Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי לכולם, אני רוצה להתייעץ.

אני מחפש לקנות רכב ראשון, למשפחה + 3.
מאוד חשוב לי:

  • מינימום תקלות

  • תא מטען גדול ורכב מרווח

  • פחות חשוב לי צריכת דלק (אני לא נוסע הרבה) ואבזור

התקציב שלי הוא סביב 25 אלף ש"ח, מה שמצמצם לי את האפשרויות.
כרגע אני מאוד חושב על i30 סטיישן.
אחרי תקופה של בדיקת מודעות מצאתי משהו שנראה לי כהזדמנות טובה ממש, ומעניין אותי לשמוע מה דעתכם.

מדובר ב־i30 CW שנת 2013

  • יד שנייה (הייתה קודם בליסינג, אחר כך פרטית, והיום אצל הבן של אותו אדם)

  • נסעה רק 86,000 ק"מ

  • המחיר: 29,000 ש"ח, עם אפשרות להורדה קלה

  • דיברתי עם המוכר — נשמע אמין, לא סוחר

    • לדבריו, הרכב מטופל במוסך קבוע

    • ללא תאונות חמורות

    • הוחלפו משולשים לאחרונה

רוב מה שראיתי עד היום במחירים האלו היה עם קילומטראז' של 150,000 ק"מ ומעלה.

השאלות שלי:
א. האם זה מחיר הוגן?
ב. מה חשוב לבדוק במיוחד לפני הקנייה הספציפית הזו?
ג. האם יש משהו שחשוב לדעת ספציפית על הדגם הזה?
ד. אם אני לוקח את הרכב לבדיקה אצל מוסכניק שאני סומך עליו — האם זה מספיק כדי לוודא שלא היו תאונות חמורות?
ה. האם זו באמת הזדמנות? (אני לא לחוץ לקנות — צריך את הרכב רק בעוד כמה חודשים, אבל בינתיים מחפש בנחת)
ו. האם יש לכם רעיונות לדגמים נוספים שעונים על הצרכים שלי בטווח המחיר הזה?

זו הקנייה הראשונה שלי, עסקה משמעותית מבחינתי, ואשמח לכל תגובה.
תודה רבה!

image.thumb.png.0ce5ea998cb9ef387f9c93050022ed04.pngimage.thumb.png.232c4f60ee9c1ddf60b2a02a8bc709cf.png

עריכה אחרונה על ידי אורי4722
פורסם

התיבה הרובוטית הגיעה לקראתת סוף 2015 עד אז הייתה פלנטרית.

מבחינת מחיר, כמה עולים רכבים דומים ביד 2?

יש היסטוריית טיפולים? תבקש דוח סליקה לפני הפגישה. אם כי תאונות בזמן הליסינג לא יופיעו לך.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

היי תודה על המענה 

 

הi30 השנתון זה הוא אכן פלנטרי רגיל 

 

דוח סליקה נשמע מצויין אני יבקש ממנו

 

לגבי sx4 האם יש לה גם תא מטען גדול והאם היא אמינה זה שני הפרמטרים שהכי חשובים לי

ובאיזה שנתונים כדי לבדוק ?

עריכה אחרונה על ידי אורי4722
פורסם
לפני 1 דקה, אורי4722 כתב:

היי תודה על המענה 

 

הi30 השנתון זה הוא אכן פלנטרי רגיל 

 

דוח סליקה נשמע מצויין אני יבקש ממנו

 

לגבי sx4 האם יש לה גם תא מטען גדול והאם היא אמינה זה שני הפרמטרים שהכי חשובים לי

ובאיזה שנתונים כדי לבדוק ?

תא מטען ענקי . 

אמינה מאוד מניסיון של 5 שנים. 

שלי 2012 . 

 

 

.

פורסם

לא יודע אם יש למכירה. 

תנסה לחפש טויוטה אוונסיס סטיישן, רכב ללא שוק = מחיר יחסית נמוך. 

אמינות ונוחות מאוד טובה, אבל צריכת דלק מפחידה.

נסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי, 

שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם.

(ר' ישראל מסלנט)

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...