Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

הסוד הכי גלוי של הקורונה הוא שזו מגפה סקטוריאלית בישראל. שזה די נכון גם לגבי רוב הבעיות שיש לנו כאן בכלל. 

  • אהבתי 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)

ד"א האישה שיגעה אותי שנלך למסעדה שאהבנו ללכת אליה לפני הקורונה

מסתבר שהם מכניסים 300 איש

פשוט יש זכוכית שקר כלשהו שמפרידה חלקית בין המתחמים

כאילו מישהו באמת יודע אם הנגיף הולך בקו ישר ואז נתקע בזכוכית אז הוא נעלם, ולא סוטה  קצת ימינה או שמאלה ועוקף אותה באיזו צורה, בגלל משב רוח, מזגן וכו'

פשוט בושה איך כל המדינה שמה זין על ההנחיות וזה לא מעניין אף אחד

 

בועדת קורונה  ביום שני

ובכלל כשכל פעם מישהו ישאל למה אנחנו דוגלים בלהפר הנחיות ולפתוח אולמות נגד ההסכמה של המדינה

אנחנו נרצה הסברים על התמונה הזאת

 

 

 

116989821_10158788034514266_1397995856844008043_o.jpg

לפני 12 שעות, m3x7r3m3 כתב:

 

ללשון אין עצם, מה עולה לו להציע? הם אחרי זה יכולים להתחשבן איתו בקלפי?

מה הסיכוי שבאמת חיילי פיקוד העורף יגיעו לעזור בביירות?

וזו הרי מומחיות של ביבי, להציע דברים שנשמעים אחלה, אבל אם אתה רגע מנסה לדקדק בתוך ההצעה, אתה מבין שהיא ריאלית בערך מסע אחורה בזמן.

אי אפשר לקחת את זה ממנו, הבנאדם נואם בחסד עליון ומומחה עולמי בפסאדה שאין מאחוריה הרבה.

 

 

תגדיר "נואם בחסד עליון" ?

בוא נוציא מהתמונה אנשים מכל מיני ישובים שלא נפרט אותם כדי לא לפגוע באף אחד, ואפשר להגיד להם "זה לא אני אשם, זה חמאס"

בנאדם נורמלי

כשאתה מבטיח לו משהו פעם פעמיים שלוש , בסוף הוא מבין שאתה שקרן

לצערי אני מאמין שהוא באמת מתכוון לעזור להם.

חוץ מזה שזה לא רק הוא בתמונה, יש כבר הרבה אנשים מעורבים

וכנראה שזה הרבה יותר קל מלבקש מהפקידה להפגש עם האחראי מיחשוב ועם ראש רשות המיסים, שכולם הם אנשי עסקים מאוד מאוד לחוצים ועמוסים וקשה להפגיש אותם במשך  5 חודשים

לפני 8 שעות, מרק10 כתב:

למה צריך לשלוח סיוע הומניטרי ? יש מספיק רעבים בארץ שצריך תחילה לעזור להם !

 

זה מה ששאלתי

והתשובה מאוד ברורה

ביבי עדיין לא מצא את הדרך לגרום לפקידה והפקיד והאחראי מיחשוב וראש רשות המיסים להפגש

מה לא ברור? זה נראה לך קל ?

 

 

לפני 12 שעות, m3x7r3m3 כתב:

 

לא, זה אומר שבמצב כזה, עם שמיכה קצרה, אם הרווחת טוב ויש לך רזרבות, אתה אחרון בתור. ובצדק.

או שאומרים פאק איט מדינת רווחה בכלל, ואז אין תור, לא תקבל כלום מהמדינה וזה בעיה שלך.

או שאומרים מדינת רווחה, ואז מחלקים לפי הצורך, ואתה מהאחרונים בתור. (אל תיעלב, גם אני מהאחרונים בתור, ושתמיד נהיה אחרונים בתורים הסוציאליסטיים).

אבל צריך להיות קוהרנטי, אי אפשר לדרוש מדינת רווחה, אבל כסף לעשירים, ושהעניים ימותו ברעב.

