Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו - סטיגמות או יש אמת במילים?


D A N I
שימו לב! השרשור הזה בן 896 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 127
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

זאת לא שורה תחתונה, זה תלוי בדגם. יש אנשים שיעדיפו את הנוחות, זריזות מאשר נטו אמינות, וגם, יש אנשים שיזכו גם לאמינות טובה.

 

הייתי מעדיףלמשל סופר מיני עם פיורטק, מאשר גאז/יאריס/סוויפט שיהיו אמינות מאוד אבל לא מהנות.

אבל יש כאלה שלא.

 

 

 

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אישית חושב שרכב צרפתי נותן תמורה מצוינת לכסף. תמיד אבחר ברכב צרפתי.
הבעיה היא בישראלים שפשוט עצלנים. לא עושים שיעורי בית איזה דגם כדאי לקנות ומאיזה להתרחק,
לא בודקים היסטוריית תחזוקה לפני רכישה, מתחזקים את המינימום שיש במוסכים לא מתמחים
שמוכרים חלפים מטורקיה ומסין ובסוף באים בטענות ל PSA.

כן היו לי תקלות אבל לא משהו שבגללו ויתרתי על הרכב. 
מדבר מניסיון של 12 שנה עם מגוון דגמי סיטרואן.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקרה של הטיימינג אף אחד לא ידע שזה יקרה, גם מי שטיפל רק ביבואן.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל בסוף עניין של ציפיות. 

לפני שעה, miatanc כתב:

שורה תחתונה, החסרונות עולים על היתרונות ומי שמחפש ראש שקט רצוי שיחפש משהו יפני

זה לא שנות ה-90 העליזות, היפנית המודרנית לא כל כך הרבה יותר אמינה מהאירופאים. אם כי כנראה יותר אמינה בממוצע.

 

אין דבר כזה ראש שקט ברכב משומש היום, תמיד יש ויהיו הפתעות. השאלה איזו תמורה מקבלים עבור ההפתעות.

 

נסעתי בטויוטה קורולה 2020 מונית, חייב להגיד שממש לא התרשמתי לטובה מהעיצוב והחומרים. בד מושבים גס, והמון פלסטיק שחור. והמתלים לא מכויילים משהו, הרכב מרגיש מאוד קשיח. אבל כנראה רכב אמין.

 

השאלה מה סדר העדיפויות - אמינות, היגוי, בטיחות, אבזור, נוחות נסיעה, מרחב פנימי או מחיר רכישה.

 

אצלינו בארץ משום מה כולם מדברים רק על אמינות וכל היתר כנראה לא חשוב, גם אם זה קרש גיהוץ על גלגלים.

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

האתר שלי: long.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לקחת דוגמה רכב שהוא מראש לא תוכנן להיות האליטה,סה"כ עוד מונית,אבל סע בגרסא המאובזרת ושם המצב הרבה יותר נעים.

אני מדבר על השילוב של אוטומטי אומוספרי,אין לי ספק שהוא הרבה יותר אמין מאיזה טורבו זעיר רובוטי ,אין מה לעשות.

עדיין לדעתי האוטומטיות היפיניות הרבה יותר אמינות ועמידיות מאשר התוצרת האירופאית.

ברור שיכול להיות הפתאות גם ביפניות, אבל הסיכוי מראש הוא הרבה יותר קטן.

עריכה אחרונה על ידי miatanc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, davemustaine87 כתב:

בתור בעל C3 עם מנוע 1.2 יכול להגיד שהרכב סבבה וטוב, אבל לא סבבה מספיק בשביל שאני אסבול את השיט הזה של הרצועת טיימינג

 

המנוע הזה פשוט פצצת זמן, ואף אחד לא באמת יודע אם הרצועה מ-2018 אכן טובה או שכול המנגנון הזה של רצועה טבולה בשמן הוא זה שדפוק ואין מה לעשות איתו חוץ מלהחליף טיימינג כול 3-4 שנים. 

 

ברגע שנגמרת לי אחריות היצרן, אני אומר ביי ביי לרכב. 

 

אבל בתכלס למה זה כזה סיפור להחליף רצועה כל 3-4 שנים וזהו? תתייחס לזה כחלק משגרת הטיפולים במקום לפתח חרדות סביב זה. אם זה פותר את הבעיה לכמה שנים וחוץ מזה אין עוד תקלות או בעיות ברכב אז למה לא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

מה גם שהחלפה כול 4 שנים זה בערך הממוצע לרצועת טיימינג.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, edward כתב:

אצלינו בארץ משום מה כולם מדברים רק על אמינות וכל היתר כנראה לא חשוב, גם אם זה קרש גיהוץ על גלגלים.

כי כשכל מה שקשור לרכב עולה פה כמו שהוא עולה, אתה תעדיף להוציא את המינימום האפשרי על תיקונים.

 

וכן, גם במחיר של ביצועים, איכות חומרים, נוחות והנאה מנהיגה, כי לרוב האנשים פחות אכפת מזה, הם רק רוצים אוטו שיביא אותם מA לB במינימום הוצאות וכאב ראש, ושיהיה מזגן, רדיו ומושבים סבירים.

 

וכשהאוטו על ליפט בפעם ה3456, נוחות וביצועים כבר לא מעניינים אותך.

לפני 4 דקות, Doron_Z כתב:

אבל בתכלס למה זה כזה סיפור להחליף רצועה כל 3-4 שנים וזהו? תתייחס לזה כחלק משגרת הטיפולים במקום לפתח חרדות סביב זה. אם זה פותר את הבעיה לכמה שנים וחוץ מזה אין עוד תקלות או בעיות ברכב אז למה לא.

