Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו - סטיגמות או יש אמת במילים?


D A N I
שימו לב! השרשור הזה בן 910 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מאחר ואני לא יכול לערוך כבר את ההודעה אני רוצה להוסיף ולומר שנזכרתי כי לבן דודי הייתה  בעבר 208 ידנית(דור קודם) למשך מספר שנים(רכש אותה חדשה בזמנו) והוא היה מרוצה ממנה מאוד, כך ששוב, לא חושב שיש טעם להכליל וכנראה שיש כן גם עניין כזה או אחר של "מזל" וכל רכב מתנהג אחרת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 127
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 18 שעות, menir1 כתב:

קשור לכך שעלות אחזקה של רכב יפני לא בהכרח תמיד זולה או נטולת פאקים... 

כל דגם לגופו. 

 

אבל אתה נותן דוגמה שהיא יחסית נדירה,חוץ מזה שידוע שניסאן החדשות לא בדיוק "יפניות".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נדירה בניסן וגם לא בסוזוקי. 

ולסובארו הייתה סדרת מנועים שהתחילו לבלוע שמן בגלל תכנון לא נכון של הרינגים. להונדה אינסייט הלכו מנועים כמו גרעינים. 

לקיה סורנטו ויונדאי סנטה-פה דור קודם, היה כשל במנוע 2.4 ליטר שהלכו מסבים ונדרשה החלפת מנוע. אצל רוב היצרניים האסייתיים, יש אחריות של רצון טוב, אבל לא תמיד. 

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי אני מסכים איתך ,אתה מדבר על  בעיות שהם כשלים תכנוניים, וגם זה לא קורה בכולם.

אני מתכוון באופן כללי.

עריכה אחרונה על ידי miatanc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה היא בעיקר במוסכים שלא יודעים לטפל! גם חלק ממורשי היבואן, ובעיקר הכלליים (חוץ מגבע/אורן) אם אני בא למוסך מורשה יבואן (!!!) ורוצה להחליף מיוזמתי רצועת טיימינג והוא אומר לי "אל תחליף עד שלא תידלק מנורה", זה כבר אומר הכל. שלא נדבר על מוסכים כלליים שלא מבינים מאומה בצרפתיות שממלאים שמן בתקן לא נכון וטוענים שאין בכלל צורך להחליף את הרצועה (מה שלא נכון בעליל). 

ונכון שיש בניהם מקצועיים, אבל לצערי לא כולם. 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, itamarg כתב:

הבעיה היא בעיקר במוסכים שלא יודעים לטפל ברכב עם טכנולוגיה שיצאה אחרי שנות ה90

תיקנתי

בגדול זו החוויה שלי מרוב המוסכים בארץ, הם יודעים פחות או יותר לטפל ברמה בסיסית יחסית (שכח מטיפול נאות במכלולים מתקדמים למיניהם). רמת הדיאגנוסטיקה שלהם היא במקרה הטוב לעקוב אחרי הוראות בספר, ובמקרה הרע להגיד שהכל בסדר אם האוטו עוד נוסע ולא חסר שמן/מים.

 

לצערי, זה לא מספיק להרבה רכבים מודרניים - לאו דווקא אירופאים.

 

כמובן שיש יוצאים מן הכלל, אבל ממה שאני שומע מאנשים שחוו אותו דבר הם המיעוט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באירופה כולם נוסעים ברכב אירופאי וחיים עם זה בשלום בעיקר כי המוסכניקים יודעים פלוס מינוס מה לעשות. אצלינו בארץ הרבה חאפרים מקצועיים וזו הסיבה העיקרית שכולם פה רצים לקנות טויוטה. הבעיה שגם טויוטה כבר עברו למנועים עם טכנולוגיה מתקדמת וזה כנראה ישתקף באמינות פה בהמשך.

עריכה אחרונה על ידי edward

האתר שלי: long.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע איך אתם מקשרים את הידע של המוסכים לבין האמינות של הרכבים. רכב שכל שניה נוטים להתקלקל זה הרכבים לא אמינים לא קשור למוסכניקים.

זה כמו שאני יקנה מכונת כביסה מדגם מסויים שמתקלקלת ללא סיבה ואז יאשים את הטכנאי במקום את המכונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, itamarg כתב:

שלא נדבר על מוסכים כלליים שלא מבינים מאומה בצרפתיות שממלאים שמן בתקן לא נכון וטוענים שאין בכלל צורך להחליף את הרצועה (מה שלא נכון בעליל

אצלי בC3 פיקאסו דיזל המורשה החליף סט רצועת תזמון שלם אחרי 240 אק"מ האוטו 2010, וזה היה ב 2016.

