Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעה, אלעדיקו כתב:

מטיילת בגשם

1000105015.jpg

1000105016.jpg

1000105017.jpg

צבע לבנטלי, לא לפרארי

אבל לי בקושי יש כסף כדי לקנות את הספריי של הצביעה, אז הדעה שלי לא חשובה.

  • אהבתי 1
  • מצחיק 2
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 19 שעות, mottis כתב:

פורד פיאסטה ST 2020

 

לפני 5 שעות, itsik170 כתב:

מרשים, נראה שמדובר בדגם יחיד בארץ.

 

לוחית הרישוי בתבנית של רישוי ישיר- כנראה שיובאה בייבוא אישי בזמנו

 

לפני שעתיים, EliC25 כתב:

אבל לי בקושי יש כסף כדי לקנות את הספריי של הצביעה, אז הדעה שלי לא חשובה.

 

יש לך 4 מכוניות (שלך או בשותפות) שהייתי לוקח לסיבוב לפני הפרארי הזאת. 

(BX, דיאן, RX7 וMR2).

 

כמובן שיכול להיות שאני המטומטם פה, ואז גם הדעה שלי לא חשובה 🤔😄

  • אהבתי 2
  • מצחיק 2

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

יושבות על אותה פלטפורמה.

 

אני זוכר את הפרסומת שהיו כשהיא הייתה חדשה - " לפני שנה לא האמנת שתתלבט בין סקודה למרצדס (או מכונית פאר אחרת, לא זוכר). בעוד שנה לא תאמין שהתלבטת".

 

וגם היו דיבורים על נהגי מוניות (מי אם לא הם) שהיו קוראים לה סקודה סופר B 😀

  • אהבתי 2

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
לפני 29 דקות, mottis כתב:

מיצובישי L200 1994

20251113_112202.jpg

 

לאבא שלי היתה כזו (או דור אחד קדימה) חדשה בשנות ה90 (כן זה אני מהתגובה של ה Safari 😄 היו לאבא שלי מלא רכבים מגניבים). 

היה לה בלם יד מוזר, כמו ידית שמושכים ומסובבים. מפה לשם, יום אחד (הייתי בן 8 בערך) התיישבתי בכסא הנהג ושחררתי את בלם היד איכשהו והרכב התחיל להתדרדר אחורה בירידה מתונה, איכשהו אבא שלי רץ והצליח לעצור את הרכב. הכל הופך מטושטש לאחר מכן 😄

  • אהבתי 3
  • מצחיק 8
פורסם
לפני 4 שעות, omricn כתב:

 

לאבא שלי היתה כזו (או דור אחד קדימה) חדשה בשנות ה90 (כן זה אני מהתגובה של ה Safari 😄 היו לאבא שלי מלא רכבים מגניבים). 

היה לה בלם יד מוזר, כמו ידית שמושכים ומסובבים. מפה לשם, יום אחד (הייתי בן 8 בערך) התיישבתי בכסא הנהג ושחררתי את בלם היד איכשהו והרכב התחיל להתדרדר אחורה בירידה מתונה, איכשהו אבא שלי רץ והצליח לעצור את הרכב. הכל הופך מטושטש לאחר מכן 😄

או בקיצור, הוא היה עצמאי שארגן לעצמו רכבים משתלמים כלכלית לעצמאיים

פורסם

לא לא, הוא היה (ועדיין!) מנהל לוגיסטי של חברת קבלנים ואדריכלים. היה סוג של בן בית אצל הבעלים ז"ל שאהב אותו מאוד ונתן לו יד חופשית בבחירת כל רכב שבחר. 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

צולם מתוך רכב אספנות

 

PXL_20251118_145626609.jpg

 

בתאריך 16.11.2025 בשעה 20:37, דובצע כתב:

מאוד דומה לפסאט שנת 2002

היא על בסיס הפאסאט B5 עם בסיס גלגלים מוארך ב10 ס"מ.

לפני 17 שעות, ברונקו כתב:

מזל טוב חברים דף 500

עוד לא, בקרוב

עריכה אחרונה על ידי amosbmw
  • אהבתי 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

  • אחראי פורום
פורסם
לפני 7 שעות, omricn כתב:

לאבא שלי היתה כזו (או דור אחד קדימה) חדשה בשנות ה90

קטעים איתך, גם L200 היתה לאבא שלי, מודל 92, הרכב הראשון שהוא קנה חדש.

הייתי מצטרף לדייג בשעות לא שעות רק כדי לנהוג קצת בשבילים. הייתי בן לא משנה כמה.

נוסעת עד היום אצל איש מבוגר מהסביבה שלנו.

  • אהבתי 1

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...