עריכה אחרונה לפני 12 שעות על ידי m3x7r3m3

 

צריכים לתת לפי גובה הפגיעה ולא לפי כמה כסף יש  לי חסכונות

זה בכלל לא מעניין

כי אם אין לי חסכונות בכלל אבל יש לי בית יקר אז יכולים פשוט לבוא להגיד לי למכור אותו, או את הרכב, או את התכשיטים

חסכון לא חייב להיות כסף בחשבון בנק, כל דבר שווה ערך אפשר למכור והנה יש לך כסף לחיות

אז בעצם לפני שיתנו משהו למישהו ידרשו ממנו למכור את כל הרכוש ולהשתמש בכסף ויתנו קודם למי שאין מה למכור

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 27 דקות, Transporter כתב:

ד"א האישה שיגעה אותי שנלך למסעדה שאהבנו ללכת אליה לפני הקורונה

מסתבר שהם מכניסים 300 איש

פשוט יש זכוכית שקר כלשהו שמפרידה חלקית בין המתחמים

כאילו מישהו באמת יודע אם הנגיף הולך בקו ישר ואז נתקע בזכוכית אז הוא נעלם, ולא סוטה  קצת ימינה או שמאלה ועוקף אותה באיזו צורה, בגלל משב רוח, מזגן וכו'

פשוט בושה איך כל המדינה שמה זין על ההנחיות וזה לא מעניין אף אחד

 

בועדת קורונה  ביום שני

ובכלל כשכל פעם מישהו ישאל למה אנחנו דוגלים בלהפר הנחיות ולפתוח אולמות נגד ההסכמה של המדינה

אנחנו נרצה הסברים על התמונה הזאת

 

 

 

116989821_10158788034514266_1397995856844008043_o.jpg

 

 

החתונה בהתאם להוראות, אתה לא רואה את המחסומים הכחולים? 

הם בקפסולות של 20 איש. 

ובכלל זה לא נחשב, הם משפחה גרעינית שגרה תחת קורת גג אחת.

  • מצחיק 1
פורסם (נערך)
לפני 3 דקות, korola כתב:

 

החתונה בהתאם להוראות, אתה לא רואה את המחסומים הכחולים? 

הם בקפסולות של 20 איש. 

ובכלל זה לא נחשב, הם משפחה גרעינית שגרה תחת קורת גג אחת.

 

בדיוק כמו במסעדות

על חלל של 150 מ' שמים חוצץ 40 על 40 כמו בקופה בסופר

זה מונע מהוירוס לעבור

הגישה שלי מאוד פשוטה

כשבעל אולם יגיע לבית משפט כשיערער על הדוח

הוא יציג בפני השופטת את התמונה וישאל למה זה מותר וזה אסור.

מאוד פשוט

אני לא מאמין שהשופט יתן קנס לבעל האולם אחרי תמונה כזאת

אחרי שמפקד המרחב צולם שם בבוקר ולא דאג לפרק את הכל

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 2 שעות, Transporter כתב:

אני לא מאמין שהשופט יתן קנס לבעל האולם אחרי תמונה כזאת

אחרי שמפקד המרחב צולם שם בבוקר ולא דאג לפרק את הכל

 

אתה מקבל קנס אם ביצעת עבירה,

זה שגם מישהו אחר ביצע אותה לא הופך את המעשה לחוקית.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 3 שעות, Transporter כתב:

 

כשבעל אולם יגיע לבית משפט כשיערער על הדוח

הוא יציג בפני השופטת את התמונה וישאל למה זה מותר וזה אסור.

מאוד פשוט

אני לא מאמין שהשופט יתן קנס לבעל האולם אחרי תמונה כזאת

 

 

מה הזה השטויות האלה ?

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 6 שעות, Transporter כתב:

 

 

הגישה שלי מאוד פשוטה

כשבעל אולם יגיע לבית משפט כשיערער על הדוח

הוא יציג בפני השופטת את התמונה וישאל למה זה מותר וזה אסור.

