Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1595 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 83
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
לפני 52 דקות, yulianx כתב:

כי היום יש אופציות טובות כמו יונדאי i10 שלא תהיה בסיסית כמו האייגו.

ההשוואה רלוונטית רק לשוק המשומשות כי אייגו דור שני כבר לא קיימת והוחלפה במשהו שונה לחלוטין. I10 / פיקנטו נסחרות משמעותית מעל מכוניות ה-B-ZERO (שנתון מול שנתון), צריכת הדלק מעט גבוהה יותר ומוניטין האמינות הוא כנראה טוב אבל לא ברמה של שלישיית הצ'כיות. הגרסאות הידניות של צמד הקוראניות גם נדירות יחסית וגם לרוב עם אבזור בסיסי לא פחות משל ה-B-ZERO. בגזרה האוטומטית גם לא נרשמה אצלי התלהבות מתוצרת קוריאה - הדגמים הישנים עם גיר פלנטרי אבל במחיר צריכת דלק לא משהו (אחת הסיבות הקריטיות לרכישת רכב מיני) והחדשים יותר עם גיר רובוטי שאני לא רוצה להתקרב אליו. 

 

עריכה אחרונה על ידי Doc Slow
פורסם
לפני 13 דקות, yoav911gt2 כתב:

האייגו לא נמכרת יותר. הI10 מתחילה מ72 לידנית ו-81 לאוטומטית.

אייגו חדשה (X) תתחיל להמכר בקרוב אבל המחיר צפוי לעלות. 

 

אם היבואן יחליט להציב את האייגו החדשה מול האיגניס המחיר צפוי לטפס גם ל-100 אלף שקלים.

וכך עוברת לה אפיזודה חולפת של עשור בו יכלנו לרכוש רכבים חדשים ב-60 אלף שקלים (וגם ב-50 במבצעים).

  • אהבתי 1
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם (נערך)

האייגו החדשה בעיני לא רלוונטית. השמינה כהוגן, התנפחה (ארוכה יותר בכ-32 ס"מ) ואני די בטוח שהמחיר יזנק ל-100 פלוס, כי עכשיו זה "SUV" ועוד עם הסמל של טויוטה בחזית. המנוע נשאר אותו הדבר, אבל הפעם הוא צריך לסחוב עוד קילוגרמים ולסובב את הגלגלים דרך גיר רציף (מסופק מאוד אם טויוטה ישראל יביאו את הגרסה הידנית) - ביצועים וצריכת דלק יפגעו בהתאם.

אבל אנחנו לא נראה מכוניות ב-60 אלף לא בגלל זה, אלא מסיבה פרוזאית יותר - אינפלציה דוהרת.

עריכה אחרונה על ידי Doc Slow
פורסם
לפני שעה, Doc Slow כתב:

ההשוואה רלוונטית רק לשוק המשומשות כי אייגו דור שני כבר לא קיימת והוחלפה במשהו שונה לחלוטין. I10 / פיקנטו נסחרות משמעותית מעל מכוניות ה-B-ZERO (שנתון מול שנתון), צריכת הדלק מעט גבוהה יותר ומוניטין האמינות הוא כנראה טוב אבל לא ברמה של שלישיית הצ'כיות. הגרסאות הידניות של צמד הקוראניות גם נדירות יחסית וגם לרוב עם אבזור בסיסי לא פחות משל ה-B-ZERO. בגזרה האוטומטית גם לא נרשמה אצלי התלהבות מתוצרת קוריאה - הדגמים הישנים עם גיר פלנטרי אבל במחיר צריכת דלק לא משהו (אחת הסיבות הקריטיות לרכישת רכב מיני) והחדשים יותר עם גיר רובוטי שאני לא רוצה להתקרב אליו. 

 

היונדאי הידנית  לא מגיעה עם אבזור בסיסי, ואף משאירה את מערכות הבטיחות גם בגירסה הידנית.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

ב-2021 הגיע משלוח של i10  ידניות ב-69900 ש"ח אחרי שהיו כמה עשרות הזמנות. ל-90 המכוניות שיובאו לקח 9 חודשים להמכר. המחיר היה 69900 ש"ח

הדגם נרשם לשיווק גם ב-2022 ב-71900 ש"ח, אני בספק רב אם אם יביאו כאלה בפועל.

 

לעומת זה (וכנראה בגלל סיום הייצור) מחירו של דגם 2022 של האייגו הידנית ירד ל-65000 ש"ח.

עריכה אחרונה על ידי PriceDevil
פורסם
לפני כשעה, PriceDevil כתב:

ב-2021 הגיע משלוח של i10  ידניות ב-69900 ש"ח אחרי שהיו כמה עשרות הזמנות. ל-90 המכוניות שיובאו לקח 9 חודשים להמכר. המחיר היה 69900 ש"ח

הדגם נרשם לשיווק גם ב-2022 ב-71900 ש"ח, אני בספק רב אם אם יביאו כאלה בפועל.

 

לעומת זה (וכנראה בגלל סיום הייצור) מחירו של דגם 2022 של האייגו הידנית ירד ל-65000 ש"ח.

כנס לאולם תצוגה באתר של יונדאי ותראה שיש אספקות באפריל עד יוני 2022.

מכיוון שהתעניינתי בדגם בעבר אני יודע להגיד שהיה משלוח שהגיע בסוף 2021 עם אספקה בינואר/פברואר. אז הדגם בהחלט נמכר באופן סדיר.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
לפני 4 שעות, PriceDevil כתב:

ב-2021 הגיע משלוח של i10  ידניות ב-69900 ש"ח אחרי שהיו כמה עשרות הזמנות. ל-90 המכוניות שיובאו לקח 9 חודשים להמכר. המחיר היה 69900 ש"ח

הדגם נרשם לשיווק גם ב-2022 ב-71900 ש"ח, אני בספק רב אם אם יביאו כאלה בפועל.

 

לעומת זה (וכנראה בגלל סיום הייצור) מחירו של דגם 2022 של האייגו הידנית ירד ל-65000 ש"ח.

שאלה לא קשורה, אבל נדמה שאתה בקיא:

יש צפי ל i20n?  והאחרים: קונה, i30?

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

×
×
  • תוכן חדש...