Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1594 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 18 דקות, mottis כתב:

אני לא נוסע במוניות, אבל אם היתה עוצרת לי מונית יאריס או אייגו - הייתי אומר לנהג שזה לא בשבילי.

 

גם אני ראיתי מונית יאריס החדשה

בפתח תקווה מסתובבות 2-3 יאריס 2019 (הצורה הישנה) כמוניות.

על אייגו לא הייתי עולה בחיים, בטח שבטח על כביש בין עירוני ובטח שבטח לא במחירים ההזויים של הנסיעות כיום אם להדפק במחיר אז כבר במכונית נורמלית ולא בקופסת טונה 

עריכה אחרונה על ידי CarloAbarth

2018 Mazda 3 2.0 Hatchback Premium.

 

  • תגובות 83
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ברגע זה יש 43 טויוטה יאריס עם רישוי מונית.

 

לגבי האייגו - היא עוד לא במאגר, אבל בהחלט יתכן שהיא משמשת בעיקר למשלוחים, ולא להסעת נוסעים.

פורסם
בתאריך 12.11.2021 בשעה 16:04, itsik170 כתב:

כבר ראיתי יאריס מונית (כולל הדור החדש) ו-CHR מונית עם החלונות האחוריים הקלסטרופובים אפשר כבר לראות בהרבה מקומות.

 

אבל השיא - אתמול נצפתה בחולון טויוטה אייגו מונית (ואני יודע איך נראית יאריס וזה ממש לא).

מסקרן אותי מי לוקח מונית כזאת קטנה שאין הרבה מקום לנוסעיפ או מטען ואיך מאשרים דגם כזה קטן למונית?

מי שעובד עם המונית בעיקר במשלוחים.

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

אני כבר 10,000 ק"מ על אייגו עם סמל של סיטרואן מקדימה (C1), לא חושב שהרכב נורא בכלל. מאוד בסיסי, לא חזק, אבל ממש לא נורא. יצא לי לנהוג על מכוניות נוראיות. זאת לא אחת מהן.

זה גם בהחלט רכב משלוחים לא רע, או אפילו לנוסע יחיד - למעשה אני לא חושב שזה ממש משנה מבחינת מרווח לאותו נוסע אם הוא בתוך אייגו או במרצדס E ויהיו כאלו שיחשבו שגם לא פחות נוח (לדוגמא אשתי). מקפלים את המושב האחורי ויש נפח הטענה סביר (הבעיה זה סף טעינה גבוה).

מכונית קטנה, זריזה, חסכונית והכי חשוב ללקוחות מסוימים - מאוד אמינה. אפילו הייתי אומר מאוד-מאוד-מאוד אמינה.

הדור הראשון של B-ZERO נחשב לפי סקרים מאירופה לדבר הכי אמין והכי זול לאחזקה בתקופתו ואין סיבה לחשוב שהדור השני (תכלס על אותה רצפה ואותו מנוע - עם אבולוציה קלה מאוד) יהיה שונה בעניין הזה.

עריכה אחרונה על ידי Doc Slow
  • אהבתי 1
פורסם

ממה שהבנתי יבואן טויוטה הרשמי מוכר היום למוניות רק את הקורולה והפריוס.

 

כל שאר המוניות (יאריס מהדור החדש, CHR, ראב 4, קאמרי) מגיעות בייבוא מקביל.

השבוע יצא לי לראות גם טויוטה אבלון מונית.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם (נערך)

הרכב היומיומי שלי הוא 107 דור ראשון (הרכב האחרון שפיזית נמסר בארץ).

אשתי נוסעת ברכב הגדול יותר.

קניתי אותו חדש מהניילונים בשביל אמא שלי, לפני 8 שנים, וכשהיא הפסיקה לנהוג לקחתי אותו בחזרה אלי.

 

נכון שאין לו כוח והגיר שלו מצריך הבנה שזה בעצם ידני עם קלאץ' אוטומטי (אם נותנים לו להעביר לבד, זה ממש לא נעים, אז הוא על מצב ידני כל הזמן) אבל זה לא רכב מאוד לא נוח.

בשביל המחיר שלו ובשביל נסיעות עירוניות או בינעירוניות לא במהירות ממש גבוהה, הוא מעולה.

 

הרבה יותר קל לי לחנות אותו מאשר את הסיטרואן C4 פיקאסו כשאני מגיע למרכז מסחרי.

 

בנוסף הוא עושה 1:17 בתוך העיר, אז לא שווה לי להחליף אותו.

עריכה אחרונה על ידי יוסי פרנקוס
פורסם

הדור  השני, 108 כבר הציג נוחות טובה יותר ופחות קופצני מה 107.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כי היום יש אופציות טובות כמו יונדאי i10 שלא תהיה בסיסית כמו האייגו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...