Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1638 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בין ה 208 לאיביזה:

איביזה מרווחת יותר, הנדסת אנוש מבחינת עיצוב ההגה עדיף ההגה לא מסתיר את לוח המחוונים, ציון בטיחות טוב יותר. מנוע חזק אך אני ציפיתי לחזק יותר.

הפיגו נוחה יותר, גיר פלנטרי לעומת רובוטי, סלון מעוצב.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לא מכיר את הקונה החדשה, נסעתי רק על טרום מתיחת פנים.

הייתי הולך על הפיגו, היא נוחה עם סלון מרשים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 5 שעות, ronengr79 כתב:

אז על מה אתה היית הולך?
בהינתן שמה שאני מחפש זה ביצועים, אבזור, בטיחות וסחירות

השאלה היא על מה אתה הייתה הולך ,בסופו של דבר אתה הבעלים של הרכב.

תעשה סיבוב באולמות תצוגה ותתרשם ,לא מדובר בהתלבטות קשה מידיי.

אם אני צריך לעזור לך להחליט הייתי אומר לך כך.

 

הקונה היא גיפון עם ביצועים מעולים 198 כס שבאופן מפתיע דיי חסכוני בדלק ביחס להספק המרשים ,הסחירות של הרכב מעולה 

הרכב מאוד מבוקש ביד שניה מה שאומר שהוא גם שומר על ערכו לא רע ,העיצוב החיצוני מרשים בהחלט 

אך פנים הרכב ואיכות החומרים בינונית עד משעממת ואם כבר אז ברמת גימור Prestige.

 

המתחרה שאני מציע לך לשקול היא המאזדה CX3 ולמרות שהיא באורך 4.28 {והדרישה שלך היא עד 4.2}

אני מציע לך להתפשר על ה 8 סמ האלו ,מדובר ברכב סקסי מעוצב מאובזר חזק עם שוק מעולה 

מומלץ ברמת גימור Pure White.

 

בנוגע לרכבי המיני 

 

לפני 7 שעות, yulianx כתב:

בין ה 208 לאיביזה:

איביזה מרווחת יותר, הנדסת אנוש מבחינת עיצוב ההגה עדיף ההגה לא מסתיר את לוח המחוונים, ציון בטיחות טוב יותר. מנוע חזק אך אני ציפיתי לחזק יותר.

הפיגו נוחה יותר, גיר פלנטרי לעומת רובוטי, סלון מעוצב.

 

כל מה שהוא אמר פה נכון ואני עוד אוסיף שהסחירות של האיביזה הרבה יותר טובה

ועם זאת אם אני מעמיד לך את שני הרכבים אחד ליד השני אין מצב שאתה בוחר באיביזה 

ה GT הוא רכב סקסי ,צעיר ,מרשים ,מעוצב ,אין סיכוי שלא תתאהב ,האיביזה מאוד שבלונית ומשעממת.

 

 

פורסם

אין מאזדה CX-3 פיור וויט במלאי ולא בטוח שיגיעו שוב רכבים כאלה עם מנוע 2.0 ליטר. כרגע הוא משווק רק עם 1.5 וגם במנוע הזה זמן האספקה כרגע לא ממש ברור. מה שכן היה עדכון קל ברמות האבזור והבכירה כרגע מגיעה עם מערכות בטיחות מלאות וללא מערכת התרעה מהתקנה מקומית.

 

בהתלבטות הנוכחית אני הייתי הולך לכיוון האיביזה, היא כנראה הבחירה הבטוחה בהתלבטות הזאת. מדובר ברכב שכבר קיים על הכבישים תקופה, וגם מנוע שלא הוצג אתמול ובלי עדכוני רצועות טיימינג. נכון להיום יש לה סחירות מעולה והיא מציעה חבילה טובה.

×
×
  • תוכן חדש...