Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו - סטיגמות או יש אמת במילים?


D A N I
שימו לב! השרשור הזה בן 886 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן,
לאחר שנים של שימוש ברכבים יפניים (סובארו DL, טויוטה קורולה 01' וטויוטה יאריס 14' - אני יודע, אין ולא יהיה כמו הסובארו 😉) , החלטתי לעבור לרכב צרפתי.
כמו כל אדם שמבין קצת ברכב או בעצם אפילו לא מבין מבין טיפה יודע - רכב צרפתי? = אמינות של דחליל (סליחה אם פגעתי במישהו 😅), בכל אופן אני רוצה להבין קצת לעומק מאיפה זה מגיע כל הסטיגמות האלו וסיפורי האימה ששמעתי, בייחוד על מערכות חשמל למיניהן שלא ככ מורגשים ברכבים יפניים...

חשוב לציין, אני לא מחפש עכשיו ג'יפון 5008 שהרגע יצא מהמפעל, להיפך, אני מחפש רכב יד 2 במצב סביר מ2011-2016, בעדיפות לסופר מיני/ רכב פשוט, אז אני אשמח אם יש מישהו שיוכל להסביר לי למה בעצם יש סיפורי אימה כאלו? האם רכבים צרפתיים באמת חולים בחשמל? או בכלל בכל דבר?
ברור לי שכל רכב הוא לא נהרס כשמטפלים אבל אני מדבר על בעיות שהם מעבר לטיפולים תקופתיים אלא תקלות מפתיעות כביכול.

תודה לכל העונים!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 127
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני מחזיק בשנים האחרונות רכבים צרפתיים לי ולזוגתי, בוא נגיד שהם קנו את המוניטין שלהם בצדק אבל כיד שנייה אני חושב שהן נותנות ערך טוב לכסף, מצד שני במודלים שאתה מכוון אליהם בהחלט יכולות לצוץ תקלות יקרות, מבחינת מוסכים, מוסכי היבואן מאוד יקרים ועדיף לא להיכנס אליהם, חלפים ניתן לקנות בארץ מג'אן חלפים או להזמין מחו"ל ממוכר פולני (אפשר לחפש את המייל שלו בתכתובות). 

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באופן כללי חלק מהדגמים פחות אמינים אבל יש כאלה שגם מוצלחים מאוד.

אבל אלו לא רכבים שמבלים במוסכים,  לי כיום שיש סיטרואן קקטוס, לפני כן רנו קליאו דור 3, אבא שלי מחיק קליאו דור 4, חבר פיגו 208 ומרוצים מהאמינות.

למשל בפיגו סיטרואן הייתה בעיה ברצועת טיימינג שדוברה רבות בפורום, היה ריקול לחלק מהרכבים והיצרן שינה את הרצועה. אבל לבעלי רכב שהרצועה התפוררה וגרמה נזק, צריכת השמן עלתה.

מי שלא נפגע נוסע רגיל.
רנו קליאו דור 4 סבלה מגיר לא הכי אמין ותביעה לגבי צריכת שמן מנוע (אותו מנוע היה גם בניסן), אבל הידנית הייתה מוצלחת.

לכן תלוי איזה דגם.

אבל, הרכבים הצרפתים נותנים תמורה טובה, אולו הם לא שיא האמינות אבל מציעות בקטגוריות מסוימות ביצועים טובים יותר בפער, ונוחות נסיעה לצד מחיר רכישה טוב.

 

לאשתי שיש ספייס סטאר, זה כמו סובארו dl, אבם המחליפה כניראה תהיה צרפתיה.

  • אהבתי 2

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה תופתע , לדעתי החולשה של הצרפתיות , בעיקר PSA , זה לא בעיות חשמל . זה כבר נפתר.   בטיפולים תקופתיים אתה תגלה שחלקי גומי למינהם נסדקים יותר מהר מקורולה. 

הנחמה  חלפים של צרפתיה ,על פי רוב, זולים מחלף מקביל בהונדה , טיוטה וכו. 

עריכה אחרונה על ידי save
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממה שאני רואה עלות הטיפולים סבירה ביבואן.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חלקים ממש לא זולים,ההיפך,הרבה יותר יקרים.

היה לי 208 GTI במשך שנה וקצת והרכב הזה האכיל אותי צרות בכפית,והבלאי שלו פשוט היה מטורף,והרכב ננהג רגיל לגמרי,השיא היה שהמנוע התחיל לעשן וזה ברכב שפחות מ 100k ק"מ.

זה פשוט לא היה שווה את הדאגות,ממליץ ללכת על יפני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מחזיק צרפתי בשנים האלו שנחשב אמין. ההתעסקות עם הרכב פי כמה וכמה מהיפניות שהחזקתי לפני. במיוחד חוסר במוסכים מתמחים בפריסה ארצית. וכן להתרשמותי חלקים יקרים יותר ובלאי של חלקים מוזרים מוקדם מהצפוי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טיפול קטן בספייס סטאר עולה בערך 730 שקל ביבואן, טיפול בינוני בקקטוס עלה 860 שקל.

בקליאו 3 ובספייס סטאר טיפול קטן לא ביבואן עולה כ550 שקל.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא אתר "מחירון העם" של משרד התחבורה, דוגם את רוב היבואנים בארץ בעלות חלפים נפוצים. הוא מציב את טיוטה קורולה בראש הרשימה בקטגוריית משפחתומטיות .חלפים יקרים. פרוייקט מבורך . 

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז מה שאתם אומרים, 
זה שכן, מפה לשם יש בעיות ותקלות, כמו לכל רכב מן הסתם.
וכל הצרות קורות כתוצאה מתחזוקת שבר? (זאת אומרת, אין איזה שהן "מחלות" שכיחות באופן תדיר מדי)
אני יודע שרכבים יפניים הם פשוטים בהרבה, האפשרות שיש חלק לא תקין לא תמנע את נסיעתן וכנראה שרכבים צרפתיים רגישים יותר?

משהו בי לא נותן לי מנוחה, אפילו שזה בעיות שהן פר רכב עצמו ולא סדרה או דגם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטיימינג זה לא תחזוקת שבר אלא תיכנון לא נכון.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קונצרן PSA נוקט במדיניות של לטמון את הראש בחול כשצצים כשלים תכנונים במכלולים שלהם. יש לא מעט מקרים בעבר, על התנהגות זאת שפוגעת בלקוחות. מכאן הדרך קצרה לפגיעה במוניטין, ובצדק מצד הלקוחות. טויוטה להבדיל, נוקטים בקו שונה לחלוטין ונוטים לקחת אחריות על כשלים באופן די גורף, כך שגם אם יש כשלים, הלקוחות לא נשארים ללא מענה ולא נאלצים לשלם על אותם כשלים. מכאן המוניטין הנהדרים של היצרן.

 

בעיות חשמל זה משהו שכבר לא קיים במכוניות הללו יותר מעשרים שנה.

 

בקשר למנוע 1.2 של פיג׳ו, לאור הההשלכות הדי קטסטרופליות של הכשל ברצועה, אשר בלא מעט מקרים גרם להרעבת שמן ולצורך להחלפת מנוע, אני לא ממליץ למי ששואל אותי, לרכוש מכונית המצויידת במנוע זה שיוצרה לפני 2018.

כנ״ל במכוניות רנו ניסן עם מנוע 1.2 דור קודם שיוצר לפני 2018.

 

יש גם דגמים מוצלחים (מבחינת האמינות) של הצרפתים, כמו פיג׳ו 307 או סיטרואן C4 דור ראשון עם מנוע NFU המאד מוצלח. כל דגם לגופו.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 886 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...