זה שרשרת, לא? למה זה לא כמו בטויוטה, שבנוי להחזיק לאורך כל חיי המנוע?

 

אגב, ברכב שיש בו רצועה ולא שרשרת, שגרת ההחלפה זה כל 90-120 אק"מ או 5 שנים.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בפיורטק זה רצועת גמוי ולא שרשרת.

 

לא אצל כולם אמינות זה הטופ, אבא שלי מחזיק קליאו 2014, חבר שלו מחזיק מזדה 3 עם מנוע 2.0.

אתמול הם התחלפו רכבים בחזרה מהעבודה כי אבא שלי רצה להרגיש את המנוע 2.0 בגלל ששוקל לרכוש cx5,האמת? קצת התאכזב, לא היה לו את הדחיפה של מנוע טורבו. ולכן גם לא היה רוכש, הוא רוצה רכב זריז.

ולכן עכשיו מתבלט מאוד בין המזדה שתהיה אמינה לפיגו 3008 עם סטיגמה צרפתית.

 

אישית? נסעתי הקורולה, ואם לקחת משפחתית הייתי לוקח אוקטביה למרות ה dsg. הקורולה אמינה אבל חלשה ורועשת יותר.

אז אם פעם בכמה שנים אצטרך להחליף מצמדים יש כאלו שיעדפו את זה, אבל יהנו במשך השנים.

 

אם הצרפיות היו מבלות הרבה במוסכים זה כבר משהו אחר.

 

 

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 31 דקות, Doron_Z כתב:

 

אבל בתכלס למה זה כזה סיפור להחליף רצועה כל 3-4 שנים וזהו? תתייחס לזה כחלק משגרת הטיפולים במקום לפתח חרדות סביב זה. אם זה פותר את הבעיה לכמה שנים וחוץ מזה אין עוד תקלות או בעיות ברכב אז למה לא.

 

שמע, זה לא סוף העולם, אבל הטיימינג שם עד כמה שאני יודע זה לא עבודה של 1000 שקל וסיימנו. זה יותר לכיוון של ה-2500, ואפילו יותר. 

 

זה מציק ויקר, ולמה אני צריך לכפות על פאשלות של היצרן? 

 

הרי VAG סופגים פה אש על ימין ועל שמאל בגלל מכטרוניקס שכושל כול איזה 80 אלף קילומטר ועולה 4500 לתיקון.

אז אני צריך לספוג 2500 שקל כול 3 שנים וזה בסדר כי זה נקרא "טיפול שוטף?" 

 

לי זה פחות מתאים לשלם את זה על סופרמיני בסיסית סה"כ. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 9.10.2021 בשעה 08:07, Doron_Z כתב:

 

אבל בתכלס למה זה כזה סיפור להחליף רצועה כל 3-4 שנים וזהו? תתייחס לזה כחלק משגרת הטיפולים במקום לפתח חרדות סביב זה. אם זה פותר את הבעיה לכמה שנים וחוץ מזה אין עוד תקלות או בעיות ברכב אז למה לא.

אם אני יד ראשונה, קראתי בפורומים, למדתי את הנושא, אני פעם בכמה זמן פותח את מכסה מילוי השמן ומסתכל עם פנס על הרצועה, בכלל אני בודק שמן כל כמה זמן, במוסך אני בודק מה ממלאים לי, אז הכל בסדר, לא כזה סיפור באמת.

 

 

אבל אם אני בא לקנות רכב משומש מ"סתם מישהו", אני יוצא מנקודת הנחה ששום דבר מזה לא נעשה, לא פתחו מכסה מנוע בין טיפול לטיפול. יתכן שאחרי שנדלקה נורת תקלה נסעו באוטו עוד כמה חודשים כי "לא היה זמן" להכניס את האוטו לטיפול, אחרי שהגיע מכתב ריקול, לא עשו איתו כלום כי "הכל עובד, מה זה השטויות האלו", ואחרי שכבר הטיימינג הוחלף האוטו מיד למכירה ואולי כבר יש נזק שם. 

 

 

זה הימור שאני מעדיף לא לקחת. 

  • רעיון טוב! 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 שעות, D A N I כתב:

בנקודה התחתונה,

לקנות רכב צרפתי זה לחייך או לבכות?

אני אהנה ממנו או אקלל אל הרגע שחשבתי לקנות אחד (ברור, לכל רכב יש תקלות, השאלה אם זה יהיה שווה את זה?)

 

לא נכנס שוב לדיון המייגע הזה, הייתי בנגזרות שלו מספיק פעמים, מי שמענין אותו לדעת מה דעתי שיחפש. אבל שורה תחתונה יש לי, אם אתה שואל ומתוך חשש, עזוב צרפתי, לך על יפני או קוריאני, שם גם תקלה לא תוביל אותך להכאה על חטא, אחרי הכל זה אוטו ויש בלאי, בצרפתי יהיה חסר אויר בצמיג, מישהו חלילה ייכנס בך, ישר איזה טמבל אני, למה לא שמעתי למבינים שאמרו לי תתרחק מהזבל. ולמרות הציניות הברורה, אני באמת מתכוון, יותר מכך ובניגוד לחלק נכבד מהמומחים כאן, אין שום רע במכוניות מזרחיות, גם לא מבחינת איכות נסיעה, נהיגה וחומרים, טוב לא פחות מהצרפתים. המגרעת היחידה, הן יקרות יותר ביד שנייה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 896 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...