עריכה אחרונה על ידי PASHUT
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, itamarg כתב:

הבעיה היא בעיקר במוסכים שלא יודעים לטפל! גם חלק ממורשי היבואן, ובעיקר הכלליים (חוץ מגבע/אורן) אם אני בא למוסך מורשה יבואן (!!!) ורוצה להחליף מיוזמתי רצועת טיימינג והוא אומר לי "אל תחליף עד שלא תידלק מנורה", זה כבר אומר הכל. שלא נדבר על מוסכים כלליים שלא מבינים מאומה בצרפתיות שממלאים שמן בתקן לא נכון וטוענים שאין בכלל צורך להחליף את הרצועה (מה שלא נכון בעליל). 

ונכון שיש בניהם מקצועיים, אבל לצערי לא כולם. 

 

כמו שאומרים (ככה שמעתי) גם על אמריקאיות כמו פורד שלא יודעים לטפל פה אפילו המורשים. אז זה לווא דווקא צרפתיות. אולי גם תלוי במזל במקום המורשה עד כמה הוא מבין.. 

לפני 11 דקות, PASHUT כתב:

אצלי בC3 פיקאסו דיזל המורשה החליף סט רצועת תזמון שלם אחרי 240 אק"מ האוטו 2010, וזה היה ב 2016.

 

יש לו גם מקס' של 6-7 שנים בדר"כ, זה הזמן שלו. אבל מוזר שלא החליף לך אחרי סביבות 120-150 א"ק לפחות, בדר"כ זה הזמן החלפה מבחינת קילומטרז' ברוב המכוניות. 

עריכה אחרונה על ידי DesertFox
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 דקות, netanel1014 כתב:

לא יודע איך אתם מקשרים את הידע של המוסכים לבין האמינות של הרכבים. רכב שכל שניה נוטים להתקלקל זה הרכבים לא אמינים לא קשור למוסכניקים.

זה כמו שאני יקנה מכונת כביסה מדגם מסויים שמתקלקלת ללא סיבה ואז יאשים את הטכנאי במקום את המכונה.

תלוי איזו מכונת כביסה קנית.

 

זה ברור שיש דגמים שבהם אתה מקבל יותר חויית נהיגה, נוחות או צעצועים טכנולוגיים וזה כנראה יבוא על חשבון אמינות.

 

יש גם רכבים שבנויים מראש מתוך הנחה שהמוסכניק יודע מה הוא עושה לעומת "מלא שמן וסע". ברכבים רוסיים למשל של פעם היו מניחים שאתה מטפל ברכב בעצמך ולכן מראש לא הכניסו פתרונות יותר מידי מתקדמים לרכב.

 

ובכלל ברכב מודרני כלשהו כולל טויוטה צריך לטפל לפי הספר, אחרת עושים נזק.

עריכה אחרונה על ידי edward

האתר שלי: long.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, DesertFox כתב:

אבל מוזר שלא החליף לך אחרי סביבות 120-150 א"ק לפחות, בדר"כ זה הזמן החלפה מבחינת קילומטרז' ברוב המכוניות

קניתי אותו מאדם שאז נסע יום יום בינעירוני, וכנראה הבלאי היה פחות.

בכל אופן אולי אני טועה וזו החלפה שנייה שלו ופספסתי משהו מהספר טיפולים..

ואז זה 120-240-360 וכן הלאה.

ואם כן היום אני אוחז ב 348 אלף וזה אומר שעוד מעט כדאי להחליף? מעניין.

*מדובר בC3 פיקאסו ידני דיזל 2010*

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 9.10.2021 בשעה 13:00, Buki כתב:

 

 

הקטע שגם בדיזל 1.6 משהו הפתקשש להם (לפיז'ו) ובמקום ההוראה המקורית טיימינג פעם ב 165.000 או 10 שנים יצא ריקול ובריקול מחליפים אחרי 60.000 או 4 שנים ופעם שניה אחרי עוד 60.000, זאת אומרת ב 120.000. 

 

נכון, זה ריקול, זה ללא תשלום אבל זה עדיין טרחה. 

תגיד תודה שאין לך טויוטה עם כמות הריקולים שלהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, PASHUT כתב:

קניתי אותו מאדם שאז נסע יום יום בינעירוני, וכנראה הבלאי היה פחות.

בכל אופן אולי אני טועה וזו החלפה שנייה שלו ופספסתי משהו מהספר טיפולים..

ואז זה 120-240-360 וכן הלאה.

ואם כן היום אני אוחז ב 348 אלף וזה אומר שעוד מעט כדאי להחליף? מעניין.

*מדובר בC3 פיקאסו ידני דיזל 2010*

דיי בטוח שכבר החליפו לו בפעם הראשונה חוץ מהפעם הזאת שגם אתה החלפת, כי 240 א"ק להחלפת רצועת טיימינג בפעם הראשונה נשמע פשוט לא הגיוני... תבדוק באינטרנט מה אומרים לפי הדגם של האוטו שלך - כל כמה ק"מ צריך להחליף לפי הוראות יצרן, ושמור על הרכב שלך. 

עריכה אחרונה על ידי DesertFox
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 910 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...