Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

בחזרה לקורונה - בשוודיה מספר המתים היומי מקורונה עומד על 1-2 ביום, בממוצע, בשבועיים האחרונים.

 

בנוסף, נראה כי הכלכלה השוודית נפגעה פחות מאשר כלכלות אחרות באיחוד האירופי.

 

עריכה אחרונה על ידי gadik6
  • רעיון טוב! 1

פורסם

  

לפני כשעה, Transporter כתב:

מהרגע שהתחיל הקטע עם החרדים יש הקלה בנושא הזה

אבל אני רק מדמיין מאיפה אני יודע מה קורה בשטח

 

כי לפני זה פיזרו חתונות?

 

לפני כשעה, Transporter כתב:

לא הבנתי מה פספסת

עכשיו יש לי זמן  להשקיע בדברים שרציתי לנסות הרבה זמן ולא היה לי את הזמן והאנרגיות לזה. עכשיו יש

במקביל במקום לעשות חתונות באולמות אנשים משלמים פי 2 כדי להביא הכל עד אליהם הבייתה

זאת מגמה שהתחילה בשבועיים האחרונים ורק מתחזקת

 

אני לא פיספסתי, אתה זה שפיספסת.

 

לפני כשעה, Transporter כתב:

אני מעדיף 3 עסקים פעילים ומרוויחים טוב ולא 20 עסקים שכל אחד בקושי סוחב

אבל אם קבלנו הזדמנות לקבל פיצוי מהמדינה בזמן שהעסק בחופש זה זמן טוב למיזמים חדשים שישארו כאן כל החיים הלוואי

 

כל בנאדם שפוי יעדיף 3 עסקים פעילים על 20 מקרטעים.

 

לפני 7 דקות, gadik6 כתב:

בחזרה לקורונה - בשוודיה מספר המתים היומי מקורונה עומד על 1-2 ביום, בממוצע, בשבועיים האחרונים.

 

עדיין יש להם מתים כל יום?!

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 24 דקות, gadik6 כתב:

בנוסף, נראה כי הכלכלה השוודית נפגעה פחות מאשר כלכלות אחרות באיחוד האירופי.

 

בכתבה זה מוזכר בחצי משפט, תבדוק תחזיות IMF, אי אפשר להגיד שהפגיעה בכלכלה שלה נמוכה משל מדינות אחרות (ושיעור האבטלה אצלה צפוי לעלות יותר מבמדינות אחרות).

  • מעניין 1
פורסם

עוד לא ראיתי ניתוח כלכלי רציני (מובן למה, כאוס בכל העולם, אז דברים כאלה ניתן לראות הרבה יותר מאוחר), אבל, ירידה בתוצר היתה צפויה, קריסת ענף התיירות, וירידה בייצור במפעלים מספיקים לספק כזאת ירידה בלי קשר למדיניות הממשלה, אבל יש אספקטים חשובים אחרים שלא נלקחים בחשבון כמו:
1. כמה עסקים קטנים קרסו יחסית למדינות אחרות, להקים עסק מחדש יצריך תמרוץ וזה גרעון עתידי.

2. כמה מדינת הרווחה מימנה שכר? מדינת ישראל משלמת בבט"ל בחודש קורונה מה ששילמה בשנה שלמה בלי קורונה, זה עזר מאוד למנוע קריסת תוצר, אבל גם זאת הוצאה גרעונית.

פורסם
ברור שהטענה ש 2.5 אנשים חזרו לשגרה מוקצנת, וזו גם לא היתה הטענה. הטענה היתה שה 2.5 אנשים במעגל שלו והוא רואה מייצגים כלום ושום דבר מאוכלוסיית המדינה. ה 2.5 אנשים שאני מכיר ורואה עושים בדיוק ההיפך. מלבד עבודה לא מתערבבים עם אנשים כלל. האם מה שאחד מאיתנו רואה מייצג את הרוב?
ברור שלא. אבל ההוא בטוח שהוא חושב זו האמת היחידה, שכולם יחנקו וימותו כל עוד הוא יכול לעשות את האירועים שלו, ומי שלא מגיע אליהם הוא פתט, זבל וצריך ללמד אותו עם בדידים.