מאוד פשוט

אני לא מאמין שהשופט יתן קנס לבעל האולם אחרי תמונה כזאת

 

אתה כותב פה הרבה דברים מצחיקים ותלושים מהמציאות אבל הפעם יצא לך אחד חזק!!

 

:-)

פורסם

Transporter
נתנו קנסות גם למארגני הארוע אתמול ( 4x5000₪ ).
לכן אפילו בתיאוריה אין לך מה להראות את התמונות בתור ערעור על קנס בדיון בבית משפט .
מעניין כמה מהלקוחות שלך מוכנים להוסיף בסעיף ההוצאות גם את הקנסות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מעניין, מי בדיוק קיבל את הקנסות? נראה לי שקנס של כמה אלפי שקלים לא באמת ירתיע את הרוב המוחלט של בעלי אולמות/גני אירועים שמכניסים עשרות/מאות אלפים לאירוע, וסביר להניח שאפילו חלק מהלקוחות יסכימו לכסות קנס כזה כדי שהאירוע יתאפשר. אם זה אמצעי ההרתעה היחיד, לא בטוח שהוא יהיה אפקטיבי (אלא אם כוונת המדינה היא לגבות ״מס אירועים״ ולא למנוע את קיומם).

פורסם
לפני 7 שעות, Potato כתב:

 

אתה מקבל קנס אם ביצעת עבירה,

זה שגם מישהו אחר ביצע אותה לא הופך את המעשה לחוקית.

 

בית משפט לא יוכל לתת קנסות למאות בעלי אולמות שיראו לו את התמונות האלה ותיעוד של מפקד המרחב מבקר שם ולא סוגר את האירוע

לפני 2 שעות, vladclar כתב:

Transporter
נתנו קנסות גם למארגני הארוע אתמול ( 4x5000₪ ).
לכן אפילו בתיאוריה אין לך מה להראות את התמונות בתור ערעור על קנס בדיון בבית משפט .
מעניין כמה מהלקוחות שלך מוכנים להוסיף בסעיף ההוצאות גם את הקנסות.

 

למה לא סגרו אותו ?

אין לבעלי האולמות בעיה עם קנס

יש בעיה שיסגרו את האירוע

לפני 2 שעות, malcishua כתב:

מעניין, מי בדיוק קיבל את הקנסות? נראה לי שקנס של כמה אלפי שקלים לא באמת ירתיע את הרוב המוחלט של בעלי אולמות/גני אירועים שמכניסים עשרות/מאות אלפים לאירוע, וסביר להניח שאפילו חלק מהלקוחות יסכימו לכסות קנס כזה כדי שהאירוע יתאפשר. אם זה אמצעי ההרתעה היחיד, לא בטוח שהוא יהיה אפקטיבי (אלא אם כוונת המדינה היא לגבות ״מס אירועים״ ולא למנוע את קיומם).

 

ברור

בעל האולם יכול לקחת עליו גם 15000 קנס באירוע של 400 איש

לפני 6 שעות, מרק10 כתב:

 

מה הזה השטויות האלה ?

 

המדינה לא יכולה להתעלם מאירוע אחד שמדברים עליו כבר שבוע

ולאכוף מאות אירועים אחרים

האירוע הזה לא היה מאושר פשוט התעלמו ממנו כאילו לא יודעים שהוא קיים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מז"א לא יכול לתת קנסות?

יש הוכחה שעברת על החוק? תקבל קנס ועוד איך. זוכר את הסרטון שהתפרסם פעם על בכיר במשטרה שנהג במהירות מופרזת? מישהו פעם נשפט על מהירות והביא את הסרטון הזה כהגנה במשפט שלו?

אז יחלקו הרבה קנסות, יש מישהו שמגביל אותם? צריך כסף לשלם דמי אבטלה לאנשים ואת המענקים החדשים של ביבי בחגים.

 

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 7 דקות, Transporter כתב:

 

בית משפט לא יוכל לתת קנסות למאות בעלי אולמות שיראו לו את התמונות האלה ותיעוד של מפקד המרחב מבקר שם ולא סוגר את האירוע

 

בטח שהוא יכול.

