אבל לא מבין על סמך מה החישוב.

image.png.aa3b2a601dc7f06bf44dba07c0da037d.png

בדקתי גם על פריט שעולה $58. שם עדיים המיסים ב0 עגול, אז לא מבין מאיפה המציאו את ה3%.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

BUFFER. 

בין היתר, שינויי שער למשל בין זמן הגבייה לזמן המשלוח. 

במידה ולא יהיה צורך ב-3% האלו מבחינת אמאזון, תקבל את הסכום כהחזר בדיעבד. 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם (נערך)
לפני 21 דקות, amosbmw כתב:

היום ה18% בוטל אבל יש חישוב ל3% בערך.

כמובן הקנייה משתלמת אבל לא מבין על סמך מה החישוב.

אגרת מחשב של המכס, מעל 100 דולר. זה 20 שקל.

הם כנראה יבטלו גם את זה בקרוב. 

 

לפני 18 דקות, ברווז כתב:

בין היתר, שינויי שער למשל בין זמן הגבייה לזמן המשלוח.

את זה הם לוקחים רק אם משלמים בשקלים בעגלה. אם משלמים בדולר הם לא לוקחים כלום על שינויי שער (כי אין המרות). 

 

לפני 18 דקות, ברווז כתב:

במידה ולא יהיה צורך ב-3% האלו מבחינת אמאזון, תקבל את הסכום כהחזר בדיעבד. 

זה נכון. אם אגרת המחשב לא תיגבה בפועל (והיא לא אמורה להיגבות) - אמזון מחזירים את הכסף. 

עריכה אחרונה על ידי שחר 1
  • אהבתי 2

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

פורסם

מתי עלי יעדכנו את מגבלת ה75$ על הCHOICE? שלחתי להם הודעה עם הקישור לשינוי ואמרו שיחזירו תשובה במייל.

 

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
לפני כשעה, hwgeek כתב:

מתי עלי יעדכנו את מגבלת ה75$ על הCHOICE? שלחתי להם הודעה עם הקישור לשינוי ואמרו שיחזירו תשובה במייל.

 

אנשים פה בדרך כלל לא הזמינו מעל 75$ ב Choice - אני מניח כי אני מזמין לא מעט ולא עברתי, כל מה שהיה יקר מ 75$ לא היה חלק מ Choice בדיפולט

הייתה מגבלה? כאילו מה בדיוק זה רשם אם רצית לעבור? 

פורסם (נערך)
לפני 27 דקות, גולדן191 כתב:

הייתה מגבלה? כאילו מה בדיוק זה רשם אם רצית לעבור? 

לא ניתן לשלוח לכתובת שלך

 

עריכה:

אני רואה שכרגע עודכן 

 

image.thumb.png.c067e1ec7f8fe81db8daabb97c450a93.png

 

image.thumb.png.861c6219d8eb4a079f02d0099824e05c.png

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ELI001
  • מעניין 1
פורסם
לפני שעתיים, שחר 1 כתב:

על איזו מגבלה אתה מדבר? 

אם תירצה להזמין מוצר במישלוח CHOICE שעולה על 75$ למרות שבעמוד המוצר רשום שנישלח לישראל- בקופה בעת התשלום תגלה הודעה ששיטת המישלוח מוגבלת ל75$.

כיום יש גם מוצרים של מכוניות על שלט במשקל של עשר קילו עם מחיר מעל 500$ שנישלח בCHOICE אך כמובן עקב מגבלת המחיר לא ניתן להזמין ארצה, מה שמבאס שרוב המוצרים השווים במחירים הטובים יותר נישלחים בCHOICE ולא ברגיל וזה מבאס כי זה פוגע במבחר.

  • מעניין 1

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

זה 2.4G שלא אמור לעשות בעיה, מה גם שככל הניראה הם מראש מכניסים מוצרים שעונים על דרישות משרד התיקשורת ולא אמורים לעשות בעיות? 
שאלה מעניינת...

 

בלי קשר יש עוד המון מוצרים כמו אוזניות אכותיות וכו' שבא לי להזמין ובינתיים זה אפשרי רק ברגיל ולא CHOICE.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
לפני 1 דקה, hwgeek כתב:

זה 2.4G שלא אאמור לעשות בעיה,

זה מעודד ומעלה את הסיכויים בהמון, אבל לא 100%, למרות שכלום לא 100% היום...

לפני 1 דקה, hwgeek כתב:

שככל הניראה הם מראש מכניסים מוצרים שעונים על דרישות משרד התיקשורת ולא אמורים לעשות בעיות? 

זה לא עובד ככה, הם מנסים לשלוח ואם זה לא הצליח להכנס כמה פעמים הם מבטלים את השליחה, או שזה כן נותן להזמין והמוכר פונה בפרטי, או שעוברים 10 הימים של המשלוח והמשלוח מתבטל, תלוי

על ראוטרים של WIFI 7 יש ביקורות של ישראלים שנתקע להם במשרד התקשורת לא מעט

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אני כבר התחלתי ״לחגוג״. הצילו שמישהו יעצור אותי... יש איזו קטגוריה של מוצרים

שהיא באזור ה-100-120 דולר מהסוג של ״תחזיקו אותי״, אין מה שיחזיק אותי עכשיו! 🤪

  • מצחיק 2

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

×
×
  • תוכן חדש...