Sent from my SM-G970F using Tapatalk



אני לא כתבתי את הדברים האלה
אתה מצטט כאן דברים שלא אמרתי
כתבתי שלך צריך להסביר עם בדידים כי אתה לא מצליח לקרוא ולהבין משפט פשוט והוכחת את זה גם עכשיו
וכן חתונות מתקיימות וימשיכו להתקיים במיוחד עכשיו כשלומדים להפוך כל אולם למסעדה עם קפסולות ולהכניס 300 איש

כתבתי את זה כאן לפני חןדשיים ולא באמת התייחסו
עכשיו מתחילים להקשיב לי וליישם
רק שלא טוב לי לחזןר לשגרה מהר מדי כי יש לי פרוייקט חדש לטפל בו ןבניתי על אוגוסט פנוי

Sent from my SM-G975F using Tapatalk



פורסם

גם כתבת שמי שעושה חתונה בבית הוא ביטוח לאומי, ועכשיו אתה מספק תאורה ושירותי דיג'יי לחתונות ביתיות.

 

 

חשבת שפרסים קמצנים? אז חשבת!

  • מצחיק 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 5 דקות, David32 כתב:

גם כתבת שמי שעושה חתונה בבית הוא ביטוח לאומי, ועכשיו אתה מספק תאורה ושירותי דיג'יי לחתונות ביתיות.

 

 

זה שהם ביטוח לאומי לא אומר שהוא לא צריך לקחת מהם כסף.

ביטוח לאומי, אבל משלמים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

1. יולי חתם על הסכם עם מעבדות חיצוניות להעלאת כמות בדיקות הקורונה ל-60,000 ביום. כחלק מהיערכות לחורף.

2. הכתבה על עשרות אלפי "פלסטינים" שהסתננו מצידו השני של הקו הירוק לחופי תל-אביב ונתניה ממחישה חלק מהיחס של הממשלה לקורונה ולאכיפת המסיכות/ריחוק חברתי.

פורסם
לפני כשעה, David32 כתב:

גם כתבת שמי שעושה חתונה בבית הוא ביטוח לאומי, ועכשיו אתה מספק תאורה ושירותי דיג'יי לחתונות ביתיות.

איזו רשעות זה לגבות כסף מאנשים שהם גם ככה ביטוח לאומי.

 

  • מצחיק 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

הייתי בים בשישי אחר הצהריים, חוף תל ברוך צפון (דרומית לחוף הצוק), יש שם טיילת דיי ארוכה, הלכנו מהחניה עד לחוף הכלבים

בהתחלה לא הבנתי, היו שם מאות משפחות ומנגל בכל פינה, היו גם אנשים שעושים ספורט בטיילת, שמעתי מוסיקה והרבה שפה ערבית, חשבתי אלו ערבים ישראלים אבל במוצ״ש גיליתי שהגיעו לכאן אלפי אנשים מהגדה המערבית
חבל שלא צילמתי, כל הטיילת הייתה עמוסה באנשים, וזה לא כולל את כל אלו שבאו לים, אגב, 0 מסכות. טוב נו, אולי 5-10 ראיתי.
ואז אני רואה שהולכים להכניס 15k בחורי ישיבה, אבל לא 1k זוגות מעורבים (כך קוראים לזה? אחד כן ואחד  לא אזרח ישראלי)
והכניסו אנשים מהרשות
ובאמת,  שמים זין על ההנחיות.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם
גם כתבת שמי שעושה חתונה בבית הוא ביטוח לאומי, ועכשיו אתה מספק תאורה ושירותי דיג'יי לחתונות ביתיות.
 
 
חשבת שפרסים קמצנים? אז חשבת!

