Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 12 דקות, Potato כתב:

לא הבנתי מה הפואנטה.

יש כזו?

 

כנראה פספסת שכתבו פה שחוץ מ 2.5 אנשים שאני מכיר כולם מפחדים מהקורונה וישנים במקלטים

אז הראתי מה באמת קורה בחוץ

מעבר לסיפורים של אנשים כאן שאין מאחוריהם שום בסיס מוכח

 

ד"א כתבו כאן המון דברים

גם כתבו  שבגלל כל האירועים ביוני אנחנו נקבל המון מתים

והנה האירועים עדיין מתקיימים ובלי שום הקפדה על שום הנחיה

רק איפה המתים ?

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 4 דקות, Blaz00r כתב:

קבורים מתחת לאדמה נראה לי

 

איפה קברו 50,000 איש שמתו 4 בחודשים ?

אההה בכלל לא מתו....מתו פה 500 איש, מרוב שזה כלום ושום דבר אף אחד לא זוכר את המספר הזה

 

פורסם (נערך)
לפני 3 דקות, Blaz00r כתב:

שאלת איפה המתים אז עניתי emoji2371.png

 

לא מוצא אותם

אפילו המתים לא באמת מאמינים שמישהו מתרגש מזה בארץ

עריכה אחרונה על ידי Transporter
  • מעניין 1
פורסם

טוב חזרתי עכשיו מפגישה עם כמה חברים מהתחום

סגרתי עם כמה מקומות להעתיק להם את התאורה וההגברה מהאולם החוצה

בנוסף יקבלו היתר מסעדה ויעבדו בקפסולות עם חוצצים בין השולחנות וניצול כל המתחמים של האולם

ככה שכל מה שמותר למסעדה יהיה מותר גם לאולם

ויאללה בהצלחה לנו

פורסם (נערך)

זה פשוט מאוד

אם מסעדות יכולות להכניס 400 איש בזכות זכוכית בעובי 0.5מ"מ שבכלל לא סוגרת לגמרי את החללים

אז גם אולם יכול לעשות את זה, רק צריך היתר לפעול כמסעדה

על המלונות אני בכלל לא רוצה לדבר. כל יום שהם פתוחים זה פשע

 

יש עוד הפתעות בשרוול

עובדים על זה

עכשיו בקצב קצת יותר איטי כי יש לי פרוייקט חדש על הראש

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

הייתי שוב במרכז העיר בירושלים.

מוצ"ש ורוב הברים מלאים 80-90%.

ביחס לכמה פעמים שהייתי ואווירת המוות הופתעתי מאוד.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 7 שעות, Potato כתב:

הייתי שוב במרכז העיר בירושלים.

מוצ"ש ורוב הברים מלאים 80-90%.

ביחס לכמה פעמים שהייתי ואווירת המוות הופתעתי מאוד.

כן, רוב הברים שפתוחים עמוסים. 

יש לא מעט שנשארו סגורים.

גם מכיר אישית שני ברים בירושלים שלא מגישים מזון בימים כתיקונם. אז הכניסו אוכל לתפריט, ביקשו וקיבלו אישור להסבה ל"מסעדה" (לא לתפוס אותי במינוח המדוייק, יכול להיות שאני טועה) וממשיכים עסקים כרגיל.

מדינת קומבינה.

ולמרות שאני לא חלק מההתנצחות האין סופית שלכם אני עוקב אחרי השרשור הזה ולראשונה מסכים עם טרנספורטר- אף אחד לא סופר את ההגבלות. כולם יוצאים, מבלים, מתערבבים, ומזמינים כוס מים כדי שלא יצטרכו לעטות מסיכה.

 

ישנם עוד כמה שאכן מסתגרים בבתים ומורחים אלכוג'ל כל רבע שעה. אבל אלה (לפי דעתי והיכרותי) לא עוברים את סך ה5% מהאוכלוסייה. כמובן שכשאני כותב אוכלוסייה אני מתכוון לבני 0-70.

×
×
  • תוכן חדש...