Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1683 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעה, ronrcz כתב:

תגיד תודה שאין לך טויוטה עם כמות הריקולים שלהם.

הריקולים הם אמצעי מניעה, בתכלס הייתה באמת בעיה ברכבים? ממה שאני מכיר מבעלי רכבים כאלו לא.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • תגובות 127
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

או שהייתה בעיה או שאם לא היו עושים את הריקול אז הייתה בעיה , זה לא משנה, סתם לא עושים ריקול.

עריכה אחרונה על ידי ronrcz
פורסם

מתמטית קשה להציג הוכחה כלשהי שתנבא באופן מוחץ מי משני רכבים דומים, צרפתי מול אחר כדאי יותר.

 

ההתאמה מאוד קשורה למאפיינים אישיותיים/פסיכולגים של הרוכש.

 

יש כאלה שמאוד מושפעים ממה חושבים עליהם ועל הבחירות שלהם, מזועזעים מהמחשבה שיצטרכו להפגש פעם בדור עם המוסכניק שלא אגב טיפול שגרתי.

 

ויש כאלו שכל זה קטן עליהם ושואבים את הסיפוק מהבחנה בשונות האמיתית שבין הרכבים.

 

פורסם
לפני 6 שעות, DesertFox כתב:

כי 240 א"ק להחלפת רצועת טיימינג בפעם הראשונה נשמע פשוט לא הגיוני

בדגם הישן של הC3 הקטנה 1.4 דיזל- הנחיית יצרן היא אכן 240 ק''מ או 10 שנים.

אבל היבואן החמיר את ההנחיות וצמצם את המרווח.

אכן בפיקאסו ההנחייה היא 120 אלף.

אבל לפי היצרן גם בפיקאסו 10 שנים או 240. מעניין.

מקור:

https://www.car.info/en-se/citroen/c3-picasso/c3-picasso-16-bluehdi-m5-2016-8093555/specs

היבואן צמצם את זה ל 120 בפיקאסו.

משתדל לעזור

פורסם
לפני 4 שעות, PASHUT כתב:

אבל היבואן החמיר את ההנחיות וצמצם את המרווח.

היבואן לא החמיר כלום. החל מ 2012 פיז'ו מגדירים את ישראל כאיזור עם אקלים קשה ותנאי שימוש קשים וכל המכוניות שנמכרו החל מ 2012 מטופלות לפי שגרה לתנאים קשים. 

 

ב 1.6 דיזל  היה 240 אלף בתנאים רגילים, ירד ל 180 בתנאים קשים. בשני המקרים 10 שנים. 

 

 

  • אהבתי 1

 

 

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 9.10.2021 בשעה 13:00, Buki כתב:

 

 

הקטע שגם בדיזל 1.6 משהו הפתקשש להם (לפיז'ו) ובמקום ההוראה המקורית טיימינג פעם ב 165.000 או 10 שנים יצא ריקול ובריקול מחליפים אחרי 60.000 או 4 שנים ופעם שניה אחרי עוד 60.000, זאת אומרת ב 120.000. 

 

נכון, זה ריקול, זה ללא תשלום אבל זה עדיין טרחה. 

 

קיבלת קריאה נוספת להחלפת טיימינג?

פורסם
לפני 1 דקה, GAD57 כתב:

קיבלת קריאה נוספת להחלפת טיימינג?

לא קיבלתי קריאה נוספת. 

איך אני יודע שיש שתי קריאות? כי בחשבונית מופיעים שני מקט"ים לקריאה, שלב 1 ושלב 2. 

  • לא הבנתי... 1

 

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

וכששואלים למה יש 2 מק'טים - אז מסבירים שתהיה עוד החלפה.

עריכה אחרונה על ידי dani666

×
×
  • תוכן חדש...