Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אף אחד לא מחרטט אותך.

 

הבעיה היא ממשלה לא מושלת וציבור לא ממושמע. את התוצאה רואים בטבלאות.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ולא רק זה, עושים סגר חודש וחצי ואז פתאום זה בסדר להתרועע, ללכת לעבודה, לבלות וכד'...

לי לפחות זה נתן את ההרגשה המדומה, שהוירוס היה מאוד קטלני בהתחלה ואח"כ פחות.

פתאום אין בעיה לשחרר הכל?

או שהמניע לשחרור היה נטו פוליטי/כלכלי?

פורסם

למען האמת זאת לא פעם ראשונה שאני שומע על הכחשה.

 

אחת העובדות שלי, מנהלת משמרת מבוגרת יחסית, מכחישה באופן גורף את קיום הקורונה ולגמרי חושבת שיש פה סיפור גדול יותר של צ'יפים, ביל גייטס ושאר ירקות...

כמובן שומרת על ההנחיות, אבל עצם המחשבה המופרכת הזאת היא בעייתית מהשורש

פורסם (נערך)
לפני 12 שעות, sperial כתב:

אם מישהו שמע הערב את ברבש - המסר שלו פשוט: הסגר אינו סגר, לכן צפוי להיות לא יעיל.

מאוד יעיל.

בגלל שיסגרו מסעדות ומקומות בילוי לעוד חודש,שוב חלק מהם לא ישרוד וייסגרו לצמיתות.

יהיו פחות ברים ומסעדות לצאת אליהם ואנשים יידבקו פחות כי לא יהיה איפה.

מסקנה:סגר זו השקעה לטווח ארוך.

עריכה אחרונה על ידי Potato
  • רעיון טוב! 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

עכשיו אהיה האיש הרע:

ברוח הויכוח על אנשים שמתים "עם קורונה" לעומת אלה שמתים "בגלל קורונה" אשאל אותה שאלה לגבי מקומות הבילוי - כמה בארים ומסעדות היו נסגרים אילו לא היתה קורונה? הרי תוחלת החיים של העסקים האלה קצרה גם בימי גאות כלכלית.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

משמעותית הרבה פחות.

 

יש המון מקומות ותיקים שכבר עברו את תקופת חבלי הלידה וגם סגרו.

הם גם נכנסים לקשיים וככל שהמקום גדול יותר להחזיק אותו סגור עולה יותר כסף.

 

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 15 דקות, sperial כתב:

אף אחד לא מחרטט אותך.

 

הבעיה היא ממשלה לא מושלת וציבור לא ממושמע. את התוצאה רואים בטבלאות.

מחרטטים זו מילה קשה. אבל אתה באמת לא מבין למה רבים וטובים הפסיקו להתייחס ברצינות לאיום הקורונה אחרי שדי לא היה פה כלום במשך חצי שנה?

לפני 9 דקות, sperial כתב:

ברוח הויכוח על אנשים שמתים "עם קורונה" לעומת אלה שמתים "בגלל קורונה" אשאל אותה שאלה לגבי מקומות הבילוי - כמה בארים ומסעדות היו נסגרים אילו לא היתה קורונה? הרי תוחלת החיים של העסקים האלה קצרה גם בימי גאות כלכלית.

למה ה״עכשיו״? במשך חצי שנה אתה מפגין כאן חוסר איכפתיות וסוג של ניהיליזם ביחס לכל מה שלא מעניין אותך ואתה לא משתמש בו. אם ספריאל לא צריך את זה, אזי זה מיותר - זו לא גישה שנולדה היום.

יש בארים, בתי קפה ומסעדות שקיימים שנים רבות. ויש הבדל בין תחלופה לבין פגיעה כזו בענף שתצמצם את מספר העסקים הפעילים ברגע נתון לאלוהים יודע כמה.

  • אהבתי 3
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

דרך אגב, לפני מספר ימים היה כאן ויכוח על הגדרת "חולה קשה" .

 

בדקתי באתר ה-NIH של ארה"ב, ההגדרה שלו זהה להגדרה של WHO שנקבעה גם בהגדרה בישראל. וצריך להוסיף שחוץ מהסטורציה יש עודה קריטריונים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כשמפטרים אותך אתה לא מרוויח אבל גם לא מפסיד.

כשעסק נסגר בצורה לא מתוכננת בעל המקום נשאר עם חובות,אל תשכח את זה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

מעולה, הטריפו אותנו בדרג הרפואי שדורש סגר, מתחילים סגר משתק, אבל ברבש כבר מכין את התירוצים לסגר הבא, זה לא הסגר שרציתי.

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

פורסם
לפני 1 דקה, khalil כתב:

מעולה, הטריפו אותנו בדרג הרפואי שדורש סגר, מתחילים סגר משתק, אבל ברבש כבר מכין את התירוצים לסגר הבא, זה לא הסגר שרציתי.

Sent from my SM-N950F using Tapatalk
 

דווקא לי הסגר הזה יושב בול.

עבודה כרגיל,לימודים כרגיל-חסכו לי יציאות חברתיות שהיו עולות לי כסף.

אחלה חסכון.

  • מעניין 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

כמה שהדבר כואב המגפה הזו משולה למלחמת עולם, והיא משנה הרבה דברים. דרכי הבילוי רק אחד מהם.

 

כולם כאן בוכים על המסעדנים, אני לא רואה התיחסות לתיירנים ולשאר ענפים שנפגעו, ושאף אחד לא רואה את עתידם.

 

מדובר במשבר עצום שלא יסתיים מחר, וכנראה גם לא בעוד שנה. ככל שאנשים יקדימו להבין זאת כך הם יוכלו למצוא לעצמם נישות חדשות. אנחנו רואים אנקדוטות כאלה באתרי החדשות, אבל, לא תהיה ברירה, יהיה צורך בהסתגלות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

איבדנו כל פרופרפורציה, מלחמת עולם? בכל מקום בעולם התוצאות של המגפה הזו נעות בין חורף ממוצע לחורף קשה, חוץ אולי מניו יורק.

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

פורסם (נערך)

מבחינת הנזקים הכלכליים זו מלחמת עולם. בוריאציה כזו או אחרת.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...