אני לא חושב שאתה מבין איך עובד בית משפט.

  • אהבתי 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 1 דקה, SlowRide כתב:

מז"א לא יכול לתת קנסות?

יש הוכחה שעברת על החוק? תקבל קנס ועוד איך. זוכר את הסרטון שהתפרסם פעם על בכיר במשטרה שנהג במהירות מופרזת? מישהו פעם נשפט על מהירות והביא את הסרטון הזה כהגנה במשפט שלו?

אז יחלקו הרבה קנסות, יש מישהו שמגביל אותם? צריך כסף לשלם דמי אבטלה לאנשים ואת המענקים החדשים של ביבי בחגים.

 

 

 

אני בספק

נראה מה יגידו על זה בועדת קורונה

אולמות חזרו לעבוד אתמול

גם היום הכל ממשיך כרגיל

פורסם

טרנספורטר,
אתה מתעלם - כן נתנו אתמול קנסות. לכן כל טיעון במשפט על אכיפה בררנית בצירוף התמונות מאתמול לא יחזיק מים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 12 שעות, Transporter כתב:

כאילו מישהו באמת יודע אם הנגיף הולך בקו ישר ואז נתקע בזכוכית אז הוא נעלם, ולא סוטה  קצת ימינה או שמאלה ועוקף אותה באיזו צורה, בגלל משב רוח, מזגן וכו'

 

נגיף לא הולך, אין לו רגליים, אחרי 966 עמודים אתה לא יודע שלוירוס אין רגליים?

 

לפני 12 שעות, Transporter כתב:

תגדיר "נואם בחסד עליון" ?

בוא נוציא מהתמונה אנשים מכל מיני ישובים שלא נפרט אותם כדי לא לפגוע באף אחד, ואפשר להגיד להם "זה לא אני אשם, זה חמאס"

בנאדם נורמלי

כשאתה מבטיח לו משהו פעם פעמיים שלוש , בסוף הוא מבין שאתה שקרן

לצערי אני מאמין שהוא באמת מתכוון לעזור להם.

חוץ מזה שזה לא רק הוא בתמונה, יש כבר הרבה אנשים מעורבים

וכנראה שזה הרבה יותר קל מלבקש מהפקידה להפגש עם האחראי מיחשוב ועם ראש רשות המיסים, שכולם הם אנשי עסקים מאוד מאוד לחוצים ועמוסים וקשה להפגיש אותם במשך  5 חודשים

 

אחד שיודע לנאום.

זה לא אומר שהוא יודע לבצע, זה לא אומר שהוא רוצה לבצע, זה לא אומר שאוהבים לשמוע את מה שיש לו להגיד (כמו נאום "דם יזע ודמעות" של צ'רצ'יל).

אבל גם את זה אתה לא הבנת ולא תבין, אין טעם להסביר לך שיכול להיות (וזה אפילו הרבה פעמים הולך יחד) שקרן עם נואם בחסד עליון באותו אדם.

 

לפני 12 שעות, Transporter כתב:

צריכים לתת לפי גובה הפגיעה ולא לפי כמה כסף יש  לי חסכונות

זה בכלל לא מעניין

כי אם אין לי חסכונות בכלל אבל יש לי בית יקר אז יכולים פשוט לבוא להגיד לי למכור אותו, או את הרכב, או את התכשיטים

חסכון לא חייב להיות כסף בחשבון בנק, כל דבר שווה ערך אפשר למכור והנה יש לך כסף לחיות

אז בעצם לפני שיתנו משהו למישהו ידרשו ממנו למכור את כל הרכוש ולהשתמש בכסף ויתנו קודם למי שאין מה למכור

 

נכון.

 

אתה רוצה כסף כאילו עבדת, בלי לעבוד.

שזה בסדר, אבל לא בסוציאליזם ואפילו בקומוניזם אין תפיסה כזו.

תמציא לזה שם חדש. כי זה לא מדינת רווחה, וזה לא קפיטליזם.

 

נלך אולי על טסנפורטיריזם מה אתה אומר?

  • מעניין 2

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...