נכון
לזוגות שהופכים את הבית שלהם לגן אירועים מושקע
לא לזוגות שמחפשים ספקים פושטי רגל שיעבדו שחור בשביל רווח של 400 שקל
בהם נמשיך להלחם וגם הזוגות עצמם יתנו את הדין במידה והפרו את חוק המזומן


Sent from my SM-G975F using Tapatalk

הייתי בים בשישי אחר הצהריים, חוף תל ברוך צפון (דרומית לחוף הצוק), יש שם טיילת דיי ארוכה, הלכנו מהחניה עד לחוף הכלבים

בהתחלה לא הבנתי, היו שם מאות משפחות ומנגל בכל פינה, היו גם אנשים שעושים ספורט בטיילת, שמעתי מוסיקה והרבה שפה ערבית, חשבתי אלו ערבים ישראלים אבל במוצ״ש גיליתי שהגיעו לכאן אלפי אנשים מהגדה המערבית
חבל שלא צילמתי, כל הטיילת הייתה עמוסה באנשים, וזה לא כולל את כל אלו שבאו לים, אגב, 0 מסכות. טוב נו, אולי 5-10 ראיתי.
ואז אני רואה שהולכים להכניס 15k בחורי ישיבה, אבל לא 1k זוגות מעורבים (כך קוראים לזה? אחד כן ואחד  לא אזרח ישראלי)
והכניסו אנשים מהרשות
ובאמת,  שמים זין על ההנחיות.
איזה מזל שיש פה כמה שלא מתכחשים לאמת


Sent from my SM-G975F using Tapatalk


 
זה שהם ביטוח לאומי לא אומר שהוא לא צריך לקחת מהם כסף.
ביטוח לאומי, אבל משלמים.

לא לא
זוגות ביטוח לאומי לא משלמים
הם רוצים לעשות פלייליסט ממחשב או לשלם לך צדקה במזומן וגם שתמצוץ לחתן במחיר הזה
הטיפשים שעובדים שם לא מבינים שהם עובדים בחינם
אבל נרקומנים יש בכל תחום

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

פורסם

אם הם לא משלמים תעקל להם את הקצבה של ביטוח לאומי!

ואם הם רוצים שתמצוץ לחתן אז למה הם מתחתנים? נשמע שהחתן Goes both ways.

חוצמזה לא העבירו את החוק נגד צריכת זנות?

  • מצחיק 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אני ממש לא מתכחש ורואים את זה בכל מקום.
פשוט יש כאלו שעושים זאת בגלל הבלבול, ויש כאלו שעושים זאת במטרה מכוונת - למשל החתונה של חסידות בעלז, שאחרי החתונה הפומבית הציבו סדרנים בכניסה לאירוע ה״מצומצם״ כדי שלא יכנסו מצלמות, 
הוציאו לינק מאובטח לחסידים שרוצים לצפות באינטרנט, ודרך הלינק הצליחו אנשים להגניב כמה תמונות שמלמדות על הצפיפות הענקית ואי עטיית המסיכה במקום סגור.
יותר מזה, זה מהדהד מהתקשורת ומטה. קח עוד דוגמא, עשו בשישי כתבה על גלידה גולדה
אז האמא הוגת הרעיון (יחד עם בנה) אישה מבוגרת, פוגשת את ארבעת הבנים שלה לצורך הכתבה, כולם עם מסיכה, אבל כולם מורידים אותה לסנטר ואז מביאים לאמא חיבוק ואומרים ״לא התאפקתי״
אחרי זה אומרים לנו שרוב ההדבקה היא בבית...
ואז אומרים לנו שיש צורך במסיכות, רק כדי להבין שבאוויר הפתוח הן לא הכי יעילות, אבל כן במקומות סגורים ואני מסכים עם זה, אבל זה שבאוויר הפתוח נדבקים פחות לא אומר שאפשר לפתוח מנגליאדה על כל הטיילת עם ילדים ומבוגרים וצעירים (משפחה גרעינית) בהקבצות צפופות, אני מבטיח לכם שרוב המשפחות לא שמרו 2 מטר אחת מהשניה.

שים זין על ההנחיות, אבל גם שמים עלינו זין עם ההנחיות.
כשהמדיניות מלמעלה רקובה זה מחלחל לשטח.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 6 דקות, m3x7r3m3 כתב:

חוצמזה לא העבירו את החוק נגד צריכת זנות?

הם עובדים בחינם לפי דבריו אז זה בסדר.

  • מעניין 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

הוא כתב שהם משלמים צדקה במזומן

  • מעניין 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...